wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    398
    83
    @sjalotjuh: dan leek ze op de foto's gewoon wat groter want is idd mooi gemiddeld..danisha zit er altijd boven haha

@bo20: fijn dat jullie er uit gekomen zijn!

@runner: en heb je het nog afgezegd? ik vind het raar dat ze jouwn zo'n schuldgevoel aanpraat maar daar moet je je niks van aantrekken maar gewoon om jezelf denken

@claartje: heel veel plezier!

@nikki: en een gezellige avond gehad?

Nou vanavond nog een avondje werken en dan weer lekker 4 dagen vrij.. zaterdag tot maandag logeer ik met danisha bij mijn moeder dus kom niet online denk ik en maandag heb ik mijn echo!! spannend! nog 3 nachtjes hihi

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,340
    143
    63
    goedenmorge

voel me nu weer stuk beter als gister.
    net buikband gehaald en rokje en paar shirts en korte broeken voor kleine man

3. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Weer veel te lang niet geweest!!!

Wenneke, gelukkig voel je je weer wat beter, hopelijk is de misselijkheid nu bijna achter de rug.

Bo, gelukkig zijn jullie tot een compromis gekomen (hij is gelukkig niet helemaal van gedachten veranderd). Peter vind een tweede best spannend, hij heeft soms ook wel eens een lichte twijfel, dit vind ik zelf erg lastig. Hij twijfelt vooral in het eerste jaar of dat hij zelf twee van die kleintjes kan verzorgen (ik werk om het weekend). Wij praten hier regelmatig over.

Sjalotjuh87, ik hoop ook dat je man morgen slaagt voor zijn examen, alvast gefeliciteerd met je papa.

Runner, lastig he die sociale druk! Heb je uiteindelijk het wel afgezegd?

Claartje, veel plezier op Ameland, lekker hoor, ik hoop dat het weer een beetje meezit maar volgens mij wel.

Justfem, wat leuk dat je aan mij denkt! Ik moet dinsdag naar de gyn, nu had ik net een klein beetje bruinverlies, ik hoop nu eigenlijk dat ik niet ongesteld wordt.
    Dan kan ik de afspraak wel afbellen denk ik.
    Ik vind het echt super gezellig dat je nog lekker af en toe hier komt meekletsen!

Marieke, het was hopelijk niet jouw huis dat door de bliksem is getroffen ;) .

Ik moet ook nog erg wennen aan het nieuwe forum en nu gaat het weer veranderen, dat vind ik wel jammer maar ik ben ook benieuwd hoe het nieuwe forum eruit gaat zien!

Kus Senna

4. Missflower; Lekker hoor 4 dagen vrij. Veel plezier met logeeren

Wenneke20; gelukkig voel je je al een stuk beter. Lijkt me erg vervelend om zo beroerd te zijn. Wel lekker aan het shoppen geweest zie ik!

5. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Woei ben hier al erg lang niet meer geweest....

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    398
    83
    @senna: dus nog even en dan kan je naar de gyn, wat gaat er precies gebeuren of weet je dat niet? ik heb een dagje ervoor mijn echo.. ook erg spannend.. ik moet ook wennen aan de site en hopelijk lijkt ie straks wat meer op de oude

@sjalotjuh: ja heerlijk, heb best vaak tussendoor 3 of 4 dagen vrij... nu lekker wat afleiding tot de echo

7. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Miss Flower, van harte gefeliciteerd !!!

8. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    Zuid Holland
    Missflower, ik hoop dat ze in ieder geval iets gaan voorschrijven wat zorgt dat ik een eisprong krijg, waarschijnlijk eerst menstruatieopwekkers, als ik niet nu ongesteld aan het worden ben :( .
    Ik ben benieuwd, waarschijnlijk ook een echo.
    Dus maandag je echo, spannend hoor, ik ga duimen voor een minimensje met alles erop en eraan dat vrolijk naar jullie zwaait.

Rapoenzel, gezellig, kom je hier weer meekletsen?

Groetjes Senna

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    @ Sjalotjuh, bedankt ! :) Hij heeft plechtig beloofd vanaf nu meer rekening te houden met het plannen van zaken ... hopen dat hij de daad bij het woord zal voegen !

@ Claartje, fijn weekend !

@ MissFlower, het was heel gezellig ! Gelukkig ! Toch nog even relaxed kunnen eten en bijkletsen !

@ Wenneke, vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Hier wordt het nu wat minder, gelukkig !

Even verder lezen !

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    @ MissFlower, veel plezier alvast voor maandag met de echo ! Spannend !

@ Senna, ik hoop dat ze het snel op gang krijgen zodat je ook echt kunt beginnen.

@ Rapoenzel, welkon terug !

Mijn kleine man heeft een vieze luier die snel verschoond moet worden ! Werk aan de winkel ! ;)

11. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    zo het is hier ook lekker rustig...

Ik las net dat Funny is bevallen van een gezonde zoon( voor degene die funny kennen)

Alles goed verder???
    hier alles oke. Weinig tijd voor het Forum omdat we in verbouwing zitten en probeer niet te veel thuis te zijn. Als het goed is gaat het van de week beter.

Missflower; spannend hoor maandag!!! ik zal aan je denken

Nikki: alles verder ook goed met jou???

Senna: heel veel succes bij de gyn. Ik hoop dat je wel iets krijgt.

Nou ik probeer nog ff langs te komen dit weekend

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo dames !

Ik dacht dat ik veel te lezen zou hebben maar het is erg rustig geweest hier.

@ Marieke, hier gaat alles goed, alleen nog steeds erg moe. Wel nog misselijk, maar wel minder dan eerst. Het maagzuur blijft een probleem, erg vervelend. Maar goed, voor de rest voel ik me wel oke, vooral als het buiten regent, want ik heb enorme hooikoorts. Daar had ik bij mijn zwnagerschap van Thijs ook meer last van dan normaal (vooral longproblemen, dus erg vervelend) Aanstaande donderdag hebben we weer een controle. Dan zullen we voor het eerst het hartje horen. Ik ben zo benieuwd ! Kijk er enrom naar uit. Gelukkig zijn we al vroeg aan de beurt (8.10) !
    Ik hoop dat alles volgens plan verloopt met de verbouwing ! Spannend lijkt me dat ! Maar wel heerlijk als het straks helemaal klaar is ! Super ! Hoe gaat het bij jou, met misselijkheid en zo ?

Groetjes,
    Nikki F

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    398
    83
    zo vandaag heerlijk naar de dierentuin geweest met mijn moeder en danisha.. ze vond het heel leuk al die dieren! we hadden de camera vergeten dus maar even een weg werp gekocht haha.. NOG 1 NACHTJE EN DAN DE ECHO! vind het zooo spannend...

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo MissFlower ! Heel veel succes morgen, je krijgt vast een mooi beebje te zien !

Groetjes,
    Nikki F

15. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Missflower, wat spannend morgen, eindelijk krijg je je kleine beebje te zien! Ik kom morgen snel kijken of dat je al een berichtje hebt geplaatst!

NikkiF, heb je iets voor je maag of gaat het nog zonder medicatie? Heb je nog wel een beetje eetlust? Ik hoop dat de misselijkheid snel over is.
    En hooikoorts is ook erg lastig (kan er helaas over meepraten) heb je daar medicatie voor?
    Dan wordt het komende week een lastige week want er is goed weer voorspeld toch?
    Voor jou ook spannend donderdag, altijd weer een heerlijk gevoel als je het hartje gehoord hebt!

Marieke, wat zijn jullie aan het verbouwen? Hoe lang gaat het duren? Bij ons is net het toilet af, het is erg mooi geworden!

Gisteren schrok ik even; ik dacht dat ik ongesteld aan het worden was! Drie maanden niet ongesteld en twee dagen voordat ik naar de gyn moet ongesteld.
    Maar gelukkig, alleen een piep klein beetje bruinverlies! Ik ben zo benieuwd wat de gyn zegt (een nieuwe gyn).
    Ik moet dinsdagmiddag om twee uur.
    Net even lekker bij mijn ouders gegeten (ik was het zat, het was erg druk op het werk en we stonden onderbezet).
    Ik ga nog even rondneuzen op het forum!
    Tot snel.

Kus Senna

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    398
    83
    @senna: heb de echo pas om 18.00 hoor dan weet je het even haha... en kan me voorstellen dat je benieuwd bent mischien ook omdat het een andere is zo te lezen..

nou weltrusten alvast allemaal!

17. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    Zuid Holland
    WWWWWWWWWhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaa,
    Ik deed net nog even een testje, lang niet gedaan, en ik moet morgen naar de gyn.
    Nu op twee testen een tweede streepje, wel erg licht, maar ze staan er echt.
    Wel een test van matcare dus ik hou enig reserve.
    Straks even langs het kruidvat om die 2 voor 5 euro test te halen.
    Dan ga ik de afspraak maar afbellen als deze ook positief is!
    Ik zit helemaal te shaken, echt bizar!

Kus Senna

18. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Senna!!!!!! Wauw! Rennen naar de apotheek, neem dan meteen die digitale van CB hoef je niet te staren naar streepjes!
    Ik vind het zo spannend voor je!

Missflower, heel veel succes vanmiddag!

Ik ben moe, moe en nog eens moe. :) Maar heb het er allemaal voor over. :p

19. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Senna: waaaahahhhhhahhahhahhhahaaaaa spannend. Ik hoop het zo voor je. Laat snel wat weten. Het zou toch wat zijn een dag vooradt je naar de gyn gaat. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< ik duim voor je.

Missflower: fijn dat je vanavond naar je beebje gaat kijken. Dan wordt het meteen weer wat echter(dat vond ik althans) Laat je het ff weten???

Runner: oh ik weet precies hoe je je voelt. ik ben nu gelukkig een beetje door die fase heen. Ik voel me nu een stuk beter. Wanneer had jij nou ook alweer een echo???

Nikki: hier alles oke hoor. We zijn nu met de badkamer bezig en in juni komt er een etage op het huis. Dat gaat alleen wel twee maanden duren :( Dus we kunnen pas in september echt met de babykamer beginnen. Misselijkheid en moeheid nemen hier echt goed af en ik ga me steeds beter voelen. Begin ook al een lekker buikje te krijgen. Ik heb zelf een angelsound dus ik luister heerlijk elke avond voor ik ga slapen ff naar die uk.

Ik heb 20 mei een afspraak voor de pretecho. Mijn moeder en schoonmoeder gaan mee, vinden ze wel leuk. Oh het gaat vandaag weer mooi weer worden heerlijk.
    Senna laat je snel wat horen????

20. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Marieke, 11 mei heb ik mijn echo.
    Nog 3 weken. ;)
    Lekker op het laatste moment aan de babykamer beginnen, hihi.
    Hoeveel slaapkamers hebben jullie nu en hoeveel gaan het er worden?

Ik zit te wachten op MvM daarna met de bus naar mijn vader die zit met een kapotte hand thuis, lekker in de tuin zitten. :p

Senna, heb je anders een foto van de test?
    Kunnen wij meegenieten, whaha!

Share This Page