@Bo20: de KV ovu-testen, schijnen niet zo betrouwbaar te zijn ze geven heel vaak vals positief, maar ik zou voor de zekerheid gewoon even door testen en gewoon regelmatig klussen Dan komt het vast ook wel goed. @dennismartine: dat klinkt me ook bekend in de oren elke keer denk ik ach wat maakt het uit ik zie het wel, maar ja valt toch elke weer tegen als de ongi om de hoek komt kijken, vooral nu het warmer wordt buiten zit ik niet echt op mijn ongi te wachten (en da's dan meer praktisch gezien). Niet ongi worden met een Mirena heeft zo ook zijn voordelen. Vreemd dat je cyclus steeds langer wordt, misschien dat de Etos-pillen kunnen helpen?
ik heb die pillen nu idd ook.. en ik kreeg na 2 dagen een bloeding dus mijn menstruatie kwam op gang.
zooo, weer een dagje gewerkt meiden.. vind het altijd vreemd terugkomen in de realiteit na een vakantie of een aantal vrije dagen..
Hallo dames, Edit moderator: Kijk even de regels na. Het is niet toegestaan om een discussie te starten over besluiten van de moderators. Verder heb je ook toegestemd met de regels over reclame. groetjes prinses Manlief heeft alweer repetitie, voor een bruiloft binnenkort. Ik ben zo blij als alle drukte achter de rug is. Alleen nog morgen werken en dan heb ik lekker 2,5 weken vrij ! Yes ! Groetjes, Nikki F
@nikki: Edit moderator: reactie verwijderd. maar wat lekker die vakantie zeg! @claartje: ja dan moet je even weer inkomen he.. @dennismartine: ja je bent er onbewust toch wel mee bezig en daar kan je ook niks aan doen... hopelijk is het gauw raak!
heb nog even de echo foto's in gescand en hier nog even één die van dichtbij is gemaakt.. er staat even uitleg bij want anders zie je er niks van haha
Nikki, dan stuur je me toch een pb. Heb je nog plannen in je vakantie? Missflower,whahaha! Het is dat er een pijltje staat met de naam baby erbij. Anders had ik misschien wel gedacht dat het een vliegtuig oid was. Mooie echo's hoor, erg duidelijk, hihi. Dennisenmartine, misschien idd de etos zwanger worden pillen gebruiken? Bo, als je op dag 15 een positest hebt, komt je ei ws op dag 16 of 17 + 14 dagen kom ik idd op een cyclus van 30/31 dagen. Klopt dan toch? Ik ben maandag een afspraak bij CB vergeten. Had iemand een beetje boos bericht op mijn voicemail gezet...
Runner, het kan toch gebeuren dat je een afspraak vergeet, als je dat nou elke keer doet maar anders is het menselijk. Vreemd om een boos berichtje in te spreken. Justfem, bedankt voor het pendelen, heel lief van je! Missflower, leuk om je echo te zien, wel duidelijk hoor! Heb je het de mensen in je omgeving verteld dat je zwanger ben? Schrijf je ook bij de december (toch?) mama`s mee? Ik heb toen ook een tijd bij de juni mama`s meegeschreven toen ik zwanger was van marin maar de groep was zo ontzettend groot dat ik het niet zo goed kon bijbenen. NikkiF, ik wist niet dat je kon schilderen, wat leuk! Heb je voor ons een linkje dat we kunnen kijken. Claartje, weer een beetje ingekomen op je werk? Soms heb ben je na een paar dagen werken alweer toe aan vakantie! Dennismartine, ik hoor ook goede verhalen over die etos tabletten, want het is wel vervelend dat je cyclus steeds langer wordt (hoe lang was deze de laatste keer). Ik heb vanmorgen nog een testje gedaan (hoezo onzeker) en deze was helemaal positief! Ook heb ik vanmorgen de huisarts gebeld voor een doorverwijzing voor een echo maar ze willen eerst dat ik bij de huisarts langskom (is tevens verloskundige) dan kan ze even wegen, bloeddruk enz. en dan krijg ik gelijk een doorverwijzing voor een bloedtest. Ik vond het zelf wel een beetje snel want misschien ben ik een maand zwanger (ik weet het niet) maar dan krijg ik ook de doorverwijzing voor een echo, ik wil toch wel erg graag weten hoelang ik zwanger ben. Vanmorgen was ik al behoorlijk misselijk maar verder geen klachten (borsten voelen wat voller maar daar klaag ik niet over ). Wie is als eerste aan de beurt met haar nod dan kan ik alvast gaan duimen! Ik blijf hier net zo lang schrijven totdat iedereen zwanger is!!!! Kus Senna
Senna, ik vind het toch zo leuk voor je dat je nu niet naar de gyn hoeft! Ben benieuwd wanneer jij je echo hebt. Met de febuari mama's heb ik nog steeds contact. Leuk klein groepje van een vrouw of 7 overgebleven. Met 2 ervan heb ik wel een leuke band opgebouwd. Jammer idd dat het bij de december mama's zo druk is. Zo leer je elkaar nooit echt kennen...
hoihoi meiden!! hier ben ik weer.. ben weer terug van een sollicitatie en ben aangenomen.. In de eerste instantie voor 3 uur per 2 week maar was al weer bij mijn vorige werkgever begonnen en kan dit dus mooi combineren. Dit werk is trouwens bij de thuiszorg. Wil op den duur graag verder leren maar heb een ingangentje nodig dus denk wel dat dit er eens 1 kan zijn.. Niet direct verder leren maar op den duur.. Ben vanmiddag lekker vrij dus ga even puinruimen hiero in huis. Mss dat ik morgen ook wel vrij ben.. Ga straks eens even teruglezen. eerst even eten
Claartje, gefeliciteerd! Welk werk doe je ernaast dan? Geniet je ook nog een beetje van het zonnetje vandaag?
Claartje: Fijn dat je bent aangenomen!! Gefeli! Missflower: Mooi hoor, je echo! Senna!! VAN HARTE GEFELICITEERD! Geweldig, super super super! Ben al een hele tijd niet geweest, dus sorry voor 't afgezaagde berichtje, maar ga ff verder lezen. Tot snel!
Claartje, gefeliciteerd met je nieuwe baan, bij de thuiszorg lijkt mij erg leuk! Wat ga je precies doen? En ergens moet je beginnen toch en dit is een heel goed begin! Runner wat leuk dat je met een paar meiden nog contact hebt! Linnepinnie, hoe gaat het met je? Kus Senna
@claartje: gefeliciteerd met je nieuwe baan! @senna: wat goed dat de test zo positief was. gefeliciteerd! nee ik schrijf niet mee want gaat nu al zo ontzettend snel.. soms wel 20 pagina's op een dag nou daar heb ik geen zin in.. je kan nauwelijks meeleven met een ander omdat je niks onthoud.. @runner: jij alweer 6 weken. gaat snel zeg! en wat leuk dat je zo close bent geworden met een paar meiden.. vandaag lekker gewerkt.. straks me meisie op bed doen en dan even me tosti aanzetten.. hmmm! en mars ijsje toe haha
Missflower: Tosti yumm. Ik lust op het moment geen gewoon brood. Moet echt een tosti zijn, of afbak brood. Gek toch he.. Senna: Voel me opzich heel goed. Wel heeeeeel moe! Maar dat is niet erg. Dit is wel de week waarin ik tijdens mijn eerste zwangerschap kots misselijk werd en dat ging door tot week 20. Was toen 10 kilo lichter geworden. dus vind het wel een beetje spannend. Hoop gewoon echt dat het niet weer zo erg wordt. En jij al kwaaltjes?
heyhey.. thanks allemaal... dit is alfahulp, dus puur de huishouding zeg maar. Maar heb een helpende en spw diploma dus hoop er zo weer een beetje in te komen. Werk momenteel er nog bij via het uitzendbureau in de fabriek maar als ik straks meer uren bij de thuiszorg krijg ga ik dat minderen.. ehm jah zonnetje heb 2 belhamels in en uitlopen hiero en dat zullen er straks vast meer zijn als ze vriendjes opgetrommeld hebben . dus loop algedurig naar buiten even kijken wat ze uitspoken. Maar de zon is hier niet erg fel moet ik zeggen, verdwijnt ook vaak weer een x..
jeetje, lijkt me ook erg zo lang en vreselijk misselijk zijn.. maar je hebt dus een tosti en afbakbroodverslaving? hahahha met ham en kaas of met salami ofzo??
vandaag lekker gewerkt.. straks me meisie op bed doen en dan even me tosti aanzetten.. hmmm! en mars ijsje toe haha[/quote] hmmm klinkt lekkerrrr, eet smakelijk alvast..
Jep, maar alleen met kaas. Sinds gister smaakte de ham niet meer. Hormonsters! Dat zijn de schuldigen!
als je dit leest heb je wss al 2,5 week vrij... lekker nikki, heerlijk genieten!! Wat voor schilderijtjes maak je eigenlijk?