dit is toch beter voor mij dat quoten.. hahahaha vergeet soms de helft, dementerend he Geniet jij nog een beetje van het zonnetje?? Oja werk heb ik eerder in een topic gezet
Missflower, maak me maar weer lekker met marsijs Claartje, lekker ding dat je bent! Hahahaha! Wij zijn vanmorgen naar de eendjes en geitjes geweest, alleen had Ruben niet zo'n zin om te lopen/fietsen dus heb ik beide moeten sjouwen. :x Volgende keer dus gewoon weer in de buggy, de luilak. Straks op kraamvisite dus zitten ook weer binnen. Jou huis al schoon? Linda, ik hoop met je mee dat de misselijkheid weg blijft! Ik ben ook ontzettend moe, was even vergeten hoe dat voelde. Jammer genoeg slaap ik s nachts ook slecht, meestal moet ik er wel even uit om te plassen maar blijf daarna nu echt onwijs lang wakker.
Runner: Dat slaap probleem heb ik ook inderdaad. De laatste 2 nachten wel aardig geslapen, maar ik ben heel onrustig in mijn slaap. Eergister avond lag ik al vroeg in bed, om 23.00u. kwam mijn man ook naar boven en die hoorde mij halverwege de trap al praten. Kwam ie in de slaapkamer, zat ik rechtop in bed te vertellen dat ik he-le-maal de weg kwijt was. Hij op de rand van het bed vragen wat er was, zei ik alleen maar dat ik zoooooo in de war was en toen heb ik zn hand gepakt en ging ik weer liggen maffen. Weet er natuurlijk niks meer van, maar dat hoor je dan de volgende morgen.
@ Runner en Senna, ik zal jullie de link in een PB toesturen, zo snel mogelijk ! Het is puur hobby hoor, maar mensen zijn er erg enthousiast over. Deze vakantie gaan we het lekker rustig aan doen. Mijn man heeft in beide weken twee dagen vrij ! We willen in elk geval naar Plopsaland Hasselt gaan, Thijs is gek op Plop @ Senna, wat geweldig dat je zwanger bent. Geniet ervan ! @ Claartje, gefeliciteerd met je baan ! Ik hoop dat het goed zal bevallen ! Even verder lezen !
@ Senna, Runner en Claartje, ik heb geprobeerd jullie een PB te sturen, maar helaas wil het niet lukken. Het staat op mijn hyves, nicolesmusichyve.nl. Misschien kunnen jullie hem zo vinden. Zo niet, laat het dan maar even horen ! Groetjes, Nikki F
Senna: wat fijn dat je test nu zo lekker duidelijk was. En gezellie dat je lekker lijft meeschrijven. nikki: ik zal zeker ff je link bekijken Ga jij trouwens een geslachtsbepaling laten doen of wacht je tot de 20 weken echo??? Claartje: gefeliciteerd met je nieuwe job!!!super Runner: ik had dat dus ook. Na de twaalf weken werd het wel echt minder, nu slaap ik weer super. ik had ook echt van die vage dromen (heb ook van veel mensen van het forum gedroomd ) Sorry hoor meiden dat ik er wat minder ben, maar ik hoop echt dat de badkamer van het weekend klaar is. Net weer met de hele familie bij schoonmoeder wezen badderen. ik haalde Cas vanmiddag op uit de creche, die was echt helemaal zwart en zat helemaal onder het zand van de zandbak. Altijd lekker als je geen douche hebt
@ Marieke, wij willen zelf niet weten of het een jongetje of een meisje zal worden. We laten wel een 20-weken-echo maken (16-6) maar dan puur om alles te checken. Ik hoop dat het een beetje opschiet met de verbouwing ! @ All, we waren vanochtend al om 8.10 bij de VK ! Ze voelde en de baarmoeder lag al 4 cm boven het schaambeen, dus volgens die telling zou ik nu 13 weken zwanger zijn. Toch houden we 12+1 aan. Toen ging ze met de doptone het hartje zoeken. We hoorden steeds mijn hartslag maar niet die van de kleine. Ik werd echt compleet zenuwachtig. Gelukkig had ze hem of haar uiteindelijk toch te pakken. Het kleintje had een snelle hartslag, zo'n 155 slagen per minuut. Het hoorde allemaal prima ! We waren dus helemaal opgelucht. Nu kan ik met een gerust hart van mijn vakantie gaan genieten ! Thijs had gisteren tegen zijn PSZ-juf gezegd dat hij een tekening wilde maken voor pappa, mamma en zijn baby-zusje ! De juf kwam mij dus vragen of we een meisje kregen, maar dat weten we dus niet ! Grappig he ! De VK zei dat kleine kinderen het wat dit betreft vaak bij het goede eind hebben, ook de hoge hartslag zou kunnen bewijzen dat onze kleine man gelijk heeft, maar het blijven bakerpraatjes natuurlijk ! Groetjes, Nikki F
heyhey.. ben happy meiden.. van een rukbaan naar 2 banen.. de ene maar 6 uur in de maand maar de andere kan ik meerdere uren draaien. moet morgen weer van half 10 tot kwart over 3.. Maar nu moet ik het geld van mijn vorige werkgever nog krijgen.. denk nog wel een dikke 500 euro in totaal als het niet meer is.. maar ze verlonen het gewoon niet. mooi klote dus
Vraag me niet waarom ik het gedaan heb, maar kijk ff naar de volgende link. http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/test.jpg
Justfem, dat lijkt me toch duidelijk!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zie een tweede streep GEFELICITEERD MEIS, HET IS JE ZO GEGUND he shit, en nu moet ik werken, kan ik het niet eens volgen ik ga wel illegaal acher de pc. Vandaag gewoon weer ff een testje doen en met de digitale. oooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwieeeeeeeeeeeeeeei ik vind het zo spannend!!!!!!!
Hoi, hoi ik heb net een digitale gedaan met indicator die zegt (nog) niet zwanger, maar als ik naar dat streepje kijk van die KV test dan is die er nog steeds, mijn temperatuur gaat ook weer omhoog, dus ik test zaterdag of zondag nog een keer met Kv testje als die dan positief is test ik op mijn NOD ws nog een keer met die digitale zit natuurlijk nog 3 dagen voor mijn NOD en bij Noa heb ik pas met 7 dagen overtijd positief getest en toen heb ik nooit voor NOD getest.
das jammer, maar dit geeft echt wel goede hoop. Ik ga echt voor je duimen, die streep komt er echt niet zomaar. Owww wat spannend zeg, voel je verder wel dingen ofzo???
Niet echt extreme dingen, mijn (.)(.) zijn niet veel gevoeliger, wel een soort ongikrampen, gisteren dacht ik dat ik ongi was geworden maar het was allemaal witte substantie, en we hebben niet geklusd de laatste week (dus kunnen geen resten zijn. Ik moet wel veel plassen omdat er een soort druk op mijn blaas voelbaar is, die laatste klacht heb ik de afgelopen rondes ook niet eerder gevoeld. Mijn mannetje geloofd er niet in, hij vroeg zelfs of dat niet voorgedrukt is of zo, gelukkig heb ik nog een hoop testen liggen. Deze KV test was ook niet met ochtendurine, ben eigenlijk dom geweest dat ik niet gelijk nog een KV testje er tegen aan heb gegooid met ochtendurine, nou ja ik heb deze dagen alle tijd want vanaf vandaag bijna 14 dagen vakantie. Zou wle grappig zijn als het raak is dan ben ik op 1 januari uitgerekend en mijn schoonzus was ook op 1 januari uitgerekend van ons neefje, die is uiteindelijk 31 december geboren. Mijn vriend zat al helemaal dat ze dan samen hun verjaardag kunnen vieren. (Maar hij zegt bij al zijn gedachtes erover, maar we weten natuurlijk nog niet of je zwanger bent, da's wel grappig), zelf heb ik vooral omdat mijn temp weer mooi omhoog gaat dat het wel goed zit.
wauw justfem volgens mij ben je zwanger! je herinnerd je die van mij toch nog wel? die werd ook met de dag duidelijker en welke cb heb je gebruikt? want die met indicator die kan je evenuteel wel doen maar die andere nog niet... oooh meid het is dat ik me in wil houden maar anders ik wacht je volgende test af!