wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Ja die met indicator heb ik gebruikt maar daar staat in de gebruiksaanw dat maar 55% van de vrouwen positief test 4 dagen voor NOD en sprak net iemand van het forum die had ook zo'n zelfde kruidvat positest en toen ook een nega indicator en pas 1 dag na NOD positieve test met indicator.
    Ik ben gewoon helemaal van slag hahahaha

2. Ben al een tijdje niet geweest, heb wel terug gelezen maar ben alles alweer vergeten :oops:
    Zoë heeft gister dik een half uur zelf gelopen, wel met vallen enzo..., maar ze durfde het eindelijk. Ben helemaal trots op haar :D

Justfem.... Ik zie ook een streep hoor!!! Ik hoop echt voor je dat het raak is, het is je zo gegund!!!! =D>

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    ja er zijn veel die met de digi nog negatief testen maar wel zwanger zijn.. ik had gewoon mazzel maar weet zeker dat die van jou straks ook posi is! morgenvroeg weer een kv?

*doet vreugde dansje*

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @sjalotjuh: wat goed van zoë!

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    justferm zie ook een 2e streep hoor

ik teste met niels voor nod en nu pas na nod.

ik duim voor je meis denk da de digitale te vroeg was

6. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    JJJJJJJJAAAAAAAAAA Justfem, ik zie het ook, een tweede streep!!!!!!!!!
    Ik heb een aantal kruidvattestjes gedaan en nooit een voorgedrukte streep gezien, was als het negatief was gewoon hagelwit!!!
    Oh meid wat spannend, ik heb gewoon kippenvel, ik gun het je zo!
    Ga je morgenochtend er nog een testje tegenaan gooien?

NikkiF, gelukkig een hartje gehoord, altijd weer een heerlijk gehoor.

Marieke, en wordt de badkamer mooi? Wel lekker als de beeb komt een nieuwe badkamer!

Ik ben gisteren bij de huisarts geweest, de baarmoeder lag 2 cm boven mijn schaambeen, de dokter durfde niet te zeggen hoe lang ik zwanger was. Ook heeft ze geprobeerd om het hartje te zoeken maar dit is nog niet gelukt.
    Ik kan maandag al voor de echo! Ben ik erg blij mee.
    Mijn borsten zijn al aardig aan het groeien en mijn spijkerbroek zit niet erg lekker (zat altijd precies pas).

Ik ben helemaal in jubelstemming na het goede nieuws van Justfem!

Tot snel (heb een late dienst dus waarschijnlijk kom ik morgen weer even kijken).

Kus Senna
    Nog even spannend tot maandag.

7. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik heb nog nooit in zo`n vruchtbaar topic meegeschreven, dus voor de meiden die nog niet zwanger zijn, het komt helemaal goed ;) .

Kus Senna

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @senna: wat gaaf dat je zo snel al een echo hebt. kunnen ze natuurlijk even kijken hoe ver je bent..

@all: ik heb gister zelf het hartje gevonden via de angelsound.. echt gek hoor zo snel maar erg gaaf! in totaal 2 x een paar seconden en toen was ie weer foetsie haha

9. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    senna: wat fijn dat je al zo snel terecht kan. 2cm boven het schaambeen dat is toch best al wat toch??? Denk je niet dat je toch wat verder bent. Spannend hoor maandag, hoe laat moet je???

Missflower: super dat je het hartje hebt gehoord ook al was het kort. Ik luister zelf ook altijd ff elke avond voor het slapen. Ik vond deze uk ook sneller dan cas. Wanneer ging jij nou weer voor echo, was het niet 10 mei ofzo???

justfem: 55% dat vind ik nog wel een hoop dan, dan was het zeker bij mij ook mazzel. ben je alweer naar de kv geweest??? ;) of ga je nog een keer zo'n digi doen??

Ik ga weer verder met opereren :D

10. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Nee ik heb nog geen test gedaan ik test morgenochtend vroeg met KV 2 voor 5 test, ik heb er van die nog 2 in huis en nog 1 midstream van sensitest en nog 1 digitale met indicator van CB. Dus ik kan nog ff voorruit. ;)Als het morgenochtend weer positief is dan zet ik mijn banner om naar zwanger ;)

Zo ik zit lekker in de tuin en ga nog even van het zonnetje genieten.

Oh en iedereen bedankt voor het meeleven ;)

Reageer vanavond nog even op jullie berichtjes, ik ben nog steeds van slag van dat testresultaat.

11. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hoihoi meiden..

alles goed hier, lekker aan het genieten van het zonetje allemaal?? :D:D
    Ik was ook van plan dat te doen toen ik vrij was om kwart voor 4 maar ben in slaap gevallen op de bank. heb heel raar gedroomd maar weet niet meer waarover..
    Ben echt de hele dag beroerd geweest op mijn werk dus wss gaat er een griepje aankomen.
    Misselijk en koeklucht gaat iig niet samen weet ik nu.. hahahaha...

@just fem... hoe voel je je nu? Beetje bij gekomen vandaag??

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @marieke: nee ik weet niet wanneer ik weer een echo heb.. moet 1 mei naar de vk en dan hoor ik het..

@justfem: ik ben benieuwd morgenvroeg! spannend zeg

13. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    Wauw, lijkt me echt gaaf om dat te kunnen horen, heb je nou geen zin de hele dag met die angelsound te luisteren? :D :D

14. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    heyhey meiden, willen jullie eens naar mijn album gaan en kijken of jullie een vaag lijntje zien? een vaag schaduwlijntje? alleen ter bevestiging dat ik niet gek ben hoor..

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Justfem, meid het zou toch gewedlig zijn!!!!
    Het is je zo gegund!
    Succes morgen ochtend. :p
    Wat Senna ook al zei, ik heb altijd als de test negatief was een spierwitte test gehad.
    Mijn laatste was ook al zo vaag als de jouwe nu is, nu knalt ie er ook eindelijk af! :p

Claartje, ik ga NU even in je album kijken. ;)

16. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    dikke knuffel!! vind het zo gaaf he!! wauwie!!

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Sorry... Ik zie niets en heb mijn beeldscherm al alle kanten op gehouden.. :(

18. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hoi runnertje.. hoe gaat ie?
    Lekker in de zon gezeten vandaag??

enne@ all....... wat voor zonnemiddel gebruiken jullie? Moet nog wat bestellen en vroeg me zo eens af wat iedereen allemaal gebruikte :D :D

19. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hahahaha zal een mooi gezicht geweest zijn.. kan hem ook alleen maar zien door flink in te zoomen.. :D :D

Maarre was ook net ongi geweest en zag toen plots een streepje staan.. dacht al, kan toch niet? zie hem nu nog heeeeeeeeeellll lichtjes :D maar krijg het niet op de foto.. alleen een soort schaduwlijntje!!

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb vandaag de hele dag gewerkt en morgen mag ik weer. :(
    Dus nee, geen zon gezien.
    Ik gebruik alles wat in de aanbieding is, whahaha!
    Voor Ruben alleen wel zwitsal.

Je had mijn kerel ook niet naar me moeten zien kijken toen ik bijna onderste boven hing met de laptop achterstevoren en binnenste buiten. ;)

Senna, spannend hoor, super dat je maandag al vooe een echo mag!

Missflower, wat leuk dat je het hartje hebt gevonden! Had je dat apperaat nog liggen of heb je er pas 1 aangeschaft?

Marieke, lekker gewerkt? ;)

Deel Deze Pagina