meiden... heb dit nog niet eerder gehad!! is dit normaal? heb er een beetje buikpijn bij en maak me zorgen...
sorry meiden maar heb vanmorgen eerst wat positiekleding gekocht en daarna naar verjaardag van mijn oma en ben nog maar net kwartiertje thuis! @claartje: mischien een innestelingsbloeding? @talleke: wat fijn dat alles goed gaat! ik vertelde het mijn oma vandaag en die omhelsde me en riep: ik krijg mijn 10de achterkleinkind.. vond ik wel heel lief en leuke reactie!
wat een lieve reactie van je oma miss flower!! drukke dag gehad dus.. nog leuke kleding gescoord? enne zit net 13 dagen na een ongi en dat kan geen innestelingsbloeding zijn?
@claartje30: ja heb een spijkerbroek en 2 shirtjes gescoord! en ja weet anders ook niet wat het kan zijn? bloed je nog steeds dan?
leukleuk~~ ga je ook naar de prenatal in groningen? vind dat altijd een leuke winkel.. enne ja, bloed nog steeds.. maar eigenlijk sinds een uurtje of 2.. buikpijn is wel minder nu
@claartje: hmm vreemd weet niet wat het kan zijn dan... heb dit bij de H&M weg, die heeft ook altijd leuke maar idd prenetal heeft ook veel leuk spul
bij die grote prenatal zit nu toch ook een andere baby winkel? Enne h en m heeft heel leuk spul, ook stoere kinderkleding.. Wil van het zomer nog even kijken naar leuke 3 kwart broeken voor zoonlief.. vind dat soort broeken leuker als hele korte broeken.. gaan jullie naar assen of groningen winkelen? zit net te bedenken wat er bij jou in de buurt zit?
@claartje: groningen is dichtsbij zo'n 15 min rijden @ruben: ja dat is wel grappig dat het zowel 2009 als 2010 kan worden bij justfem
Missflower, Ruben weet het begrip morgen of straks nog niet eens, laat staan 2009 of 2010. Maar ik snap dat je het tegen mij hebt. Wij gaan zo naar ballorig in Lelystad. Was net met een vriendinnetje aan het msnen en bedachten dat het wel leuk zou zijn om elkaar weer eens te zien. Voor allebei een uurtje rijden dus ga nu mijn tas maar even inpakken, hihi.
Goedemorgen ladies, Runner, hoe was het in Lelystad, heeft Ruben lekker gespeeld? Justfem, heb je vanmorgen de digitale nog geprobeerd? Hoe gaat het verder met je, kun je het al bevatten? Claartje, heb je nog steeds bloedverlies of is het al over, je nod duurt nog even toch? Missflower, wat leuk dat je oma al tien kleinkinderen heeft, en wat een leuke reactie! Zijn de mensen in je omgeving nu op de hoogte? Marieke, is je badkamer nu af? Ik moet straks om half 11 naar het ziekenhuis voor een echo, ik ben behoorlijk zenuwachtig! Mijn moeder gaat mee en ze let dan op Marin. Ik breng jullie daarna op de hoogte (ik weet niet hoe laat want ik ga daarna naar mijn ouders want opa en oma komen. Kus Senna
@Senna79: nee ik durfde het nog niet, ik heb wel vanochtend nog een KV test gedaan die knalt er nu wel vanaf, ik heb besloten om de digitale woensdag te doen, ik wil gewoon dat er zwanger staat en het is de laatste test die ik nu nog in huis heb. Heel veel succes met je echo en je laat ons toch wel weten wat er uit is gekomen @Marieke: is de badkamer al klaar, hebben jullie er veel rommel van gehad? Mijn mannetje heeft nu ook allemaal plannen om te verbouwen, hij wil ons naar zolder verplaatsen, zodat de baby ook een grotere kamer heeft. @Runner: ja kan ook nog 2009 worden, maar als het net als bij Noa is dan zal het wel 2010 worden.. zij bleef ook 10 dagen langer zitten. @Claartje: wat vreemd dat je vloeit, kan het niet met je ei-sprong te maken hebben? Nou mijn mannetje kon het niet voor zich houden, dus we hebben het aan een nicht van hem en zijn broer en schoonzusje al verteld. Omdat ik nu het risico zo groot vond dat Noa vandaag of morgen iets opvangt erover hebben we het haar ook alvast verteld, maar we hebben haar wel uitgelegd dat het ook nog mis kan gaan... ze zei dat ze heel hard gaat bidden en ze is echt heel blij en wilde gelijk weten wat het wordt Ze vertelde me toen ze 's avonds naar bed ging God heeft naar mijn gebeden geluisterd, maar niet tegen papa zeggen dat ik om een zusje heb gevraagd (Noa heeft een Chr. school gedaan vandaar dat ze zoveel met God heeft, ik zelf heb er eerlijk gezegd niet zoveel mee, maar ben blij dat zij er wel hoop en steun uit kan halen). Ze wilde het eigenlijk gelijk aan iedereen vertellen, maar ik heb met haar afgesproken dat ze het vandaag aan oma mag vertellen en dat ze nadat we voor het eerst bij de VK zijn geweest het aan iedereen mag vertellen. Zo ik heb een druk weekend achter de rug, begin nu wel te merken dat ik snel moe ben ('s middags moet ik echt even liggen), misselijk ben ik helemaal niet, maar wel heel snel licht in mijn hoofd, dat had ik bij noa niet, daar was ik heel erg misselijk. Maar goed het is nog pril dus wat niet is kan nog komen Van mij mag het natuurlijk ook weg blijven. Nou ik reageer straks even verder moet zo met Noa naar therapie, ben benieuwd of ze haar mond kan houden over d'r brusje Ga ook even kijken of ik bij de VK kan gaan die ik met Noa ook had, ze zit in mijn vorige woonplaats een klein kwartier hier vandaan, de VK hier schijnt niet zo'n leuk type te zijn. En die ik had bij Noa waren allebei erg leuk en goed.
Senna, Ruben heeft zich gister uitstekend vermaakt. Is echt een leuke ballorig met een grote buiten speeltoestel erbij. Als afsluiting bij een pannekoekenboerderij gegeten. Gaslaagde dag gister. Jij heeeel veel succes straks! Hoeveel tijd zat er tussen je laatste negatieve test en die positieve? En laat snel wat van je horen he?!? Justfem, Noa ook even blij met een broertje? Is je banner nu ook 3 dagen verschoven? Claartje, is het bloeden nu al wel gestopt? Missflower, das idd een erg lieve reactie van je oma! De mijne zei toen wij vertelde dat we een kleintje gingen krijgen: "ach er komen baby's bij en er gaan mensen dood, ik ben er zelf ook klaar mee". Nou daar zit je dan, en bedankt! (ze leeft nog steeds, 94 jaar.)
@ Senna, heel veel succes vandaag in het ziekenhuis ! @ JustFem, leuk dat Noa zo entohousiast is ! Ik moet nu gaan ... een uitvaart zingen ... niet zo vrolijk, maar goed, het verdient wel fijn. Groetjes, Nikki F
hoihoi , wat super just fem, ben blij dat hij er af knalt!! zo moet het ook en wat tof dat noa het te gek vind. Ben zo blij voor jullie!! Senna heel veel succes straks!! Nikki, jij ook heel veel succes straks, lijkt me moeilijk om op een uitvaart te zingen. runner, super dat jullie een geslaagde dag hebben gehad. balorig is altijd leuk he en dan de pannenkoeken na die tijd helemaal en verder ben een beetje vergeetachtig soory, moet eerst weer verder teruglezen dan. ehm ja bloedde nog steeds zonet. blijf het vreemd vinden. net alsdat ik steeds elke morgen misselijk ben. maar das mss ontstressen of van die etos pillen.. Het is ook niet echt hevig maar wel dat ik een nieuw inlegkruisje in moet. soms heb ik er buikpijn bij en soms ook helemaal niet. en het is slijmerig bloed.. tenminste zo lijkt het.
@runner: jemig op zo'n reactie zit je niet te wachten nee... mijn oma is nog niet zo oud die is nu 81 jaar @justfem: wauw geweldig he zo'n test.. eerst kijk je er steeds naar uit en als het dan zover is dan lijkt het zo onwerkelijk he.. had ik wel en keek steeds of ik me niet verbeeld had haha. En wat leuk hoe noa reageerde zeg, dus jullie gaan het nu wel eerder aan iedereen vertellen? de meeste familieleden weten het nu maar de buitenwereld verder nog niet.. @nikki: succes met zingen! @senna: oh spannend plaats je gauw hoe het ging?? @all: wij gaan strak naar ballorig met me zus en neefje want het weer is toch niet veel soeps nu..
Nikki, succes met zingen! Senna,en? Hoe is het gegaan??? Claartje, ik vind het maar raar hoor... Ik kreeg van die etos pillen wel een rare menstruatie maar niet dat ik tussendoor ging bloeden ofzo. Hoeveel rondes gebruik je dit nu? Missflower, jij ook veel plezier vandaag in ballorig maar dat gaat vast goed komen. We hebben mijn oma nu nog niet verteld dat ik weer zwanger ben. Wacht wel even tot ze in een goede bui is.