wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik ga morgenochtend weer testen. ik hoop dat er maar wat anders uitkomt als negatief.
    Ik zei vanmiddag tegen mijn mannetje dat als hij morgen weer negatief is dat ik dan de komende weken geen test meer aanraak.

@mama2006, ik zal gewoon als ik nou was nog een keer een testje er aan wagen voor wat meer zekerheid.

2. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Meiden...Hier ben ik weer met goed nieuws...ik ben zwanger!
    Ik kan het bijna niet geloven maar de testen spreken voor zich(ja testen heb er een paar gedaan erg he!) het gekke is, dat ik me helemaal niet zwanger voel, helemaal geen klachten en dat maakt het nou juist zo onwerkelijk, bij mijn vorige zwangerschap was ik echt super misselijk. Ik denk dat ik net 4 weken zwanger ben,door mijn onregelmatige cyclus weet ik het niet precies.

Veetje...Succes!

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Veertje, ik zal voor je duimen!

Trotsemama, gefeliciteerd!

Het regent positieve testen de laatste dagen? Hopelijk heb ik er ook snel eentje in handen :D

4. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Zijn er hier ook meiden die nergens last van hebben gehad tijdnes hun zwangerschappen, van ongemakjes bedoel ik dan?

5. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hallo allemaal,

Wat een hoop positieve testen!
    @maryloes, @Iuno - Gefeliciteerd!

@trotsemama27, jij ook gefeliciteerd. Ik had tot 6 wk nergens last van maar daarna heb ik het ingehaald! Ben tot 16 wk heel ziek geweest. Geniet er maar van als je 'nergens' last van hebt.

@lyn73, Hoe vind je zoon het? M'n schoonzus is nu zwanger van de 2de en haar zoontje is 10. Succes!

@djezelf, wij zijn in april getrouwd (2005). Wilde toen ook niet zwanger zijn. Na de bruiloft gestopt met voorbehoedsmiddelen en zwanger geraakt op de huwelijksreis. Wat een kadootje!
    Gaan jullie het groot vieren?

@veertje, leef met je mee hoor! Die onzekerheid maakt je gek! Succes!

Fijne Koninginnendag!

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Negatief!
    Dit was de laatste test die ik gedaan heb, ik wacht het nu gewoon af en als het er over 1,5 week nog niet is dan bel ik gewoon de dokter want dat is hij weer terug van vakantie.
    Ben helemaal klaar met dat testen.

7. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Sassie en veertje, al meer duidelijkheid.?
    Ben zo benieuwd. Ik duim voor jullie.!

Trotsemama, gefeliciteerd.!

Ik denk dat het niks is geworden deze ronde. Ik heb mn ei niet gevoeld.
    Normaal voel ik dat altijd en heb dan ook veel slijm.
    Nu nergens last van gehad. Wel flink geklust.
    Gewoon maar even afwachten.

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Veertje, balen van die negatieve test! Ik zou ook even wachten met een nieuwe test, misschien voordat je naar de huisarts gaat?

Joki, morgenochtend ga ik een test doen, als ik dan nog niet ongesteld bent. Je hebt dan je eisprong niet gevoeld, dan kan het nog wel raak zijn. Inderdaad even afwachten.

9. veertje

veertje Fanatiek lid

Ja ik baal er zeker wel een beetje van maar had het eigenlijk ook wel weer verwacht dat hij negatief zou zijn.
    Ik zie de komende tijd wel hoe het gaat lopen, ik hoop snel ongesteld te worden want dan heb ik teminste duidelijkheid.
    Ik had vandaag wel wat vage steekjes maar geen idee wat dat zou kunnen zijn.

Hebben jullie een beetje een fijne dag gehad?
    Hier wat rommelmarkten bezocht maar niks gekocht, er was niet zoveel.

10. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik had net hele lichtroze afscheiding, dus ik ben bang dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden.

11. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    en ik heb vet veel wit/creme afscheiding :s

12. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Veertje, ik snap dat je er klaar mee bent. Ik hoop dat je het voorlopig naast je neer kan leggen. ik hoop ook echt dat je snel dikke strepen op je test ziet..!

Sassie, hopelijk is het vals alarm. ik duim voor je.

Mama2006, ik heb ook heel vel wit afscheiding, ik hoop dat het een goed voor teken is.
    Soms denk ik wel eens dat ik te graag wil..

veertje, we hebben een heerlijke dag gehad. Veel zon. Lekker op en terras geweest. en met mn meisje naar de kermis. Ze vond het prachtig.

13. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Trotse mama @ gefeliciteerd met je zwangerschap. En hier nog één die nog nergens last van heeft, af en toe een beetje krampen in mijn buik. Maak ik me soms wel een beetje druk om, want bij mijn zoonje hing ik elke ochtend boven de pot. Ik denk dat ik zowaar blij zal zijn als ik straks weer misselijk ga worden. het is vervelend, maar dan weet je wel dat het goed zit. Ik weet van vriendinnen dat zij helemaal nergens last van hadden, dus het hoeft niets te betekenen.

sassie @ hoop dat het niet doorzet en anders veel succes in de volgende ronde.

Groetjes Victoria

14. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Gisterenavond toch ongesteld geworden. Een cyclus van 31 dagen, dus op zich wel netjes. Waarschijnlijk is mijn eisprong wat later geweest.

Ik had trouwens ook veel witte afscheiding, dus dat zegt op zich niks.

Groetjes Saskia

15. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    ohw das wel weer minders sassie..
    ik heb maar 2 dagen bloedverlies gehad verder 2 dagen bruin bloed meer niet wel nog steeds wat last van me buik ;-( maar we doen morgen of het weekend nog een testje :D

16. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Victoria... Ja gek he eigenlijk zit je er op te wachten om misselijk te worden, terwijl als je dat bent je je hondsberoerd voelt, ik was bij Tim tot 14, 15 weken nog misselijk dus dat was geen pretje maar aan de andere kant gaf dat wel weer een bevestiging, klinkt stom! Hier ook veel last van afscheiding pfff!

Veertje...wat vervelend meid, zo'n lange cyclus ik ken het gevoel, had voor dat Tim geboren werd een cyclus van 3 maanden!Maar aan het eind van die 3 maanden was ik wel zwanger, zonder ongi te worden dus nog even doorklussen meid, het kan wel!

Groetjes trotse mama

17. veertje

veertje Fanatiek lid

@sassie1980, zonde dat je ongesteld bent geworden, ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is.

@trotsemama, het is alleen zo vervelend dat je er dan zolang op moet wachten maar ja ik doe er weinig aan.

Vandaag zijn we lekker met mijn neefje en Stijn naar sprookjeswonderland in enkhuizen geweest, was echt heel erg leuk en genoeg afleiding :D

18. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    @veertje, zou ook maar even langs de dokter gaan.. misschien kan hij je een beetje geruststellen. Heb je al een keer ovulatietesten gebruikt?

Zit middenin m'n eisprong. Heb nu 2 positieve ovulatiestesten gehad en gisteren migraine (erg fijn op koninginnendag...). Helaas is m'n man gisteren weer voor een paar dagen weg dus hopelijk hebben de keren daarvoor 'z'n werk gedaan'. Voordat hij wegging nog even geklust..

Aangzien onze vrienden weten dat we voor een 2de gaan denken ze als ik me niet lekker voel, dat ik zwanger ben. Best wel een beetje vervelend om te zeggen dat het dus niet zo is.

x

19. veertje

veertje Fanatiek lid

@funny, nee ik heb nog geen ovu testen gebruikt en dat wil ik ook nog niet, ik ben begonnen met tempen alleen deze ronde is het er bij ingeschoten omdat we een week op vakantie gingen en ik het dan niet zag zitten maar nu heb ik daar spijt van als haar op mijn hoofd.

Ik heb sinds 2 dagen ontzettende jeuk aan mijn keizersnede litteken, ik heb geen idee wat het is maar er schiet meteen weer door mijn hoofd dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, tis toch niet te geloven.

20. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @funny: het word wel een bruiloft met alles erop en er aan (jurk, mooie auto, feest en lekker eten en daarna huwelijksreis) maar wel met een klein clubje. In totaal denk ik 50 man (inclusief kids).
    En wat een mooi huwelijjkskado voor jullie; zwanger op je huwelijksreis!

@trotsemama27: ik heb met Jonathan 9 maanden lang neit echt ergens last van gehad! dus met een beetje mazzel hou jij dat ook :)

Deel Deze Pagina