wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    Dit is de eerste ronde..
    Nadat ik ze genomen heb duurde het 3 dagen en ik begon te bloeden.. dacht nog van yes, eindelijk mijn ongi en deze duurde dus ook echt een dag of 5 begon met bruin, toen rood en toen weer bruin.. net alsdat een normale ongi verloopt bij mij zeg maar. Dus toen 13 dagen geen bloed en normaal, wel alsmaar misselijk enzo maar wijtte het aan ontstressen en evt die pillen.. en nu eigenlijk al de derde dag dat ik bloed. Ben maar weer begonnen te rekenene met een normale ongi. kom dan uit op een gemiddelde van 28.
    Maar dit was dus ook gelijk rood, geen bruin etc.. en ja, vind het ook allemaal raar en vreemd en heb er zo de balen van.. was op mijn vruchtbaarst toen ik bloedde zo ongeveer als ik van een cyclus van 28 uit zou gaan, dus deze ronde is weer niets geworden..

2. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0
    Justfem!!!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Wat een geweldig nieuws zeg! Lekker onwerkelijk zeker?

3. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0
    Ohh Senna: Jij hebt gewoon een echo gehad vandaag. Ben benieuwd hoe het was! Ik kijk daar echt enorm naar uit. De bevestiging dat er heel wat werk in je lichaam wordt verzet.

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @runner: ja ik heb mijn banner aangepast naar mijn gemiddelde cyclus, omdat ik ook al eerder positief heb getest... ik stel hem evt weer bij als bij de echo blijkt dat het anders is ;)

@ll thnx voor de felicitaties het is idd nog steeds een soort van onwerkelijk, net stonden we bij de bakker zegt noa opeens tegen deze mevrouw mag ik het t6och wel zeggen? Ik nog uhm nee doe maar niet, maar zij al weet u mevrouw mijn mama heeft een hele kleine baby in haar buik, ik ben er zo opgewonden van! Nu krijg ik een zusje of een broertje!!! :)

5. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Even snel (ik zit nog bij mijn ouders).
    Op de echo was goed verdikt slijmvlies en een vruchtzakje te zien.
    De echoscopiste verwacht dat ik ongeveer 5 weken zwanger ben.
    Over 3 weken krijg ik nogmaals een echo en dan kan ze dit precies vaststellen.
    Dus ongeveer voor de kerst.
    Oh opa en oma komen eraan, ik kom later terug.

Kus Senna

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Senna, dat klopt toch met jou eigen berekeningen?
    Blijft nog even spannend dus voor je.
    Wel fijn dat er iig nog iets te zien was. ;)

Justfem, wat een leuke reactie ven Noa!

7. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hey meiden........ vind het superfijn dat iedereen zwanger is...

te gek senna dat je echo iig iets liet zien!!

@just fem... super dat verhaal van noa bij de bakker.. hahahaha leuk vind ik kinderlogica..
    Noa heeft nu zeker ook vakantie?

linniepinnie: hoe gaat het verder?

miss flower..... heel veel plezier vandaag!!

8. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @senna: fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt. Dus ong 5 weken, leuk :D Moet je maar snel een banner gaan maken.
    Fijn dat je ze snel dan weer een echo krijgt.

@Claartje: balen dat je cyclus zo in de war is, heb je ook niks aan. Ik zie dat je je banner hebt aangepast??

@justfem: wat fijn dat het er nu echt vanaf spatte. Dus woe doe je de digi, leuk. Ah die Noa, die is zo blij. Hebben jullie het verder al aan veel mensen verteld??

@missflower: heb je een leuke dag gehad???

@Runner: lekkere reactie van je oma :( ben benieuwd hoe ze nu weer reageerd. Jij mag ook al bijna voor de echo :D

@nikki: hoe ging het zingen??? was het niet moeilijk???

Nou ze zijn nog steeds bezig met de badkamer, ik geloof dat echt alles tegen zit :( maar ja ik probeer positief te blijven. gelukkig kan ik wel alweer douchen. vanavond lekker met een vriendin uit eten, heerlijk

9. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hey marieke,

balen dat het zo tegenzit met je badkamer.. hopenlijk is die snel klaar..
    wat mis je die douche dan he!!

veel plezier met je etentje vanavond!!

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @senna: wat fijn dat de echo er goed uit zag en idd gauw een banner maken joh!

@claartje: ja nu ben jij aan de beurt hoor!

@marieke: ik vroeg me ineens af of je nou wel of niet de beebje zo vroeg had gevoeld?

het was een gezellige dag vandaag.. ze heeft zich goed vermaakt maar was alleen zo slim om van een glijbaan te gaan waaronder een dikke plas op lag dus tja rok en malliot nat haha.. rond half 7 moest ik even met mijn man meerijden want die ging een fiets terug brengen en toen viel ze in de auto al in slaap en heb haar zo in bed kunnen leggen.. die ligt heerlijk te slapen..

11. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Marieke, bijna? Nog 2 hele weken wachten. ;)
    Jij lekker gegeten en bijgekletst?

Claartje, jij bent nu idd ook wel eens aan de beurt. :p

Missflower, herlijk uitgeteld dus van een dagje spelen. :)

13. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    jullie zijn ook zo lief he...... krijg echt een blij gevoel van jullie!!
    Denk dat de bloeding bijna over is.. duim maar even voor me!!

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Tuurlijk blijf ik duimen! Tot het eelt er helemaal van afgekrapt is en mijn botjes zichtbaar zijn. Whahahaha!

15. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0
    @ claartje: Ja!! Nu ben jij aan de beurt!
    Met mij gaat het vandaag goed. Afgelopen weekend erg misselijk en lamlendig geweest, maar nog niet overgegeven, terwijl ik dat bij de eerste rond deze tijd al een week aan het doen was. Ik kan het nu steeds weg eten zeg maar. (brood, crackers, zelfgemaakte smoothies, krentenbollen enz enz enz.) Als dit zo doorgaat ben ik dus tonnetje rond aan het einde van de zwangerschap. Hihi. Maar ik heb er alles voor over om niet weer zo misselijk te worden als de eerste keer! Vandaag was echt een goeie dag. Lekker wezen zwemmen met ons humpie en een vriendin met haar dochter van dezelfde leeftijd. ERG LEUK!! Wel mazzel dat ze een zwemluier om had deze keer, want ze moest even poepen tussen de bedrijven door. #-o

16. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hahahahaha gekkie :D :D :D

17. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    gelukkig maar, hoop dat het zo blijft...
    hahahaha maar goed dat je idd dei zwemluier om had... had het met thoom ook wel eens dat ie per ongeluk in bad poepte.. kwam er een drol bovendrijven!!

18. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    hier lekker gegeten.
    Ik ganu maar mijn bed in ben helemaal op. Morgen gaat de wekker weer om 06.00 uur

Missflower; ik heb de beeb nog niet gevoeld hoor. Ik had de beeb snelller met de angelsound gevonden dan bij Cas. Volgens mij dacht nikki al een keer wat gevoeld te hebben

Claartje: ik ga ook voor je duimen hoor meis [-o<

Slaap lekker en tot morgen

19. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    dank je meis!! trusten slaap lekker!!

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Senna, Runner en MissFlower, dank je wel voor jullie succeswens ! Het was goed gegaan, ik was erg tevreden. Een mevrouw kwam naar me toe en zei 'Het klonk echt als een nachtegaal die zong', dat is een mooi compliment !

@ All, mijn collega is gisteren bevallen. Ze was pas 32 weken zwanger. Binnen een half uur was haar kleine meid geboren. De ambulance was er al, meteen mee in couveuse. Gelukkig gaat het nu goed met moeder en dochter, maar je schrikt toch als je dat hoort !

Even verder lezen !

Deel Deze Pagina