@ Marieke, ja gelukkig was het prima gegaan. Ik stond ook achteraan in de kerk, helemaal in de not bij het orgel, dan krijg de de emoties van de mensen niet zo erg mee. Gelukkig maar. Veel plezier vanavond ! Groetjes, Nikki F
@nikki: idd mooi compliment zeg! en voelde jij de beeb zo vroeg al of was jij dat niet? en wat schrikken dat de beeb zo vroeg kwam zeg maar gelukkig niet al te extreem vroeg @marieke: wanneer kon jij het hartje vinden? ik met 8 week namelijk al @runner: bedankt voor die heerlijke uitspraak naar claartje toe.. was net broodje aan het eten haha
Hallo meiden, Wat een snert weer is het vandaag, echt niet gezellig! NikkiF, dat was echt een mooi compliment, ik zou er een rood hoofd van krijgen! Leuk hoor! Als je straks hoog zwanger ben dan gaat het zingen zeker wat lastiger (minder lucht) of heb je hier geen last van? Runner, stop maar met duimen dan hoor, haha!!!! Claarje, bloed nog steeds weg? Rest van de meiden bedankt voor jullie felicitaties! Ik ben volgens mij 28 december uitgerekend, niet echt het beste deel van het jaar haha. Kus Senna
@ MissFlower, ik dacht inderdaad al vroeg iets te voelen maar waarschijnlijk waren het toch mijn darmen volgens de VK. Nu voel ik het ook niet meer. Wachten maar ... @ Senna, inderdaad, weinig lucht wordt dan een probleem. Ik denk dat ik na de zomervakantie steeds moeilijker kan zingen. Maar van de andere kant, ik weet niet waardoor maar het is zo, door een zwangerschap wordt je stem beter ! @ alle Medische meiden, wat ik jullie mening over deze nieuwe griep ? Ik vind het doodeng ... Groetjes, Nikki F
heyhey.. A all bloed nog steeds.. en ben er super misselijk bij. Heb geen extreme buikpijn ofzo, beetje rommelende lichte menstruatiepijn zeg maar. Maar die misselijkheid..... soms een beetje en dan weer extreem. kan dat van die etospillen komen?
@ Claartje, ik heb geen idee, heb de pillen nooit gebruikt.Toch lijkt het me extreem als ze zo'n effect hebben. Misschien toch eens naar de HA ? Wat is het rustig hier dames ? Groetjes, Nikki F
@claartje: ik denk niet dat het ana de pillen ligt. het zijn verder onschuldige pillen die bij sommige goede effecten hebben. Ik zou toch ff langs je ha gaan. @missflowre: ik vond het hartje nu met 9 weken. Met cas was het pas met 12 weken, dus dat was wel fijn. Heb jij ook de angelsound?? @nikki: ik ben medisch, maar ik maak me nog niet echt heel erg zorgen. Het is vaak een hoop poeha, je moet eerst maar weer afwachten @senna: de banner staat je goed hoor en wat betreft de datum, ach dan wordt het een kerstkindje, hihi
@ Marieke, wat ik wel een eng idee vind is dat de geneesmiddelen die helpen bij zwangerschap alleen bij uiterste noodzaak ingenomen mogen worden. Nou zou dit natuurlijk wel zo'n geval zijn, maar toch ...ik ben al huiverig om een Paracetamol te nemen nu, laat staan iets anders. Ook voor jonge kinderen is de normale Tamilfu niet geschikt, die moeten een ander soort Tamiflu krijgen. Laten we inderdaad hopen dat het allemaal weer over waait ! Wat zeggen artsen in het ziekenhuis ervan ? Groetjes, Nikki F
Goedemorgen, Claartje, als ik jou was zou ik ook even een bezoekje brengen aan de huisarts, en als je twijfelt aan die pillen van de etos dan zou ik daar ook mee stoppen en gewone foliumzuur tabletjes innemen. NikkiF, Ik weet ook niet zo goed wat ik van die varkensgriep moet denken, gelukkig zijn in europa geen mensen aan de griep overleden (tot zover ik het weet). Marieke, ik hoop echt niet dat het een kerstkindje wordt haha, welke datum ben jij eigenlijk uitgerekend? Het lijkt mij wel heerlijk als de mensen in je omgeving op de hoogte zijn! Straks ga ik bij een vriendin even gezellig een bakkie doen en dan ga ik vanmiddag werken tot vanavond 21.00. Morgen ben ik lekker vrij en dan gaan we even lekker door het dorp struinen! Marin heeft gisteravond een paar keer overgegeven, afgelopen nacht gelukkig goed geslapen en nu eet ze lekker haar broodje dus volgens mij gaat het wel goed. Gaan jullie morgen nog iets bijzonders doen? Kus Senna
Goedemorgen meiden, @Senna1979: Wat goed om te horen dat de echo goed was, ik ben benieuwd of het idd een kerstkindje voor jullie wordt, was je met Marin overtijd of eerder bevallen? Beterschap voor Marin en heel veel plezier vandaag @NikkiF: Tja ik probeer me maar niet te druk te maken over die griep, hoewel ik af en toe wel vind dat de instanties in Nederland er misschien iets te mild mee omgaan, en dan doel ik vooral op de manier hoe er om wordt gegaan met de mensen die in Mexico zijn geweest en terugkomen. En wat spannend moet dat voor je collegaatje zijn geweest, gelukkig gaat alles goed met moeder en dochter. @Claartje: ik zou denk ik ook even langs de HA gaan, ik vind je klachten toch wel vreemd, ik denk niet dat het door de Etos-pillen komt, maar omdat je ook zoveel misselijkheid klachten hebt en al een paar keer van die vage testen, zou ik geloof ik toch even informeren. Ik duim voor je dat je de volgende bent die op roze mag @Marieke: ik hoop dat je badkamer klaar is ondertussen Nou ik heb vandaag de digitale test gedaan Ik schrok vanochtend wel even omdat ik op het inlegkruisje wat lichtbruin/rozig zag zitten, maar na een tampon test toch wel weer gerustgesteld, daar zat namelijk niks op. Net achter gekomen dat het ws afkomstig is van een aambei die door het zwanger zijn weer opspeelt. Maar klaag er niet over eindelijk een zw-kwaaltje. Ik heb nl verder weinig klachten en begon zelf al te twijfelen of ik wel zwanger ben hahaha bij mijn 2 voorgaande zwangerschappen was ik echt heel beroerd, dus een hele nieuwe ervaring voor me dat het ook zo kan Iedereen van de directe familie weet het nu, omdat ik anders bang was dat iemand zich versprak en nu kan noa het iig delen met haar opa's en oma's, tantes en ooms.... en dat delen heeft ze wel nodig ben blij dat ze nu nog vakantie heeft, want ik denk dat het eerste is wat ze op school verteld, is dat ze een broertje of zusje krijgt Ze is nu trouwens een voorbeeldig kind, doet alles wat je van haar vraagt en dan zegt ze er steeds bij dat ze nu een grote zus wordt, dus dat ze zich moet gedragen... mijn vriend zei al we hadden eerder een brusje moeten maken Zo we hebben het vandaag druk, net als de rest van deze week, ben vrij en we hebben een 3 verjaardagen en 1 kraamvisite, noa moet naar tennis en ik moet nog wat cadeautjes kopen en alvast inpakken voor ons weekje vakantie vanaf 1 mei. Druk dus en dan heb ik ook nog last van een stijve nek dus dat werk niet echt mee.
@ just fem.. super, supergefeliciteerd!! en verraste de duur je ook?? enne, ik denk dat ik gek wordt.. vanaf zaterdag vloei ik al, inlegkruisje zit weinig in maar bij het afvegen steeds. en met deze dagen kan ik zeker niet eerder als volgende week naar de dr.. En elke x met het afvegen he.. wordt zo pissed eigenlijk op mijn eigen lichaam..
Hey Girlz Ik ben al een hele tijd niet geweest, heb ook niet alles terug gelezen, en onthouden. Maar Justfem... Gefeliciteerd!!! Wat gaaf zeg, eindelijk!! Ik moet nog ong. 2 weken wachten om te testen.. Gisten met "baby"zwemmen hebben we onderwater foto's gemaakt. Was erg leuk, heb alleen de foto nog niet. Voor de rest heb ik eigenlijk niet veel mee gemaakt. Heb ik hier nog veel gemist?
Kwam hier even spieken omdat Justfem niks meer liet horen, dus ikw as ff bang dat t misschien.............. Maar wat zie ik!! Een prachtige digi test!!!!! Ik kan het echt niet daar en hier bijhouden anders zou ik t doen. Dus ik hoop dat jullie gauw allemaal zwanger zijn (zijn er al een hoop zie ik) en dan toch nog mee komen kletsen !! Maar ik ben blij dat alles goed is justfem, enne oven een oude aambei....heb er helaas ook al 20 weken last van
@justfem: mooie test hoor! en ach leuk toch dat mensen het weten dan hoef je niet stiekem te doen en voor noa is het natuurlijk wel heel moeilijk om het stil te houden.. @claartje: wat vervelend dat je cyclus zo in de war is.. ik heb geen idee waar het van komt @marieke: ja ik heb een angelsound en vond hem voor het eerst met 8 weken! @sjalotjuh: wat gaaf zeg onderwater foto's! vind ze dat niet eng? die van mij raakt al in paniek als ik haar haar wil uitspoelen..
onderwater gaan vind ze helemaal niet erg, maar ze vind het ook niks als ik haar haar wil uitspoelen! haha apart meisie heb ik
@sjalotjuh87: ja maar raakt ze dan ook in paniek of niet? die van mij wel en vliegt mij zowat om de nek...ik doe het nu heel snel en heb gelijk handdoek paraat om haar gezicht droog te maken
justfem: Allemaal best nog wel spannend he. Gaat wel goed komen Verder allemaal een goede koninginnedag. groetjes
@ Justfem, dat is een geweldig duidelijke test ! Fijn dat je je goed voelt. Ik hoop dat dat zo blijft ! Geniet maar lekker van je zwangerschap ! Ik vind ook dat ze erg onverschillig omgaan met mensen die terug komen uit Mexico. Maar goed, we volgen alle acutaliteiten maar en wachten af. Fijne dag morgen ! Groetjes, Nikki F
Hallo meiden, Wat een rare koninginnedag vinden jullie niet? Bij ons had iedereen de vlag alweer vrij snel binnengehaald! Wat heb je toch een gekken in de wereld! Justfem, ja ook de digitale test gaf positief aan, super hoor, gefeliciteerd! Bij Marin ben ik twee weken te vroeg bevallen, dus wie weet! Sjalotjuh, leuk hoor onderwaterfoto`s, was dit een actie vanuit het zwembad ofzo? Claartje, is het bloeden nu wel gestopt, wat zit een menselijk lichaam toch ingewikkeld in elkaar! Kus Senna