jeetje meiden... wat een vreselijk nieuws allemaal op de tv, wat een drama heeft zich daar afgespeeld.. heb er gewoon geen woorden voor!! We waren bij mijn ouders en hoorden het nieuws.. bij ons zijn de festiviteiten gewoon doorgegeaan. Zoonlief heeft enorm veel auto's gekocht en vriendlief heeft hem nog een nieuwe set met auto's beloofd.. en morgen nog wel. Maar dan van hotwheels want dan kon die nog met die andere set ertegen racen die die gisteren van oma had gekregen.. Heb dus een dag geslentert en ben kapot weer een hoop zooi erbij in huis maar vnl speelgoed auto's.. Enne ja, ik bloed nog steeds.. nu al 6 dagen maar wordt wel minder. Ook heel anders als ik gewoon ongi ben.. heel raar..
Hallo dames, Mag ik me bij jullie aansluiten? Wij gaan ook voor een tweede kindje! Morgen mag ik testen! Groetjes, Arka
Hoi allemaal, Allereerst sorry dat ik de laatste dagen zo weinig van me laat horen, in mijn vakantie heb ik minder behoefte om achter een computerscherm te zitten, want dat doe ik normaal al 8 uur per dag op mijn werk Vanmiddag vertrekken we als alles goed gaat voor een weekje Limburg, dus kan ik helemaal niet online komen. Daarna zien jullie me weer veel meer verschijnen Hopelijk mag het van de baas van mijn vriend, want die moet toestemming geven, hij heeft het momenteel echt nodig om er even tussenuit te gaan want zijn depressie is de laatste week jammer genoeg weer verergert, ws door de medicijnen die ie in eerste instantie voorgeschreven heeft gekregen, daar reageerde ie heel slecht op, terwijl het eigenlijk beter met hem ging. Nu heeft ie een ander medicijn van de psych gekregen, hopen dat dat wel helpt. Jammer genoeg is zijn baas ook niet erg begripvol, kan me voorstellen dat het lastig is, als een personeelslid overspannen is, maar ja het is niet dat mijn mannetje het doet om hen te pesten... kan me ook af en toe echt boos maken hoe ze met hem om gaan ze bereiken eerder dat het slechter met hem gaat dan dat het beter met hem gaat. Het was idd een nare Koninginnedag gisteren, zulk mooi weer en het zag er naar uit dat het een mooie dag zou worden, jammer genoeg dacht iemand daar anders over. Er zijn gewoon geen woorden voor zulke gebeurtenissen. Zo ik ga afsluiten nog even de laatste dingen inpakken
Hoi dames ! @ Justfem, fijne tijd in Limburg ! In de buurt van welke plaats zijn jullie ? @ All, Thijs is ziek ! Hij heeft vanochtend 3 keer moeten overgeven. Ik ga straks (16.50) met hem naar de HA. Even helemaal laten onderzoeken kan geen kwaad. Gelukkig heeft hij geen koorts, maar het zit me toch niet lekker. Groetjes, Nikki F
@Arka; Wens je veel succes morgen en hoop dat het vlot raak is. @justfem; Hoop voor je dat het doorgaat en je lekker weg kunt na Limburg. Je hebt genoeg mee gemaakt de laatste tijd, dus geniet ervan. Prettig weekend allemaal en lekker genieten van het weer.
@arka: welkom en hopelijk test je positief! @claartje: vreemd hoor maar ga je nu uit van een ongi? @justfem: geniet van je weekje weg! @nikki: beterschap met thijs! heeft de dokter hem nagekeken?
just fem... heel veel plezier in limburg!!! nikkie.. heel veel sterkte met thijs en hopenlijk is het al weer wat beter arke.. welkom!! miss flower: hoe gaat het?
@missflower; Nee ze raakt niet in paniek. Lijkt me erg lastig om zo haar te wassen. @Senna; Nee, een oma had een onderwater camera mee genomen. Dus was niet uit het zwembad zelf. @Arka; Welkom, heb je al getest? Hoe oud is je 1e kind? Het was inderdaad een rare koninginedag. Ik vind het jammer dat die man zo snel overleden is, hij had veel meer moeten lijden!! Ik ben kom ook niet zo vaak meer online, Zoë is echt heel erg verkouden, heel zielig. Hopen dat het snel weer over gaat.
sjalotjuh.. sterkte met zoe.. zo zielig als ze zo verkouden zijn.. @ all... heb nu de laatste bloeding als menstruatie meegeteld en de 3 cyclussen bij elkaar opgeteld en kom uit op 28 dagen. Heb gekeken wanneer ik vruchtbaar ben etc en wanneer dan evt uitgerekend en das precies op zoonlief zijn verjaardag..
ik hoop het iig.. Alhoewel ik het een lange bloeding nog vond uiteindelijk. Der zat wat in het inlegkruisje maar gewoon vooral bij het afvegen. Maar tis nu gelukkig weer over en had vanmorgen al weer slijmvorming.. dus dan alleen maar gunstig toch??
wat denk je dat ik heb gedaan bij zijn kladden gepakt enne naja... Maar wat is het hier stil meiden.. ben uit verveling al aan het you tubben met een zak m en m's.. Wat een leuke muziek kun je vinden.. echt veel old school!!
Ben ook weer terug. Laatste dagen uit mijn werk geen zin meer gehad om de pc aan te zetten. Heb wel een ontzettend mooie test van Justfem gezien. Super meis! Veel plezier in limburg. Nou, nou, nou, Claartje toch. Bij zijn kladden... Arka, welkom hier. Hoe is het nu? NikkiF, hoe is het met Thijs? Ik heb donderdag tot 16.00 gewerkt, was door dat gebeuren door die l*l verschrikkelijk rustig dus gingen we eerder dicht. Nog 8 dagen tot mijn echo...
Ghehehehehe.. Heeeel goed. Jij woont dus in of bij groningen. Grappig. Wij woonden daar ook tot vorig jaar! Nu terug in 't dorp!
[/quote] Ghehehehehe.. Heeeel goed. Jij woont dus in of bij groningen. Grappig. Wij woonden daar ook tot vorig jaar! Nu terug in 't dorp![/quote] 25 kilometer er vanaf in een dorpje
Hallo meiden ! @ all, ons kleine manneke is gelukkig weer helemaal fit ! Vrijdag was hij behoorlijk ziek, maar na een stevig middagslaapje ging het al een stuk beter. De HA heeft hem wel helemaal onderzocht en dacht aan een maag-darm infectie. Het is vanzelf over gegaan, gelukkig. Hij eet en drinkt nu ook weer goed. Wat hebben we een druk weekend achter de rug, puf puf ! Dan ben ik blij dat ik nog een weekje vakantie heb waarin ik eigenlijk nog haast niets gepland heb ! Even rustig aan doen ... tot einde schooljaar is een blok van 11 weken ... zal zwaar worden, vooral omdat het in onze lokalen altijd vreselijk warm is, maar goed ... gaan we lekker het park in met de kids ! @ Claartje, ik hoop dat het bij jou nu ook snel raak zal zijn ! Succes meid ! Groetjes, Nikki F