wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    Dank je nikki, hoop het ook.

Super dat het weer beter gaat met niels en lekker dat je een nog bijna niets gepland weekje vrij hebt. Hopenlijk wordt het nog mooi weer!!

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo meiden!! Ik kom hier ook weer even spieken en wat zie ik.... een hoop zwangeren erbij. Iedereen natuurlijk van harte met de zwangerschappen maar even een speciale: Justfem, wat fantastisch voor je! Van harte gefeliciteerd :D

Ik heb snel even teruggekeken maar ik zie zo snel het lijstje niet meer... wordt die niet meer bijgehouden?

Hier gaat alles goed. Nog eventjes en wij gaan echt stoppen met de pil :D

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Claartje, ik was heel erg blij dat het snel weer over was. Je hoort zo veel enge dingen de laatste tijd, je moet er niet aan denken ! Mijn manneke heet trouwens Thijs, maar het maakt niet uit hoor ! ;)

@ Manuela, de lijst wordt nog bijgehouden, meestal door Justfem en die is nu met vakantie. Veel succes met zwanger worden !

@ All, nog even en ik ben van de misselijk makende potten van MvM af ... wat een opluchting dan, ik heb er echt genoeg van.

Groetjes,
    Nikki F

4. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    sorry meis, ben zo dement he.. haal zoveel door elkaar heen. tis geen desinteresse hoor.
    Dus een opluchting zo van die potten af te zijn.. vlg mij is dat hier helemaal niet met mvm

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik vind ze niet eens zo vreselijk ruiken.
    Maar krijg ze alleen nooit vol die potten.

Claartje, jij altijd zo je best doen met quoten, vergeet je alsnog de naam van nikki's zoontje. Whahahaha!
    Wat was het voordeel van quoten ook alweer? :p
    ;)

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ohja hihi ik las net dat ze lekker een weekje weg is.

Fijn he als je weer van die potten afbent. Ik doe als ik weer zwanger mag raken niet meer mee. Ik heb het met Louise 11 weken gedaan en vind het wel mooi geweest. Ik werd ook zoo misselijk van die lucht blegh!

7. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hahahahaha jah ik :D :D :D chaotisch ben ik..

maar ehm meiden even een vraag he..
    Had een matcare test en het is zo dat ik eigenlijk geen enkele test in huis kan hebben en/of ik moet ze doen..
    Naja, deze ook dus.. maar er verscheen niet snel genoeg een lijntje en ik heb hem aan de kant gegooid..

Maar een tijdje na die tijd keek ik er weer op en zag een lijntje.. heel dum maar heel duidelijk en geheel ongeldig aangezien het na 3 min, kwartier, hakf uur was dat ik weer keek..

dus wat ik hier mee wil zeggen weet ik eigenlijk niet :D :D maar ik wou het even kwijt..

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    En wat is je vraag nu? Hahaha!
    Of je er morgen nog 1 moet doen?
    Maar je hebt je ei toch nog niet eens gehad?
    Ik snap jou niet meer hoor. ;)

9. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hahahaha god vergeet ik mijn vraag weer..
    Maar ok, was dus op 13 april ongesteld geworden en denk dat het door die etos dingen kwam..
    Maar prompt op 25 april weer een bloeding gehad en ben dus weer begonnen met opnieuw tellen. Maar stel nu dat het geen ongi was, kan het een tussenbloeding, doorbraakbloeding geweest zijn? en kunnen die dan echt 5 dagen duren? het was een vreemde bloeding iig..

Maar zou het ook kunnen dat ik van mezelf een iets van hcg in me heb? heb aldoor zulke vage testen..

10. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hehehe en doe er morgen niet 1 weer..;) einde van de maand lijkt me prima.. heb ik alle cyclussen gehad zowel op de oude als nieuwe telling

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Plaats eerst eens een foto dan.
    Had jij niet een paar weken geleden ook zo'n vage test?

12. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    foto wordt later want de batterij is leeg..
    heb er al meerdere vage testen gehad en wordt daar soms ook best moe van.
    Zal voor de gein die van 7 jr geleden er ook eens opzetten straks maar die spatte er van af..
    Weet je, ik ben 32 maar als ik hier wat neer zet voel ik me soms net een puber. Tis allemaal weer nieuw..

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hihhihi, heerlijk onzeker kun je je voelen he. ;)

Maar dat verschil had ik met Ruben ook hoor.
    1 dag na NOD spatte die er idd af, 2e streep was donkerder dan de controlle streep en nu moest ik ook blijven staren. :(
    Gwoon een goede test halen is mijn advies, niet zo'n goedkoop ding waarvan je nog steeds in de onzekerheid blijft zitten..

14. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Een paar dagen gewerkt en een feestje gehad dus ik ben vrij weinig langsgeweest de afgelopen dagen.

Manuela, wat spannend dat jullie er bijna weer voor gaan!
    Schrijf je nog mee met de andere juni mama`s?

NikkiF, gelukkig is Thijs weer beter en eet en drinkt hij weer goed!
    Heb je mvm opgezegd want het is toch altijd voor tien weken, of kun je dit afspreken?
    Morgenavond komen ze bij mij de flesssen brengen, ik ben benieuwd, de vorige keer was ik gewoon blij toen ik weer gewoon (zonder kan) op de wc kon plassen.

Claartje, als ik jou was dan zou ik goede testen kopen en nog even wachten met testen!
    Ben je uiteindelijk nog bij de huisarts geweest i.v.m dat bloedverlies?

Marieke, is je badkamer af en is het mooi en naar je zin geworden?
    Hoe gaat het verder met je?

Justfem heeft nu in ieder geval mooi weer met de vakantie, ik hoop dat het zo blijft (waar ging ze eigenlijk heen?).

Hier gaat alles prima, mijn buik groeit echt behoorlijk (klinkt gek voor iemand die 6 weken zwanger is) bij mijn buik zit de broek niet altijd even lekker.
    En het stomme toeval is dat mijn vriendin ook zwanger is, 8 dagen later uitgerekend dan ik!!
    Echt heel speciaal aangezien we al vele jaren ontzettende goede vriendinnen zijn.
    Haar dochter (5 maanden ouder dan Marin) gaat ook naar mijn moeder als mijn vriendin moet werken dus mijn moeder krijgt het volgend jaar heel druk met 2 baby`s :confused: .

Kus Senna

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Senna, ja het is heel erg spannend hahaha, ik heb net vast foliumzuur in huis gehaald. Ik ben benieuwd of het weer zo snel raak is. Ik schrijf niet meer bij de juni mama's maar een aantal heb ik op msn/hyves dus dat is erg gezellig. En jij ook weer zwanger, super zeg! Voel je je goed? Hopelijk gaat alles voorspoedig!

16. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    dacht op zich dat die van mat care ook goed zou zijn.. doe iig geen sensitest meer..
    Maar ja mijn menstruatie is een zootje kijk maar naar onderschrift. en zo vervelend heb buikpijn maar dan wel 6 van de 7 dagen.. enorme bijwerkingen van ontpillen, ga hierna dus ook niet meer aan de pil.

Maar heb hem op foto gezet, moet alleen via de andere pc en vriendlief is werken nu :D :D die van 7 jr geleden ook trouwens.. als ik nu uitga van mijn laatste bloeding en daarop aanhoudend 28 dagen ongi mag ik rond dezelfde tijd testen als 7 jr geleden. Ben dan ook uitgerekend op verjaardag van zoonlief. Die trouwens een maand te vroeg geboren is..

17. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hoi, leuk is dat he met je vriendin zwanger zijn.. was ik ook met mijn eerste, vond dat heel speciaal. Zij heeft nu inmiddels 3 kids en ik 1.. dus hoop haar snel te volgen.

Dus je moeder heeft dus straks 4 kids als ik het goed begrijp?? hehehehe die verveelt zich niet.. Maar wel gezellig met zoveel kids..

Enne, ben niet naar de dr geweest.. de bloeding hield op na 6 dagen ongeveer. Had de laatste paar dagen vooral last van vegen bloed.. beetje in het inlegkruisje maar. alleen de eerste 3 dagen redelijk wat maar daarna niet zo heel veel.

18. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    @Arka; heb je al getest??

19. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Claartje, en kan je de foto al plaatsen???

Senna: de badkamer is gelukkig klaar. Wat een opluchting. Wat ontzettend leuk om samen zwanger te zijn. Ik had het ook met een vriendin en dat was heel speciaal.

Justfem: hele fijne vakantie, en ik zie je spam volgende week weer :p

Arka: welkom hier, heb je al getest???

Runner :confused: leef jij ook nog. hihi. Zegt zij die ook weinig aanwezig is

Manuela: oh spannend, wanneer stop je oook alweer?? was het juni???

Dennismartine: hoe is het bij jou???

Hier alles oke, badkamer is eindelijk klaar.Ik kan weer helemaal genieten. Over twee weken heb ik mijn pretecho, dan gaan we eens kijken of de echoscopist die mijn 13 weken echo heeft gedaan ook echt gelijk heeft.
    Verder alles goed hier???

20. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0

ok, niet op de tijd gelet test foto

Deel Deze Pagina