http://www.mijnalbum.nl/Album=KLQHAAIQ hopen dat het zo te zien is.. let niet op mijn vieze nagel was net in de tuin geweest..
`ja, ik zie idd weer een vaag streepje. Misschien toch maar eens naar de ha voor een bloedtest. Je het nm nooit hcg vanzelf in je bloed. Misschien kan een bliedtest een keer duidelijkheid geven
Claartje, nu zie ik idd wel een licht 2e streepje!!! Spannend! Wanneer ga je weer testen? Senna, wat toevallig dta jullie samen zwanger zijn. Gaan jullie samen gymen? Marieke, hahaha.
ehm denk over een week ofzo, dit streepje was na afleestijd dus die lijkt me niet gelden.. Mar verwarrend hoor ook na afleesstreepje na de tijd. Dit is trouwens een matcare test, deze zijn toch goed?
claartje, ja ik ben niet echt fan van matcare. De testen die ik echt voor de volle 100% vertrouw zijn die van de kruitvat. Matcare geven best vaak vals positief. Waarom doe je toch niet gewoon een bloedtest,die kan je pas echt uitsluitsel geven.
ben de laatste x nu niet echt met veel plezier bij de dr weggekomen.. dus ik wacht nog even af.. wordt alleen niet goed van al die vage testen. Ben wel echt gek met allerlei vage testen he.. dus ik wacht nog even af en kijk het nog even aan denk ik.. heb zowiezo of nog 1 of nog 3 week te gaan.. maar die van kruidvat had ik laatst ook een vaag lijntje op alleen konden jullie die niet zien. Denk ook niet dat mijn dr toestemming zou geven voor een bloedtest. hij is neit snel met dat soort dingen en zal het wel weer op ontpillen gooien.. k wacht nog wel even en hoop hem dan een vet positieve eh predictor te kunnen geven.. .. Maar afijn als ik last van mijn rug heb geeft ie wel een snel pijnstillende/platspuitende spuit dus daar is die wel ok in Maar kom ook niet zo vaak bij de dr hoor.. Maar jullie zijn allemaal heel lief, wilde ik nog even zeggen.. Mss wordt het tijd dit is nu de vierde maand denk ik en heb steeds vage testen dat ik een tijdje niet meer test.. En me ga richten op ander werk en dat soort dingen..
Marieke; we zouden inderdaad eigenlijk in juni er weer voor gaan (dan wordt Louise 2 jaar) maar ik ben nu bezig met de laatste pilstrip en zou eigenlijk weer bij moeten halen maar we hebben nu besloten dat we dat niet doen en na deze strip (zaterdag laatste pil) gaan we er gewoon weer voor! Claartje; het spijt me maar ik zie echt geen streepje op de test. Ik hoop dat je binnenkort een test hebt die van het schermpje springt!
meiden sorry.. ben vandaag niet in mijn opperbeste doen. Ben ontzettend moe en ben vandaag behoorlijk pissed geweest. weten jullie nog die leuke baas?? ik ben er nu weg he.. en nu heeft ie hetzelfde geflikt bij een collega als bij mij. ontslag via de telefoon, gewoon even zeggen tis je laatste dag hier.. Vind het zo walgelijk hoe die mensen met hun personeel omgaan. En het lullige is dat zij over 2 dagen aan haar knie geopereerd wordt en er zo uitgeknikkerd wordt. Ze moet 6 wk revalideren en wss ligt ze er daarom uit. Maar ze laat het er niet bij zitten, morgen gaat ze naar de bond. Maar heb haar mijn nr gegeven en gezegd dat ik evt ook wel mijn verhaal bij de bond wil doen om haar te helpen. Werd er gewoon naar van, van haar verhaal. Dus eigenlijk zit ik te bedenken hoe ik haar kan helpen..
@manuela: oh wat spannend dat jullie er nu echt voor gaan! @claartje: ik zie idd ook een streepje.. gewoon over een paar dagen met ochtendurine nog zo één doen en als het streepje zelfde is dan is ie vals en is ie duidelijker dan ben je toch zwanger! ik duim voor je @marieke: jij alweer 15 week dat gaat snel zeg! ik vind het ook snel gaan morgen alweer 10 weekjes!
Missflower, weet bijna iedereen het al van juollie of wacht je nog 2 weken af? Claartje, das best onbeschoft van die kerel! Hoop dat die ex collega haar gelijk kan halen bij de bond. Knap van je dat je nog wacht met testen. Waarom haal je niet zo'n CB met wel/niet zwanger? Manuela, leuk joh dat jullie er nu weer voor gaan. Suces meid.
@runner: ik heb dinsdag de termijnecho en dan vertel ik het mijn werk ook en dan mag iedereen het weten en bij jou?
Marieke; we wachten elke keer met smart op het einde van de maand. En maar hopen dat er niets doorkomt. moet wel zeggen dat ik er steeds minder mee bezig bent. Dit omdat je zoiets hebt van wordt toch wel weer ongi. Hebben met zijn 2en afgesproken dat als we het een jaar hebben geporbeerd, we naar de dokter terug gaan. Om te kijken of mijn man inderdaad weer zwak zaad laat zien in de testen, was de vorige keer ook zo en toen was het 1 maand voor de ivf afspraak toch raak. Leuk trouwens die pretecho, kun je alles zo mooi zien. Claartje; wat een onbeschofte baas had jij dan zeg. Hoo pdat het met de bond gaat lukken, Veel succes ermee
Missflower, wij hebben maandag de echo. Als alles er goed uit ziet bel ik mijn tante. De rest gaan we het dan de 24ste vertellen als Ronald zijn 30ste verjaardag viert. Wel eerder dan de 12 weken dus. Maar krijg echt al een kleine bolling dus ga er stiekem van uit dat het allemaal wel goed zit. Dennisenmartine, hoop echt zo voor jullie dat jullie ook niet naar de gyn hoeven! Maar je weet hoe het bij Senna en mij is gegaan. Hoop dat jullie ook dat gelijk hebben.
hey meiden hoe werkt een ovulatie test eigenlijk? is er altijd een streepje te zien?? van sensitest trouwens..
heb zelfs een streepje op mijn ovutest.. ben net terug van voetbaltraining met zoonlief vandaar dat ik nu andwoordt
@dennismartine: hoop dat het snel raak mag zijn! @claartje: dan kan het zijn dat toch je ei nog er aan komt
Een licht streepje? Dat kan best als je 3 dagen voor je eisprong zit... Waarom blijf je testen?!?!?! Doe dan meteen een goede!