wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    heyhey, had deze teten van just fem gekregen vandaag over de post.. lief he!!
    Maar ik koop echt geen zwangerschapstest tot het einde van de 3 week.. hopenlijk houdt ik dat vol. Ga er gewoon van uit dat ik nu niet zwanger ben en ga mijn ei hopenlijk opsporen en dan op het juiste moment hopenlijk klussen en voeg me dan bij jullie..samen met dennis martine :D :D ..

Maar ovulatietesten is echt iets geheel nieuws voor mij, nog noooooiit eerder gedaan..

2. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Claartje;Mooi dat je zo denkt geeft de burger weer wat moet. Gewoon goede moed houden.

Groetjes

3. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    samen moed houden toch? grappig joh, zie net dat we gelijke oud zijn :D

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    gelijke oud?
    jij word al echt oud. :p

Ik ben net lekker wezen badderen met mijn zoon.
    Was echt in een baldadige bui vandaag! Das echt niet te geloven, werd er een beetje ongeduldig van :oops:
    Vanmiddag ook al geslapen toen hij op bed lag en zo weer lekker vroeg erin.
    Morgen nog 1 dagje vrij en dan mag ik weer 2 dagen. ;)

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    runner en missflower, bedankt voor jullie welkom en ik vind het heel erg spannend! Heb net maar vast even wat zwangerschapstesten besteld bij matcare :)

Claartje; nou dan komt idd je ei er waarschijnlijk aan (al heb ik geen idee want ik heb nog nooit ovutesten gebruikt hihi). Dat wordt flink klussen dus voor jullie de komende dagen ;) en wat een rotstreek van je oude baas... hopelijk kan je je oudcollega helpen!

6. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0

hahahahaha allebei 32 joh...
    Weet je zeker dat jij niet baldadig bent?? hihihihi :p:p

Dus morgen nog een lekker dagje vrij.. heerlijk he, ik ook. Maar wat doe je eigenlijk voor werk??

7. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hehehe, lees zovel over jullie ben wel eens heel benieuwd wie of wat er achter de pc zit..

Zal eens wat over mezelf vertellen.. ben dus claartje.. das niet mijn echte naam.
    Heb een zoontje van 6 en woon samen. Ben eerder getrouwd geweest maar nu dus inmiddels gescheiden. Ken mijn huidige vriend al 13 jaar. even denken.. mijn hobbies zijn lezen, en creatieve leuke dingen knutselen met mijn zoontje. Verder vind ik het spirituele wel interessant. Heb vrij veel vrienden maar 1 hele hechte vriendengroep.

Mijn werk heb ik niet zoveel over te vertellen. Ja, tis niet echt geweldig. wel heb ik veel leuke collega's..
    Verder ben ik zo gek als een deur en hou ik wel van een grapje.. Kan niet goed tegen stiltes en hou niet van ruzie. E als je wat wilt weten dan vraag je maar..

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Runner, ik heb nu meer last van de geur van de potten dan bij Thijs. Ik krijg er meestal 5 gevuld, meer lukt echt niet. Elke maandag komen ze ze ophalen.

@ Senna, ik ga, voor zover ik weet, door tot 16 weken. Omdat ik me vroeg heb aangemeld krijg je een extra cadeautje, ik dacht een fotolijstje. Ik ben inderdaad blij om straks week normaal te plassen. Maar het is een goed doel, daarom heb ik het toch weer gedaan, ondanks het gedoe.
    Wat leuk dat je vriendin ook zwanger is ! En bijna even lang is helemaal leuk !

@ Marieke, wat fijn dat de badkamer klaar is ! Heb je nu nog meer te verbouwen of is nu alles klaar ? Laat je ons weten of de vrouw van de echo gelijk had of blijft het geheim ?

@ Claartje, ik ga NU je foto bekijken !

Tot zo ...

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Claartje, ik zie een heeeel licht streepje ! Zou het dan toch zo zijn !!!???!!! Ik duim voor je !

@ Dennismartine, ik hoop dat het deze keer ook weer spontaan raak zal zijn bij jullie, en dat jullie geen jaar hoeven te wachten. ;)

@ all, ik heb het met 9 weken verteld op het werk, toen ik jarig was. Toen kon ik het al bijna niet meer verbergen. Wat was ik blij dat ik de week erna gewoon weer leuke kleren aan kon, geen wijde ! :)

@ alle zwangeren, hebben jullie je al opgegeven voor een cursus, yoga of gym ?

Even verder lezen ... ;)

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi dames !

Ik had alles al gelezen ! Fijn ! Zondag moederdag, gaan jullie nog iets speciaals doen ?

Groetjes,
    Nikki F

11. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Claartje, wat vaag allemaal! Een vaag positieve zwangerschapstest en een vaag positieve ovulatietest.
    Heb je geen kruidvat in de buurt?

Manuela, spannend nog een paar pilletjes en dan zijn jullie gestopt. Was het toen bij Louise snel raak bij jullie?

NikkiF, zondag gaan we op bezoek bij mijn schoonmoeder (ik moet nog even bedenken wat voor een cadeautje ik ga kopen) en daarna gaan we naar mijn moeder en daar blijven we eten.
    Lekker standaard haha.
    Weet jij wannneer je je op moet geven voor gym? En moet ik mijn zorgverzekering ook eigenlijk inlichten?
    En ik moet ook de kraamzorg nog bellen, daar wacht ik nog even mee tot na de echo.
    Ik ben ook begonnen met de mvm ook voor 10 weken, de lucht is vreselijk haha!

Runner, en ben je nog op tijd naar bed gegaan?
    Ik ben ook ontzettend moe, en behoorlijk misselijk.
    Heb jij verder nog kwaaltjes?
    En spannend hoor om het aan iedereen te vertellen, denk je dat ze het verwachten?

Kus Senna

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Claartje, ik werk bij een bekende drogist. ;)

Nikki, ik krijg er maar 4 gevuld. En idd je krijgt dan een echofotolijstje. Krijg ik ook. :p Terwijl ik de laatste 2 weken op vakantie ben dus tot 14 weken hoef te plassen in potjes.
    Heerlijk om zonder na te denken weer naar de wc te gaan, whahaha!

Gister lag ik iets na 10en. Gelukkig houd het bij moe en misselijk ook op bij mij. Alhoewel de grote boodschap is ook lang geleden en heb af en toe echt goede krampen in mijn onderbuik.
    Ik denk dat ze het bij ons in de vriendengroep wel zien aankomen. Heb al eerder gehoord dat ze wel verwacht hadden dat ik zwanger zou zijn van de 2e... Moet het wel lukken he. ;)
    Op mijn werk weet ik het niet. Komt voor hun ook niet lekker uit weet ik nu al. Zijn maar met z'n 6en en er is er eentje in september uitgerekend dus overlappen we elkaar. Jammer voor hun. ;)

Zondag is het idd eerst langs schoonloeder en daarna naar mijn ouders.

13. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    ehm nee, das echt wel een half uurtje met de auto.. maar wacht gewoon nog even af..

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dennismartine; hopelijk is het snel raak bij jullie!

Claartje; leuk idee! Ik ben dus 29 (nog een paar weken en dan wordt ik 30), woon inmiddels 4,5 jaar in Hilversum met mijn lieve vriend, ons dochtertje en onze 4 katten. Ik werk parttime als secretaresse en heb het daar goed naar mijn zin.

NikkiF; 5 potten per week is een hoop hoor!! Zondag mag ik lekker uitslapen, dan krijg ik denk ik ontbijt op bed en smiddags even naar mijn moeder. Vorig jaar kreeg ik van mijn vriend een hele grote bos rozen en van Louise een prachtige lelie.

Senna; ja zeker spannend hahaha ik ben nu al naar geboortekaartjes enzo aan het kijken. Bij Louise was het de tweede ronde raak dus ik hoop dat dit ons weer gegund is! Vind jij het anders, je huidige zwangerschap vergeleken met die van Marin? Hoe is het trouwens met haar? Heb je al een bewijsje van de vk gekregen? Die heb ik toen gewoon opgestuurd naar de verzekering zodat ik op tijd het kraampakket zou krijgen.

Runner; is jouw zwangerschap tot nu toe vergelijkbaar met die van Ruben? Hopelijk blijft het bij moe en misselijk zijn ;)

15. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi allemaal,

Claartje: Wat een leuk idee van je, zal ook even wat vertellen over mijzelf.

Ik ben martine 32 jaar oud, 3 jaar getrouwd (9 jaar samen) en heb 1 zoontje. Ik werk als verpleegkundige bij jeugdzorg op een crisisafdeling. Ik houdt van stappen en lust wel een wijntje. Verder heb ik erg leuk leven, gaan als het even kan regelmatig op vakantie. Mijn moto is leef nu wat er morgen gebeurt weet je nooit.

Groetjes

16. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nikki: ja heerlijk dat de badkamer klaar is. Helaas moet de grote verbouwing nog beginnen. Half juni beginnen ze met een opbouw, waar ze bijna twee maanden mee bezig zijn :( Ach dan is het straks maar af.
    Ik ga trouwens niks meer doen. Heb vorige keer yoga gedaan, maar deze keer doe ik maar niks. Oh en ik vertel natuurlijk het geslacht.

Missflower: ja gaat hard he!! ik heb over twee weken mijn pretecho, dus ik ben benieuwd of die echoscopist nog gelijk had. Heb jij al de gewone echo gehad???

Runner: ben je al zenuwachtig voor de echo???

Manuela: ik hoop dat het weer net zo snel raak is als de eerste keer. heel veel succes ;)

Claartje: heb je nog een ovutest gedaan vandaag???was het streepje al iets donkerder???

@senna: goed dat je ook meedoet voor mvm. Wanneer heb jij weer een echo???

Sorry dat ik jullie een beetje aan het verwaarlozen ben :oops: :oops: :oops: maar ik heb echt na dit weekend weer wat meer tijd. Ik ga nu lekker slapen.

Ik ben jullie een beetje aan het verwaarlozen :oops: sorry maar het wordt echt weer minder druk dus dan heb ik weer wat meer tijd

17. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    heyhey meiden........

ik wordt echt gek denk ik, heb vandaag weer een ovulatietest gedaan en die was weer licht..
    Maar heb nu al weer een paar veegjes bloed verloren, voor de zekerheid een gewone zw test gedaan en niets te zien.. dus ik weet het niet meer hoor..
    Op dit moment zet er geen bloeding door, het is puur met het afvegen, bruin rood achtig.. maar nu op dag 12.. snap er niets meer van

18. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    pardon, weer dag 13 maar veel en veel minder als de vorige x

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @claartje: denk dat gewoon je ei er aan komt.. zwanger ben je niet lijkt me.. maar wie weet over 2 week!

@marieke: ik heb mijn echo dinsdag!

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hey meiden, ik ben weer terug van ons weekje Arcen.
    We zijn twee keer lekker wezen relaxen in het Thermaal bad en we hebben een lekker ijsje gegeten bij de ijssalon in Arcen. Hier gaat alles goed, ik heb alleen helemaal geen zw-kwaaltjes, maar zal daar niet over klagen. Ik had afgelopen zondag wel een klein beetje bruinverlies, maar daar is het bij gebleven verder geen krampen gehad. Mijn buik begint wat te groeien, (.)(.) een beetje groter en wat gespannener, maar da's al. Morgen komen ze van MvM voor de intake, ik ga voor het eerst mee doen, met Noa had ik er helemaal niets mee maar dat kwam denk omdat Noa niet gepland was en ik daar als 20-jarige helemaal geen zin in had, ws had ik door mijn misselijkheid toen ook weinig voor MvM kunnen betekenen, als ik iedereen hoor dat die geur van de flessen niet te harde is. :)

@Claartje: die ovu-testen die kunnen in de aanloop naar je ei een licht 2de streepje geven, dat had ik ook, je kunt het beste gewoon elke dag doortesten tot je test streep net zo donker of donkerder is dan de controle streep, op het moment dat de streep bijna net zo donker is en de volgende dag weer lichter kun je er ook van uit gaan dat je LH-piek tussen die twee testen heeft plaats gevonden. Je ei-sprong is dan nog niet perse geweest, die vind plaats tussen 12 en 48 uur na die piek. Het bloedverlies dat je hebt kan ook door je ei-sprong komen heb ik wel eens ergens gelezen ;)

zo nu ga ik even teruglezen.

Deel Deze Pagina