wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    leuk dat je er weer bent just fem!! en super dat je een fijne week hebt gehad!
    En hartstikke bedankt voor de testjes, ben er heel blij mee!! Kon je het in de vakantie allemaal een beetje bevatten??

2. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    leuk dinsdag je echo, wel spannend!!

ik hoop dat mijn ei er aan komt maar heel pessimistisch gezien zal ik er niet zoveel aan hebben.. net als de voorgaande maand ook rond de eisprong tijd een bloeding..
    Dit is natuurlijk alweer de tweede verklote maand want de vorige keer bloedde ik ook rond deze tijd. En vandaag had ik al weer rood bruine rommel..
    afwachten maar weer..

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Manuela, ik voel me nu veel beroerder dan toen ik zwanger was van Ruben.
    Nu duurt het echt tot een uur of 1 dat dat weeige en misselijke gevoel wegtrekt.
    Bij Ruben had ik er alleen wakker van als ik net waker was, na een hapje was dat gevoel weer over. Nu sta ik s ochtends moed te verzamelen omdat ik weet dat zodra ik opsta ik moet kokken... Maar ja, alles over voor het goede doel. ;)

Marieke, je moet maar zo denken: zodra het huis straks af is hoef je er jaren niet meer naar om te kijken. :p
    Ik kan me idd al wel zenuwachtig maken voor maandag. Hoop zo dat ie snel het hartje vind. Whahaha!

Justfem ,klinkt heerlijk jullie daagjes weg!
    Rare dag voor MvM op een zaterdag, of ligt dat aan mij?

Claartje, ik snap echt helemaal niets van jou cyclus!
    Net zo gek als je zelf bent. :p
    ;)

Mijn naam is Irene, ben 27 lentes jong en woon al ruim 4 jaar samen met Ronald die ik al 9 jaar ken. Samen hebben we ook een zwarte poes genaamd Droppie en ik vind dat nog steeds een spuuglelijke naam voor een poes, vandaar dat ik haar poes noem. Hihihi.
    Hobby's zijn lezen, relaxen ;) freubelen, achter de pc hangen en de kleine druif van ons.
    Verder hou ik van thee met chocola. :p

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Claartje; jeetje wat heb jij een vage cyclus :confused:

Marieke; wat een klus he, zo'n aan/-opbouw, maar je moet maar denken aan het mooie resultaat! En ik hoop ook dat het zo snel weer raak zal zijn... morgenavond mijn laatste pil en dan gaan we er voor :D

Justfem; jaaaaaaaa je bent er weer!! Leuk dat je terugbent en wat fijn dat je het goed naar je zin hebt gehad.

Runner; wat balen dat je nu zoveel last hebt van misselijkheid. Hopelijk is dat snel voorbij. Ik ben met Louise ook zo ontzettend beroerd geweest. De hele dag door misselijk... blegh :sick: Misschien ligt dat wel aan het geslacht van de baby ;)

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    We weten het over een maand of 3. ;)
    Blijf ook angstvallig weg bij het topic 'zwanger van de 2e' want daar worden alleen maar jongetjes voortgepland. :p Whahahaha!

6. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hehehe mss doorbreek jij de cirkel :D

Volgens mij ben jij net zo gek als ik hahahahahahaha.. leuke naam trouwens. irene

7. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0

ja, een irritante cyclus.. maar kijk nergens meer van op :D..
    Mijn leven is soms ook zo ongewoon, kom met de meest rare mensen en dingen in aanraking maar dat maakt het soms ook allemaal weer interessant :D

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Idee voor een dochter? ;)

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Senna, wij hebben een veel te drukke moederdag, we moeten namelijk een concert zingen ... ik baal er zo van. Om 16.00 beginnen we maar we moeten al om 14.30 bij elkaar komen. Dan komt een soliste om 15.00 die dan alles doorzingt tot 15.45, die tijd zitten wij dus maar te wachten. Vreselijk op een dag als deze als je bij je gezin wilt zijn. Mijn man en Thijs gaan dan alvast naar zijn ouders waar ik dan rond 18.30 (hoop ik) zal aankomen en dan kan ik ook nog een half uurtje blijven want daarna moeten we uiteraard ook nog even naar mijn ouders ... Gelukkig gaan we morgen gezellig met z'n drietjes een dagje uit, om het "in te halen" ;)
    Ik heb geen idee wanneer je je moet opgeven voor de gym ... mijn VK vraagt wel elke keer of ik het al heb gedaan ... nog niet dus ...
    Mijn zorgverzekeraar werd door de organisatie voor kraamzorg automatisch op de hoogte gesteld. Wij hebben kraamzorg aangevraagd na te tweede controle, met ongeveer 10 weken.
    Nog twee weekjes en dan mogen ze alle potjes weer fijn terug hebben ! Dan ben ik blij !
    Hoe voel je je zo ? Ik hoop goed ! :)

@ Runner, dan heb je geluk dat je twee weekjes eraf kunt knabbelen ! Ik ben blij als ik ergens anders kan plassen inderdaad ... even geen maatbeter ! ;)

Even verder lezen !

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Manuela, mijn man was vandaag wat later thuis en deed nogal geheimzinning ... ben benieuwd. Thijs heeft ook iets gemaakt bij de PSZ ! Altijd schattig ! :)

@ Marieke, dan heb je nog wat voor de boeg ! Maar goed, als je huis dan helemaal is zoals je het wil is dat de moeite zeker waard ! Ik weet ook niet of ik nog iets ga doen, heb de vorige keer ook Yoga gedaan, maar "door het warme weer" werden de lessen steeds aangepast, en dat dus bijna de gehele cursus door ... vaag ...
    Ik ben benieuwd of je echt een zoontje krijgt ! Voel je al iets ? Ik voel sinds gisteren iets, heel af en toe, heel licht, of het echt de kleine is ? Heb je al namen bedacht ? De meisjesnaam wisten we al snel, met de jongensnaam zijn we nu volop bezig, ik denk dat we bijna een winnaar hebben ! :)

@ Claartje, wat vervelend dat het zo onzeker blijft meid !

@ MissFlower, heel veel plezier dinsdag !

@ Justfem, leuk dat je een fijn weekend in Limburg hebt gehad ! Arcen is een mooie omgeving ! Fijn dat je geen kwaaltjes hebt ! Dat had ik bij Thijs ook niet, daarom heb ik ze deze keer dubbel ! :( :)

Mijn echte gegevens:

Ik heet Nicole, ben 31 jaar, ben bijna 4 jaar getrouwd maar ben al 12,5 jaar samen met mijn man (nu zondag !) maar kende hem al toen ik 9 was ! Ik ben lerares basisschool, momenteel groep 8, volgend jaar hoop ik op groep 3. Mijn man is werkzaam bij de Rabobank. We hebben geen huisdieren. Ik zing bij een semi-professioneel ensemble en heb zangles op het conservatorium, dus dat ik eigenlijk mijn grootste hobby. Verder schilder ik graag en lees ik graag en vind ik het heel leuk om met mijn twee mannen gezellige dingen te doen !

Groetjes,
    Nikki F

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi dames ...

... ik voel me echt een dombo nu ... maar ... kan iemand me uitleggen hoe ik een fotoalbum kan aanmaken ? Ik kan nergens een logisch knopje vinden waar ik op zou moeten klikken of wat dan ook ... thanks ...

12. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hey meiden..

even wat anders.. ik heb een baan gespot op inet, waar ik ooit gewerkt heb en graag weer wil werken. Zeg de hele tijd al dat ik daar weer heen terug wil. echt een baan voor mij van 8.30 tot 12.30 dus mooi tijdens de schooltijden. en 3 km hiervandaan dus kan het fietsend doen. ben een beetje hyper want dit is de kans voor mij op een betere baan eigenlijk. Maar nu moet ik dus een enorme brief opstellen waarin ik er eigenlijk een beetje uitspring. Dus dat wordt mijn bezigheid voor morgen...

o ja en mijn ovutestjes worden lichter en de strepen die ik er gisteren ophad zijn licht maar breder als de ovutest streep. Dus zeg maar net zo breed als een zwangerschapstest streep.. heb ik weer.. vreemde gedoe.. veeg nog steeds een beetje troep af, gisteren iets minder en vandaag weer iets meer.. rose rood slijm verlies..beetje bruin erin... maar bij lange na geen nieuwe ongi..

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    hey meiden

die zwanger zyn gefeliciteerd maar ik neem afscheid van jullie,voor degen die t willen weten.

me pa ze vriendin belde gister en zegt da ze niet komt helpen jurk aan doen als er meer mensen zijn ,toen heb ik gezegd dan blijf je thuis,belt me pa net op dat als ik t niet goed maak met haar hy niet komt ,en alles ligt aan mij.

daarby komt da veel pijn heb aan me bekken,dus plezier in me trouwen is echt over.

wens jullie veel plezier verder

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nikki, wat hebben jullie gedaan vandaag?
    Toch veel plezier morgen. ;)
    Leuk dat jullie al een meiden naam hebben.
    Vraag me af of wij er weer samen uit gaan komen, zo totaal verschillend zijn wij wat betreft da namen...

Claartje, spannend! Succes met solliciteren!

Vraag ik net aan Ruben waar mijn kado'tje is. :p Rent ie naar zijn vader en roept dadoo dadoo. Zegt Ronald, zeg maar tegen mama dat ze 'm morgen kan krijgen. ;) Komt ie 1 min later naar me toe, pakt mijn pols beet en draait mijn pandora armbanden om, oh je mag 'm ruilen zegt ie dan... :rolleyes: Mannen en verrassingen. :rolleyes: Maar blijkbaar heb ik dat kraaltje dus al, hihihi.

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Runner, we zijn naar Plopsa Indoor in Hasselt geweest ! Het was echt super ! Gewoon heerlijk er uit met z'n drietjes en Thijs vond alles zo geweldig ! Alleen even verdriet omdat hij niet in de achtbaan mocht ... hij was 5 cm te klein ! Arme kerel ! ;)

@ Wenneke, veel sterkte !

@ Claartje, veel succes met solliciteren. En wat een onzekerheden. Als dat zo blijft zou ik toch verder gaan ermee hoor ...

@ All, wie kan me helpen met het fotoalbum ? Ik wil mijn eerste buikfoto, vandaag gemaakt, graag plaatsen !

Groetjes,
    Nikki F

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nikkif; spannend hoor, ik ben benieuwd waarmee je morgen verrast zult worden! En die knustelwerkjes van de kindjes zijn natuurlijk het allermooist! Louise heeft ook wat gemaakt op de opvang want ik kreeg het dinsdag mee naar huis toen ik haar op ging halen. En wat hebben jullie vandaag gedaan? Balen dat je moederdag morgen zo druk is.
    Fotoalbum gaat als volgt; je klikt op gebruikerspaneel (balk bovenaan de eerste reactie van het topic waar je in zit), dan klik je op het meest rechtse tabblad met als naam fotoalbum en dan staat links plaats foto (voor 1 foto) of plaats foto's (voor meerdere foto's). Hopelijk lukt het zo en anders voeg me maar even toe op msn :D

Claartje; spannend zeg! Ben je al begonnen met je brief? Wat voor functie is het als ik vragen mag? Hopelijk lukt het om een fantastische brief te schrijven en ze geen nee kunnen zeggen ;)

Runner; oooh mannen hahahaha.... en tuurlijk komen ook jullie eruit met de namen, met Ruben is het toch ook gelukt ;)

17. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hehe ben nog niet met mijn brief begonnen...
    Gisteren weggeweest naar mijn schoonouders. Zo leuk toen we naar huis gingen. We hadden geen zin om via de snel weg te gaan dus gingen we terug via de kleine wegen. We kwamen langs het ooievaarsnest waar de ooievaar zelf aanwezig was. Dus leg maar eens uit aan een kind van 6 wat een ooievaar betekent. Hij vroeg of we nou ook geluk hadden.. Hahahaha hoop het.
    Ben wel van de voortekenen. vorige x rende er een fazant voor de auto langs en nu zagen we ooievaar en een stuk of wat luchtbalonnen.

Wendy: heel veel sterkte. Lijkt me een rot situatie.. wat dramatisch ook van je vaders vriendin zeg!! ook sterkte met je bekkenklachten.

runner: wat een mooi kereltje ruben!! Hoop dat jullie uit de naam gaan komen..

Nikki: das balen net 5 cm te klein.. Maar dan mag die wss de volgende x er wel in dus dat vooruitzicht is natuurlijk wel heel leuk!! Lekker is dat he met zijn drietjes wat doen, kan ik ook zo van genieten.. Ben wel heel benieuwd naar je buikfoto!!

18. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    iedereen lekker aan het moederdag vieren?? Ik heb het vanmorgen even gevierd.. mijn kuiken ging vandaag naar zijn vader en vriendin. Mis hem nu al, zo stil in huis altijd!! Zie hem niet eerder weer als dinsdagmiddag.. Heb een zakje moederkoekjes van hem gekregen vanmorgen..

19. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Manuela ! Hartelijk bedankt voor je uitleg over het album ! MIJN FOTO STAAT ER IN ! Gisterochtend gemaakt ! :)
    Thijs had zijn hand gestempeld op een tegel en de juf had er zijn naam onder gezet. Hij had ook een gedichtje, op de melodie van "vader Jacob", zo enorm schattig !
    Verder hadden mijn mannen bloemetjes gekocht, een lekkere moederdag-taart, twee Pandora kralen voor mijn armband en een mooi leesboek. Veel te erg verwend, dat is dus zeker ! ;)

@ Claartje, ja balen, maar gelukkig kon hij in vele andere dingen wel gewoon in. Hij heeft veel plezier gehad ! Lijkt me niet leuk dat je kindje niet thuis was vandaag ... strekte !

@ All, ik ga eens lekker uitrusten. Bijkomen van een drukke dag en morgen, na een heerlijke vakantie van twee weken weer werken ... :(

Groetjes,
    Nikki F

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Graag gedaan Nikki en wat een prachtig buikje heb je!! Heel mooi hoor.
    En zo te lezen ben je zeker erg goed verwend!

Ik mocht vanochtend lekker uitslapen en toen werd ik gewekt met ontbijt op bed, veel kussen en knuffels en 2 cadeautjes. Louise heeft op de opvang een glazen potje geschilderd en er zat een (nep)tulp in en een tekening. Van Michel heb ik een stuk chocolade gekregen met een hart van witte chocolade erop en een foto van Louise en mij erin. Echt veel te zonde om op te eten dus ik bewaar hem lekker ;) Daarna zijn we naar mijn broer en moeder gegaan en nog even naar Michels' stiefmoeder. Het was dus een leuke dag. Morgen nog lekker vrij maar ik duik zo mooi mijn bedje in.

Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina