Alle zwangeren gefeliciteerd! @veertje: balen hoor. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Jammer van je temp. Daarom wil ik daar ook mee door blijven gaan, in ieder geval tot dat de eisprong geweest is, want dan weet je tenminste wanneer je NOD is. Misschien kun je toch weer tempen, want als je weet hoe hoog hij normaal is, dan kun je een beetje vergelijken. Wanneer wil je weer gaan testen? Ik had gisteren een positieve ovulatietest, dus weer 2 weekjes wachten Nu kan mijn vriend woensdag het sperma gaan afgeven. Ben eens benieuwd wat daar het resultaat van zal zijn. @funny: kunnen we allebei op het wachtbankje. Jij dus ook over 2 weekjes je NOD. @sassie: jammer dat je ongi is gekomen. Ik hoop ook ook steeds dat het maar een beetje is en dat ik misschien toch zwanger ben, maar aan mijn temp kan ik dan wel zien dat het niet zo is. @pim: en weet je al iets? Vind het wel spannend hoor.
We gaan dan nu pas aan de derde ronde beginnen, ik baalde gisteren wel een beetje dat ik ongesteld ben geworden. Bij Pete was het gelijk raak en ik denk dat ik stiekem verwacht had dat het nu ook niet lang zou duren. Gelukkig was het dipje gisterenmiddag alweer over, dus we gaan over andrehalve week weer flink aan de klus. Mama2006, heb je wel een normale hoeveelheid rood bloedverlies gehad of was dat ook veel minder? Hopelijk heb je binnenkort weer een positieve test. Veertje, ik vind het wel fijn dat ik maar 3 dagen overtijd was, want ik kan me voorstellen dat ik het na 12 dagen ook niet meer wist. Funny, dat is een van de redenen dat we niet laten merken dat we een tweede willen, het lijkt me niks om regelmatig de vraag te krijgen of het al raak is. Hopelijk is het voldoende geweest, dat klussen voor je man weg moest. Nynke, hopelijk is het deze rond toch raak en hoef je niet verder onderzoek te laten doen. Hoe lang duurt het voor je de uitslag hebt van de zwemmers? Groetjes Saskia
sassie jaa het was best veel bloedverlies die 2 dagen :s snap er helemaal niks van vandaag weer negatieve test.
@mama2006, wat raar dat je nu een negatieve test hebt, heb je hetzelfde merk gebruikt of een ander merk? Ik zou als ik jou was even een dokter bellen misschien dat hij een bloedtest wil doen want zo heb je helemaal geen zekerheid.
ja ik heb vanmiddag de dokter gebeld en heb maandag een afspraak want snap der niks van normaal ben ik altijd 5 a 6 dagen ongetseld en altijd regelmatig daarom snap ik niet waarom nu maar 2 dagen en 2 dagen bruinbloed zo vaag maja maandag weten we vast meer hoop het en jij veertje ben jij al bij de dokter geweest of nog niet ?
Mijn dokter is op vakantie, hij komt over 1,5 week weer terug en als ik dan nog geen duidelijkheid heb dan ga ik er even heen. Ik vind het namelijk niet nodig om de vervanger hier voor te bellen, ik vind dat altijd meer voor spoedgevallen. Al zou ik graag nu al duidelijkheid willen hebben.
@nynke31, we lopen echt gelijk op! Had woensdag m'n ovulatie dus spannend... @veertje, dat negatief testen is vrezelijk en je raakt er inderdaad 'moedeloos' van. Probeer maar een beetje van het mooie weer te genieten (voor zover dat mogelijk is). @sassie1980, ik had het liever ook binnen ons gezinnetje willen houden maar door m'n miskraam van een half jaar terug weten de meeste dat we voor een 2de gaan. @pim, ben je al terug van vakantie? En? x
Dat negatief testen is zeker vreselijk al moet ik zeggen dat ik er nu aan zit te denken om weer een test te halen Ik ben namelijk al de hele ochtend misselijk Ach ik weet het allemaal niet meer, word er een beetje knettergek van, zit nu bijna op 2 weken overtijd.
Ben weer terug van vakantie! We hebben het echt heeeeerlijk gehad. Ik had geen test meegenomen op vakantie. Normaal zou ik op dag 26 ongesteld zijn geworden, maar niets. Gisteren nog niet en vandaag nog niet. Ik heb vanmiddag toen we thuis kwamen meteen getest en had echt goede hoop.......negatief ! Ik snap er niets van want ik ben ook nog niet ongesteld. Ik ga morgenvroeg nog maar eens testen. Ben er best chago over want ik had zo'n goede hoop. Voor alle zwangeren: gefeliciteerd! Veertje, balen dat je nu nog niets weet. Kom later weer uitgebreider reageren. Eerst even wat wassen draaien... Pim
Dit zou dus kunnen verklaren dat mijn cyclus wat langer was, omdat ik waarschijnlijk pas een paar dagen later mijn eisprong heb gehad. En in die periode hebben we natuurlijk niet veel geklust, omdat we het druk hadden met andere dingen (o.a. ziekenbezoek schoonmoeder) en we moe waren aan het eind van de dag. Mama2006, als ik eerlijk ben, denk ik dat er wel een bevruchting is geweest, maar dat je alsnog ongesteld bent geworden. Vandaar dat je voor NOD wel een licht positieve test hebt gehad en nu niet meer. Als je vantevoren niet getest had, had je niks geweten van die licht positieve test. Op Wikipedia: Miskramen komen vaker voor dan de meeste mensen denken. Zo'n 25% van alle vrouwen krijgt er in hun leven mee te maken. De helft van alle zwangerschappen eindigt al voordat de vrouw weet dat ze zwanger is. Van alle 'vastgestelde' zwangerschappen loopt 15% uit op een miskraam. Nu kan het natuurlijk ook zijn dat je gewoon nog weinig hcg hebt en je hierdoor geen duidelijkheid hebt, dus ik zou zondag of maandag nog even een test doen met ochtendurine, voor je naar de huisarts gaat. Veertje, ik kan me voorstellen dat je in de verleiding komt om toch nog een test te doen. Misschien raar, maar kan het zijn dat je een cyclus hebt overgeslagen en je nu misschien in je nieuwe vruchtbare periode zit? Ik ben dan namelijk ook wat misselijk als mijn eisprong eraan komt. Pim, welkom terug! Je kan beter met ochtendurine testen, misschien dat je daarom een negatieve test had? En ik zie in je onderschrift dat je al eerder een cyclus van 27/28 dagen hebt gehad, dus dan zou je vandaag of morgen ongesteld moeten worden? Hopelijk blijft het weg en komje ons morgenochtend goed nieuws vertellen! Groetjes Saskia
nu heb ik wel nog af en toe wat stekjes in me onderbuik en is net of me buik wat dikker is geworden :-/ en af en toe misselijk.. ik snap er zelf dus niks van. bij mijn dochter werd ik de eerste 2 keer gewoon weer normaal ongesteld en de 3e keer dat ik dus zwanger was bleef het helemaal weg.. maja ook afwachten of ik deze maand gewoon ongesteld wordt of niet.
Ik bedoelde te zeggen dat er waarschijnlijk wel een bevruchting is geweest, maar dat er daarna wat mis is gegaan, vandaar dat je wel een bloeding hebt gehad, maar anders als normaal. Vandaar de tekst: Miskramen komen vaker voor dan de meeste mensen denken. Zo'n 25% van alle vrouwen krijgt er in hun leven mee te maken. De helft van alle zwangerschappen eindigt al voordat de vrouw weet dat ze zwanger is. Dat is het risico van voor je NOD testen. Na de innesteling ga je namelijk hcg aanmaken, vandaar dat je dan een licht positieve test kan krijgen. Echter kan het na de innesteling alsnog misgaan, waardoor je gewoon een bloeding krijgt. Als je dus vantevoren niet getest had, dan had je gewoon gedacht dat het een ongestelheid was en had je nooit geweten dat er even hcg in je lichaam aanwezig is geweest. Nu kan het natuurlijk zijn dat je nog steeds zwanger bent, maar dat je door andere omstandigheden een kleinere concentratie hcg had, bijvoorbeeld door teveel drinken de avond vantevoren, maar dan zou je binnenkort toch wel weer een positieve test moeten krijgen.
Zonde pim. Hopelijk hebben jullie de volgende rond meer geluk. Hier nog steeds niks. ik dacht dat ik het zaterdagavond zou worden, ik zei toen meteen tegen manlief dat de vorige keer dat oude bloed dan toch mijn eisprong is geweest maar niet dus. Nog een weekje en als ik dan nog geen duidelijkheid heb dan eindelijk naar de dokter.
Veertje, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoor. Ben gisteren echt best verdrietig geweest dat het weer niet is gelukt. Begin echt te twijfelen of er iets mis is ofzo. Ach ja je doet er toch niets aan dus kop op en verder! Pim
Welkom charlene. Hier eindelijk duidelijkheid, helaas niet op de manier die ik gehoopt had maar we kunnen nu in ieder geval verder. Mijn man en ik hebben het er net even over gehad en als mijn cycles volgende keer weer zolang is dan gaan we naar de dokter. We hebben er bij Stijn 16 maanden over gedaan en dat zie ik nu niet weer zitten. Ik ga vanaf nu mijn temp weer bijhouden want dan weet ik teminste wanneer mijn eisprong ongeveer is. Ik ga nu even proberen te ontspannen, ik ben er over een paar dagen weer.
Veertje en pim, balen..! Ik had het zo gehoopt voor jullie.! Dan ga ik ook gewoon ongesteld worden. We hebben beloofd samen zwanger te raken. Alle kansen zijn nog open om in 2009 een prachtig kindje te krijgen.! Charlene, welkom.