@ Chelleke, welkom hier ! Veel succes met zwanger worden ! Wat een verhaal over je gezondheid ! Veel sterkte meid ! @ MissFlower, wat een mooie echofoto ! Geweldig ! Ik ga proberen of mijn VK volgende week ook nog een echo wil maken, voor de kids uit mijn klas ... maar ook stiekem voor ons zelf ... Groetjes, Nikki F
hmmm meiden even een vraag he.. heb van fem die sensitest stripjes gedaan voor ovulatie.. ongeveer een 6 dagen een licht streepje. afgelopen 2 dagen niets. nu had ik een ovulatietest van testpoint gedaan en krijg een streepje.. komt mijn ei dan weer? En als ik uitga van een cyclus van 35 dagen zou het evt wel kunnen toch??
@claartje: als je gewoon regelmatig klust dan heb je altijd een kans.. blijft lastig gokken zo he.. hoop dat het gauw raak is! @marieke: en waarom denk jij dat? (denk het zelf stiekem ook) @de rest: thanx ben ook erg blij met de foto's
tis stilletjes hier, iederen aan het genieten van het weer?? had vanmorgen nog een ovu test gedaan en deze was weer lichter als gisteren..
hehe, denk dat ik de brief redelijk af heb!! eindelijk.. @ miss flower, ik heb niet het idee dat ik deze ronde zwanger raak. te veel stress, te winig geklust en ik heb er niet echt een goed gevoel over. Vind hetw el raar dat ik rug en hoofdpijn bljf houden maar zal der wel bij horen denk ik dan maar.. afwachten maar weer.. en hoe voel jij je na die mooie echo van gisteren? heel mooi om zoiets te zien he!!
Ik heb stiekem voor de 28ste nog een afspraak gemaakt voor de echo. Vroegen ze in de brief toch om (van de vk). Doe gewoon of ik blond ben. Missflower, mag ik vragen of het een in of uitwendige echo was bij jou? Was toch gewoon bij een echo buro? Mijn gyn kickt op inwendig. Hoop dat ik de 28ste mijn moeder mee kan nemen, hihi. Claartje, ik zou ook die 10 dagen aanhouden nu. (eer)gister wel geklust? Ik heb echt goed last van mijn hormonen. Net ruzie gehad met mijn vader, kreeg commentaar op mijn opvoedstijl. En ik wil niet dat hij Ruben een tik op zijn vingers geeft als het even niet gaat zoals hij wilt... Heerlijke jankbui gehad. Nu thee met chocola. (en een massage van mijn vriend, haha)
zondag heb ik geklust geloof ik.. jah idd... en toen daarna werkte mijn rug tegen dus heb niets meer gedaan
zo, heb even een 2 tal foto's in mijn album geplaatst van mijn lichte streepjes van de ovulatietesten.. die 2 apart zijn van gisteren en vandaag. had daarvoor 2 dagen geen streepjes en daarvoor 5 a 6 dagen wel http://www.mijnalbum.nl/Album=4IGN7QXT (zo maar weer dan)..
@dennismartine: nogmaals gefeliciteerd, wat een ontzettend goed nieuws zeg!!!ik ben echt superblij voor je @missflower: het is zomaar een gevoel. Ik kijk ook vaak naar het voorhoofd van de baby. Daar zie je ook vaak verschil tussen jongens en meisjes. De oogkassen liggen bij jongetjes meestal dieper. Maar wat ik zeg, het is maar een gevoel. Ik mag volgende week voor de pretecho, ff kijken of die echoscopist gelijk had @runner: ik denk dat je de 28ste wel gewoon een uitwendige echo kan krijgen hoor. Dan ben je toch 11 wken, is echt niet nodig om het inwendig te doen. Af en toe kan het wel ff opluchten zo'n huilbui, nu maar weer snel rustig wordenje @claartje: ik sluit me aan bij de rest, gewoon over 10 dagen ff testen. Ik zie nog niet echt een positieve ovu test, misschien is hij al geweest of moet nog komen. Nou hier weer een drukke dag achter de rug. Morgen moet ik ook werken ipv vrijdag. Daarna ben ik lekker vrij tot woensdag, heerlijk. Nou ik ga ff film kijken met manlief
dennismartine; super joh, van harte gefeliciteerd!! Claartje; sorry ik kan je niet helpen want ik heb geen verstand van ovutesten. Runner; nou dat ligt niet aan de zwangerschap hoor... ik zou ook ruzie krijgen als iemand mijn kind een tik op de vingers geeft/wil geven, familie of niet. Geniet heerlijk van je thee met chocolade Zo net weer wezen hardlopen... dus dadelijk lekker douchen en naar bed want ik ben best moe hihi. Ik heb trouwens afgelopen zaterdag mijn laatste pil geslikt maar ben nog niet ongesteld... voel ook niks aankomen. Hopelijk komt het snel want ik wil niet ongi zijn op mijn 30e verjaardag!
@marieke: nou van mij mag je gelijk hebben hoor.. lijkt me heerlijk een zoontje dit keer @dennismartine: wauw gefeliciteerd zeg! @claartje: ja voel me prima hoor @runner: het was gewoon een uitwendige hoor.. moest ook met volle blaas komen stond er maar de vk zei dat ik gewoon uur van te voren niet moest plassen.. heb voor de zekerheid maar een volle blaas gedaan en daardoor mooie resultaten gekregen! en ja had ik ook gedaan hoor gewoon doen alsof je neus bloed haha Morgen ga ik het op mijn werk vertellen en ben nu al zenuwachtig haha
@ Dennismartine ! GEFELICITEERD ! Geniet ervan meid ! Super dat je zwanger bent ! @ Claartje, het blijft afwachten. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen zult hebben ! Ik heb vandaag (eindelijk) mijn buikband met de muzieknoten binnen gekregen. Hij is wel heel mooi. Ik zal binnekort een foto maken. Groetjes, Nikki F