hey meis.. schrik van je berichtje... Ik heb het helaas niet meegemaakt. Heb altijd vage testen dus aan mij heb je niets. Maar waarom duurt de uitslag van een bloedonderzoek zo lang? En zoals ik begrijp gaf de digitale en je had een kruidvat test gedaan toch positief aan?? Heb persoonlijk meer vertrouwen in die testen dan een +/- test.. En de dr test was ook negatief? vreemd hoor.. Maar dat je je nog niet echt zwanger voelt hoeft natuurlijk ook nog niet he.. kwaaltjes kunnen later beginnen. Maar ik ga voor je duimen hoor dennis martine. Hoop zo dat je een goede uitslag hebt.. Knuffel voor jou!!
@ Martine Wat onzeker gedoe zo zeg *knuf* Ik duim voor je dat alles goed is! Hier begint morgen dag 1 van de eerste ronde, ten minste als het goed is Maarja deze ronde gaat aan mijn neus voorbij omdat Rob dan in Frankrijk zit Balen maar het is niet anders. Vandaag bij de reumatoloog geweest. Reuma is nog steeds actief ondanks de spuit. Medicijnen zijn weer aangepast en is weer even afwachten. Ik had vandaag een nieuwe reumatoloog, die van mij is met pensioen (nouja hij werkt er nog steeds, hihi). Dus na 10 jaar een nieuwe, vond het best even spannen maar het is een hele aardige man
Justfem;Heb jij getest een dag nadat je overtijd was of al voordien. Omdat jouw eerst twee testen ook niet heel duidelijk zijn.
@dennismartine: Ik ga ontzettend voor je duimen dat het allemaal goed zit. Het enige wat ik weet is dat de cb indicator testen heel gevoelig zijn. Een gewone cb of die van een ander merk hebben meer hcg nodig. Ik denk dat je idd alleen maar kan afwachten, en hopelijk stijgt je hcg genoeg. Wat zei de ha er zelf van??? [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< @chelleke: balen dat de eerste maand meteen een verloren maand is. Moet je mannetje lang naar Frankrijk??? @senna: fijn dat de echo goed was. Nu 30 december, haha. Als je maar niet ligt te puffen met oud en nieuw, hihi. Hebben jullie het al een beetje bekend gemaakt tegen mensen??? Hier vandaag een rustig dagje. veel gewerkt afgelopen dagen en dat voel ik ook wel. Vandaag maar ff rustig aan doen. tot later
Nee dat valt wel mee, hij gaat dinsdagochtend weg en komt vrijdagavond terug. Anders gauw voordat hij gaat en meteen als hij weer terug is, je weet maar nooit
@dennismartine: jemig wat een onzekerheid maar toch de test kan toch nooit positef worden als je niet zwanger bent? denk dat je gewoon niet zo veel hcg aanmaakt ofzo.. ik duim voor je in elk geval pff vandaag druk in huis geweest.. nu even zitten en straks nog een avond werken.. morgen gaan we 2 dagen naar de camping bij me vader dus zal dan niet online komen.. iedereen een fijn weekend!
Senna, welkom bij de december mama's! Gefeliciteerd met je mooie echo! Martine, raar hoor... Weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Hoelang is je cyclus nu dan? Laat je wel zo snel mogelijk weer wat van je horen? Challeke, veel succes deze ronde. (ook al zit je vriend/man in het buitenland) Missflower, werkse vanavond en een fijn weekend. De rest van de meiden natuurlijk ook een prettig weekend.
@ Justfem, bedankt voor de info over het nieuwe forum ! Gelukkig gaat het nu naar omstandigheden dan redelijk met je. Ik ben sinds twee dagen 's avonds weer flink misselijk en sneller moe overdag. Ben benieuwd, a.s. vrijdag hebben we weer een afspraak bij de VK. @ MissFlower, fijn dat ze positief reageerden ! @ Runner, fijn dat alles goed was ! Een hele opluchting steeds weer, toch ! Even verder lezen
@ Runner, sterkte met de Ishias ! @ Justfem, ik zal je Hyves bekijken ! @ Senna, ik moet nog een foto ervan maken, maar zal dat een dezer dagen doen en dan ook plaatsen. Fijn dat alles goed was bij de VK ! @ Dennismartine, veel sterkte meid. Ik kan me voorstellen dat je je echt *** voelt nu. Ik hoop heel erg dat je toch zwanger bent ! Ik blijf duimen ! @ Runner, wat een schattige foto ! Je ziet echt duidelijk de beentjes alsof hij/zij op de rug aan het zwemmen is ! Tot snel ! xxx Nikki F
Hoi Allemaal, Ik begin weer opnieuw, heb een bloeding gehad zaterdag en nu nog wat restbloed (behoorlijk), helaas maar waar. Waarschijnlijk al in een vroeg stadium afgebroken. Hoor van de week nog over de bloedtest, maar dat heeft nog weinig nut. Gaan het gewoon opnieuw proberen. Vlgs de huisarts is het zo dat als ik wel even zwanger was er wel HCG in mijn bloed en urine kan zitten maar dat het ook weer snel weg is omdat de zwangerschap al redelijk vroeg weer is afgebroken.
@ Dennismartine, wat vreselijk meid ! Ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat jullie weer heel snel zwanger mogen zijn ! xxx Nikki F
Dennismartine, wat ontzettend balen zeg!!! Heel veel sterkte meid, voel je je verder goed? Kom later nog even reageren want Marin begint wakker te worden (om vijf voor 9 ). Kus Senna
Jeetje Dennismartine, hele dikke knuf vanaf hier. Wat is dit enorm kl*te zeg. hoe voel je je verder????
@dennismartine: bah wat een slecht nieuws! ook hier een dikke knuffel van mij ! @runner: mooie echo meid! @senna: dus nog net een december mama haha mooi dat alles goed was! Hier het weekend op de camping gweest en is heel goed gegaan! maar nu alles weer bij lezen enzo
hoihoi allemaal.. mss flower: dan viel het weer af en toe wel tegen op de camping? Gisteren was het weer ronduit slecht. Sta je in de buurt en/of heb je een seizoensplek??