wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    Wauw mooi echo runner!!!

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ all, een van mijn beste vriendinnen is ook zwanger, 5 weken korter dan ik ! Ik vind het zo super om samen met een goede vriendin zwanger te zijn !

Verder ben ik doodop na een vermoeiende werkdag en manlief heeft weer vergadering ... ik denk dat ik zometeen met Thijs in bed duik ...

Ik jullie zwangerschapspagina.nl ook zo enorm traag ?

Groetjes,
    Nikki F

3. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hey gefeliciteerd !! Ben ook tergelijkertijd zwanger geweest met 1 van mijn beste vriendinnen. Ze was 3 maand eerder bevallen als ik. Ze ging zelfs mee naar de dr toen ik weeen had..

Hier is het ook erg traag het pribord. krijg ook steeds general error te zien. Maar geloof dat vriendlief straks film wil gaan kijken. En daarna slapen want moet morgen weer werken. Even afzien want heb nog steeds last van mijn rug.

@ all verder......... weten jullie nog die tussentijdse bloeding? Dat ik toen opnieuw ben begonnen te tellen na 13 dagen?? Als ik niet opnieuw was gaan tellen had ik nu op dag 36 gezeten en was ik dus 1 dag overtijd geweest. Maar goed dus dat ik dat gedaan heb. Heb nu iig nog geen tekenen van een naderende ongi maar kan nog komen he..

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @claartje: spannend meid, nog een paar daagjes en ik stond niet zelf op de camping maar bij me vader en het weer viel reuze mee.. we hebben zelfs nog gebarbequed haha

5. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    nou meiden.. hier zit ik al weer. heb flink de smoor in, moest vanmorgen bellen naar het uitzendbureau omdat ik zo'n last van mijn rug heb. Ze hoopte dat ze nog iemand kon vinden. Vind dat altijd zo lullig he, zo afbellen.. en nu moet ik alsnog een afspraak bij de dr maken. bahbahbah... gisteren ging het redelijk maar toen ik op bed ging was de pijn niet te harden.. geen idee wat dit nu weer is.

6. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    wenneke.. zie je net staan onderin. hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje??

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    @ Nikki
    Leuk zeg om samen met 1 van je beste vriendinnen zwanger te zijn :D
    Hier is zwangerschapspagina ook heel traag en ik krijg de helft van de tijd geen mail dat er gereageerd is.

@ Claartje
    Beterschap met je rug!

8. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hoi meiden, sorry dat ik mijn virtuele ik zo weinig hier laat zien, ik ben sinds vorige week weer net zo beroerd als ik bij de zwangerschap van Noa was, dus dan kost het me super veel energie om, het huishouden te runnen, moeder te zijn, parttime te werken en jullie hier bij te houden. Sorry voor dat.

Ik ben net naar de HA geweest en heb gelukkig een middeltje tegen de misselijkheid gekregen, is helaas wel een middel met een gele sticker dus dat belooft nog meer dufheid voor mij. Ik vond het een teleurstelling dat het geen zetpillen waren, aangezien ik die kreeg toendertijd et Noa en die waren echt geweldig. Verder hefet de Ha mijn bloeddruk opgemeten die was wat aan de lage kant, vandaar dat ik ook erg duizelig ben van tijd tot tijd. Ik probeer er niet te veel over te klagen verder, maar 't is el weer vermoeiend al die kwaaltjes :oops: Daarnaast val ik ook weer af ipv dat ik aankom, hopelijk trekt dat met de medicijnen wel weer bij, en gelukkig heeft de baby er geen last van die krijgt alles wat ie nodig heeft.

@Dennismartine: He nee bah wat een rot nieuws voor je, ik was zo blij voor je :cry: ik hoop dat je volgende ronde weer op roze mag en dan alsnog kunt gaan genieten van een baby in je buik. Ik duim voor je meis. En een hele grote digi-knuffel voor jou van mij.

@claartje: hoop dat je rugklachten snel over zijn, misschien toch een positief teen en een zw-kwaaltje? Weet je al wanneer je een testje gaat doen. Oveirgens mijn excuus dat ik nog niet op je pb-tje heb gereageerd, zodra mijn hoofd er naar staat stuur ik je nog een reactie.

@Chelleke: sorry dat je nog geen pendeluitslag terug hebt gekregen, door mijn klachten kom ik daar nog niet echt aan toe ik al kijken of het me 1 deze dagen lukt om je te pendelen ;)

@Nikki: wat leuk dat je tegelijk zwanger bent met die vriendin en wat ene leuke schilderijtjes maak je.

@Senna; Zo te horen ontlopen we elkaar dus niet veel met de uitgerekende datum jij aan het einde van het jaar en ik aan het begin van het nieuwe jaar ;)

@Missflower: leuk dat jullie op de camping zijn geweest.

@de rest ik weet het ff niet meer dus sorry, oh herriner me opeens Marieke jij hebt toch bijne de 20 weken echo? Spannend en ik las iets over een taart die je al had besteld met de tekst dat het een jongetje wordt... hopelijk zat de echoscopist er niet naast.

@wenneke: ik weet niet of je het nog leest, maar je grote dag is bijna zover, tenminste ik herriner me dat het ergens rond de 20ste was je trouwdag.

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Eerst lekker aan jezelf denken hoor meis, ik loop niet weg ;)
    Beterschap *knuf* Ik hoop dat je snel opknapt

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi dames,

Net een heel bericht getypt en flop ... foutmelding ... balen zeg. Ik hoop dat het zal verbeteren als het nieuwe forum er is.

Hier gaat het goed, alleen moe. Ik zag net op Thijs zijn rug wat pukkeltjes dus ik meteen googlen ... vijfde of zesde ziekte, gelukkig zien zijn pukkeltjes er heel anders uit. Vrijdag even naar de HA, laten we dat ook maar even in een keer bekijken ! Vrijdag ook naar de VK ! Ik kijk er enorm naar uit !

Ik ben zo doodmoe ... morgen ook nog studiemiddag ipv een vrije middag ... echt balen, zit ik tot 16.30 gebakken ...

Maar goed, vrijdagmiddag vertrekken we voor een weekendje daar Drente, het Land van Bartje, met mijn schoonfamilie. Dat is altijd erg leuk !

Tot snel ... hoop dat deze wel geplaatst wordt ...

xxx
    Nikki F

11. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    sterkte fem!! doe rustig aan

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Claartje, heb je wel eerder zo'n last van je rug gehad?
    Klinkt iig niet fijn! Sterkte ermee.

Nikki, land van bartje is leuk! Ben daar ook eens geweest met mijn schoonouders. Alleen het zwembad stelt niets voor.
    \Wij gaan volgende week met schoonouders + aanhang naar het hof van saxen, schijnt ook helemaal leuk te zijn.

Justfem, werken die pilletjes verder wel?

Ik word ook niet goed meer van deze site. :p Zo enorm traag en geeft vaak foutmeldingen...
    Voortaan eerst alles kopieeren voordat ik iets plaats. ;)

13. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    jep, toen ik 18 was ofzo begon de ellende.. toen had ik spit. maar gaat eigenlijk al heel wat jaartjes af en aan. vorig jaar november voor het laatst maar dan zat er wel steeds een lijn in dat het beter werd. nu niet, blijft hinderlijk aanwezig. zeer irritant en vervelend.

14. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    heyhey meiden... waar zijn jullie allemaal? Ben bij de dr geweest.. en in notedop, bloeding op de 25 ste moest ik rekenen als ongi en heb verkrampte spieren in mijn rug. dwz.. paracetamol, diclofenac met maagtabletten zodra ik ongi ben, eerder niet, 4 spuiten in mijn rug en fyshio. En qua werken kon ik zelf het beste aanvoelen..
    Maar omdat de kans bestond dat ik evt zwanger kan zijn mag ik geen andere pijnstillers nemen totdat ik ongi ben.

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Runner, helemaal met je eens, veel foutmeldingen en traag ... erg vervelend !

@ Justfem, doe maar rustig aan meid !

@ Claartje, sterkte met je rug !

@ all, studiemiddag gehad vandaag ... wel zinvol, gelukkig ! Maar wel moe nu ...

ben benieuwd of zp mijn bericht wil plaatsen ... please ...

xxx
    Nikki F

16. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Marieke, ik zag op hyves dat je je echo hebt gehad, hoe was het? Klopte het geslacht zoals ze eerst dachten? (of ben je bang voor meelezers?).

Claartje, vervelend van je rug, verkrampte spieren kunnen erg veel pijn doen!
    Heb je nog gewerkt? Wanneer is nu je nod? Ik ga duimen voor je meid!

Runner, hoe lang ga je volgende week weg? Schrijf je nog mee bij de december mama`s?
    Ik ben er even mee gestopt :oops: , ga het snel weer oppakken

Dennismartine, hoe gaat het nu met je?

Justfem, werkt het middeltje tegen de misselijkheid een beetje? Wel vervelend al die kwaaltjes, gelukkig is het voor het goede doel!
    En onze uitgerekende datums liggen dicht bij elkaar, wie weet beval jij wel eerder haha.

Wenneke, hoe is je trouwdag geweest? Het weer werkte in ieder geval mee!

NikkiF, wat heerlijk zeg een weekend weg! En heeft Thijs nog last van de pukkeltjes op zijn rug?

Missflower, hoe gaat het met jou?

Hier gaat het prima, wel erg moe en ongeveer de hele dag licht misselijk maar ik klaag niet ;) .
    Gisteren heb ik mijn twee teamleiders op de hoogte gebracht (ik zit in twee teams), hier werd ik wel een beetje toe "gedwongen" aangezien ze plannen aan het maken (ambulante klussen) voor de komende maanden.
    Dus toen heb ik het maar verteld, ik hoef nu nog maar een maand op de groep te staan, echt raar.
    Ik ga dan mijn teamleider ondersteunen, ambulante klussen doen (zonder agressie) en verder gingen ze nog kijken, ik krijg het weer erg druk denk ik haha.
    Komend weekend zal ik het mijn collega`s vertellen, erg leuk!
    Ook groeit mijn buik super snel, 1 broek pas ik al niet meer :oops: , heb op marktplaats een fijne zwangerschapsbroek gekocht, ik moet een nieuwe garderobe want bij de zwangerschap van Marin was ik 10 kg zwaarder.

Kus Senna

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    He lieve meiden,

ff snel een breicht van mij.

Justfem had gelijk, we krijgen weer een jongen!!!
    We zijn superblij en trots. hij lijkt nu al heel veel op zijn broertje.

Ik he heel even mijn hyves afgeschermd, omdat ik het morgen pas echt bekend ga maken bij mijn vrienden.

Ik kom later nog ff langs, heb nu ff weinig tijd

18. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    wauw marieke!!! gefeliciteerd meis... een broertje voor je zoon, hartstikke leuk!!!

19. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    en hij is geplaatst hoor :D hopenlijk kun je vandaag lekker uitrusten!!

20. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    spannend het je collega's vertellen.. hehe je eerste zwangerschapsbroek, leuk is dat he.. Heb j

Deel Deze Pagina