wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @Runner: wbt 20-weken echo afspraak, die moest ik gelijk maken omdat die datum in de schoolvakantie valt en ze in het ziekenhuis met een hoop vakantie van personeel zitten, ik moet nog wel even 4 weken van te voren bellen of de juiste gyn dan aanwezig is.

Zo ik ga nu proberen de echo in te scannen en dan zal ik hem proberen hier te plaatsen.

Ik moet weer erg wennen aan dit nieuwe forum, ik vind niet alles even geweldig werken, voor mijn gevoel een stap terug in de tijd van het forum gebeuren, maar goed het werkt geloof ik wel wat sneller.

@ll ik heb een soort overkoepelend clubje gemaakt waar je je als lid kan aanmelden, je kunt iedereen van het forum zo makkelijk terug vinden en berichten/mededelingen die snel terug gevonden moeten kunnen worden kun je daar plaatsen.

Nou ik ben zo weer terug met een plaatje hoop ik.

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama

Bij deze het plaatje ;) Het was een heel bewegelijk kindje en het hartje klopte stevig. Volgens mijn man heeft hij nu al het ritme-gevoel van zijn of haar vader.

Volgens de echo ben ik 6 januari uitgerekend dus ik heb mijn banner even aangepast.

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Justfem, das wel duidelijk waar kop en kont zit. :D
    Gefeliciteerd met jullie mooie echo.
    Vriend ook helemaal blij?

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi allemaal !

@ Justfem, wat een mooie echofoto ! Super !

@ Runner, ik heb ook meteen de afspraak gemaakt voor die echo. Zo konden we nog kiezen wanneer en hoe laat.

Lotte heeft mijn banner geplaatst maar ik zie hem niet onder mijn berichten. Ik vind het verschrikkelijk dat dat allemaal weer opnieuw erin moet komen ... steeds dat gezoek ... kan iemand van jullie me vertellen hoe ik hem zichtbaar krijg ? Ik vind mijn banner zo leuk ...

Groetjes,
    NikkiF

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Oeps ... mag niet meer klagen ... hij staat er ... zijn zeker de hormonen ... ;)

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik heb net mijn fotoalbums weer aangemaakt. Afgelopen zaterdag ben ik met Thijs naar een bevriende fotograag geweest voor een vaderdagcadeau. Ik heb de mooiste foto's in mijn album gezet !

Groetjes,
    Nikki F

7. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hoihoi

just fem mooie echo!!

Meiden kom morgen weer ff kijken en spieken hoor. ga nu op bed want loop krom van de pijn in mijn rug. Ben bij fyshio geweest..
    trusten allemaal

8. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

He he ik ben er weer hoor!
    Het lukte niet om in te loggen, ineens kreeg ik een ingeving; ik had toen een ander e-mail adres.
    Gelukkig kan ik van dat mail adres de mailtjes nog bekijken anders was het niet gelukt denk ik.
    Maar ik ben erg aan het knoeien geweest.
    Hoe gaat het met jullie?

NikkiF, ik heb geprobeerd om je foto album te openen maar deze kan ik niet vinden :(.

Claarje, balen dat je nog steeds last van je rug hebt, duurt nu ook al een tijdje. Heb je het idee dat de fysio helpt?

Marieke, wat leuk dat je ff reageert vanuit je zonnige vakantieoord!
    Heerlijk hoor!

Justfem, mooie foto hoor en lekker dat de 20 weken echo ook al is gepland!
    En 6 januari is een hele mooie datum toch?
    Hoe gaat het met je misselijkheid?
    Oja, ik ben uitgerekend op 30 december, zou je dit willen veranderen op de lijst?

Gelukkig is bij mij de misselijkheid nu minder aanwezig!
    Marin is afgelopen zaterdag jarig geweest, dit was een erg geslaagde dag, veel visite!
    Aanstaande vrijdag moet ik weer naar de huisarts, ik ben benieuwd hoe het met mijn bloeddruk gaat.
    Ik vrees dat ik wel al een kilo of drie ben aangekomen :( Ik moet een beetje meer op passen (heb veel gegeten om de misselijkheid weg te eten).

Kus Senna

9. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat betekent een grijs of roze bloemetje naast je naam?
    Nog veel te ontdekken haha.

Kus Senna

10. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Senna: ik zal het aanpassen op de lijst, en volgens mij betekend en grijs bloemetje dat je niet online bent of niet zichtbaar online en een roze bloemetje online

@claartje: beterschap met je rug, heb je er bij de zwangerschap van Thomas heel de zwangerschap last van gehad?

@NikkiF: Fotograag? Fotograaf denk ik ;) ga ff kijken naar je fotoalbum

@Runner: ik ben jaloers dat bij jou MvM al klaar is ik moet nog tot 16 juli voor ze blijven leveren.

11. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Ik heb al post gekregen van het kraamzorgbureau, dat is in ieder geval geregeld.
    En ik kreeg een leuk make-up tasje van mijn ziekenfondsverzekering met buikbalsem, borstencreme en bodylotion.
    Leuk hoor!
    Volgende week ga ik drie dagen met mijn bewoners mee op vakantie, ik heb er erg veel zin in. Is altijd erg gezellig met collega`s en even relaxed om eruit te zijn.

Justfem, ik moet helaas ook blijven plassen in een kan tot 13 juli haha.
    Ik vind die lucht uit die flessen echt vreselijk!

Hoe gaat het met de meiden die zwanger willen worden?

Ik hoop dat iedereen weer terugkomt hier!!!!!!!

Kus Senna

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi meiden !

Ik weet ook niet goed hoe je de foto's van andere mensen kunt bekijken ... heerlijk he, zo'n nieuw forum ...

@ Claartje, veel beterschap met de rug !

@ Senna, leuk dat Marin een fijn feest had ! Super ! En ook fijn dat het nu beter met je gaat. Ik hoop dat dat zo blijft ! Alvast fijne vakantie !

@ MvM, ik was zo blij dat ik er vanaf was ...

Morgen ga ik met groep 8 op kamp ... ben pas rond 23.45 thuis, dus ik zal er morgen even niet zijn. Gelukkig hoef ik donderdag en vrijdag niet mee op kamp ... puf ...

Groetjes,
    Nikki F

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Claartje, heeft de fysio wel geholpen?
    Merk je al verschil of is dat te vroeg?

Senna, nog gefeliciteerd met Marin haar verjaardag!
    Jij zit zeker ook bij Z&Z? Ik heb nl ook zo'n pakketje gekregen, ruikt nog best lekker ook. ;)

Nikki, veel plezier! Nog wat leuks gedaan?
    Ik ga zo even kijken of het mij wel lukt om foto's te bekijken. ;)

Justfem, het is echt weer even overschakelen dat je die potten niet meer hebt. Kan gewoon weer beneden naar de wc, hihihi.

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nikki, erg leuke foto's!
    Weet je al welke je gaa gebruiken en wat je er verder mee gaat doen?
    (Uitvergroten, canvas, mok oid?)

15. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hey meiden..

even snel want moet zo weer weg, reageer later wat meer..
    heb dus nog steeds rugpijn, moet 2 x in de week naar fyshio en het is mijn hele rug van hoofd tot onder de billen zeg maar.
    Moet vanmiddag naar mijn andere werk en zie er enorm tegen op..
    Kan gewoon niet veel want dan schiet het erin zeg maar.
    Maar moet morgen weer naar fyshio en daar van mag ik niet eerder werken tot zeker na een paar behandelingen..

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    @ Justfem, Mooie echo! Toppie

@ MvM, Ik was ook erg blij toen dat voorbij was.
    Maar ik zal het deze ronde ook weer doen hoor.

17. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo,

Claartje, hoe is het werken vanmiddag gegaan, heb je het een beetje overleefd?

Runner, ja ik zit ook bij z&z, vorig keer kreeg ik bij het kraampakket een luiertas en deze heb ik lang gebruikt!
    En hoe heb je bij nikkiF in haar fotoalbum gekeken?

NikkiF, hoe was het op kamp?

Chelleke, mvm is soms lastig maar toch een erg goed doel!

Vanavond geef ik een make-up party en ik ben echt moeeeeeee, haha!
    Dus ik moet nog stofzuigen, dweilen en de wc soppen, ach ja even doorzetten.

Kus Senna

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Huh wat vreemd... ik dacht dat ik een uitgebreide reactie had gegeven hier maar er staat niks... hmm maar een nieuwe poging dan.

Nikki; wat een prachtige foto's van Thijs zeg, echt een geboren fotomodel! Hopelijk heb je het vandaag leuk op kamp... wel jammer dat je waarschijnlijk veel regen hebt (gehad)

Claartje; wat naar dat je zo'n last hebt van je rug.. hopelijk gaat het snel beter!

Senna; nog van harte gefeliciteerd met Marin, leuk dat het een geslaagd feestje was! En misselijkheid wegeten is inderdaad niet zo goed (weet je nog... ik was 30kilo aangekomen de vorige keer). Hopelijk is je bloeddruk verder in orde.
    Wat een leuk cadeautje van je verzekering zeg! Heb je hetzelfde kraambureau als de vorige keer?

Justfem; hoe gaat het met jou? Kan je het al geloven dat je zwanger bent? ;)

Chelleke; hoe gaat het met jou??

Over de fotoalbums; je klikt op iemands naam, dan krijg een vakjes met keuzemogelijkheden en kies je voor 'bekijk openbaar profiel', die opent dan en als je wat naar beneden scrolt zie je rechts de fotoalbums. Als je dan op een foto klikt kom je in dat album en kun je de andere foto's bekijken die daarin zitten.

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    @justfem; ik durfde niet aan de lijst te komen omdat ik begreep dat jij hem altijd bijwerkt, maar Rodelief staat op testen 15 mei. Maar ik zag dat ze meeschrijft bij de januari 2010 mama's dus haar testdag kan eraf. Bo20 had van de week een topic geopend dat ze zwanger is van de tweede... maar aan haar banner/onderschrift te zien is dat helaas een mk geworden. Volgens mij komt ze hier ook nooit meer of wel?

Ik ga 16 juni een testje wagen als ik nog niet ongesteld ben geworden...

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    @ Senna
    Hier gaat het zijn gangetje. Zaterdag of zondag mijn NOD
    Even spannend dus. ;)
    Hoe was de make-up party??