wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Veertje, duik in je dip en kom daarna maar weer vrolijk boven. Heb ik gisteren gedaan!

Joki, niet wachten hoor!

Charlene, welkom!

Pim

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    he meiden wat balen voor jullie!

@veertje: Lijkt me super vervelend als je zo'n lange cyclus hebt. tja en als je bij je eerste ook zo lang heb moeten wachten zou ik ook naar de dokter gaan.
    Rust ff lekker uit de komende dagen, het weer werkt wle met je mee nu!
    We zien je over een paar dagen wel weer.

Welkom hier charlene, zie dat je al 2 dagen oer tijd bent! zal voor je duimen.

Periodieke onthouding is hier niet helemaal gelukt... :D
    Dus we wachten af!

3. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    gister naar de dokter geweest.. en stelde voor om nog een weekje te wachten..om te kijken of er nog iets gebeurt.. en dan gaan ze een test doen en eventeel testen in het lab met bloed..
    maar heb op zich het gevoel dat het niet zo is
    we gaan morgen voor de 2e ronde anders moeten we een maand wachten..maar de buikpijn kwam van me darmen :(

Mama2006

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Pim, balen zeg! Inderdaad wat je zegt, je kan er verder niet veel aan veranderen, dus vol goede moed en hoop naar de volgende ronde!

Veertje, jammer dat je alsnog ongesteld bent geworden, maar je hebt nu wel wat duidelijkheid. Hopelijk word je wat wijzer met tempen en hopelijk is het toch sneller raak als de eerste keer!

Joki, spannend, morgen je NOD zo te lezen? Wat denk je dat je kansen zijn?

Charlene, welkom! Is dit je eerste ronde na het stoppen met anticonceptie?
    Djezelf, periodieke onthouding lijkt me erg moeilijk, haha. Wanneer is je NOD eigenlijk?

Mama2006, jammer als het toch niet raak is! Heb je zelf al een test gedaan of wacht je gewoon de testen van de huisarts af?

De eerste week van mijn cyclus is alweer voorbij, dus over een paar dagen gaan we beginnen met klussen. Ik zit te twijfelen of ik deze ronde ovulatietesten ga gebruiken. De laatste keer dacht ik mijn eisprong op te merken, maar bleek het toch een paar dagen later te zijn, waardoor we waarschijnlijk te weinig geklust hebben in de goede periode...

Groetjes Saskia

5. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    nee na de laatste negatieve test heb ik zelf geen test meer gedaan maar wacht idd gewoon de testen af van de dokter..

6. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Sassie, ik begin nu ineens te denken dat het raak is.
    Kan ook gewoon psychisch zijn..
    Ik durf niks meer te hopen na al die nega testen van een tijd geleden.
    Ik moet morgen werken, dus heb ook geen tijd om te testen, dat scheelt.

Wel jammer mama2006. Maar even afwachten wat de dokter zegt.

7. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi meiden,

@pim, jammer .. op naar ronde 7! Zit nu ook in ronde 7 en heb de laatste tijd ook wel gedacht of er toch niet iets 'mis' is. Dat gevoel duurt maar even en dan ga ik er weer voor!

@veertje, welke ronde ga je nu in? Met ovulatietesten weet je inderdaad wel hoe je cyclus is. Misschien kan je dmv hormoonbehandelingen wel een snellere eisprong krijgen?

@djezelf, hahaha! Zal je net zien.. jij bent vast zwanger!

@sassie1980, ben nou de 2de mnd bezig met ovulatietesten en ik vind het toch wel erg makkelijk!

@joki, succes morgen!

@mama2006, jammer hoor! Gek word je van die onzekerheid!

Ik heb deze mnd pas op dag 17 m'n ovulatie gehad.. kan dus dinsdag nog niet testen.

Groetjes,
    Vanes

8. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    ja wordt er helemaal gek van maar heb me er bij neergelegt dat het niet raak is deze maand.. nieuwe rondes nieuwe kansen he ;)

9. veertje

veertje Fanatiek lid

Hallo. ik ben der weer :D
    En heel erg vrolijk want we hebben gisteren een bod gedaan op een pracht huis :D

@joki, spannend hoor, wanneer denk je te gaan testen?

@mama2006, ik zal toch voor je duimen, wie weet is het wel raak.

10. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    ja je weet het niet het is altijd afwachten maar we zien het wel..of ik deze maand ongesteld wordt of niet. :)

11. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Joki, spannend! Wanneer wil je gaan testen als je dan nog niet ongesteld bent?

Funny, het lijkt me ook wel handig, maar we zijn pas aan de 3e ronde begonnen. Welke ovulatietesten heb jij gebruikt? Ik wil niet teveel geld uitgeven, CB is prijzig, maar ik heb slechte verhalen gelezen over de Kruidvattesten?

Veertje, toch nog wat vrolijk nieuws vanuit jouw kant! Leuk zeg, is hetbod ook geaccepteerd? En wanneer zou je eventueel kunnen verhuizen?

12. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @sassie: ik gebruik ovutesten van sensitest. Dat zijn dipsticks. Koop er meestal 12 en ben ongeveer 15 euro kwijt. Dat is wel te doen vind ik. Kan er meestal wel 2 maanden mee doen.

@mama2006: vervelend van je testen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

@Pim/funny: balen van de ongi. Snap jullie gevoel. Moet zeggen dat ik nu wel weer meer relax wordt. Heb het gewoon te veel mijn leven laten beinvloeden en daar schiet niemand iets mee op.

@veertje: fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt.

Ben wel blij dat we nu verder gaan met onderzoeken. Mijn vriend heeft vanochtend zijn zaadjes ingeleverd. Ben benieuwd wanneer we hier iets over horen. De HA dacht 1 week, maar het ziekenhuis had 2 tot 3 weken in de brief staan.

Heb een off topic vraagje: mijn zoontje wil alleen nog maar vruchtenhagel op zijn brood. Baal daar wel van, was er dus liever niet mee begonnen. Biedt hem wel ander beleg aan, maar daar moet hij niets meer van hebben. Wat zouden jullie doen? Helemaal stoppen met de vruchtenhagel en hopen dat hij weer ander beleg gaat eten of gewoon laten gaan en dan komt het vanzelf wel weer goed.

13. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ik zou gewoon de vruchtenhagel een poosje in de kast laten staan en als ie er naar vraagt, zeggen dat het op is. O:) Als hij dan niets anders op brood wil, zou ik hem gewoon een droge boterham geven. Als je hem nù laat gaan met de vruchtenhagel, kan het natuurlijk zijn dat ie het vanzelf algauw weer zat is, maar hij kan er ook een vreselijke zoetekauw van worden, die dan alléén nog maar zoete dingen eten wil...

14. veertje

veertje Fanatiek lid

@sassie1980, we hebben nog niks gehoord van de makelaar :(
    Als het bod geaccepteerd word dan moet er wel nog pittig wat verbouwd worden maar daar kunnen we dan gelukkig redelijk snel mee beginnen want het huis staat leeg :D
    Ik hoop echt zo dat we het krijgen maar ja nog even afwachten.

15. veertje

veertje Fanatiek lid

@nynke31, ik zou hem gewoon wat anders op brood geven en als hij dat niet wilt hem niks anders geven.
    Dit heb ik bij Stijn wel eens gedaan en op een gegeven moment ging hij weer wel eten omdat hij wist dat hij niks anders kreeg.
    Stijn heeft namelijk gehad dat hij alleen maar ontbijtkoek wou eten, nou ik ben daar 2 dagen ingetrapt en toen had ik zoiets van je krijgt brood en als je dat niet eet dan eet je maar niks en het hielp gelukkig.

16. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Nynke, ik zal even naar sensitest gaan zoeken, want mijn vruchtbare dagen komen eraan, dus dan kan ik deze ronde nog beginnen. Hopelijk heb je snel uitslag en hoef je geen 3 weken te wachten.
    En over dat broodbeleg, inderdaad zeggen dat het op is, dan moet hij wel wat anders nemen...

Veertje, gaan jullie dan zelf verbouwen of laat je het doen? Wij hebben vorig jaar een huis gekocht waar veel aan verbouwd moest worden. Een week nadat we de sleutel kregen, had ik ook een positieve test in handen, dus ik heb zelf niet veel kunnen meehelpen. Hopelijk wordt het bod geaccepteerd of komen jullie op een mooi eindbod uit!

17. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Gebruik ook de ovulatietesten van sensitive. Zijn qua kosten niet zo duur. M'n vriendin is net naar Amerik en neemt ook testen voor me mee (hopelijk heb ik ze niet meer nodig..:))

Veertje, wat heerlijk! Hopelijk gaat het door. Even je gedachten op wat anders!

Nynke, zou ook de vruchtenhagel verstoppen en zeggen dat het op is. Hopelijk gaat het snel over.

Dylan heeft al 2 x op het potje gepoept! Wie weet wordt hij wel zindelijk deze zomer! Zou wel lekker zijn.

mama2006, we blijven duimen hoor! Wie weet?

Groetjes,
    Vanessa

18. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Hier nog niet ongesteld. Heb vanmiddag een testje gedaan, maar helaas nega.
    Baal ik echt enorm van..!

Veertje, spannend hoor. Even lekker je gedachten op wat anders.

19. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @nynke: ja ik zou ook stoppen met de hageltjes, gewoon iets anders aanbieden, maar geen druk uit oefenen, kids hebben dan veilloos door dat 'niet' eten een machtsmiddel kan zijn. Succes :D

@ sassie: ja zal je net zien hahaha mijn nod is op 16mei.

@veertje: nou ik hoop voor je dat het gaat lukken met jullie huisje! Het is idd fijn om even aan iets anders te kunnen denken.

20. veertje

veertje Fanatiek lid

@sassie, we gaan eigenlijk alles zelf doen op de kozijnen na.
    We hebben nog steeds niks gehoord dus ik ga aan het eind van de dag maar eens even bellen.

Deel Deze Pagina