wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zo ik ben ook weer een beetje wakker... gisteren lange/zware dag gehad.

Eerst naar de tandarts, dat viel gelukkig allemaal mee. Er moest een foto gemaakt worden van de kies die ze een paar weken terug heeft behandeld en er moest een koudetest gedaan worden en dat was wel even gemeen! Maar gelukkig stond ik vrij snel buiten.

Daarna de hele dag gewerkt en van 6 - 9 vergadering gehad. Uiteindelijk was ik dus om half 10 thuis en toen nog een tijdje gebeld met een vriendin en daarna onder de douche... nou ik viel dus tegen half 1 pas in slaap.

Maar ik mag niet klagen want ik ben vandaag lekker weer een dagje vrij.

Inderdaad superlief van mijn collega's he?! Wij waren ook aangenaam verrast!! Gelukkig doen ze dit soort dingen wel vaker bij ons. Ik werk bij een groot bedrijf (+/- 400 mensen) maar ik werk maar voor een klein clubje (9 mensen). En dat is druk zat hihi

Ik heb Justfem en Runner inderdaad ook al een tijdje niet gezien! Hoop ook dat alles goedgaat...

Wendysunny; welkom hier.. Mijn meisje is net 2 geworden.

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ja hoor we zijn weer een beetje bijgekomen ;)

Damian word morgen 14 maanden :)

3. @wendy ons meisje is 9 maanden

gisteren hebben we het weer over een 2e gehad en als het aan manlief ligt beginnen we vandaag nog.
    maakt me erg aan het twijfelen. maar ik moet gewoon 2 maanden egduld hebben, gun mijn meisje echt de bv en ze drinkt op geen andere manier melk dus heb eigenlijk ook niet veel keus haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    leuk dat de leeftijden zo verschillend zijn

en ja als de oudste rond de 3 is maakt hij het wel bewuster mee denk ik... maarja

wie weet duurt het hier wel langer.. je weet nooit he

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    en klussen terwijl je bv geeft??? dat kan wel toch?

6. @wendy dat kan wel maar vaak loopt je bv terug als je zwanger bent en ik wil dus het risico niet lopen dat ik straks met en probleem zit, dat julia dus geen melk binnen krijgt.
    dus even wachten nog
    ach wat zijn nou 2maandjes

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    @ all: dan spannen just fem en ik de kroon denk ik.. als nr 2 komt is thomas 7..

8. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Mijn kleine meid is nu 22 maanden oud.

Hier verder nog niets te bekennen, alleen telkens wat steekjes onderin, anders niet.
    Het kan vast nog alle kanten op...
    Ik zag gisteren dat ik bij de eerste zwangerschap 2 dagen na nod (dag 30) ook nog een negatest had, daarna pas weer getest op dag 39 en die was toen wel posi.
    Dat geeft dan wel weer een beetje hoop, ik zit vandaag op dag 30, maar heb nu een wat kortere cyclus waarschijnlijk.

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    anno103: je hebt gelijk ik weet hoe het is als een kleine niks anders wilt... die van ons wilde ook aleen bv en weigerde de fles. gelukkig wel aan de fles gekregen, doorgaan met de bv was hier geen optie.

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    @miza: spannend!!! ik duim voor je
    had zelf ook labg na nod positieve test

11. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Oh, sorry meiden, ik zit in het verkeerde topic.. :)

12. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    tnx wendysunny, lief van je!

13. @wendy ja een flessenweigeraar is niet makkelijk
    madam maakte het gisteren helemaal bond om voor het eerst vrijwillig uit de fles te drinken, wel diksap maar ik keek mijn ogen uit. gekke muts haha

@miza spannend
    edit verkeerde topic, maar blijft spannend haha

ik ga van de zon genieten

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Manuela, gelukkig dat alles goed was bij de tandarts. Wat een lange werkdagen, geniet maar van je vrije dag !

@ Anno, Thijs wilde ook geen andere melk ... Misschien kun je toch al proberen zwanger te worden. Het kan ook samen, maar is natuurlijk wel zwaar ...

Even verder lezen ...

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Anno, dat kan inderdaad, dat het terugloopt. Twee maanden zijn inderdaad zo om. ;)

@ Miza, spannend ! Hopen dat het snel raak zal zijn !

Groetjes,
    Nikki F

16. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    runner en just fem.. hoe gaat het met jullie???

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal ??????

Waar is iedereen opeens ?

Groetjes,
    Nikki F

18. marlot

marlot Actief lid

13 jan 2007
    147
    0
    0
    Ik ben mama van een dochter 4 juni alweer een jaar geworden.Helaas heeft het bij haar een jaar geduurd voordat we in verwachting waren.Gisteren zei mijn man wat kans ons het ook schelen we gaan voor een tweede.Nu wachten op mijn menstruatie dit weekend of begin volgende week en dan weer aan de slag voor een tweede.

19. @marlot succes en hopelijk is het deze keer sneller raak!
    de tijd vliegt he bij die kleintjes.
    mijn meisje is al bijna 10 maanden!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Marlot; Heel veel succes en hopen dat het snel raak is. De eerste nu 11 maanden duurde bij ons anderhalf jaar en moet je nu zien. Moet zeggen dat ik het wel eng vind hoor en opgelucht ben als de eerste 12 weken om zijn.

NikkiF; Hoe gaat ie, nog klachtjes. Heb jij je 12 weken echo al gehad, of heb ik dat over het hoofd gelezen??

Deel Deze Pagina