Ik heb net ovulatietesten van Sensitest besteld Als het goed is krijg ik ze morgen al binnen, dan kan ik dit weekend gelijk beginnen. Nu had ik nog wat vraagjes... Stel je voor dat ik volgende week maandag een positieve ovulatietest heb, dan komt mijn eisprong 24 tot 48 uur daarna, dat zou dan dinsdag of woensdag zijn? Dan kan je het beste op maandag en dinsdag klussen? Joki, jammer dat je een negatieve test hebt. Heb je al eens eerder een cyclus langer dan 28 dagen gehad? Veertje, wij hebben ook alles zelf gedaan, met hulp van mijn vader en schoonvader. De kozijnen moeten ook vervangen worden, maar dat gaan we dit najaar doen. We hebben een offerte laten maken voor kunststof kozijnen aan de achterzijde, volgende week weten we wat het gaat kosten. Hopelijk hoor je wat van de makelaar.
@sassie: wij deden vanaf dag 6 om de dag/2 dagen klussen en zou gauw ik een positieve ovulatietest had 2 tot 3 dagen achter elkaar. Ik heb ook wel eens gelezen dat je ei ook binnen 24 uur kan springen. Maar op de positieve dag moet je zeker klussen. @joki: jammer van je negatieve test. @djezelf: ik heb ook mijn NOD rond de 16e. Dus nog 1 wachtweekje te gaan... Dank jullie voor de vruchtenhagel tips. Ik heb vanaf morgen toch weer 4 dagen vrij, dus hij krijgt vanaf morgen geen vruchtenhagel meer. Het pak was trouwens vanochtend toch op. (al had ik wel al een nieuwe gekocht ) Ben eens benieuwd hoe het gaat. Hij eet sinds dinsdag helemaal niets meer op het KDV. En gisteren hadden ze hem toch maar vruchtenhagel gegeven en dat ging er wel in. Dus hij is ons toch aan het uitproberen, dat wordt leuk de komende dagen.
@Sassie1980, ik weet het ook niet precies... wij proberen het om de dag te doen en op het moment van een positieve ovulatietest elke dag. Maar dat is vorige week ook niet gelukt (dmv het temperaturen via fertilityfriend kwam ik erachter dat m'n eisprong na m'n 2 positieve ovulatietesten heb gehad... Even afwachten dus. @joki, succes! Wanneer ga je weer testen? Ondanks het mooie weer zit ik niet echt lekker in m'n vel.. dit gevoel heb ik altijd een week voordat ik ongesteld moet worden. Bah! Aankomende dinsdag is m'n NOD (nu verwacht ik dat later omdat m'n eisprong ook later is geweest) dit zou ook de dag zijn geweest dat ik uitgerekend was van ons tweede kindje. Ondanks dat ik het totaal niet zie als een 'drama' moet ik er wel veel aan denken... gek he? x
gisteravond onwijs veel afscheiding halve spinneweb :S haha teken van de eisprong ? paar dagen terug had ik dat ook al :/ mama2006
Vandaag zijn de ovulatietesten binnengekomen. Morgen zal ik waarschijnlijk beginnen, omdat ik hiervoor een cyclus van 28 en 31 dagen heb gehad. Nog even 2 vraagjes Stel je voor dat ik dinsdag mijn eisprong heb. Dan zou ik zondag en maandag een positieve test moeten hebben? En vanaf dinsdag weer negatieve testen? Hoe laat doen jullie die testen van Sensitest? Ik heb gelezen dat je het beste geen ochtendurine kan gebruiken, maar dat je ook beter niet 2 a 3 uur vantevoren ga drinken en/of plassen. Mama2006, ik weet niet op welke dag je nu zit als je die 2 dagen bloedverlies als ongi reken? Afscheiding is inderdaad een teken van je eisprong. Funny, op zich niet gek dat je aan die datum moet denken, je hebt toch een tijdje met die uitgerekende datum in je hoofd rondgelopen. Nynke, ik hoop toch echt dat dit jullie geluksronde is!
Joki, al 4 dagen na NOD, heb je alweer een test gedaan? Ik heb vanavond mijn eerste ovulatietest gedaan. Hij was negatief, maar dat was ook wel te verwachten. Bij een cyclus van 28 a 31 dagen zou ik tussen dinsdag en vrijdag mijn eisprong moeten hebben.
Ben helaas ongesteld geworden. Was even klote, maar gaat nu weer goed. Geniet lekker van het mooie weer. Sassie, succes met de testen.
Zonde joki. Wij krijgen dinsdag meer te horen over het bod wat we gedaan hebben op het huis. Het huis is namelijk van 3 stichtingen want die man die er in woonde is overleden en heeft het aan hun nagelaten.
Nog even wachten veertje! Duimen! Succes! Jammer Joki! Niet zoveel te vertellen. Heb af en toe menstruatiekrampen dus denk dat ik over een paar dagen ongesteld ga worden... bah! Dylan slaapt zo ontzettend slecht (al vanaf zijn geboorte, maar nu is het extreem) maar misschien hebben we een oplossing... Zet nu een bandje van Bassie en Adriaan op en hij valt na 10 min in slaap! Jippie! Waar mijn oude stereotoren al niet goed voor is! x
Lekker dat hij daardoor in slaap valt Stijn slaapt de laatste dagen ook niet erg lekker maar dat komt denk ik door de warmte. Gisterenavond is hij tot 11 uur bezig geweest om in slaap te komen, gelukkig huilde hij niet maar was lekker in zijn bedje aan het spelen. Nu is het al even stil boven dus denk dat hij lekker in coma ligt
We waren ook tot zeker 22.00 uur bezig met hem in slaap krijgen. Moesten ernaast gaan zitten! Hij hoeft van mij niet meteen te slapen maar ff alleen op z'n kamertje spelen is ook goed. Onze hele avond was weg.. tja dan wordt het klussen ook wat moeilijker. Dus sinds een paar dagen laten we hem echt huilen (helemaal overstuur ) ... maar nu 2 dg een musiekje opstaan en binnen 10 min. slaapt hij . Hoe laat gaat Stijn naar bed? Ik doe Dylan rond 20.30 uur in bed.. met die warmte wordt het daarvoor zeker niks!
Stijn gaat meestal tussen 7 en 8 naar bed. Gisterenavond lag hij er om half 8 in en is meteen gaan slapen tot vanmorgen 9 uur Ben benieuwd of het vanavond ook zo goed gaat. Ik denk dat het wel goed gaat komen vanavond want hij zit van onder tot boven onder het zand dus gaat zo even lekker douchen daar word hij zo lekker slaperig van
Vanmiddag nog geen positieve ovulatietest. Ik ben op woensdagavond ongesteld geworden, als ik dan begin met tellen, zit ik vandaag op dag 13 van mijn cyclus. Ik heb vandaag wel wat buikpijn, dus ik verwacht wel een dezer dagen een positieve ovulatietest te krijgen. Veertje, misschien wel een voordeel dat het van 3 stichtingen is, die willen het wel snel doorverkopen volgens mij. Succes. Funny, ik heb een 'ster lichtprojector' (http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=147129) aan zijn bedje hangen, die zet ik voor 5 minuten aan voor het slapen, met muziekje en plaatjes, erg leuk ding. Groetjes Saskia[/url]
@Joki: balen van je ongi. @veertje: spannend met het huis, hopelijk wordt het van jullie. @funny: hoe gaat het vandaag? Hopelijk blijft je ongi weg @sassie: ben benieuwd wanneer je een positieve ovulatietest krijgt. Vandaag zit ik op dag 12 na de positieve ovulatietest en mijn temp is 0.2 gezakt. Dus ik vermoed dat mijn ongi eraan gaat komen. Morgenvroeg maar eens kijken wat de temp doet. Ik ben gestopt met de vruchtenhagel voor mijn zoontje. Maar helaas wil meneertje nu ook bijna geen brood meer eten. Hij eet sowieso slecht de laatste week. Op het kdv eet hij nauwelijks nog iets. Geen sap, melk, fruit. Terwijl dat thuis wel lukt. Hij krijgt ook 3 kiesjes door, dus misschien wil hij daarom niet meer eten. Gelukkig gaat het slapen wel goed. Hij slaapt zelfs veel nu. Jiri gaat tussen 19.30 en 20.00 uur naar bed en slaapt dan 11 a 12 uurtjes.
Vandaag nog geen positieve ovulatietest. Vandaag wel weer wat buikpijn en ik krijg ook wat meer afscheiding. Nynke, dat zou wel balen zijn als je ongesteld ga worden! Hadden jullie trouwens al uitslag van de zwemmers?
@sassie1980, heb ook zoiets een jaar terug aangeschaft. Helaas keek meneer er niet eens naar. Maar vanavond heeft hij niet 1x gehuild en ging meteen naar bassie & adriaan luiteren ! @Nynke31, als Jiri verder goede natte luiers heeft hoef je je niet zo druk te maken over het eten. Die kiezen kan hij behoorlijk last van hebben. Hoe vindt hij dat knijpfruit van Zonnatura? Ben nog niet ongesteld maar m'n temp. daalt ook... heb pas donderdag 2 wk terug een ovulatie gehad dus verwacht ook niet dat ik nu ongesteld word. Wanneer ga jij testen? Heb mezelf voorgenomen pas donderdag te testen (heb als reminder donderdag op m'n hand geschreven, om mezelf in te houden) Negatief testen is helemaal erg. Heb wel af en toe pijn in m'n buik dus verwacht niet zo veel.
@sassie: nee nog geen uitslag. Ga vrijdag de HA bellen, maar ik denk dat deze week nog te vroeg is. Het zou 2 tot 3 weken duren. @funny: ik wil pas testen als mijn temp in het weekend nog steeds hoog is en ik nog niet ongi ben. Dus nu maar hopen dat hij niet verder gaat zakken. Maar ik verwacht er niet zo veel van. Knijpfruit heb ik nog niet geprobeerd. Misschien gaat dat beter.
@funny: Hoe is je temp vandaag? Mijne is weer met 0.2 gestegen, dus het wordt spannend Heb wel een beetje buikpijn, zo'n ongi gevoel.
hallo allemaall. voor sommige is het weer spannend lees ik.. wij zitten nu in de 2e ronde en deze x bijna nergens last van geen buikpijn of wat alleen sinds gisteren beetje gevoelige tepels.. zit nu op dag 21.. moet de 21 dus volgende week woensdag ongi worden..