mag ik er ook bij? ik heb een zoontje van ruim 20 maanden die met 31 weken en 5 dagen geboren is. In oktober gaan we trouwen en daarna gaan we voor een tweede!! (of misschien al stiekem iets er voor! ) Ben al een paar maanden gestopt met de pil en mn cyclus heeft de regelmaat van een klok! Handig joh! @ sandra: heftig wat je hebt meegemaakt... hoop dat 't weer snel lukt voor jullie en dat alles goed mag gaan! @ ingeltje; das fijn ongi met dit weer... T is al geen pretje maar met warm weer vind ik het altijd helemaal ellende...
Wat leuk meiden dat jullie er ook allemaal zijn! Iig allemaal succes met zwanger worden! Mootje, al enig idee wanneer die operatie plaats moet gaan vinden? Sandra, pittig hoor, weten jullie hoe het komt dat je die vroeggeboote hebt gehad? MaryWoods, word het een groot feest jullie bruiloft of houden jullie het bescheiden? Justfem, ik lig alleen maar op het strand hoor als het zonnetje schijnt. Gister een nieuwe tv gekocht omdat de ander was ontploft, nieuw bed voor Ruben besteld en nu wil ik nog even een nieuwe camera hebben. En ohja, de duurste geboortekaartjes vind ik het leukst. LOL. Vriendlief is helemaal blij met me. Maar jij iig van harte met je 2e dochter! Leuk joh, hoe reageerde je man??
@Runner: vriendlief hier is volgens nog erg onder de indruk dat ie een dochter krijgt En nu ga ik hem zo ook nog even vertellen dat ik een mooie kinderwagen heb gevonden op MP ik vind dat ik hetzelf niet verkeerd gescoord heb voor 300 euries maar daar zal hij wel anders over denken heb ik een vermoeden. En wat betreft die geboortekaartjes die ik heb gezien zijn ook best aan de dure kant ben benieuwd wat ie daarvan zegt. @ll de nieuwe: wauw wat een hoop nieuwe dames, echt gezellig ik was al bang dat het hier langzaam zou uitsterven, ik hoop dat jullie allen snel een positieve test in handen hebben @dennismartine: willlen jullie eigenlijk weten wat het wordt? @Marywoods: wat leuk dat jullie gaan trouwen! Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie grote dag er moet gaan uitzien Wie weet wordt de tweede wel verwekt tijdens de huwelijksnacht @Sandra82: die vroeggeboorte klinkt erg heftig en heel naar dat je mk hebt gehad... ik duim voor je dat je 1 deze dagen een positieve bevestiging krijgt en dat je snel kunt gaan genieten van de komst van jullie 2de wondertje. @ingeltje; als je hier eenmaal meeklets vliegen de dagen zo voorbij en wist je dat dit een super vruchtbaar topic is Zo ik ga even mijn man overhalen om tot de koop van een mooie bolide voor de kleine dame over te gaan
Justfem en Runnner: allebei nog van harte! Ik ken JF inderdaad van de pendels. Eén ervan staat in mijn onderschrift (de eerste) dus dan moet ik denk ik uitgaan van de 4e ronde... neeeeej dat gaan we niet doen hoor
Sandra oef dat is heftig zeg wat jullie hebben meegemaakt Hebben jullie het samen een plekje kunnen geven? Marywoods oh leuk een feest in aantocht! Handig die regelmatige cyclus Ik ben heel erg benieuwd wanneer ik ongi ga worden. Ik verwacht volgende week ergens (dat hoop ik want dan heb ik een normale cyclus van ongeveer 30 dagen). Ik zal hier trouwens pas na het weekend weer zijn om mee te kletsen want wij gaan een weekendje weg met manlief, onze kleine man en een vriendenstel met een kleintje van 7 maanden. Heerlijk naar de zee (Bruinisse) lekker uitwaaien!
hoi hoi Blij dat we welkom zijn! het maakt me ook niet uit waarwe lekker verder kletsen als het maar gezellig is! runner: we weten nog niet wanneer de operatie plaats vind alleen denk ik dat het zo eind van het jaar begin 2010. eerst waren ze van plan om dan pas een MRI te doen. dat wordt nu allemaal naar voren geplaatst...ik hoop maar zo snel mogelijk.. ik hoop dat ze het eigenlijk voor de operatie kunnen doen.. want mri is ook met narcose. twee ineen maar kan voorstellen dat ze eerst even de fotos willen bekijken. 2 keer achter elkaar narcose lijkt me ook niet goed. ik wil het graag weten en 8 september lijkt nog zo ver weg. dan krijgen we te horen hoe en wat. van binnen begint het wel te kriebelen...van misschien kan het wel. oooo wat is dat toch erg.. o ik zou zo graag weer een nieuw leven beginnen.. maar ik voel me zo schuldig bij het idee.. het is allemaal zo duidelijk maar diep van binnen... justfem: Jeetje ook heftig en spannend de dubbel gevoel de echo krijgen. Gelukkig was alles goed dus! joppe heeft een afwijking die je dus niet kan zien tijdens een echo dat is erg jammer. toen hij er uit was konden ze het niet eens zien met een echo. als jij wat beter bent zou jij ook voor mij kunnen pendelen..? ben altijd beetje bang voor een rare uitslag of wat dan ook. heb je niet een dagtaak aandat pendelen met al die zwangere en zwanger wilende worden mensen. hihi Nou we gaan slapen. x mootje
We hebben het verlies van ons kindje wel een plekje kunnen geven, al heeft het wel heel wat tijd gekost en nog steeds komt er af en toe een verdrietig gevoel naar boven maar ja dat is normaal denk ik. Zeker na de miskraam dacht ik weer veel aan de vroeggeboorte. Ze denken dat de vroeggeboorte komt doordat de placenta wat los zat dat komt blijkbaar 1 op de miljoen keer voor. Het kan zomaar gebeuren maar ik heb bij 5,5 week een klap op mn buik gehad van een kind van mijn toemalige werk en daarna had ik bloedverlies dus ik denk dat het daarmee is begonnen maar helemaal zeker is dat niet. Ik zit te twijfelen wanneer ik nou weer een keer ga testen, had woensdagavond getest maar je die was dus behoorlijk negatief. Ondertussen wel zere tepels en wat meer gespannen borsten maar ja dat kan ook komen doordat mn menstruatie eraan zit te komen. Het blijft afwachten dus. Fijne dag allemaal
Hoi meiden, Gezellig druk hier Ik heb niet alles terug kunnen lezen (het is zooo veel haha) maar wel globaal. Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer? Woensdag zijn wij een dagje naar zee geweest, echt heerlijk! Ik zit nu op dag 9 van mn cyclus, en mn cyclus duurt 32 dagen dus we hebben nog even te gaan. @ Chelleke: het ziet er toch wel handig uit die ovutestjes. Ik ben alleen bang dat ik teveel bezig ga zijn met zwanger worden. Begrijp ik nou goed dat op 18 augustus je vruchtbaarste dag was? Waar bestel jij deze testjes, en hoe gebruik je ze (urine opvangen in een bekertje en dan testen?) @ Sandra: wat een heftig verhaal. Ik wil jou en je man/vriend veel sterkte toewensen @ justfem: wat leuk een zusje voor Noa! Ik ga zo eens kijken naar jouw link. @ runner: hihi jouw mannetje zal wel blij zijn met al die uitgaven Maarja wat een zwangere vrouw wil gebeurt ook vaak Fijne dag meiden en geniet lekker van het weekend want het wordt weer mooi weer!
Hey nieuwe meiden Mama1984 Ik doe inderdaad opvangen in een bekertje en dan er in dippen. Ik doe het altijd als ik voor de 2e keer plas op de dag. Ik bestel ze via sensitest, die zijn niet zo duur (net zoals madcare) Knuffel allemaal -xxx-
Yeah! Mijn ongi is eindelijk klaar! Alleen het klussen voor een kindje, dat kan pas over 2 weken. Goed oefenen eerst maar weer dan
Ingeltje, veel succes alvast! Oefening baar kunst zeggen ze dan. Mootje, waarom zou je je schuldig voelen? Mama, ik ving het ook altijd op. Deed de testjes pas als Ruben op bed lag dus zo rond een uur of 13.00. Maar moet zeggen dat ik nog nooit een echte duidelijke test heb gehad. (heb er nog een zooitje over van babyboom en sensitest...)
@ Chelleke & Runner: ik wacht deze ronde eens af, mocht het niet gelukt zijn dan wil ik misschien ook eens kijken hoe het werkt met ovutesten. @ Ingeltje: veel plezier met oefenen Volgend weekend zijn mn vruchtbare dagen Dus deze week is het klusweek Ik vind het toch elke keer weer spannend! Hebben jullie dat ook?
Hallo, Ik denk dat we hierheen verhuizen??? Aangezien het sinds gisteren stil is op de andere club....en ik hier weer bekende namen tegen kom. ff voorstellen dan maar, ik ben citroentje, 32 jaar en gaan nu de 4e ronde in voor een 2e. We hebben al een zoontje Tim. Ik vermoed dat ik afgelopen keer een vmk heb gehad (was 2 dagen overtijd en werd toen heftig ongesteld met veel krampen) maar dit weet ik niet zeker omdat ik niet getest heb. (heeft ook geen zin om het te weten want ik kan het toch niet veranderen) Ik ga over 2 weken en 6 dagen trouwen en 3 dagen erna op vakantie dus ik hoop nu op vakantie positief te testen. (net zoals met Tim) Ik ga deze ronde aan de slag met ovutesten om wat inzicht te krijgen in mijn cyclus omdat die nogal wisselt.
Hier is het nog stilletjes... nog niet geoefend, we zijn te moe whahaha Vandaag lekker naar het strand geweest, top dagje gehad! Tot gauw!
Citroentje, wow wat leuk, bijna trouwen Alle voorbereidingen in volle gang zeker nu? Dat zou echt leuk zijn, een positieve test op je huwelijksreis... Ik had ook 'zoiets'.. Wij zijn 21 december 2007 getrouwd, toen zijn we 24 december voor 5 dagen op honeymoon naar Euro Disney gegaan en de dag dat we thuiskwamen testte ik positief *zucht* Hier begint het ook spannend te worden, vrijdag mijn NOD. Wil eigenlijk voor die tijd niet (meer) testen Heb met mijn domme hoofd gisteren getest (6 dagen voor NOD) omdat er op die testen stond (matcare ultra) dat het 6 dagen voor NOD kon... Nou hartstikke negatief natuurlijk! Dus ik was gelijk een beetje depri, wist zeker dat het niet gelukt was deze ronde. Tot ik hier op de site ervaringen ging lezen van die test, en die zijn niet zo best. Eén van jullie ook ervaring mee? Ik ga aan het werk.. Bah voel me helemaal niet lekker sinds gisteren, beroerde nacht gehad ook, beetje grieperig. Hele opgezette keel, kop vol watten, warm/koud/warm/koud, echt algehele malaise! Maar weer niet zo erg om thuis te blijven dus ach, vanavond maar weer vroeg naar bed! (Is het ook sneller vrijdag 8))
@citroentje.. balen van je ongi, maar je bent het gelukkig niet op je trouwdag.. Komt nu lekker dichtbij hè!! En hopelijk goed nieuws tijdens de honeymoon.... @Tinkerbel.. Waarschijnlijk gewoon te vroeg getest.. Zou gewoon nog wachten tot je NOD en daarna nogmaals testen.. En hoop dat je je gauw weer wat beter voelt.. Hier is het klussen weer voorbij en het wachten begonnen.. En ben daar echt heel slecht in.. Gelukkig wel allemaal leuke dingen gepland staan, dus hoop dat de tijd dan wat sneller gaat nou ga ook fijn aan het werk, dus tot snel maar weer..
@ citroentje: ik duim voor je dat je tijdens de honeymoon een positieve test krijgt. Wanneer is jullie trouwdag? Veel plezier met de laatste voorbereidingen. @ tinkerbell: de negatieve test hoeft nog niks te zeggen hoor, kom op meid nog even wachten tot vrijdag (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het). Ik duim voor je dat je een positieve test krijgt @ Kimm: ook spannend voor jou. Wanneer is je nod? Klusweek is begonnen dus we kunnen weer aan de gang
Citroentje DE dag is al bijna dus! Leuk joh! Waar gaat de reis heen? Meiden die aan de klus zijn veel succes. Ruben is vandaag voor het eerst naar PSZ geweest. Ging hardstikke goed! Kreeg een kus en meneer zwaaide even, daarna meteen weer verder met drinken inschenken. Toen ik hem weer ophaalde was hij aan het verven, op z'n Ruben's doe je dan je kwast in het vieze water dopen en die uitsmeren op je tekening. Was dus nog kletsnat en hebben 'm mooi daar laten liggen, hihihi. Stond er een vrouwtje te wachten toen ik aankwam, met een moeilijk gezicht over haar buik te aaien en lopen puffen en zuchten. Vertelde ze dat ze zo'n last had en niet zo lang meer kon staan en dat het constant aan het schoppen was onder in haar buik. Toen ik vroeg hoever ze was en daar als antwoord 16 weken op kreeg moest ik wel even lachen hoor. Die heeft nog wel even...