hallo, mag ik hier meedoen en verder heb ik een dochter van (morgen) precies tien maanden oud we zijn bezig voor tweede. eigenlijk is al derde poging, hopenlijk gaat snel lukt.. en het geldt ook natuurlijk voor jullie..
Welkom Bebis en suc6 @ Runner fijn dat het heel erg goed ging op de psz -duim duim duim- voor alle wachtende dames
Hoi, Ik las in het andere topic dat jullie hiernaartoe verhuizen? Heb nog niet alles gelezen, maar als ik iets meer tijd heb zal ik dat zeker doen. Zal me even voorstellen. Ben "Kien" mama van een dochter van 1,5 jaar en zit nu in ronde 1 voor nr. 2. Spannend toch wel weer! Groetjes!
Het wordt hier gezellig druk! Misschien moeten we toch eens vragen of het andere topic op slot kan? Maar dat is niet aan mij, ik kwam er pas later bij, ik weet niet of er iemand erg gehecht is aan het vorige plekkie Welkom Kien en bebis! Runner: hahaha moet er ook wel om lachen. 16 weken en dan al 'last' van het schoppen! Ik voelde julian nog niet eens toen, en pas rond week 20 wat geborrel... dat kan je nauwelijks lastig noemen! Chelleke hoe staat het ervoor bij jou?
He meiden! Ik had een onderwerp geopend hier op zw.p. maar krijg weinig reactie, hieronder kopieer ik hem ff want misschien kunnen jullie me helpen? Ha meiden Aangezien het al een jaar geleden is dat ik me hiermee bezig moest houden, ben ik het een beetje kwijt Voor mijn eerste zwangerschap had ik altijd een super regelmatige cyclys van 28 dagen, je kon er de klok op gelijk zetten. Ik was dan ook in de 2e maand al zwanger. Na mijn bevalling is dat helaas anders.... De ene maand 32, dan 28, dan 34 enz enz. Deze maand zijn we in de eerste ronde voor een brusje Dus ik dacht: Als ik slim ben, koop ik ovutesten, dan weet ik een beetje wanneer mijn eisprong is. Zo gezegd, zo gedaan! Op dag 17 & 18 had ik een positieve test en die week hebben we op dag 15 / 17 / 18 / 20 'gemeenschap' gehad dus dat is wel aardig in de buurt dacht ik zo 8) Maar nu? Wanneer is nu mijn NOD Ik dacht, 14 dagen na mijn positieve ovu test maar dat klopt toch niet? Want je ei springt toch pas 24 tot 48 uur na je positieve ovu test? Ik dacht dus dat vrijdag mijn NOD was, want dat is dag 32, maar nu twijfel ik... Wil iemand met mij meedenken please Thanks!
Hallo meiden! @ Runner: wat fijn dat Ruben het leuk heeft gehad op de psz! Lijkt me ook erg leuk voor een peuter om met leeftijdsgenootjes te spelen. Hmm apart dat iemand met 16 weken al last kan hebben van schoppen. Misschien zijn het 2 kindjes? @ Bebis & Kien: welkom! @ Tinkerbel: sorry ik heb er geen verstand van. Ik reken hier op zw pagina bij de calculator mn vruchtbare dagen en nod uit. En we klussen altijd rond mn vruchtbare dagen (en nu richting mn vruchtbare dagen om de dag).
@justfem; zeker willen wij weten wat het wordt. Bij luuc wou mijn man het eerst wel en ik niet. Maar omdat ik een voorkeur had heb ik het toen toch maar gevraagd. (erg dat ik een voorkeur had he) Moest eerst even bijkomen van het idee dat ik zwanger was van een jongetje. Ben de middag na de echo de stad ingegeaan en heb toen allemaal jongens dingen gekocht. Heb er toen ook geen moment meer aan gedacht dat ik liever een meisje wou. Kom uit een meiden familie dus wist ook niet anders. Ben nu echt super gek met ons mannetje. Vorige week is ie 1 jaar geworden, heb lopen janken (hormoonbom) Had bij luuc ook echt het gevoel dat het een jongetje werd, dus eigenlijk wist ik het al wel. Heb nu heel erg het gevoel dat het een meisje wordt. Nudenk ik juist voor luuc is een jongetje zo leuk. Gek of niet, zullen wel zien. 30 Sept moet ik voor de 20 wk echo. Eerst volgende week 2 wk op vakantie naar Spanje. Kijken of we de mexicaanse griep kunnen vermijden. Mensen komen allemaal besmet terug uit spanje, dus wachten maar af. Alle nieuwe meiden, welkom en hoop dat het snel raak is voor jullie.
@ dennismartine: spannend meid, nog een paar weken en dan weten jullie of je een broertje of zusje voor Luuc gaan krijgen.
Ha ha dat gevoel herken ik helemaal! Ook ik wilde graag het geslacht weten bij de 20-weken echo omdat ik eigenlijk helemaal ingesteld was op een meisje maar het bleek dus een jongetje te zijn Samen met mijn man zijn we toen ook 's middags lekker de stad in gegaan en allemaal stoere jongenspulletjes gekocht! Vanaf dat moment was ik er ook helemaal blij mee! Spannend voor jullie!
Hi hi volgens mij las ik in het andere topic dat het daar juist drukker werd Ik pendel nog een beetje op en neer
We zijn geduldig (liar) aan het wachten Tinkerbel Je luteale fase (dus de fase na je eisprong, dus als je ei echt gesprongen) is gemiddeld 14 dgn. Maar die kan variëren van 7- 19 dagen. Meestel is je lf elke cyclus gelijk, daarvoor dus vaak niet Mijn lf is toevallig wel altijd 14 dgn. En 15 dgn vanaf positieve ovutest
Ingeltje, dit 2e kindje voelde ik vanaf 15 weken, maar dan echt af en toe en vooral als ik lag. Maar dat gezucht en gepuf erbij.... Nee, das niet aan mij besteed zulke mensen. Chelleke, ik wacht mee. Ik reageer zo verder, eerst eten.
Dennismartine, dat had ik ook beide keren hoor, die voorkeur. Wanneer hebben jullie de 20 weken echo? Je onderschrift loopt een beetje achter.... HIhihi. Tinkerbell, ik zou er voor de zekerheid idd 2 dagen bijtellen. MAAR.... eerder testen kan natuurlijk geen kwaad, whahaha!
Ha meiden! Thansk voor jullie reacties Ik denk dat ik (als ik nog niet ongi ben) vrijdag ga testen! Dat is 14 dagen na mijn positieve ovu test dus dan zou je wel iets moeten zien lijkt me... Ik had vanmorgen (voor de nieuwsgierigheid) een ovutest gedaan maar die was niet positief, gaf wel een lichte streep maar ja... Ik weet het, het hoeft niks te zeggen maar dan ben ik gelijk de hoop verloren Maar ja, dan ben je aan het werk vandaag en ineens stinkt alles Brrr ik moest gewoon kokhalzen van de geur van cupasoup en daarna van knakworsten, en thuis ook weer Dan denk ik, waar komt dat dan weer vandaan? Maar ja, we gaan maar gewoon rustig afwachten (jaja rustig, geloof je het zelf)
@mamma1984 M'n NOD heb ik op 4 september gezet omdat m'n eerste cyclus na stoppen met de pil 34 dagen duurde.. De vorige keer begon ik ook met 5 weken, maar werd m'n cyclus steeds korter tot 4 weken.. Dus misschien is hij deze ronde ook eerder, maar ga proberen om niet voor 4 september te testen.. De 1ste ronde had ik het gevoel dat ik zwanger was (bleek fout) en nu heb ik het gevoel dat ik niet zwanger ben.. Hoop dat ik het dus weer fout heb Alle nieuwe mensen welkom en dat we maar snel zwanger mogen raken.. En voor alle zwangere: GENIET, GENIET, GENIET
@ Tinkerbel, spannend meid, ik zou vrijdag ook een testje wagen als je nog niet ongi bent. @ kimm: ik hoop ook dat je gevoel geen gelijk krijgt!
Dat moet wel gaan lukken, want dan is het een feestelijke dag, Julian wordt 1. Kan niet missen, dit wordt een positest!
Tinkerbel adem diep in en tel rustig tot 10 en wacht heel relaxed af tot vrijdag Ik duim voor je meid! Kimm ha ha voor jou dezelfde tip als Tinkerbel