Adem innnnnnn, Adem uittttttt 8) Kijk eens hoe relaxed ik ben Natuurlijk wilde ik vanmorgen al testen Maar dat heb ik NIET gedaan *trots*. Morgen wordt denkt het moeilijkst, aangezien ik morgen de hele dag vrij ben Maar we gaan ons best doen, vrijdag lijkt me gewoon de beste dag! Stel dat mijn NOD één of twee dagen later is, dan zou je vrijdag wel iets moeten zien lijkt me... Voor nu: Misselijk Ga zo maar eens rustig aan douchen, gelukkig nog maar één dagje en dan een dage vrij met mijn kleine moppert
Hi allemaal, Vond het al zo verdacht stil op het andere topic, zijn jullie gewoon verhuisd zonder het te zeggen @Chelleke & tinkelbel: spannend, spannend voor jullie. @Wupje: ik had ookal gelezen over villa kakelbont, ziet er echt goed uit inderdaad! was het niet heel duur omdat je moet bieden? @dennisenmartine, justfem en runner: gefeliciteerd met jullie zwangerschap en gezellig dat we hier mogen meekletsen! @hier: gisteravond was mijn buik zo opgezwollen alsof ik al 20 weken zwanger ben Had ik toch maar heel veel buikspieroefeningen gedaan na mijn vorige zwangerschap Vanochtend was het gelukkig iets beter, anders gaat het echt niet lukken het te verbergen tot 12 weken.
tinkerbel; Knap dat je nog niet hebt getest, had ik al wel gedaan hoor. en helemaal als ik een dag vrij zou zijn, zou er de hele dag mee rond lopen.
Wannabemama helaas hebben wij wel de volle mep betaald aangezien het voor die periode niet op e-bay te boeken was en we dus gewoon gereserveerd hebben. Maar goed met 2 stellen was de prijs best te doen. En ik merkte dat we met 2 kids veel minder geld ter plaatse hebben uitgegeven dan dat wij normaal deden tijdens een vakantie Zijn 's avonds niet 1x gaan uiteten aangezien de kleine van onze vrienden al rond 18 uur naar bed ging en wij dus lekker bbq'en in de tuin! Hmm buikspieroefeningen ......... moet ik na 11 maanden ook nog steeds mee beginnen Tinkerbel ha ha je hebt wel fijne symptonen
Ik heb net eens even zitten rekenen. Mijn eerste cyclus na de laatste pilstrip heeft 25 dagen geduurd. Als het goed is, is 31 augustus dus een heel belangrijke dag om te klussen !!!! NOD is 14/9 ......... SPANNEND!! Ik had trouwens niet verwacht zo'n korte cyclus te hebben dus ik vraag me af of de volgende ook zo kort zal zijn
@ Wupje: Oeh spannend! Ja dat is natuurlijk de vraag, of je cyclus zo kort blijft.. Gebruik je ovu testen of niet? Dan zou je je ei kunnen opsporen. @ Iedereen, nou ik moet mijn goede voornemen alweer terugnemen, manlief heeft morgenochtend vrijgenomen omdat we naar het CB moeten en mailde dus al dat we gelijk gaan testen haha Hij wil er toch wel graag bij zijn (begrijp ik ook wel), en hij heeft op de één of andere manier echt het gevoel dat het raak is... Dus morgenochtend testen! Nog een vraag aan iedereen: Ik krijg van de mensen die het weten dat we bezig zijn echt vaak de opmerking: Oh maar voor jullie is het al minder spannend want jullie hebben er al eentje, dus het hele circus al een keer mee gemaakt... Ervaren jullie dit zo? Ik echt niet namelijk! Ik vind het net zo spannend, zo niet spannender dan bij de eerste, juist omdat ik weet wat voor circus het is haha Herkennen jullie dat?
ohw meiden ik hou jullie niet bij hoor! Ik heb zo weinig tijd om hier te lezen en te posten... alleen maar aan t werk, en bruiloft dingen aan t regelen... @ runner: Het wordt geen mega grote bruiloft, maar ook niet heel intiem.. Ergens er tussenin zeg maar @ justfem: ik heb eens zitten rekenen en ik ben iig niet ongi tijdens de grote dag; opluchting! maar een eisprong rond die tijd zit er ook niet in denk ik @ citroentje: jij dus ook niet ongi tijdens de grote dag....
Herkenbaar! Ik vind het ook weer erg spannend hoor. Zo zijn van het weekend mn vruchtbare dagen en dan word ik al helemaal zenuwachtig... erg he!
@ tinkerbell: testen, testen, testen!!! helemaal niet nieuwsgierig hoor Idd heel herkenbaar wat je zegt; ik vind het misschien wel nog spannender dan de eerste keer, omdat je nu weet hoe geweldig het is om mamma te worden! @ zwangere ladies; gefeliciteerd en geniet!!!
Tinkerbel ik vind het nu misschien nog wel spannender als de eerste keer. De eerste keer was ik heel onbevangen met zwanger worden omdat ik dacht ach we zien wel wanneer het een keer raak is. En nu weet je dat het kan dus nu verwacht ik misschien ook wel meer Oh spannend morgenvroeg weten jullie het misschien al !! Ik heb trouwens nog geen ovutesten gebruikt. Marywoods dat is wel heel fijn geen ongi op de trouwdag! Neem de tijd om alles te regelen en te genieten van de voorpret! Voor je het weet is de dag alweer voorbij
Ik vond het de 2e keer ook net zo spannend als de 1e keer. 1e Keer stond ik te trillen op mijn benen toen ik een posi test had en de 2e keer kon ik het echt niet geloven, heb er toen ook 5 testen tegenaan gegooit! Bij Ruben had ik geen eisprong (PCOS) en heb ik hormonen gebruikt en de 2e keer liepen we net weer bij de gyn, had hij net verteld dat het spontaan niet ging lukken, hormonen meegekregen waar ik dan op dag 3 van mijn cyclus mee moest beginnen, maar ben nooit meer ongi geweest. Toch spontaan! Hele verrassing dus. Tinkerbell, heel veel succes morgen! Marywoods, ben je al erg zenuwachtig? Ik heb vandaag met mijn zusje haar trouwjurk definitief uitgezocht, vorige keer kwam ze er niet echt meer uit omdat ze er al teveel had aangehad maar het is toch uiteindelijk de jurk geworden die ze toen als laatste aanhad. In november mag ze hem voor de laatste keer passen en dan word ie daarna helemaal op haar maat gemaakt (ze is nog bezig met afvallen).
@Tinkerbel Spannend hoor. Ga voor je duimen dat de test morgen postitief is Enneh ik ben er misschien nu ook wel meer mee bezig.. @Ingeltje.. ah, alweer 1 jaar.. wat gaat de tijd snel hè.. vond het echt zo bijzonder. ons zoontje was om 5.58 uur geboren en 1 jaar later werd hij precies om 5.58 wakker!!! FF een vraagje: Vandaag had ik een heel klein beetje bruine afscheiding.. Heb dit nog nooit gehad.. Hoop dus stiekem dat het misschien innestelingsbloed is, maar misschien is het een voorteken voor ongi.. dan zou het alleen wel beteken dat m'n cyclus in eens een stuk korter is.. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad en wat hield dat toen in??? Verder geen andere symptomen, dus we wachten het "rustig"af @marywoods en citroentje.. fijn dat jullie beiden niet ongi zijn tijdens de trouwdag.. en genieten hoor, want de dag vliegt echt zo voorbij...
Tinkerbel: Nee, ik vond de 1e keer toch echt veeeeeeeeel spannender, toen wilde ik zó graag mama worden! Nu vind ik het wel weer spannend na de eisprong, maar meer het wachten en testen enzo. Maar na een negatest voel ik me niet zo teleurgesteld als met de 1e! Maar ben vooral hyper nu vanaf de laatste kluspoging tot de ongi hihihi MaryWoods: leuk hè, dat geregel voor de grote dag! Kriebelt het al? Fijn dat je niet ongi bent dan! Ik werd het tijdens de huwelijksnacht (grrr mooie, dure lingerie naar de knoppen) Kimm29: wauw dat is inderdaad erg bijzonder dat je mannetje om die tijd wakker werd!!!
Goedemorgen! @Tinkerbel: al getest? Spannend, spannend! Duimen draaien overuren hier @mary Woods: fijn dat niet ongi bent tijdens huwelijk hoef je je daar niet mee bezig te houden. veel plezier met de voorbereidingen Verder nog steeds niet echt kwaaltjes en probeer gewoon te genieten. zaterdag komt de vrouw van MvM langs, kan niet wachten om weer met de stinkende groene flessen in de weer te gaan Ik vond het deze keer ook veel spannender, het testen zelf niet. Maar wel het hele gebeuren er omheen. En nu ben ik veel banger dat het misgaat omdat ik weet wat je dan verliest.
Goedemorgen! Ik kwam even spieken of Tinkerbel al een leuk nieuwtje geplaatst had maar ik ben nog te vroeg Vanochtend met Kyano naar het CB geweet voor de prikjes en ik kreeg allemaal complimentjes dat hij er goed uit zag en een lekker vrolijk menneke was ** trotse mama ** Runner dat lijkt me ook helemaal te gek als je na een eerste zwangerschap met medische hulp daarna dan toch spontaan zwanger wordt! Leuk trouwjurken passen met je zus ! Kimm ha ha dat is pas een biologisch klokje bij jouw zoontje op zijn eerste verjaardag !! Ik had toen ik zwanger was van Kyano echt rood / roze verlies bij de innesteling. Ik weet niet of dat bij iedereen hetzelfde is. Wannabemama oh leuk dat je weer mee doet aan MvM! Ik heb het bij de eerste zwangerschap niet gedaan maar als ik nu in verwachting raak van een tweede wil ik me er ook voor aanmelden.
@Wupje: fijn dat alles goed was bij CB! Is altijd weer een geruststelling! Wij gaan trouwens misschien in het najaar ook naar Aquadelta, thx voor het goede idee! @Kimm29: Sorry, vergeten op jou te reageren. Hier ook nog nooit een innestelingsbloeding gehad. Maar er wel regelmatig over gelezen! Spannend!
He meiden! Sorry dat ik jullie in spanning heb gelaten maar ik moest ook naar het CB met Fenna Maaaaarrrrr: IK BEN ZWANGERRRRRRR Hahaha ben zo blij! Gewoon in de eerste ronde, wow..... Het stomme was, ik zat gisteravond op de bank en ik zei tegen hubbie; Eigenlijk zou ik nu wel willen testen (ik dacht namelijk dat hij dat nooit goed zou vinden hihi). Zegt hij ineens: Ja nou dan doe je dat toch schat, ik ben ook wel benieuwd want je hebt van die rare "klachten"... Ik had nog 2 testen dus eerst die Matcare ultra gedaan. Na 5 minuten zagen we echt een heeeeeeeeel licht streepje, maar ja streep is streep. Toch vertrouwde ik het niet, ook omdat ik op deze site veel verhalen had gelezen dat die vaak vals positief test, dus ik durfde nog niet blij te zijn. Dus toen maar weer proberen te plassen wat goddank lukte en toen de kruidvat 2 voor 5 euro test gedaan. Op de tafel gelegd en samen gewacht op de bank. God wat baalde ik toen dat ik niet meer rookte zeg haha... Ik stond op na 3 minuten, ik hield het niet meer. Dus ik loop naar de tafel en kijk, HUH Dus ik zeg: Mopje, ik denk dat ik zwanger ben... Haha heel verlegen, zo stom! Was helemaal in shock gewoon, heb echt een uur rond gelopen Oh my god oh my god oh my god hahahaha Vanmorgen nog een predictor gedaan en die was ook echt dik positief. Helemaal blij dus Ik hou het nog wel eventjes stil, heb voor Fenna een shirtje besteld en als die binnen is gaan we het tegen de ouders vertellen, verder nog even tegen niemand. Alleen mijn beste vriendin die komt vanmiddag langs, zij is 29 weken zwanger nu. Ik heb een kaart voor haar gekocht met de tekst: Succes met de laatste loodjes van de zwangerschap! En daar binnenin heb ik geschreven: Ik begin net.... Haha denk dat ze gek wordt Ho btje lang verhaal sorry Maar moest het toch aan iemand kwijt haha