Nynke, ik heb wel eens gehoord van een innestelingsdip, dan zou je temp even een dagje zakken om daarna weer te stijgen?
Zou kunnen. Normaal blijft hij omlaag gaan, maar deze stijging is nieuw. Morgenochtend weer spannend dus...
Ik ik kom me hier aanmelden Toch weer spannend allemaal! Aan iedereen alvast veel succes en diegene die ondertss al zwanger zijn een dikke proficiat! Grtz x
@nynke31, spannend! Bij mij is m'n temp aardig gezakt met 0.2 en echt wel krampen. Ga morgenochtend testen maar probeer me (zover mogelijk) erop voor te bereiden dat ik morgen ongi ga worden. Welkom Sylvie! Nog een week en dan heerlijk op vakantie! Heerlijk even weg!
@funny: vond het al vreemd je banner Maar gelukkig nog geen ongi. Jammer van je temp. @sylvie: welkom. @mama2006: ik heb al te veel ronden allerlei klachten gehad en gedacht dat ik zwanger was, maar dat was niet zo. Dus ik probeer niet zoveel te letten op de klachten. Het kan toch altijd twee kanten uit. Uiteindelijk moeten we toch wachten tot NOD.
Nynke, ik hoop dat je temp morgen nog steeds hoog is en dat je binnenkort een positieve test in handen hebt! Funny, spannend morgenochtend, hopelijk heb je goed nieuws te vertellen! Wanneer doe jullie de ovulatietesten? Ik vaak aan het eind van de middag, omdat ik 's morgens altijd jus en koffie drink en bij mijn lunch een beker melk. Vandaag had ik weer geen dikke streep, dus ik maak me zorgen dat ik de test misschien niet goed doe? Vanmiddag heb ik om 15.00 nog een kopje koffie gedronken en ben ik nog gaan plassen, daarna pas weer om 18.00 gaan plassen en met deze urine de ovulatietest gedaan. Dan heb ik toch lang genoeg niet gedronken en geplast?
@sassie: 3 uurtjes niet plassen moet voldoende zijn. Ik doe de test rond 5 uur of als ik moet werken pas rond 19.30. Is tot nu toe steeds goed gegaan. Ik heb de vorige ronde pas op dag 18 een positieve test gehad (en al op dag 10 begonnen), dus ik denk dat ie nog zal komen. Vanochtend is mijn temp helaas weer met 0.3 gezakt, dus denk dat vandaag mijn ongi zal komen. @funny: hoe gaat ie bij jou?
Ben ik ook weer eens. Hmm Nynke, dat klinkt niet echt goed. Wellicht geeft het feit dat je bij de ha bent geweest en wat testen worden uitgevoerd je meer hoop. Funny, ook al een zakkende temp. Maar nog niet ongesteld dus... Fijn vooruitzicht een weekje vakantie. Sassie, ik heb nu 2 cyclussen de ovulatietesten clearblue gedaan. Die mag je wel met ochtendurine doen. Dat vond ik veel makkelijker. Ik had beide cyclussen op dag 13 een postieve ovutest. Doe deze ronde overigens geen ovulatietest. Ik had er ff geen zin in. Ik merk bij mezelf dat de teleurstelling dan eigenlijk nog groter is als het niet is gelukt. Je hebt dan op de juiste tijd geklust en toch niet zwanger, dat vind ik eigenlijk nog vervelender. We doen het nu deze week om de dag en dan zien we het wel weer aan het eind van de maand. Heb geen zin om me er veel mee bezig te houden. Pim
Vanmorgen met de zwangerschapstest in m'n handen werd ik ongesteld... . Op naar de volgende ronde. @sassie1980, Ik doe altijd rond 22.00 uur 's avonds de ovulatietest. Is tot nu toe goed gegaan. @nynke31, En? Ben je ook al ongesteld geworden? Ik ben echt enorm ongi...bah! 1 voordeel volgende week in Egypte geen last van! @pim, zit nu ook na te denken of ik deze maand ga tempen en testen.. wordt er een beetje verdrietig van. Je klust op de 'goede' dagen en toch word je weer ongesteld. Het enige voordeel is dat ik precies kan uitrekenen wanneer m'n NOD is als ik ovulatietesten heb gebruikt. Ik begin toch een beetje 'bang' te worden dat er iets niet goed is... waarom raak ik niet zwanger terwijl de 1ste 2x binnen een maand? De HA stuurt me pas na een jaar proberen door. Wacht de vakanties dus maar af. Ben er nu eigenlijk zo klaar mee! Vandaag precies 2 jaar terug dat ons kleine mannetje geopereerd is. Vanmorgen keek ik naar hem en dacht echt: 'wat ben ik blij dat ik jou (nog) heb'. Vanavond ga ik lekker uiteten en naar de film. Beetje m'n gedachten verzetten. De aankomende weken (na een weekje Egypte) is m'n man voor lange tijd weg dus zwanger raken wordt erg moeilijk.
Funny, balen... Welke ronde na de mk zit je nu? Hopelijk vind je weer de kracht om in het NU te leven en niet te veel bezig te zijn met de toekomst. Waar ga je naar toe in Egypte (rondreizen of badplaats)? Pim
@funny: balen van je ongi. In welke ronde zit jij nu? Hier nog geen ongi. @Pim: Snap heel goed het gevoel dat je op het goede moment klust en toch niet zwanger bent. Maar ik vind het toch wel fijn dat ik weet wanneer mijn ei is geweest en mijn NOD is.
Ik ga ook voor een tweede. 13 mei mijn mirena laten verwijderen en nu op dag 1. Althans, lichte bloeding.
Wij gaan ook voor een tweede, al is het nu nog wel lastig omdat mijn cylcus er nog niet is. Ik geef nl nog steeds volledig bv (al ben ik sind spaar dagen aan het proberen om 1 bv te vervangen door fv). Heb gisteren en vandaag erg veel ongi achtige krampen...zou dat 1 keer vervangen van een voeding al werken dan? Of het is toeval wnat bevalling is ook alweer 6 maanden geleden. Ben dus heel benieuwd... We hebben wel gewoon sex en ik gebruik geen pil. Maar wel zo handig als ik eerst een keer ongi wordt.. Succes iedereen hier met zwanger worden! Liefs Sylvia
Hoi, Vanmiddag (dag 16) had ik een positieve ovulatietest, dus normaal is mijn eisprong morgen of overmorgen, ik ben benieuwd. Pim, in principe doe ik nu alleen deze ronde aan ovulatietesten, om te kijken welke klachten samenhangen met mijn eisprong. Funny, balen dat je ongesteld bent geworden! Heb je toch wel een gezellige avond gehad? Lintje en Silvia, welkom en veel succes! Groetjes Saskia
Hoi allemaal, wij hebben vandaag besloten om ook voor een 2e te gaan. Het is best kort op elkaar , maar we laten de natuur de vrije loop gaan. Ben benieuwd! Knuffel, Aisca.
@sylvia: een collegaatje is gestopt met BV geven na 8 maanden en niet meer ongesteld geweest. Na 9 weken bleek ze zwanger te zijn. Per toeval ontdekt. Ik dacht dat als je minder dan X voedingen geeft, je cyclus weer op gang kan komen. (dacht 4 voedingen). Maar het lijkt me inderdaad wel lastig, BV en zwanger worden. @sassie: fijn dat je een positieve test hebt gehad.
Niemand vandaag gepost Mijn temp was vanochtend weer gezakt, nu onder de lijn, dus verwachtte vandaag mijn ongi. Had gisteravond al een klein beetje rozig, maar vandaag is het nog steeds hetzelfde. Zet dus nog niet door. Dan misschien morgen...