wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Bij babyboomshop.nl, had er nog nooit eerder van gehoord maar vond het een leuke prijs voor een hoop testen en aangezien ik met mn cyclussen veel testen nodig heb leek het mij ideaal.

@mootje: vervelend dat jij ook van die lange cyclussen hebt, je blijft hierdoor ook continu twijfelen, ben ik wel zwanger maar had ik gewoon een late eisprong of wat is het. Dan maar liever een cyclus van 28 dagen en dat je iets langer er over doet om zwanger te worden want met die lange cyclussen heb je veel minder kans. Temp jij of gebruik je ovutesten? Ik deed het allebei niet maar ga nu dus met de ovutesten aan de slag want dit is echt niks. Het was nu wel pas de eerste ronde na de miskraam maar goed ik heb na de vroeggeboorte en na de geboorte van mn zoontje ook cyclussen gehad van meer dan 50 dagen dus het lag niet aan de miskraam. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    mootje jeetje heftige dagen hebben jullie dus achter de rug :( Hoe gaat het nu met Joppe?

Manuela nee ik herken het niet :(
    Geniet nog lekker van jullie vakantie!

Allemaal een fijne avond en ik kom morgen wel weer even spieken :)

3. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    @manuela: het gaat opzich wel weer redelijk goed! hij hersteld weer snel! het heeft hem niet goed gedaan. is in zijn ontwikkeling achter uit gegaan. maar vandaag heeft hij zijn moeder versteld zien staan en echt stukjes los gelopen. ik was zo trots!!! 14 maanden bijna
    hij heeft nu wel dat alles tegelijk komt.. zijn kiezen en tanden komen heerlijk tegelijk.. maar is er toch nog vrolijk onder! werelds toch :D
    we zijn gister weer begonnen met spoel van de darmen! was gestopt ivm diarree... nou was echt nodig. 3 dagen geen ontlasting en maar blijven hopen komt het nog vanzelf. maar je wil het niet voor het arm ventje!

ik denk ook nog dat hij een latex allergie aan over heeft gehouden? iemand daaar mee bekend? hij kon niet tegen het ziekenhuis bandje! kwam er pas thuis achter :S erg zielig. zelfs zat er een blaar op zijn plasser. kon volgens mij niet tegen de luier.
    voor het ziekenhuis bezoek nog wel.... zo raar.

Sandra:
    ja, heel vervelend die lange syclussen.
    ook al wonder boven wonder ben ik echt wel 3 keer in een keer zwanger geworden. de laatste keer toch 44 dagen (zwanger). dus dat valt wel mee maar daarvoor 54 dagen... ik weet het gewoon echt niet. We hebben zo lang mogelijke om de dag gedaan, tot ik dacht nu hoeft het niet meer of door de situatie.
    maar op de dag dat de eisprong is geweest hebben we helemaal neit gedaan snap het ngo steeds niet... zaad heeft rond vierdagen overleeft. ik ben wel zeker tien min blijven liggen na het klussen!
    je porbeerd wat.. ik denk dat ik misschen de volgende keer wel ovulatie test ga doen als het niet zou lukken in een keer.. maar nadeel voor ons is dat je dan heel veel ovulatie testen moet gebruiken (duur) dus wil ik echt pas gebruiken als het nodig is.

weer een heel verhaal geworden!
    mootje

4. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Hi Meiden,
    Sorry lees wel mee hoor, maar geen puf om te reageren, maar leef met iedereen mee!

@manuela: geen ervaring mee, maar ik geloof dat er wel zoiets bestaat als een eisprongbloeding? Misschien was het iets eerder?

@Mootje: wat een stoer ventje heb je toch! Kan me voorstellen dat je supertrots bent!

Hier misselijk en moe. Lig de hele nacht te piekeren over vanalles. Hoop dat ik van het weekend de energie kan vinden om hier gezellig te komen kletsen!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Vandaag begint mijn vakantie :) Heb er echt zin in! Morgen ga ik samen met hubbie een weekendje naar Utrecht lekker met z'n tweetjes en de rest van de 2 weken gewoon lekker in huis dingetjes doen en tijd besteden aan Kyano.

Mootje je mag echt trots zijn op jouw mannetje hoor! Jeetje diep respect voor wat jullie allemaal door moeten maken en dan ook nog los stappen!! Hopelijk gaat het gauw de goede kant uit allemaal.

Wannabemama knuff voor jou meid! Hoe komt het dat je zo moet piekeren?

6. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Fijne vakantie gewenst! Geniet er lekker van! Wij gaan volgende week een midweek naar Aquadelta, ook zo'n zin in!

Waar pieker ik over, waar niet over eigenlijk ;) Over werk, evt verhuizen, etc, etc. Zal wel met hormonen te maken hebben en gaat hopelijk snel over!

Iedereen een heel fijn weekend gewenst!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Het was hier even wat stilletjes he!
    Wij hebben gisteren de eerste verjaardag van Julian gevierd, heerlijke dag gehad!
    Mijn eisprong was ook geweest, aan het slijm te zien. Gisteren wel geklust, vandaag nog niet, misschien vanavond hubbie nog maar eens bespringen na mijn werk ;) maar denk dat het al te laat is dan. Ach, wie niet waagt die niet wint en wie niet klust krijgt geen kind!

dag allemaal!

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ingeltje, nog gefeliciteerd met Julian's aller eerste verjaardag!
    Is hij erg verwent?

9. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Ingeltje.. NOG GEFELICITEERD!!! Bijzonder hè, zo'n 1ste verjaardag.. Hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad..

10. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @Ingeltje: gefeliciteerd!! Hoe was de dag? En wat vond de kleine man er zelf van? Bijzondere dag he?

11. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi

@Ingeltje: gefeliciteerd nog met julian! leuk he zn verjaardag.

@runner: hey ik schaam me dood! maar toen ik savonds na me mailtje dat mijn syclus heel lang is... nou je raad het nooit zonder enige aankondiging...ongesteld!! jeeh was erg blij :D gewoon 32 dagen!! :D nog nooit zo kort geweest! maar wel hevig ongesteld geen krampen.

maar de twijfel nu oooo wat moet ik nou wel of niet voor gaan...
    mijn vriendin is nu ook zwanger vorige keer was ik namelijk zwanger zij een dood geboren kindje 28 weken en ik daarna weer zwanger en ging bij mij wel goed!
    nu zitten we weer in de zelfde situatie... ik miskraam en zij zwanger!! pff
    en dan nog herhaling met kindje met spinabifida..
    ik weet het niet meer...

nou ik ga nog ff naar feestje als ze nog niet weg zijn!
    Spoelen gaat zo goed! hij is gewoon schoon 24 uur!! heerlijk toch kind van 13 maanden :p morgen 14 hihi

mootje
    x mootje

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    De verjaardag was erg speciaal. Heb een boel af gejankt hahaha! Belde ook nog een vriendinnetje op dat ze zwanger was terwijl het bij de vorige 3 jaar had geduurd, nu in 3e ronde zwanger!! Helemaal hyper was ik toen natuurlijk :p
    Julian is nog niet echt verwend, want we hadden gisteren maar een klein feestje, volgende week zondag doen we deel II van het feest, moest dit weekend helaas werken.

13. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ wupje: ja we gaan er pas na de bruiloft voor.... wachten duurt lang... ;)

@ eisprong voelen: ik voel mn eisprong eigenlijk pas sinds de bevalling (denk ik.....)

@ ingeltje: nog gefeliciteerd!!

14. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ claartje: hé mijn zoon heet ook Thomas! leuk, een 'mannen-gezin' ! ;)

@ wannabemamma en wupje: fijne vakantie meiden!

@ jazz & sail: leuk joh! Heb ooit (lang, lang geleden ;)) een vriendje in Bergen gehad en dat was altijd super gezellig!

vandaag naar sprookjeswonderland (zo heet het geloof ik) in enkhuizen geweest met mijn bijna-hubbie en Thomas, was echt super leuk! Hij keek z'n ogen uit en ligt nu nog steeds op een oor in z'n bedje; even alles verwerken ;)

Oh: @ citroentje: wanneer is jouw dag eigenlijk? ;) Heb je alles al geregeld?

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    zaterdag:$!!!!!
    Alles wat klaar kan zijn is eigenlijk wel klaar, deze week even wat dingen klaarzetten die ik mee moet nemen op DE dag en dan afwachten!!

De trouwerij is ook de reden dat ik hier even wat minder ben, we hebben toch nog wel wat afspraken staan we hebben bv dinsdag nog een priveles ivm de openingsdans hihi, woensdag laat ik m'n nagels bijwerken, dinsdag Tim naar de kapper, vrijdag benen harsen en alle versiering naar de feestlocatie brengen.....druk dus nog

Mijn ovutest was trouwens 3 dagen positief en daarna weer negatief, we hebben goed ons best gedaan dus wie weet...

16. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallo!

Ben ik ook weer efkus..

@eisprong voelen, Ik voel mijn eisprong ook , maar is het dan DE eisprong? of de dag ervoor of erna? Dat is nou net belangrijk.. lijkt me niet handig om hier volledig op te vertrouwen. Ik heb geen problemen met 's morgens even temperaturen, en wil nog niet aan de ovu-testen eigenlijk. Ach zijn pas bij ronde 3.. (wil niet te hard van stapel lopen, dat ik uberhaubt op dit forum al actief deelneem geeft me af en toe een vreemd gevoel; ben ik er teveel mee bezig??) Snappen jullie? Anderzijds is het gewoon lekker om van me af te typen en lekker jullie ervaringe allemaal te lezen. En af en toe steek je er nog wat van op! haha.

@wannabemama, toen ik zwanger was piekerde ik me ook suf in het begin. Hormonen doen dit en leggen gevoelens bloot.. je veranderd een beetje, wat ikzelf angstig vond is dat ik mezelf niet helemaal meer herkende soms. Gelukkig is het maar tijdelijk;)

@ ingeltje: nog gefeliciteerd met je zoontje, ik vond het ook een hele speciale dag, je kind krijgt een echte "leeftijd" gaaf he! Hoewel het best druk was en ons meisje er eigenlijk nog iets te klein voor was vond ik het zeker een bijzondere happening! (ps, shit nu weer een wk wachten op so you can think you can dance ingeltje!!)

Over mezelf, ik heb nu mijn menstruatie, mooi op dag 29 gekomen.. Over 1,5 week gaan we het hier weer gezellig maken!! (misschien morgen al.. wel tevroeg, maar we zijn dan 7 jaar getrouwd.. time flies!

Grtz Bianca

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik denk dat mijn tijd op het wachtbankje weer is aanngebroken. Mijn ei hebben we redelijk benut. Ik zie het wel, ga er niet speciaal elke dag voor klussen, dat doen we anders ook nooit (2 keer in de week seks max) dus ook raar om te gaan forceren ;)
    Dussss... nog 14 dagen wachten!!

18. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi hoi

Wat is het hier rustig! is iedereen aan de klus?

ingeltje: hier weer aan het duimen. spannend he.
    nou hier voel ik geen eiersprong.

bianca:
    gelukkig mooie Cyclus!!

Hier komen de kiezen en tanden tegelijk door... zielig en niet in zijn beste humeur.
    mootje

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Wij zijn weer terug van een gezellig weekendje Utrecht :) Was heerlijk om weer eens met z'n tweetjes te zijn en niet aan luiers, fruithapjes en slaapjes te moeten denken :D We hadden een lekker luxe hotel en hebben heerlijk geshopped. Al moet ik bekennen dat we de meeste nieuwe dingen voor Kyano gekocht hebben :) Ha ha is hij er niet bij en toch nog verwend :D!
    Kyano heeft het fijn gehad bij opa & oma dus daar waren we blij om.

Mootje lijkt me idd een moeilijke beslissing. Je gevoel zegt natuurlijk dat er een wens is voor een 2e kindje en je verstand geeft aan dat het misschien niet de juiste tijd is. Sterkte! Wel super dat het spoelen zo goed gaat.

Marywoods gezellig zo’n dagje uit :)!

Citroentje oh spannend nog een paar dagen!! Wat wordt jullie openingsdans?

En nog nieuwe zwangeren onder ons??

20. Hier gaan we ook voor een tweede kindje
    altans voor mij tweede kindje voor mijn vriend 1e kindje ..

mijn nod is 29 sept

Deel Deze Pagina