wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi
    goeie morgen vanuit hier ook!
    zo een fruithapje maken..

de groetjes

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha ha dan sluit ik even in het rijtje aan en wens jullie ook allemaal een goedemorgen :)!
    Helaas werd ons mannetje vanochend te vroeg wakker door een mega poepbroek.....dus 6.45 stond ik naast mijn bed :(

Citroentje oh super meid morgen is jullie grote dag!!!
    Geniet van de laatste kleine dingetjes en mocht je niet meer online zijn dan wens ik je ontzettend veel plezier, maak er een hele mooie dag van!!!

3. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Hallo!

Van hieruit maar een goede middag dan :)
    Moet nog wel wat bijlezen.. ben druk druk druk met werken geweest.
    Maar er komen weer gezellige dagen aan ;)

@ Citroentje: Een fijne dag morgen!

Groetjes!

4. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hallo allemaal, heb niet alles gelezen....maar even een zwaai vanuit Italië ;)

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Citroentje, hoe is was jullie dag?
    Gaan jullie eigenlijk nog op huwelijksreis?

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zwaait terug! Heel veel plezier!
    Ik had gehoopt dat je met goed nieuws zou komen, maar ik zie een nieuwe NOD :( Jammer meid!

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik vrees dat wij toch ook naar een volgende ronde gaan. Vandaag al een beetje ongikrampen dus ik denk dat ik morgen of overmorgen wel ongi zal zijn.
    Is ook niet zo erg, na een eerste ronde bekijk ik het nog positief :D

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Nou we duimen voor jou dan nog even verder ;)

Heb ik nog dingen gemist?? zwangere dames, leuke dingen of minder leuke dingen?

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik merk nog geen duidelijke dingen, maar van de week een keer steken in lies/onderbuik, mijn haar is ontzettend vet, was aan het shampoo-en en moest 2 keer en het was nóg touw, verder ook breken mijn nagels enorm af. Verder enorme dorst en veel plassen (maarja, dorst=veeldrinken=veelplassen :p) Dat waren dingen die ik pas verderop in de zwangerschap had, dus kan me niet helemaal voorstellen dat het iets is... maar het kriebelt wel een beetje!

Hoooi chelleke!!

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Spannend Inge....duim duim

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mijn tussenstand voor NOD zondag over een week:
    - vanochtend onder de douche kreeg ik mijn haar niet 'schoon', had 2 keer shampoo nodig en nóg was het 'taai' haar, heel snel vet
    - nagels breken opeens allemaal af
    - veel dorst en dus ook veel plassen
    - zeer emo, maar ja, heb ook ff niet zo'n lekkere periode
    - heeeeel erg moe, maar ook dat kan ik begrijpen nu

Dus allemaal kleine dingetjes. Het emo, had ik vorige zwangerschap ook heel extreem, ook al ruim voor NOD. Hele dag gevoel of je in janken kan uitbarsten.
    De andere dingen had ik wat later pas, vet haar en nagels die breken.
    Bij Julian begon een week voor NOD het volle gevoel, het weinig kunnen eten. Maagzuur. Dat heb ik nu nog niet, dus als dat nou de komende dagen erbij komt... mag ik beetje beginnen te hopen ;)

Dus spannend! Maar verwacht niet teveel, ik kijk wel. Ben er veel minder mee bezig dan vorige, 1e ronde!

12. Shyen

Shyen Actief lid

7 sep 2009
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    wupje> balen meis :(
    Ingeltje> voelde je bij Julian ook al iets van tevoren? ik helemaal niets alleen op de dag dat ik ging testen (2dagen overtijd) gevoelige tepels.

Hier is ei als het goed is langsgeweest, we hebben dus lekker geklust :D En nu maar (on)geduldig wachten

13. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hey hallo!

@citroentje, HOE WAS JE DAG?? Ben erg nieuwsgierig! Het weer zat jullie gelukkig erg mee, fijn hoor! Enne... durf ut bijna niet te vragen, maar wat zei de tets?? Je zal nog wel lekker aan het nagenieten zijn he, doe maar rustig aan, ik lees het een deze dagen wel.

@ingelje, oh hoop het voor je meid. Het hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn, als bij je eerste zwschap, maar verschijnselen zijn verschijnselen! Nog even volhouden..

Wat mij betreft, wij kunnen aan de klus, had al twee dagen "zin", (hengstig zeg ik steeds voor de grap, vind mijn man niet leuk haha) Zou wat vroeg zijn in periode, maar ach wat maakt het uit. Ook heb ik steeds het gevoel dat mijn ei-sprong eerder is, maar volgens de wetenschap is de eisprong toch echt twee wk terugtellen vanaf de 1e dag van ongi. Dus.. dan klopt mijn gevoel niet. (vorige maand). Wish me luck!

Doei!

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Hier idd gisteravond laat al ongi geworden :( Maar mijn cyclus is dus maar 23 dagen geweest :(
    Ik weet niet zo goed wat ik nu dan als volgende NOD moet berekenen? Ik heb sterk het idee dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden maar deze niet goed is gegaan dat het vruchtje afgestoten is.
    Ik denk dat ik gewoon maar weer van 25 dagen uitga en dan 8 oktober mijn NOD is.

Citroentje ik hoop dat jullie een heerlijke dag gehad hebben gisteren!! En nu lekker even nagenieten :)

Bianca ha ha klus ze!!

15. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi hoi

wupje: jammer hoor, op naar de volgende maand! heb je wel eens eeerder z'n vroege cyclus gehad?

bianc: nou klus ze!
    mijn man vind het niet leuk als ik zeg dat we weer gaan klussen.

shey: nou meid hopen voor je! ja erg het dat geduldig wachten :S
    jammer dat niet gewoon je lichaam het aangeeft ik ben zwanger..
    gewoon meteen... :p dat het dan overduidelijk is!

ingeltje: blijven de klachten aanhouden? wanneer kan en wil je testen?

Ga denk zo nog ff opbed liggen ben erg moe. gister naar film geweest...voor het eerst ff weg zeg zonder joppe.
    was wel heel fijn! was zn zielige film. my sister's keeper... ik moet zeggen dat ik wel een stuk emotioneler ben sinds we joppe hebben gekregen. Tranen bleven maar komen erg is dat zeg.
    oo wat ik ook zo erg vond is die kraamtranen dag... zo dat was heftig.. als ik daar nog aan terug denk. ik kon niet meer stoppen.
    maar ik denk dat het ook zo heftig was..omdat als kind huilde ik ook snel maar dat hoord niet dus leer je het wel af. alles stopje weg.

nou... ik moet zeggen dat we toch wel een mooie zomer hebben gehad! dat we niet mogen klagen.

citroentje: mooie dag gehad gefeliciteerd!
    x mootje

16. Shyen

Shyen Actief lid

7 sep 2009
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mootje> nou inderdaad of dat je lichaam bijvoorbeeld zegt "in ... is het raak" dan weten we tenminste waar we aan toe zijn. Ik vond het bij de eerste echt een ramp iedere maand weer die teleurstelling, nu ben ik er echt veel minder mee bezig maar als ik hier dan vanmorgen lees dat gister mijn ei was.... sja dan kriebelt het wel hihi

17. goedemiddag allemaal

18. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hai,

@Wupje, vreemd zeg, ja je weet het niet he, wat het is geweest. Misschien even temperaturen voor wat meer zekerheid? Ik had me vergist, volgens mijn cyclus is de 18de mijn eisprong, en we gaan morgen pas klussen... Was een zwaar weekend dus dat vonden we niet zo erg...

@Ingeltje, ben ook wel benieuwd wanneer jij je NOD hebt, weet even niet wat in de lijst staat..

En JA laten we het heel even over die mannen van ons hebben. Want die van mij vind dat geplan ook maar niks. Sex is ineens heel anders als er ook echt een kindje gemaakt moet worden!! Alsof er in hun een knop omgaat en het nu echt een functie heeft! Hahaha.
    Moeilijker voor die mannen, daar ben ik van overtuigd!

Ook ik mag het woord KLUSSEN niet gebruiken. (net zo min als wij vrouwen "scheetjes" mogen laten hahaha. Geloof ik niet vrouwelijk laat staan charmant!!

Oke, ben benieuwd hoe jullie mannen hierin staan..

Groetjes!!

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mijn NOD is 20 september, dus over een week. Ik vond het altijd erg gaaf om te testen, maar ik wacht nu tot ik over NOD ben. Tenzij ik écht duidelijk verschijnselen heb.
    De verschijnselen die ik nu heb zijn minimaal en voor mij niet overtuigend genoeg.

Mannen:
    Hier wil hij ook niet weten wanneer NOD is en wanneer ik eisprong heb. Ik houd hem meestal ook voor de gek door te zeggen dat eisprong al geweest is, zodat hij weet dat ik gewoon seks wil en geen kindjes wil maken :D druk wordt anders te hoog hahaa!

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Even snel...wij hebben een SUPERDAG gehad gisteren en zijn nog lekker aan het genieten! Dinsdag gaan we op huwelijksreis naar Turkije lekker 2 weken all inclusive genieten.

Ik heb geen test meer gedaan en lijk nu ongi te worden..:( maar anders dan anders, snap mezelf helemaal niet meer......we wachten maar af....

Deel Deze Pagina