wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey wat super ingeltje!! Van harte gefeliciteerd!

Ik hoop op een voorspoedige zwangerschap :D

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ingeltje nogmaals ook hier van harte gefeliciteerd!!! Dat jullie in mei een heel lief klein, gezond ukkie in jullie armen mogen houden!

Proficiat ook voor hubbie en Julian!!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Spannend Wupje, wij hebben dezelfde dag NOD... ik hoop dat we allebei zwanger raken deze maand en samen positief testen ;)

4. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Ooohhh heb veel te lang niet gereageerd.:)

Maar zie nu dat Ingeltje zwanger is!!
    Gefeliciteerd!

Wat leuk!
    Hopelijk mogen wij allemaal snel volgen.
    Zal kijken of ik vandaag nog een momentje heb om bij te lezen

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi weer volop aan de klus deze maand :D
    Ingeltje strooide bij de september 2008 mama's met HCG dus snel even opgevangen, ik stuur jou ook wat toe goed? :D

Jij hebt trouwens ook een wisselende cyclus. Is best lastig hè om dan een beetje gericht je eisprong te bepalen. Natuurlijk vind ik klussen niet erg maar om echt steeds om de dag is op den duur ook niet meer zo romantisch ;)

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja ik vind het ook heel vervelend, die rare cyclus... vorige keer was mijn eerste cyclus 31 dagen en daarna was ik zwanger, maar laatst was ik dus 8 dagen overtijd en de vorige keer weer 10 dagen 'te vroeg'. Heel vreemd.. maar wel lastig inderdaad om dan je eisprong een beetje aan te zien komen. Ik denk dat als ik deze ronde niet zwanger raak en mijn cyclus weer afwijkt, ik eens ovutesten ga gebruiken... Hoe zijn jouw cyclussen dan?

En het klussen is zeker geen straf, maar het wordt zo wel een beetje minder spontaan inderdaad.

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mijn cyclus is erg kort tot nu toe. Tussen de 23 en 25 dagen. Dus ik hou het gemiddelde van 24 dagen maar aan. Op zich mag ik niet klagen want ik kan natuurlijk wel elke keer weer snel aan de klus :) Ik denk idd dat zo'n ovutest best handig is. Ik wacht er nog een maandje of 2 mee en dan ga ik ze ook aanschaffen. Maar ik hoop ze eigenlijk niet nodig te hebben :D

8. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Ingeltje GEFELICITEERD!! Echt leuk en kunnen we lekker bij de mei2010 mama's kletsen..

9. ingeltje gefeliciteerd

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Thanks!! Heel gaaf hè?!... ben nog aan wennen hoor!

Ik ga keihard duimen hier :)

11. Shyen

Shyen Actief lid

7 sep 2009
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    en en en en???? ikkuh ongeduldig :D

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Waar ben je ongeduldig over Shyen? Hahah Kien heeft pas 1 - 10 haar NOD toch?
    Hoe gaat het met jou en met Brett? Jullie zijn aan heteind van deze week aan de beurt he? Al gekke dingen?

13. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook weer even, hier nog geen gekke kwaaltjes alleen dat mijn haar erg snel vet wordt maar dat was vorige maand ook....
    Vrijdag weet ik hopelijk meer.

Voel je je verder goed Ingeltje??

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja, ik voel me nog erg goed. De kwaaltjes die ik heb zijn allemaal in mindere mate. Maar goed, ben ook net 2 weken zwanger dus allemaal nog zó pril. Met name veel maagzuur op het moment, maar moet ook nog wennen om wat minder grote hoeveelheden te eten, meer verdelen.
    Ben benieuwd wat nog gaat komen ;)

15. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook zo, bij onze dochter had ik helemaal geen kwaaltjes in het begin, pas tegen het eind kreeg ik last van maagzuur en mijn rug.. Ik kan echt niet wachten tot vrijdag nu maar hopen dat mijn cyclus ook weer 29 dagen is en niet langer want heb het idee dat mij ei wat later is geweest;)

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Brett spannende dagen voor jou!!

17. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel

Ha ha ha.. .ik ben bijgelezen hoor! :D

Of bedoelde je m'n nod? Die is idd rond ong. 1/10 Dus nog heeeeel veeeeel geduld hebben helaas ;).

We hebben ons in ieder geval vermaakt de afgelopen dagen :). Nu maar hopen dat het resultaat heeft..

@ Brett.. Sterkte met wachten deze week.

Mag ik ook wat opvangen :D?

Ik ga gauw kijken of onze dame heerlijk slaapt en dan lekker wat in huis doen.. Bleeh..

18. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja vindt het ook erg spannend :D Mijn vriend merkte gister ook op dat mijn borsten wat voller waren hihihi (die zijn nogal wat slapper sinds de geboorte van onze dochter :p), mij ei heb ik sowieso wat gehad want mijn temp was wat hoger als normaal.

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi herkenbaar probleem :D Toen ik nog bv gaf stond mijn man vaak vol verbazing te kijken hoe enorm ze waren :$ maar dat is er nu wel vanaf :D

20. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd hahaha, toen stonden ze regelmatig op klappen maar dat is er wel af!!

Deel Deze Pagina