@ Marywoods; Balen dat je ongsteld bent geworden @ Bianc76; Spannend hoor!! Ik merk ook wel dat ik wat last heb van concentratie verlies, maar dat heb ik vaker hahah.. @ Ingeltje; Wat leuk dat je al zo vroeg een echo krijgt!! Wij moesten wel tot 13 weken wachten toen omdat het zo druk was, maar hier maakt de vk de echo's niet maar ga naar een echo centrum. Hier nog geen bloed, maar de vorige keer begon het ook 's nachts... Maar misschien heb ik mijn ei een week later gehad en verschuift mijn NOD naar 1 Oktober zou daar wel van balen omat ik zo blij was dat mijn cyclus dit keer wat korter was als 38 dagen!! Pufclub Wat is dat, nee hoor grapje maar die heb ik met onze dochter ook niet gedaan Ingeltje geloof me ik was ook helemaal ik mezelf gekeerd en super rustig de kraamverzorgster zei later dat ze het prachtig vond om te zien hoe relaxed en zelfverzekerd ik was hahahaha. Binnen 10 uurtjes is onze dochter dan ook lekker thuis geboren...Maar ik geloof zeker dat er vrouwen zijn die er heel veel steun aan hebben en dat is ook helemaal prima!!!
Ik ga weer in het ZKH bevallen. Ben benieuwd of ik dat ook moet op medische indicatie. Ik heb er vorige keer zelf voor gekozen om daar te bevallen, maar na een uur daar móest ik ook, omdat het niet helemaal lekker ging. Was dus blij dat ik niet halsoverkop heen moest.
@Marywoods: balen van je ongi zeg. Succes voor de volgende ronde. Gelukkig heb je zowieso iets heel leuks om naar uit te kijken! @Bianc: ik voelde deze keer niks, bij mijn zoontje had ik een paar dagen voor mijn NOD al heel gespannen borsten. Spannend hoor, wanneer ga je testen? @Vroege echo: is helaas niet overal zo, ik heb gewoon alleen een termijnecho (tussen 10 en 12 weken) en 20 weken echo. @Mootje: lukt het een beetje met je creabea klusje? Nog een goed patroon gevonden? @Puffen: ben er nog niet uit. Denk dat het wel goed is om een uurtje per week helemaal op deze zwangerschap te focussen. Zo'n tweede zwangerschap hangt er toch maar een beetje bij.
O ja, wat betreft een dikkere buik. Dat gaat bij een tweede echt veel sneller. Ik moet het echt nog een paar weken verbergen ivm werk, maar dat word echt lastig. Als iemand nog goede tips heeft...
hoi hoi wannebemama: wat gaat dat snel alweer negen weken. hoe voel je je? naja jurkjes aan met een band onder de borsten.? wat voor werk doe je dan? lekker luchtig en wat een beetje losjes hangt. (tenutjes?? dat juiste naam) en dan zeg je toch...ja ik ben aangekomen baal er zo van enz. (ik kon niet goed liegen hoor). Nou creabea: heb idee. Work in Progress: Robot/Roboter | RevoluzZza volgens mij niet al te moeilijk. weet eigenlijk niet of ik wel een link hier mag plaatsen? je hebt nu bij hema auto als ambulance (knuffel) proberen na te maken. ik wil brandweer auto maken. naja genoeg ideeen maar geen patroon de knuffel. zit nog steeds te denken moet steeds naar de wc.. maar van hoe lang zou het kunnen dat je meer naar de wc moet? als je zwanger bent? weet iemand dat. anders zit het gewoon tussen mijn oren. ik ga joppe katheteren. mootje
@ bianc: en dan ook nog zo emo...., je zou toch zeggen dat.... @ mootje: 16 okober al, dus dat is al heel snel! Het is wel bekend dat als je zwanger bent dat je dan vaker naar de wc moet... @ wannebemamma: hangt een beetje van je postuur af (van voor je zwangerscjhap bedoel ik), wat handige tips zouden kunnen zijn om je buikje nog te verhullen. Laagjes misschien? Bijv een vestje over een shirtje heen dat je alleen bovenaan een beetje dichtknoopt? Dan valt de onderkant van het vest een beetje 'nonchalant' naar beneden en ziet neimand dat jij een ukkie bij je draagt! wb pufclub: k vond het wel gezellig en 1 les heb ik wel veel aan gehad, maar de rest van de keren... ach wb: ZKH bevallen: ik zal wel moeten een volgende keer; mij laten ze niet meer thuis bevallen en zal ook onder controle zijn bij de gyn en niet bij de vk. En dan maar hopen dat we geen couveuse, NICU enzo nodig zullen hebben dit keer....
@Mootje: je mag gewoon links plaatsen gelukkig. Ziet er superleuk uit, zal dreumes vast heel blij mee zijn. Tuniek is inderdaad goed idee, moet wel een beetje netjes zijn, ik ga maar eens shoppen binnenkort. @Mary: Laagjes ook een goed idee, zat ik ook al te denken. Denk ook dat je het met rokken minder goed ziet dan met een broek. Pfff...kan me voorstellen dat zo'n vroeggeboorte veel stress oplevert. Gelukkig dat nu alles goed is en dat je de volgende keer extra goed in de gdaten gehouden gaat worden. Is er eigenlijk een reden bekend dat hij zo vroeg geboren is?
@ingeltje.. je weet ook alles hier! Vandaar de expert member.. hoe woret je dat eigenlijk? Na meer dan 1000 berichten?? haha. Was je hier ook al bij je eerste zwangerschap?? @Mary: misschien Leco even bellen?? Mwahaha ik zit in een melige bui, merken jullie het?? Heb net op marktplaats de littlepeople boerderij gekocht voor onze meid met sinterklaas. Ze komen erop en gaan er meteen weer af, zo snel gaat dat met die dingen. Maargoed, boring news. (bovendien belachelijk dat ik met sinterklaas bezig ben.) Yoga.. ja dat lijkt mij wel wat om te doen... Ben altijd snel afgeleid.. en een paar lesjes verplicht ontspannen is natuurlijk nooit weg. Oke, doei!!
bianc:waarom heb je geen banner? dat is wel handig... nu denke elke keer wat was het ook alweer. ik ga slapen net repertitie met stemband (koor) gehad. morgen ochtend weer werken! ga toch misschien wel auditie doen van trijntje oosterhuis (nu dat jij er ben) wou eigenlijk nummer Forgiven van within temptations doen. ze hebben geen tijd meer om te reperteren. Nou dit was ook al niet zo boeiend nieuws. ik vind het wel erg gezellig zo met elkaar! leuk ben weer blij enz. heb weer plekje gevonden x mootje
Goedemorgen! @mootje: Nou ik zal jullie eerlijk zeggen dat ik een x bezig ben geweest met een banner.. maar lukte niet (snel genoeg). Dacht later, oh laat maar...Ik heb er dan toch nu eentje gemaakt!! maar moet ik deze er telkens opnieuw onder plakken?? Of hoe komt ie er steeds vanzelf onder te hangen??? Nou goed, mijn gevoelens worden sterker, vind de ballon in de buik soms wat vervelend aanvoelen en gepaard met de lage rugpijn heb ik af en toe behoeften om te ontspannen..(liggen haha) Gister ook een uurtje eerder gegaan. (flexibel met een eigen bedrijfje.. ) Ik vind het zo spannend, ook dat ik pas over een week kan testen... en van het weekend weer een feestje met veel bekenden!! Drink met deze gevoelens liever geen alcohol, maar dan gaat iedereen weer aan me kop zeuruh!! Ik vind het ook gezellig, ondanks we elkaar niet kennen voelt het toch heel vertrouwd hier!! Fijn is dat! Oke, werk aan de winkel! Groetjes Bianca
Die link moet je bij je gebruikerinstellingen onder handtekening plaatsen! Hier nog geen bloed, maar vermoed dat mijn ei gewoon laat is geweest, we wachten maar af
Ga naar Gebruikersinstellingen > Handtekening wijzigen> en plak hem in het tekstveld! Hij komt er dan idd elke keer onder te staan.
Hey meiden, Wat zijn jullie gezellig aan de klets Helaas kan ik het niet bijhouden op het werk. Zal weer een poging doen om bij te lezen.. Las al wel dat sommigen al symptomen hebben? Ik duim voor jullie! Hier af en toe wat steken in het schaambot en soms wat gevoelige borsten maar verder niets. Ga er maar vanuit dat het niets wordt en wacht geduldig af.. *zucht* Trouwens bij m'n eerste zwangerschap was ik er van overtuigd dat ik niet zwanger was, want ik had nergens last van... (kon alleen niet naar de wc ) Mocht ik deze ronde niet zwanger zijn, ga ook ook maar aan de ovu-testen. Iemand ervaring met die van het kruidvat? Groetjes!!
Ik heb vele slechte verhalen gehoord over die van de kruidvat... misschien sensitest of die van matcare online bestellen? Vaak ook nog goedkoper. Trouwens ik mis Chelleke nogal hier. En ik heb nog wel een brandende vraag voor haar: liep jij, woensdagochtend tegen 12 uur met je zoontje en 2 hondjes aan de van Duerenlaan? HIhihi want dan heb ik je eindelijk in het écht gezien