Hallo, allemaal, Wij willen ook graag een tweede, onze zoon is nu een jaar (augustus) en omdat hij niet helemaal vanzelf wou komen, wil ik niet te lang wachten.... maar wat eerst... ach we stoppen en we zien wel was, begint het nu toch wel te kriebelen hoor. Zou dus graag een beetje mee kletsen hier. Ik ga nu maar en beetje inlezen in dit clubje, mmm raar wordt nu toch steeds serieuzer hihihi... dit is voor het eerst dat ik t.o anderen toegeef dat ik toch wel graag een tweede wil... Vind het wel weer spannend
@maxi, welkom bij het gezelligste forum van deze site ! We zijn hier erg open naar elkaar, ik moest ook erg wennen, want ik sta hier zelfs met mijn eigen naam en geboortejaar in! Als iemand uit mijn dorp hierop komt, is het ook gelijk publikelijk bekend! Das dan pech.. Ik vind het erg fijn om er met 'vreemde' meiden onbeperkt over te kletsen! En we zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje, hihi. @Irisonamie, oh spannend, ik ga voor je duimen hoor! Doe je het met je ochtendplasje?? Verder ben ik vandaag bijna de hele dag misselijk en duizelig. (niet misselijk van overgeven, maar meer ONstabiel.. Ballon en lage rugpijn houden ook aan. Vind het echt superspannend worden nu! Als het straks negatief is zal ik deze keer wel erg balen, maar vooral vreemd opkijken en me afvragen wat deze gevoelens dan in godsnaam geweest zijn! (dit kan in tegenstellen tot een eerdere x) toch geen inbeeld zijn... ' Groetjes en tot morgen wellicht !
@ wannabemamma: er is geen oorzaak bekend van de vroeggeboorte. Stomme pech dus... Alles gaat nu gelukkig goed, hoewel onze zoon nog wel wat achter loopt in zijn ontwikkeling @ bianc: de Lp boerderij is hier een grote hit!! Ben alleen de koe kwijt... @ maxi: welkom! @ brett: laat je ff weten of je vrachtwagen klus-actie nodig is geweest ? @ irisnaomi: succes met testen morgen! Ben benieuwd!!
@ Maxi, welkom en succes met zwanger worden!! @ Bianc76 Succes nog even met afwachten. @Irisnaomi Spannend ik ga duimen voor je! @ Marywoods De vrachtwagenactie zou ik gaan doen als het deze ronde niet raak zou zijn hihihi. Nou het ziet er ook naar uit dat het deze ronde niet raak is, begin al wat licht bloedverlies te krijgen Dus ga er vanuit dat ik morgen ongesteld wordt. Had ook niet verwacht dat het raak was omdat mijn cyclus anders verlopen is en mijn mannetje niet thuis was op "de" dagen. Nu een cyclus van 33 dagen gehad dan, dan zouden de volgde vruchtbare dagen precies in het weekend vallen Ga wel ovu testen gebruiken maar dat is puur om te zien wanneer ik mijn man als het kan even langs huis te laten komen
Dank je wel voor jullie welkom, dit lijkt me wel een leuk clubje om mee t kletsen, ik kan natuurlijk niet alles terug lezen, maar toen ik las over die vrachtwagen "actie".....Zou bijna hopen dat het echt nodig is... nee hoor ik hoop natuurlijk dat het gewoon raak is deze ronde en dan kun je die actie nog wel ff uitvoeren om het te vieren en dan ons smachtende dames zonder vrachtwagen hier ff een lolletje bezorgen met je verhaal. Ik ben al een poosje op dit forum, Ben begonnen, bij de vruchtbaarheidsbehandelingen, toen naar uitgerekend in aug 2008, en vandaar uit naar de mama's, maar dit heb ik maar kort gedaan, ik vind het erg leuk om zo samen te leven en mee beleven, maar toen Jelle er eenmaal was had ik de tijd en zin niet meer om zoveel mee te kletsen. af en toe kijk ik nog even hoe het gaat met de mama's en de kindjes. Toch lijkt het me nu wel weer leuk om mee te doen, het is voor mij toch wel weer spannend, we hopen natuurlijk deze keer zelf zwanger te worden en niet weer de medische molen in te moeten. Het is wel erg verandert hier ik wil graag een banner plaatsen maar ik weet niet waar ik de code in moet voeren, kan iemand helpen?? Greetz
Je maakt de banner, dan kopier je de link waarvoor staat bb-code ofzoiets?? Dan ga je naar gebruikersinstellingen en dan kun je handtekening aanklikken daar kun je de link van je banner plaatsen.
Maxi: hoi en welkom hier... spannend toch weer hè! Het is hier een vruchtbaar forum, dus ga voor je duimen! Je banner werkt IrisNaomi: Spannend joh!! Ga morgen goed in de gaten houden hier Brett: bahbah.. ongi sucks..
Ja ik zien hem!! @ Ingeltje; heb al een setje matecare ovu en zwangerschapstesten besteld, maar ik heb mijn ei waarschijnlijk tussen 17 en 19 Oktober en dat valt gelukkig in het weekend , nu maar duimen dat mijn man die woensdag en donderdag ervoor thuis kan komen dan kunnen we hopelijk mijn eisprong niet missen
Brett ha ha voor jullie is het klussen dus helemaal spannend!! Is het een beetje comfortabele vrachtwagen?....anders gewoon zon weghotel Maar even serieus het is wel een stuk lastiger zo. Balen dat je waarschijnlijk ongi wordt . Maxi welkom meid, ik hoop dat de tweede niet te lang op zich laat wachten! Irisnaomi oh spannend.....ik kom morgen spieken hier Hier niks bijzonders te melden, gewoon lekker rustig dagje gehad (eindelijk weer eens )
Hai Meiden, Is het goed als ik me bij dit onderwerp toevoeg? Wij zijn ook bezig voor een tweede kindje en zit nu in ronde 2. Verder hebben we al een mooi dochtertje van 1,5jaar. Mag ik vragen hoe jullie het voor je zien een tweede erbij? Ik ben benieuwd wat jullie gedachtes zijn. Liefs, Patricia
Hoi Hoi. Hier een moeie mama. bianc: De banner is gelukt! jeeh (spannend he dat wachten). blij dat we open kunnen zijn tegen elkaar erg fijn!! nou het klinkt toch wel heel erg dat het toch zo echt is. bij de vorige zwangerschap had ik meteen door toen het eitje was ingenesteld. (meteen misselijk). Kien: ja soms valt het niet mee met het terug lezen! Leuk dat je gewoon af en toe komt kijken. chelleke: wat een heftig verhaal zeg... kreeg er de rillingen van.. pff ben blij dat je het hebt overleefd! wupje: nog gefeliciteerd met je zoontje!! leuk he! Brett: lastig als je net de eisprong hebt als je mannetje weg is. haha die opmerking van klussen in de vrachtwagen hihi erg grappig. je moet er wat voor over hebben he! jammer dat je lichtbloedverlies. maxi: ook weer welkom bij ons clubje. Ik hoop dat het nu eindelijk lukt op gewonen manier. ik hoop het voor jullie! irisnaomi: spannend hoor... hier aan het duimen voor je! ingeltje: hoe wat een mooie buik fijn he!! Patricia: welkom ook bij de club, nou waarom een twee lijkt me geweldig dat gevoel weer in je buik. en gewoon fijn om een broertje of zusje te hebben voor joppe. wij wonen toch wel afgelegen geen vriendjes in de buurt. Nou van uit hier gaat het mischien nog wel ff duren... maart 2010 gependeld. tuurlijk hoop ik dat het eerder komt!! stiekem wel hoop houden.. kreeg laatst zn gevoel... maar klachten zijn nu weg moet ook niet meer zo vaak plassen. naja we zien het wel we wachten geduldig. mootje
Tuurlijk! Pendelen is maar een leukigheidje, dat moet je niet té serieus nemen! Ik vind pendelen erg leuk en spannend, maar mijn lijf weet zelf het beste wanneer die zwanger wil worden ik had 4 verschillende maanden dat ik zwanger zou worden en maar 1 iemand kreeg gelijk dus we hopen dat de pendel lekker fout zit
nou vanmorgen getest maar nog steeds negatief maar ook nog geen ongi gelukkig dus nog maar even wat daagjes afwachten