wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Geen bloed geeft moed! Lekker weg blijven stomme ongi!

2. Ja van mij mag die ongi wel weg bl;ijven nog even afwachten tot denk zaterdag als e4r dan nog niks is natuurlijk

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Vandaag lekker een vrije dag. Kyano slaapt nu en ik heb mijn badkamer al gepoetst dus even mamatijd :)

Patriciaa ook welkom meid! Ha ha jouw vraag is juist wat mij de hele tijd bezig houdt :D
    Ik zie het juist nog niet zo voor me hoe ik het allemaal doe met een tweede erbij. Op dit moment zijn mijn gevoelens heel dubbel. Mijn man en ik willen heel graag een tweede kindje, en ook voor Kyano lijkt het me geweldig een broertje of zusje als speelkameraadje. Het lijkt me heerlijk om weer zwanger te zijn, weer een bevalling en weer zo’n klein ukkie. Maar dan komt er steeds een vraag in me op; kan ik er net zoveel van genieten als van Kyano?
    Door deze twijfels hebben mijn man en ik deze klusronde ook overgeslagen. Inmiddels ben ik ervan overtuigd dat we gaan voor een tweede kindje en laat ik het allemaal op me afkomen als het eenmaal zover is. Maar het blijft een lastige kwestie. Ik moet maar gewoon snel zwanger worden dan hoef ik ook niet meer zoveel te twijfelen :D ;)

Mootje hi hi geduld hebben is niet altijd makkelijk hè
    Waarom ben je moe? Gaat alles wel goed met Joppe?

Irisnaomi hmm jammer jij moet ook nog even geduld hebben dus
    Knap als je tot zaterdag kunt wachten, zou mij niet lukken :)

4. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Hi allemaal,

Weer even hersengymnastiek of ik alles heb onthouden ;)

Chelleke: Welkom terug, wat een verhaal zeg, kan me voorstellen dat je zo in spanning hebt gezeten en daarna flink moest huilen...pfff..

Maxi en Patriciaa welkom! En dat het maar snel raak mag zijn natuurlijk!

Wupje: nog gefeliciteerd met je zoontje! Bijzondere dag he? En leuk dat jullie er weer voo gaan!

Ingeltje: mooi buikje zeg! Hier had ik het ook al met 5/6 weken, maar waren geloof ik vooral mijn darmen, want buik is de laatste tijd niet meer zo gegroeid gelukkig.

Brett: Ohw...hoop dat je ongi niet echt doorbreekt, maar fijn om te weten dat volgende cyclus dan in ieder geval goed uitkomt.

Irisnaomi: spannend, mijn duimen draaien...

Hier: vandaag moe en net overgegeven. Ging de laatste dagen beter, maar nu weer kleine terugval. Moet zeggen dat deze zwangerschap me wel zwaarder valt met een drukken dreumes ernaast. Morgen echo, superspannend hoop dat alles goed is!

5. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi

Ingeltje:
    Eigenlijk weet ik dat ik beter kan wachten tot joppe zijn operatie gehad heeft. maar we zijn er aan toe, lijkt me geweldig een klein broertje of zusje voor joppe. wie zien wel hoe het loopt en geduld heb ik wel.. na het wachten van 3 weken van het komen van de M.K is dit wachten echt veel minder.
    Alleen de dag...5 oktober is gewoon erg spannend en de NOD en blaasonderzoek van joppe. Over een week weten we meer!!
    of gewoon ongesteld want dan kan ik er gewoon bij zijn!

Irisnaomi: Jammer! gevoel (klachten) blijven wel het zelfde?
    gelukkig nog geen ongesteldheid!! we blijven door duimen.

Wupje: jij bent lekker actief geweest! nou ik heb wel gewerkt van 7 tot 11 30 maar ben nu alleen aan het bank hangen ogen vallen haast dicht. (nog steeds erg moe) ik heb geen idee waar het vandaan komt, misschien wel omdat mijn HB toch nog erg laag is. 4 weken terug 6.6 nu weer aan de staalpillen 2x op een dag. maar normaal 7.1. ook niet erg hoog.
    Vorige week leek het wel juist heel goed te gaan, had veel meer energie (maar ik werk nu veel voor mijn doen).
    Fijn dat jullier er nu samen uit zijn!
    Maar toen wij voor ons eerste kindje gingen, waren wij ook heel onzeker. kunnen wij het wel aan enz. Uiteindelijk ging het toch wel een beetje vanzelf en van steun van mijn partner.
    mijn dieptepunt was wel echt de kraamtranen :p dat was heel erg, zag niks meer zitten.

Joppe gaat echt heel goed! loopt echt heel goed!

wannebemama: nou heel veel sterkte morgen bij de echo! en hoe laat moet je morgen.. spannend hoor! hier gaan we duimen voor je! op een mooi zwaaiend kindekke. Misschien komt het wel erg door de stress voor morgen dat weer wat terug val.
    groetjes mootje

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wannabemama balen is dat hè die misselijkheid :( Hoort erbij maar ja leuk is anders .....

Mootje als je zoveel meer werkt dan normaal mag je ook wel even bankhangen :D Wat fijn dat het zo goed gaat met Joppe!
    En ja ik denk er nog steeds veel over na hoe het zal zijn met 2 kids maar het gevoel wint het dan toch :) En het is voor Kyano denk ik ook een stuk gezelliger dan alleen maar die 'oude papa en mama' :D

Net even lekker de stad in geweest en Kyano ligt nu op bed maar wil volgens mij niet slapen :(

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Spannend zeg!! Klets je trouwens al mee ergens bij de mama's? Want jij valt zeker nét onder de aprilmama's? Ik zit bij de Mei mama's (en Kimm ook)

8. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallo dames,

@mootje: Ha, ja maar dat is natuurlijk het lastige van een tweede zwangerschap. Je gaat altijd vergelijken met de eerste.. Alles wat ik nu voel is anders als bij Maartje. Daar had ik zere borsten en kon ik meteen geen sterke luchtjes verdragen! (alle ambi-pur moest weg!! haha)

@ingeltje: Jeetje, ja, wat een buikje al? Oh, ik ben jaloers merk ik...

@Brett: Hoe is het nu met je? Heeft je menstruatie doorgezet???

@irisnaomi: Hoe voel je je nu? Nog steeds geen menstuatie? Had je eigenlijk al verschijnselen?

@Patricia: Welkom bij het kletsclubje! Je kunt hier terecht voor al je vragen!

Wat mij betreft.......same feelings, en nog maar een paar daagjes wachten voor we kunnen testen. (bij Maartje heb ik 3 dagen voor NOD getest. Nu niet, vrijdagmogen doe ik de test, we gaan die middag een weekendje weg met mijn ouders, broer en kids.. als het "kassa" is moeten mijn man en ik de pret met "knipoogjes" delen..

Doei!!

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Poeh spannend Bianc!! Ik hoop dat je door mag naar de mama's!! Helaas wordt het dan juni, denk ik?

10. Nou hier nog geen menstruatie en ja nu maar wachten vandaag negatief getest dus zoiezo wil ik proberen tot zaterdag te wachten kijken of het lukt ..
    En ja had/heb wel wat zw verschijnselen zoals
    last van borsten , misselijk met vlagen , steekjes bij schaambot en best wel snel moe.. En wat me opvalt is dat sinds de eisprong de hond ook anders doet .
    Maar ja moet echt nog even geduldig wachten

11. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ ingeltje Wat een schattig buikje al zeg :)

@ Patricia, Welkom en succes met zwanger worden van jullie 2de wondertje.

@ Irisnaomi Wat balen dat de test negatief was zeg, succes met wachten, maar dat valt niet mee!!

@ Wannebemama, oh wat leuk een echo morgen!! Veel plezier met de eerste (???) blik op jullie wonderte :)

@Bianc Spannend hoor hoop op een posi test voor je vrijdag, dan kan het weekend sowiezo niet meer stuk :D

De ongi is nog niet doorgezet, maar ook geen lichtbloed verlies meer gehad :( Nu weet ik het helemaal niet meer, wacht nog maar even af tot as donderdag. Voel me niet zwanger dus vrees ervoor, aangezien we ook niet op de juiste dagen hebben geklust.
    Morgen nog 1 vroege dienst werken tot 14 uur en dan 3 weken VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!

12. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Update; begin toch weer wat bloed te verliezen nu :(

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jeetje wat is het hier spannend zeg! Ben benieuwd of er nog dames overblijven volgende maand ;)

Brett oh heerlijk bijna vakantie! Stomme ongi :x

14. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi hoi
    Bret: balen... is het nog erger geworden..
    Fijn voor je bijna vakantie ik moet nog 2 weken werken ook vakantie!!
    ga je nog wat leuks doen?

Hier kreeg ik licht krampje in mijn buik! maar geen ongesteldheid. zou eigenlijk ook nog te vroeg zijn.
    ik heb wel erg veel gedaan.... ik ben als een gek aan het schilderen....ik wou dat de verbouwing af was... gek van te worden. Het is natuurlijk ook niet zo gezond om te schilderen als je (0zwanger) Zou zijn... maar ik moet wel. zaterdag feestje. (moet er wel mooi uit zien)
    ga ff kopje thee zetten.
    xx mootje

15. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mootje Het is nu nog hetzelfde maar daar zal straks wel verandering in komen... Nee mijn man is gewoon aan het werken, het is een beetje verplichten vakantie omdat ik mijn teveel aan vakantiedagen op moet maken. Ik zie dat jij ook bijna kunt testen, spannend..

16. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Joehoe hebben net een goede echo gehad! Zo bijzonder weer zo'n klein mini mensje! Ben zelfs twee dagen verder dan ik dacht. Zo even kijken of het lukt m'n bannner aan te passen!

@Brett: is het inmiddels echt doorgezet? Verplicht of niet, toch lekker even die weekjes vrij, veel plezier!

@Ingeltje: zit inderdaad bij de april mama's, ben 23 april uitgerekend. Kijk daar wel mee, maar moet eerlijk zeggen dat het daar iets teveel wordt gekletst om het bij te houden. Misschien dat ik in de toekomst daar meer energie voor heb, nu even niet. En vind het hier ook reuze gezellig (en spannend..)

17. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    He, Brett... Wat jammer... Ik dacht gezellig samen op 't wachtbankje, maar daar is verandering ingekomen :(. Hoop dat je iig een fijne vakantie hebt.

Ohh, wat leuk!!! *zucht*

Spannend!!!

@ Irisnaomi: Spannend. Hoop dat je toch gauw een positieve test in handen hebt.

Hier is het redelijk het zelfde, al heb ik een weeig gevoel in de buik en net met peuterzwemmen voelde het helemaal of er een soort bal in m'n buik zit. Is zelfs gevoelig als ik m'n dochter op de arm heb en ze d'r tegenaan komt.
    We wachten maar weer rustig af...*zucht*

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wannabemama proficiat met de goede echo!! Super :)

19. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    @ wannabemama: Gefeliciteerd, met je goede echo, en twee dagen erbij, nou zijn die twaalf weken ook twee dagen eerder om... hihi het lijkt niets maar ik weet nog goed elke dag was er weer 1.

@Kien: Toen ik net zwanger was kon ik niet in de auto zitten zonder de stoel in ligstand te zetten zo'n bol gevoel, duurt lang he dat wachten, ik duim voor je.

Hier is het allemaal afwachten, heb geen idee wat mijn cylcus is dus ik schrijf alles maar op, bv: zondag kreeg ik gevoelige (.) (.) ik hoop dat ik dan een beetje in kaart krijg hoe het nu loopt bij mij, of niet natuurlijk... het zou maar gebeuren dat het meteen raak is... maar dat geloof ik niet hoor.
    Pffffff ik dacht dat het voor een tweede wel makkelijker zou zijn, maar ik merk toch wel dat ik er weer veel mee bezig ben.

Succes dames die bijna mogen testen de duimen draaien voor jullie allemaal.

20. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Goedenavond,

@wannabemama: fijn is dat, toch een bevestiging he. Er kan nog zoveel gebeuren als het zo pril is! Niet vanuit gaan. Maar een kloppend hartje is toch wel heel bijzonder ja!!

@Brett, balen van je ongi...je weet wel waar je aan toe bent. Lekker jezelf verwennen in je vakantie.. hete badjes, lekker filmpje.. en natuurlijk extra veel genieten van je kiddo.

@Kien... oh zitten we in hetzelfde schuitje?? Wanneer is je NOD?

Vandaag wat minder duidelijk zwschapgevoelens. behalve de lage rugpijn blijft.. zo af en toe een "stootje" menstruatiepijn, zo noem ik het maar. een beetje een zeurendepijn. Het lijkt wel of ik mezelf in mijn kop geprent heb dat ik zwanger ben, want hou mijn buik al af en toe in omdat ik vind dat ie wat opgezet is.. (i.v.m. slechte stoelgang momenteel). Stom he.. ik weet ook zeker dat het echt tegen gaat vallen vrijdag als het negetief is, want wat heb ik dan allemaal gevoeld... (volgens mij val ik in herhaling met mijn berichten, hihi.. komt vrijdag waarschijnlijk een einde aan..)

Deel Deze Pagina