wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    ja ik test ook niet pim.. ik wacht tt ik ongi wordt word ik het dan is het nog een x is hert niet zo dan is t nog afwachten.

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Hai meiden,

Ik zie dat bij veel van jullie het weer aftellen is tot de gevreesde NOD. Ik duim voor jullie hoor!

Ik had mijn NOD op de 16e, had een keer een inieminie druppeltje bloed, maar donker dus oud bloed en verder niets meer.....
    oh oh.....

Had het me nog niet echt gerealisseerd omdat we het erg druk hadden met het regelen van onze bruiloft.. (dat periodieke onthouding is dus ook niets)
    Weet niet of ik nou moet gaan testen.
    Paar maanden geleden sloeg ik ook zomaar ineens een menstruatie over, dus dat zou het nu ok kunnen zijn.
    Ik denk dat ik het afwacht tot komende vrijdag, dan ben ik een week overtijd.

Het is wel gek hoor heb nueen beetje tegenstrijdige gevoelens. Het is natuurlijk geweldig als ik nu zwanger zou zijn, maar ik zie ook niet echt zitten om met een buikje me in mijn jurk te moeten wurmen.

pfffffffffff

groetjes Debby

3. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Fijn dat de echo goed was en het hartje klopt! Ik heb aanstaande vrijdag de echo, spannend! Ik ben zelf ook erg moe en eigenlijk de hele dag door een misselijk gevoel, maar mij hoor je niet klagen! Wij hebben het 2 weken geleden aan onze ouders en broer en zus vertelt, maar onze vrienden horen het pas rond 12-13 weken. Vind het ook wel moeilijk hoor, op sommige momenten wil ik het echt vertellen, maar tegelijkertijd is het ook een leuk geheimpje.

Voor alle wachtenden weer veel succes! Ook ik dacht dat het niet meer zou komen en ook bij ons is het weer gelukt. Geef de moed niet op, het komt echt goed!

4. veertje

veertje Fanatiek lid

@pim, ik zit net even te rekenen en wij zijn ook alweer een half jaar bezig
    :confused:

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik had net een heel verhaal getypt met reacties voor iedereen...is het berichtje weg....Demi begin nu wakker te worden dus heb even niet zo veel tijd meer...
    Sorry! Wilde toch even iets van me laten horen, dus volgende keer geef ik wel even antwoord, oke!
    Ben nu Demi uit bedje halen!

Liefs

Sylvia

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Time flies when you're having fun :( .

Pim

7. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Hier ook weer even een reactie van mij.
    We zijn net een weekend weg geweest. heerlijk hoor.
    Weer druk aan de klus.

Nieuwe meiden welkom.!

Mn meisje wordt wakker, net nu ik even achter de pc zit.
    grrr...

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    pff wat duurd het lang voor je ei er aan komt als je er op zit te wachte he :)

bij Rhune was ik voordien al enkele maanden gestopt met de pil voor we zwanger wilden worden en dan is dat in de derde maand gelukt. nu ben ik pas de eerste maand gestopt met de pil (wel maar 3 maand gebruikt) krijg je dan eigenlijk ook gewoon een eisprong rond de 15de dag?

Grtz x

9. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Nou het was vals alarm..

Sylvie, heb geen idee. Ik ben al jaren niet meer aan de pil.
    Ik hoop voor je dat je cyclus meteen weer normaal is.

Pim wij zijn ook alweer een half jaar bezig.
    Echt irritant zijn die cijfers. Niet teveel naar kijken.

Djezelf, jeetje spannend zeg. Ik zo niet kunnen wachten tot vrijdag.
    Succes..

Veertje jammer dat het huis niks is geworden..
    Heb je al wat anders op het oog.?

Mama2006, ik zou ook nog even wachten met testen. Klinkt wel positief.

10. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    ja ik wacht ook :D
    ja vorige maand had ik 2 weken lang ofzow telkens buikpijn.. en 2 dagen voor me nod 2 dagen best veel bloed verloren en 2 dagen bruin bloed.. en nu 2 dagen voor me nod nergens last van helemaal niet trouwens..:D dus hopen dat het dit x raak is .. nog 2 daagjes afwachten

11. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    spannend mama 2006 :)

klinkt goed!

12. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    jaaaa vind ik ook :D
    heb alleen al paar dagen best wel veel pijn aan me borsten als je ze maar aanraakt doet het al pijn :( vorige maand was het paar dagen voor nod ook weer weg nu nog niet..

13. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    nog enkele dagen spannend afwachten en dan weet je het!
    hoeveelste ronde was het voor je?

14. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Wil niet zeuren hoor ;), maar de eerste keer hebben wij 5 rondes nodig gehad (dus nog nèt binnen de 'half jaar grens'). Door omstandigheden toen niet echt veel 'doelgericht' gklust, dus eigenlijk nog vlot gegaan.
    Voor deze 2e zwangerschap, hebben we 8 maanden heel 'doelgericht' geklust (misschien was dat juist het probleem bij ons :-k ) voordat het 'eindelijk' weer eens raak was...

Toen we deze keer na een half jaar nog niet zwanger bleken, zakte mij de moed ook in m'n schoenen. En bij ronde 9 (3e ronde tempen + 2e cyclus ovu-tests) besloot ik het klussen verder te laten voor wat het is (iets fijns, en zèker geen 'verplichting' :D ) en die ronde nog 'uit te zitten', alvorens een 'pauze' in te lassen en in die ronde bleek ik dus zwanger...

Ik weet dat het verd*mt moeilijk is, maar afstand nemen, schijnt dus toch ècht te werken (inmiddels van meer dames gehoord die al 'wat langer' bezig waren en nu ook tòch zwanger zijn)! :D

15. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    dit is nu de 2e ronde bij mijn dochtertje was het bij de 3e keer raak :d

16. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vind het altijd een beetje onzin dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. Ik was er na mijn mk de vorige keer veel mee bezig en was toen na drie maanden al weer zwanger. Nu ben ik veel drukker met andere dingen (gezin en werk) en doen we er toch langer over. Je kunt er volgens mij gewoon geen pijl op trekken.

Pim

17. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden,

Klinkt spannend allemaal! Een aantal die tot vrijdag gaan wachten met testen...knap hoor! Ik zou het niet kunnen!

Gisteren was mijn vriend toch vroeger thuis dan verwacht en hebben we toch lekker liggen 'knuffelen', nu vandaag mijn eisprong gevoeld...ik ben benieuwd wat de uitkomst zal zijn van dit sommetje! Haha.

Jullie mailen trouwens wel een hoop allemaal! Even niet gekeken en we zitten meteen een aantal pagina's verder. :confused:

Liefs, Daphne

18. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik denk dat het er niet mee bezig zijn, bij mij ook wel heeft gewerkt. Tot 2x toe tijdens een verhuizing zwanger geraakt. Vorige keer helaas mk, maar dit keer wederom tijdens de verhuizing zwanger. Blijkbaar is dat de oplossing voor ons :D

Maar je weet het soms toch niet......Ik hoop echt dat we straks allemaal lekker samen zwanger zijn!

19. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    :confused: binnen het half jaar 70%?

Wauw dat is echt veel, maar als je zo hier op het forum kijkt, dan zou je haast denken dat die getallen niet kloppen.

Hierzijn de :evil: :evil: vandaag gearriveerd. Dus had een langere cyclus dan ik gewend ben. Ben benieuwd hoe dat volgende zal zijn.

20. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Ben ik weer...

Ben 2x op de vakantie zwanger geraakt en binnen 1 mnd. Nu zitten we alweer in ronde 8 na de MK. Heb toch besloten niet meer te temperaturen en ovulatietesten te gebruiken... We lassen even een pauze in. M'n man is deze maanden heel veel weg voor z'n werk dus het wordt toch al moeilijk.

Ben zo toe aan vakantie... moet er echt even uit. Genieten met z'n 3en.

@pim, we gaan lekker van de zon genieten en elkaar... ;)

Meiden succes met zwanger worden... tot over ruim een week. Ga donderdag heerlijk een weekje weg!

Deel Deze Pagina