wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Shenoby ik blijf erbij dat een streepje een streepje is hoor!! een voorzichtige felicitatie alvast??

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #13842 Ingeltje, 9 okt 2009
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
    Een streep = een streep, hoe licht ook. Ik zal in mijn album ook even mijn eerste test plaatsen, 2 dagen voor NOD (héél licht) en dan een test van 3 dagen later (dag na NOD) en een anderhalve week later!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo, ze staan in mijn album ;)

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Meiden ik ben helemaal hieper de pieper van allemaal dit nieuws :)!!

** en ik hoop heel stiekem dat ik ook wel snel mag volgen :) **

Hi hi ik geloof dat ik ook voor zo'n digitale test ga, het woord zwanger lijkt me toch een stuk duidelijker dan streepje ja of nee, alhoewel houdt het de spanning er wel in :D

5. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht

Wat fijn dat ook jij een licht streepje had!! Ook van mij een voorzichtige felicitatie. Kan me voorstellen dat je het bijna niet kan geloven zeker met PCO en endometriose dan ga je er toch stiekem vanuit dat het een behoorlijke tijd kan duren, ik weet er alles van. Nou ik hoop dat jouw volgende test ook een donkerder streepje geeft!

En dit wens ik ook alle nog niet zwangere meiden toe en iedereen die nog twijfelt door lichte streepjes (waaronder ikzelf).

Ingeltje kan je mij uitleggen hoe ik in je album kom dan kan ik jouw test met de mijne vergelijken.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Als je op mijn naam klikt (en dan naar mijn profiel), dan kom je in 'mijn' pagina. Rechtsonder kom je in mijn album

Je kan ook ff kijken of deze link ook werkt, als het goed is kom je zo ook in mijn album:

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/13942-albums706.html

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

mijne was waarschijnlijk toch een indrooglijntje,
    heb net nog eens getest en zelfs met de grootste fantasie geen streepje.
    streepje op de ander is inmiddels ook verdwenen. terwijl die eerst steeds donkerder werd.
    maar ik treur niet hoor. :)t mag van mij nog wel eventjes duren.
    heb ik nog mooi de tijd voor mijn kleine meid.

@ ingeltje ik kan geen album zien hoor.
    en via de link ook niet.
    heb je er misschien een prive foto album van gemaakt?

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    oh dat kan zijn idd sorry!! ga het wel ff aanpassen

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja nu is ie goed :)

10. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Dankjewel Ingeltje. Mijn streepje was nog wel wat lichter dan jouw eerste streepje maar ik zit ook wel wat verder voor mn NOD denk ik en ik had net 3 flinke mokken thee op schijnt ook niet heel goed te zijn voor de concentratie van je urine :).

@ shenoby: balen dat het waarschijnlijk een indrooglijntje was. Ik ga ook gelijk twijfelen nu, maar mijn streepje stond er vanochtend nog wel en ik heb deze test al eens eerder gebruikt en toen was hij overduidelijk negatief er bleef nergens een streepje achter dus hoop dat dat het nu ook niet was. Nou je morgen maar eens kijken met ochtendurine en dan hopen dat er weer een streepje verschijnt

11. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    @Ingeltje: Waar vind ik je album dan, ik kan niets weer vinden sinds de site is vernieuwd....

Groetjes maxi

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Als je even een paar berichtjes boven je kijkt ;) hihi

13. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    @Ingeltje: :) gevonden!! mijn test ziet er uit als jou eerste (laaste in de rij) dat geeft hoooooop:D.
    Ik vind het ook wel weer doodeng hoor, ik had niet echt een fijne zwangerschap en de bevalling brrrrrrrrr, maar ja als ik naar mijn ventje kijk doe ik het graag allemaal nog een keertje over.

14. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen dames,

nou heb vanochtend weer een test gedaan en het streepje was duidelijker dan donderdagavond, nu was hij net iets donkerder dan Ingeltje haar eerste test, dat is toch wel positief lijkt me. Maar blijf even om de 2 dagen testen en dan eventueel vrijdag nog de digitale van clearblue die aangeeft hoever je bent. Ik vind het zo spannend!

@ Maxi heb je al een andere test gedaan?

Hoe gaat het verder met alle meiden?

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sandra82 hier een voorzichtige gefeliciteerd!! Superdebuper! Feit is dat je nú in ieder geval zwanger bent.. nu maar duimen dat het blijft zitten tot je NOD... en die is wel lastig te bepalen natuurlijk maar in ieder geval 2 weken na je ei.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje wat een hoop goed nieuws hier!! Gefeliciteerd meiden :D

Shenoby; balen dat het bij jou een indrooglijntje was maar gelukkig vind je het zelf niet zo heel erg.

Hier nog geen ongi te bespeuren, morgenochtend ga ik testen als de duivels er dan nog niet zijn..

Fijne dag allemaal!

17. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Shenoby, balen dat het waarschijnlijk een indrooglijntje is..

@Sandra, dat klinkt goed!! Ook van hier alvast een voorzichtige felicitatie:)

@manuela, spannend hoor, ben benieuwd morgen!

Wij gaan lekker zwemmen met de kleine meid vanmiddag, samen met vrienden en hun zoontje, kijk er al naar uit!!

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sandra ik kom je ook alvast heel voorzichtig feliciteren :)!!

Shenoby balen maar goed als je er zelf niet zoveel mee zit dan op naar de volgende ronde!!

Brett veel plezier! Wij gaan vanmiddag misschien ook zwemmen, nog even kijken hoe alles loopt.

Hier verder geen bijzondere meldingen :)

19. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Wupje, Jij ook veel plezier dan, vindt Kyano zwemmen ook zp leuk??

20. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    AAAAAAHHHH een dikke vette streep (kruidvat 2 v 5):$:D:$:D Ik weet niet hoe ik het heb de eerste ronde al zwanger... na de medische molen bij mijn eerste, dit ging ook snel hoor, ik maakte zelf geen eitjes aan (hormonen) nu dus wel hihihi ik kan er niet bij met mijn hoofd zooooo blij... ook wel een beetje bang hoor.. maar beebje je bent zooo welkom!!!

Deel Deze Pagina