wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Manuela hè bah een negatieve test :( Gelijk heb je, even lekker een baaldag!

Marywoods heb jij je vrijgezellenfeestje ook al gehad? Hi hi jouw ventje dus behoorlijk k.o :D

Hier ook even een baalmoment......wij zouden een kast krijgen van een vriendenstel om op zolder te zetten en hadden alles gemeten en paste allemaal........behalve om het ding boven te krijgen....GRRRR gaat hij absoluut niet door het trappengat omhoog :x en verder uit elkaar schroeven was geen optie :x Nu hebben we dus nog niks bereikt. BAAL, BAAL

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Brett uhh klopt jouw banner wel, dag 12 inmiddels en nog 10 dagen tot de eisprong :( ??

3. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden!!!

Ik kom gezellig meekletsen want wij hebben sinds gister besloten om ook voor een tweede kindje te gaan!!
    Ik vindt het heel erg leuk maar ook weer spannend.... hoe snel zal het dit keer gaan, wat voor een zwangerschap krijg je nu. Maar kan niet wachten totdat ik weer een hummeltje in mjn buik voel...

4. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Manuela: Wat vervelend een negatieve test terecht dat je een baaldag hebt!

Ik maak me behoorlijk onzeker heb namelijk veel last van buikpijn een beetje zeurend gevoel maar goed ben nog wel superemotioneel met zere borsten en heel moe dus dat is dan wel weer positief. Het stomme is dat ik me niet kan herinneren of ik dit bij mn zoontje ook had en door de vroeggeboorte en de miskraam maak ik me nogal snel zorgen. Morgen er nog maar weer een testje tegenaan gooien en nu hopen op een echt duidelijke streep.

5. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Manuela; Balen van je negatest :(

@Wupje Jeetje al die moeite voor niks, daar zou ik ook flink van balen!! En helaas klopt die banner wel :) er vanuitgaande dat ik weer een cyclus van 35 dagen heb.... Met een lutale fase van 12/13 dagen ;)

@Cindy, welkom hier en veel succe smet zwanger worden :)

@ Sandra, kan me voorstellen dat je onzeker bent hoor, ik hoop een vette posi test voor je morgen.

Ik ga nog wat tv kijken, mannetje gaat zo weer aan het werk :(

6. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Dag Meiden,

@Cindy, welkom!

@Manuela; jammer zeg!

@Wupje Het is wat he! Daar zou ik me ook flink aan ergeren.. maar ach, er zijn natuurlijk ergere dingen...:D

@ Sandra, ik duim voor je!!!! Op naar twee duidelijk strepen!

Combi sleeper: Klopt ze zijn duur.. maar als je nagaat dat je kind mogelijk (net als bij een vriendin van me) de hele nacht rustig doorslaapt is dat veel waard! Ze zeggen dat je kind, bij te koud, of te warm de diepe slaap niet haalt en daardoor vaker wakker wordt 's nachts. Omdat het erop lijkt dat ons meisje dit heeft.. (bijna elke nacht 1 tot 2x wakker) vond ik het de moeite om zo'n zak aan te schaffen. Ik ben op marktplaats gaan kijken en heb een 'zo goed als nieuwe' gevonden, voor €40,- ! Het is wel de kleine zak, waar ze waarschijnlijk maar 1 seizoen nog mee doet, maar dan kan hij wellicht bij een 2e kruimel van pas komen! Als hij goed bevalt, kan ik altijd nog 'sparen' voor de grote zak! (of weer op marktplaats gaan stuinen!).

Kortom, er zijn veel goede recenties over de combi sleeper!
    En het spaart ons veel instop moeite, en twijfel of het te warm is, of te koud voor ons meisje!!

Groetjes!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

he die combisleeper is een slaapzak toch? hier een kindje wat dus altijd boven de dekens ligt!! Nu heeft ze en volledige pyama met zomerslaapzak en dekens maar s`morgens vindt ik haar altijd verkeerdom in bed boven de dekens. Maar koud heeft ze het nog niet maar het moet niet kouder worden, en zat dus na te denken welke slaapzak.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wupje; Nou baaldagje is meer een schoonmaakdag geworden hihi, heb veel gedaan in huis en dat is ook wel lekker. Ben je nog wezen zwemmen vandaag? Ook balen zeg, van je kast! Kan je hem niet via het raam op de 1e verdieping krijgen of past hij ook niet door de trapgat naar zolder vanaf de eerste verdieping?

Welkom Cindy; leuk dat je hier ook komt kletsen :D Hoe was je cyclus voor je zwangerschap?

Sandra; ja lastig he.. je voelt vanalles dus ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Ik weet nog wel dat ik de eerste paar weken echt een ongesteldheidsgevoel had toen ik zwanger was van Louise dus dat is op zich geen verkeerd teken.

Brett; wat doet je man voor werk als ik vragen mag?

Bianc; klopt, ik heb heel veel goede dingen gehoord over de combisleeper maar ons meisje heeft alleen een slaapzak met dit soort (en koudere) temperaturen en een pyjama aan, zo heeft ze dat altijd gehad en ze is een echt kacheltje, dus meer/dikkere stof zou weer te warm zijn. In het voorjaar/zomer heeft ze alleen een shortama of alleen een romper aan.

9. Alita

Alita Niet meer actief

Voordat ik ons eerste kindje kreeg ben ik gestopt met de pil midden november, eerste cyclus kon niet veel zijn want was gestopt terwijl ik nog een week moest slikken, en de tweede (nou ja eerste) ronde was het gelijk raak!! Dus erg snel. Tja nu is het afwachten want menstruatie is niet zoveel geweest door de bv en minipil, maar heb wel vaker een eisprong gevoeld. Ben eens benieuwd..

10. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man is int. vrachtwagen chauffeur ;)

11. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen, nou ik ga toch echt geloven dat ik inderdaad zwanger ben. Vanochtend nog een test gedaan en teststreep kwam al gelijk in beeld, hij is wel nog steeds wat lichter dan de controlelijn maar ik geloof niet dat dat veel uitmaakt. Dus ik ga nu toch maar proberen om een beetje te genieten.

Shenoby weet jij al wat meer?

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Heej meiden!

Hier vandaag een klusdagje thuis :) Was al gestart met de badkamer poetsen maar Kyano vond de emmer sop erg interessant en dus werkte het niet echt samen :D Dus nu maar verder voor poging 2.

Cindy welkom! Ik duim voor je dat je weer net zo snel zwanger bent!

Brett oh idd bij een iets langere cyclus klopt het idd. Ik ben mijn cyclus van 23 /24 dagen gewend, maar dat is dan ook wel weer erg kort. Hi hi nu herinner ik me jou verhaal ook weer over het klussen op de snelweg :D

Bianc klinkt idd erg logisch en zeker de moeite waard om een keer te proberen als je meisje vaak wakker wordt ’s nachts.

Manuele die optie hadden we ook eerst gedacht om de kast via het slaapkamer raam naar binnen te hijsen maar de trap naar de zolder is ook vrij krap dus we hebben het er niet op gewaagd.

Sandra zeker meid, proberen lekker te genieten!! Je bent gewoon lekker zwanger!

Zo ik ga nu aan de slag kom later nog wel even spieken!

13. Alita

Alita Niet meer actief

Thanks!!!!!

14. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wupje, Ja ik hoop dat dat niet nodig is hahaha, vanaf Woensdag begin ik al wel met de ovutesten omdat ik zeker mijn ei niet wil missen en omdat mannetjelief dan kan proberen binnen 24/48 uur thuis te komen ;) Maar 23/24 dagen is wel kort, wel fijn! Bij de eerste was mijn cyclus 38 dagen, was zo blij dat het nu eerst 29 was, maar de teweede ronde toch 35.

15. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi

cindy: welkom ook!

Wat een streepjes :D!! meiden gefeliciteerd!

brett jammer dat je cyclus toch weer wat langer is.

ik heb toch meer moeite gehad met het feit dat ik nu toch niet zwanger ben, ik snap nog steed sniet van die vroeg test. krijg je toch hoop en dan toch weer niet. we gaan er zeker weer voor.
    deze maand! dus we gaan maar binnen kort weer aan de klus, heb nog geen plan gemaakt. maar het lijkt me wel lastig want we staan volgende week op de camping.

bianc nog bedankt nog van de tip als het koud hebben niet goed doorslapen (nou vannacht joppe sliep lekker door) zonder een keer te huilen!! blij blij blij :D dus hij had het toch te koud. (stom dat ik dat niet zelf had bedacht)..
    ik heb nog een leuke winterslaapzak van ikea erg leuk zijn die! maar ik moet zeggen aan die slaapzakken ben ik ook al een hoop geld kwijt eentje voor de winter een voor de zomer.. denk met zn combie ding was het toch wat goedkoper geweest. ik heb er nu zo veel, dus hopelijk snel voor de volgende!

mootje

16. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    *zwaait even tussen het opruimen en poetsen door!*

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hier lekker even een frisse neus gehaald en bijna een uur gewandeld, heerlijk!

Brett ja mij hoor je ook niet klagen over mijn korte cyclus. Ik hoop dat jij gewoon gauw lekker zwanger bent, lijkt me toch ook niet prettig voor jouw man.

Mootje hi hi samen in de slaapzak met de regen die tikt op de caravan.......kan errug gezellig zijn :D
    Heb je ook die blauwe slaapzak met zo’n draakje erop van de Ikea? Die heb ik voor Kyano ook als het straks iets kouder wordt.

Zwaait terug naar Kien :)!

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik ben net ongesteld geworden dus voor mij is deze ronde weer klaar... bleegghh... baal een beetje boel.

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Bekijk bijlage 21230

20. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Wat balen voor je. Hopelijk dan volgende rond wel raak.

Deel Deze Pagina