@ manuela: we denken dat hij nog niet praat omdat hij ruim 8 weken te vroeg geboren is, maar zeker weten doen we dat natuurlijk nooit... @ wupje: ja zelf al vrijgezellenfeestje gehad, maar een heel stuk rustiger!
@ rest van de meiden: ff een ego-berichtje hoor: te veel trouw-stress om alles terug te lezen Ik kwam vanmiddag thuis en Thomas kotste alles onder! Paniek, want een ziek kind op onze trouwdag zou niet zo heel leuk zijn...... Ik hoop dat het gewoon iets van eten was dat verkeerd was gevallen, dan is het vrij vlug over. Ik durdfde hem nauwelijks nog wat te eten te geven vanavond en hij had er ook niet veel zin in; dus na een paar happen iig wel een danoontje er in en op bed gelegd... hier wordt ik dus wel echt zenuwachtig van........... AAAHHHHH! @ kien: ja gefuseerd en nieuwe naam! grappig zeg; kleine wereld!
marywood: jeetje nou ik hoop dat thomas morgen weer de oude is hoor! wat een spanning zo, ondanks als hij wel ziek is wel een mooi dagje van maken hoor! dan maar keertje extra op bed! misschien is hij ook wel zenuwachtig voor morgen hihi nou sterkte en bid even dat het morgen gewoon goed gaat. wat is je planning voor morgen? x mootje
we trouwen op vrijdag, dus we hebben gelukkig nog een dagje...... we trouwen pas eind van de middag, dus hij heeft nog ff de tijd om aan te sterken.... hopen maar
hoi marywood: ojee, ging er van uit dat je morgen ging trouwen! nou ik hoop dat het allemaal mee valt! Cindy: Klinkt wel erg naar een innesteling ik hoop voor je!. shenobody: Jammer dat je nu ongesteld ben geworden, is het doorgebroken? nog erg last van je hoofdpijn? sterkte meid. was je meiden avond gezellig? mootje
@ manuela. ik zag binnen de afleestijd ook wel iets... maar werd later duidelijker. van de week had ik ook testen die heel licht waren. en deze keer getest met kv 2 voor 5 euro. heb ik nog nooit indrooglijnen mee gehad. vind het niet erg hoor als ik nu nog niet zwanger ben. alleen die onzekerheid met die lichte lijntjes word ik gek van. moet volgende week toch nog naar de dokter dus leg ik daar het probleem even voor.want tijdens mijn zwangerschap van nikki had ik ook steeds lichte bloedingen later hele zware! bloedingen zijn nu weer gestopt. na wat asprine de hoofdpijn gelukkig ook. @ marywoods hopelijk is de kleine weer beter als je trouwen gaat. in ieder geval veel plezier alvast en maak er een mooie dag van. voor wie ik vergeten ben sorry...
@ cindy: het klinkt voor mij toch ook wel als een innestelingsbloeding het lijkt me niet dat je maar 1 dagje bruin bloedverlies hebt als je menstrueert want dan m oet het toch echt helderrood zijn. Misschien toen aankomend weekend er een testje tegenaan gooien dan heb je wat dat betreft iig iets meer zekerheid. @ Shenoby: Misschien is het een idee om een digitale test te doen, zijn natuurlijk wel iets duurder maar dan komt er gewoon te staan zwanger of niet zwanger van die streepjes wordt je namelijk ook niet altijd wijzer. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt want dit is om gek van te worden. @ marywoods: Hoe is het met Thomas, hopelijk is hij alweer beter zodat jullie morgen heerlijk kunnen genieten van jullie trouwdag!
ja dat doe ik ook maar denk ik.....maar ik ben nog niet eens ongesteld geweest na het stoppen met de pil?!
@Marywoods, is Thomas alweer wat opgeknapt, misscien voelt hij idd ook de spanning wel?? Maar nog 1 nachtje slapen en dan is het zover... Hier weer een negatieve ovutest, nu maar hopen dat ie morgen of Zaterdag positief is Streepje is wel iets donkerder als gister
Shenoby; ja die onzekerheid is killing natuurlijk! Je blijft je steeds afvragen wat er nou aan de hand is... Hopelijk binnenkort een duidelijke tweede streep! Marywoods; dank voor je uitleg over Thomas, dat kan idd ermee te maken hebben maar er zijn ook zat kindjes die het praten gewoon niet interessant vinden en zich zo ook prima redden. Wie weet begint ie binnenkort ineens met hele zinnen te praten! Hoe voelt hij zich nu? Hopelijk is hij wat opgeknapt! En succes met de laatste voorbereidingen en natuurlijk een supermooie dag toegewenst morgen! Balen Cindy; maar misschien toch een innestelingsbloeding? Dan ben je nog een beetje te vroeg met een test. Brett; jammer zeg.. hopelijk inderdaad over een paar dagen een duidelijke ovutest!!
ja want ik zie dus toch iets maar heeeeel licht.... en een indroogliintje had ik bij mijn dochter toen ook niet en ook pas laat licht positief getest.....
Cindy oh spannend meid!!! Marywoods hopelijk hebben jullie morgen ook zo'n mooie dag als vandaag! ** wel koud maar met een zonnetje erbij, heerlijk ! ** Is Thomas alweer wat opgeknapt? Brett ik duim ook voor je dat de test zaterdag knalpositief is! Wij hebben gisteren ook niet geklust ik was echt niet lekker. Het is ook niet zo erg als we nog een maandje moeten wachten alleen hoop ik dat het dan wel gelijk raak is Hoe doen jullie dat trouwens met foliumzuur? Gewoon blijven innemen? Ik slik het nu al ruim 6 weken.
Ik heb in het begin wel foliumzuur geslikt maar ik ben er nu wel klaar mee... pas als ik een posi test hebt ga ik het weer dagelijks slikken...
hoi manuela ik bedoel het niet verkeerd. maar ik zou het verstandig vinden om foliumzuur door te blijven slikken, om ieder geval proberen te voorkomen dat je kindje met een spinabifida krijgt (open ruggetje). weetje ik wist ook niet was tot het je zelf over komt en dat het toch wel wat meer inhoud. ik zou zeggen kan je het voorkomen zal ik het echt doen.. in de eerste weken is het juist het belangrijkste en ben je eigenlijk al te laat als je postieftest. Ondanks dat ik foliumzuur heb geslikt, heb kindje met spinabifida gekregen (gelukkig met wel gesloten vorm) maar is toch wel zorgen. misschien als ik niks had geslikt was het met de openvorm geweest. je weet het toch niet. ik zou het gewoon door gaan... wupje. Hier met regelmatig nog steeds elke dag momenten van misselijkheid.. toch raar dat het blijft komen en gaan. griepje zet maar ff door. ook erg moe, lig je op bed nou niks slapen. mootje
ohw meiden, vanmorgen had Thomas koorts..... tot de lunch niet meer gespuugd, maar bij de aanblik van zijn boterhammetje bij de lunch ging ie toch weer over z'n nek..... Niet zo erg en zo veel (sorry voor de details) als gisteren, maar toch... Ik vrees dus 'gewoon' griep.. Straks als hij wakker wordt maar even tempen en kijken of ie dan wel iets wil/kan eten. Kan wel janken.... Hoe moet dan nu morgen??? Gelukkig trouwen we pas eind van de middag, dus hoeft hij pas om 14u45 paraat te staan om mee te gaan naar stadhuis.... Pffft wat een stress...
marywood: ik baal zo voor je meid! ik hoop dat het morgen gewon afgezakt is en dat je gewoon kan genieten. anders morgen optijd beginnen met paracetamol te geven? dan is het ieder geval goed op dat moment even goed. nou sterkte met alles... en wel beetje genieten hoor morgen. mootje
thanx mootje! Misschien een beetje tuttig, maar ik ben er nu echt een beetje jankerig van.... misschien dat ik straks niet eens nog een keer brood probeer, maar gewoon wat pap geef; dat heeft ie vanmorgen vroeg ook gehad en dat bleef er in.... ga mn best doen om te kunnen genieten morgen....
Hoi iedereen Mag ik hier mee kletsen? Ik ben Tessa en heb een zoontje van 17 maand. Ik ben sinds gisteren gestopt met de pil en begonnen met de foliumzuur. Ik wil nu eerst even tot eind december ontpillen aangezien ik al jaren cyclus problemen heb en zeer dun baarmoederslijmvlies.. Bij Mason heb ik 4 maand ontpild en toen was het in 1 keer raak. Hopelijk nu weer ,maar dat wachten we maar geduldig af. Ik hoop wel dat een volgende zwangerschap beter gaat. Ik heb bij de zwangerschap van Mason de 1e 13 wkn continu bloedingen gehad en darana zo af en toe de overige maanden. Uit eindelijk ben ik ingeleid met zwangerschapsvergiftiging. Maar ik blijf positief Ik hoop voor nu dat ik gezellig mee kan kletsen!