marywood: ik kan me heel voorstellen, je hebt heel wat geregeld om een onbezorgde dag te krijgen en nu heb je dit! ik zou ook jankerig zijn. nou dikke knufff... beetje verweg maar ik voel met je mee. x Tessa: Welkom natuurlijk en hier wordt gezellig gekletst, volgende ben ik volgens mij vandaag wel erg veel aan het kletsen!! hihi zo ik ga zo ff skeeleren proberen! eerst katheteren en dan was ophangen en dan ga ik ff wat aan mijn beweging doen! kinderwagen er voor en gaan ben die banaan. ben benieuwd of ik er kom hihi ik heb nu zo zin om op vakantie te gaan! maandag eindelijk lekker naar belgie. x
Tessa welkom! Marywoods, wat vervelend dat je zoontje nog ziek is. Hopelijk zakt het in de loop van de dag nog en voelt hij zich morgen weer goed genoeg voor jullie trouwdag en anders gewoon een zetpilletje proberen, je weet maar nooit misschien helpt het. Kan me voorstellen dat je er emotioneel van wordt zou ik ook hebben hoor, dat is heel normaal!! Probeer wel te genieten morgen hè er zijn vast op de dag zelf een heleboel mensen die de zorg voor Thomas af en toe even over kunnen nemen zodat jullie ook even de tijd voor elkaar hebben mocht hij nog ziek zijn. Ik ga duimen voor je dat hij wel op tijd weer beter is en natuurlijk dat jullie net zo'n stralende dag zullen hebben als dat het vandaag is!!! Mootje veel plezier met skeeleren!!! En ik hoop voor je dat je klachten van misselijkheid enz snel afnemen en je je weer lekker voelt.
Marywoods oh wat naar voor jullie dat Thomas ziek lijkt te worden Ik zou idd ook een pm geven wat later op de ochtend. Ik duim voor jullie dat het goed gaat!!! Maar waarschijnlijk wordt het toch gewoon een topdag! Mootje ja was ook wel de bedoeling om gewoon door te gaan met foliumzuur maar ik vroeg het me wel af of je lichaam op een gegeven moment niet gewoon voldoende heeft. ** ik vergeet het ook wel eens een dag, zeker nu ik nog niet zwanger ben ** Tessa welkom meid! En wat een schattige foto van jouw zoontje in je avatar! Ik voel me volgens mij net zoals Mootje. Ook misselijk en lijkt zelfs op zwangerschapsklachten maar dat zijn ze toch echt niet Ik ga vanavond uiteten met 2 vriendinnen dus hoop dat ik het trek.
@Cindy, spannend, hopelijk weet je dit weekend meer @ Marywoods, wat balen dat Thomas ziek aan het worden is, hopelijk voelt hij zich morgen wat beter... @Wupje ohh dat is balen dat je niet lekker bent, toch veel plezier en eet smakelijk!! Onze grote meid is vandaag voor het eerst gaan staan Ze stond in haar bedje naar het ochtend slaapje, was helemaal in tranen hahahaha. Zometeen dochterlief maar wakker maken ze ligt al vanaf 5 uur in bed ze was zo moe, maar als ik haar laat liggen gaat ze later op de avond spoken. Dus zometeen om half 7 uit bed, nog even met 1 van de honden lopen de andere is vanmiddag al lekker meegeweest en daarna in bad, papfles en lekker naar bed... Wat is het nog heerlijk weer hé, dan kun je nog lekker wat buiten ondernemen.
@Brett dat is geweldig he als ze eenmaal staan!!!!! @Marywoods jeetje wet erg voor jullie, nu maar hopen dat het beter wordt!!! En inderdaad het weer is heerlijk, lekker een frisse neus halen en wandelen met mijn dochtertje even je verstand op nul zetten!!!
Ik pak het ook niet verkeerd op hoor mootje, maar ik vergat het gewoon steeds en ik slik nu iedere dag multivitaminen met foliumzuur maar dus niet die aparte zeg maar. Mary; oooh hopelijk is Thomas snel opgeknapt! En natuurlijk een topdag gewenst morgen! Tessa, van harte welkom! Hopelijk ben je snel zwanger! Wupje; heel veel plezier met je uitje vanavond! Brett en Cindy; ja het weer was echt lekker vandaag! Op de kou kun je je kleden maar zonder regen en met het zonnetje erbij is toch wel lekker. Louise en ik zijn vandaag ook lekker buiten geweest, heerlijk dan een rode neus en koude handjes en naar binnen om samen wat te drinken en een koekje te eten... zo gezellig die hollandse burgelijkheid
@ marywoods: Een hele fijne dag morgen en ik hoop dat Thomas gauw opknapt! @ de rest: ik lees later nog wel even bij..
@Manuela, ik vind dat ook heerlijk hoor, gister nog lekker naar de kinderboerderij gefietst, lekker beetje keuvelen onderweg, liedjes zingen en dan daarna lekker met een bak thee op de bank kindje tevreden op bed.... Heerlijk
Thanx voor alle support meiden! Vanmiddag had ie 37.3 dus dat leek de goede kant op te gaan. Omdat ie met de luch niets had gegeten heb ik toen ie wakker werd maar pap gegeven. Vanavond wel weer 38.1 en dus maar pm gegeven. Heb een 6maanden potje (lekker zonder stukjes) gegeven en daar heeft hij ongeveer de helft van opgegeten. Laten we hopen dat het morgen beter is. Een beetje verhoging is geen ramp, maar misselijk en spugen zou wel vervelend zijn.... Nou ga ff mijn maskertje van mijn gezicht boenen en nog even relaxen! Nogmaals bedankt allemaal meiden voor jullie steun! Oh ja, en als we terug zijn van huwelijksreis ga ik weer leuk op jullie berichtjes reageren
aahh gelukkig Marywoods, een hele fijne dag wens ik jullie toe en geniet er maar van maar dat doe je vast en zeker!!!! Ja die hollandse burgerlijkheid heeeeeerrrrlijk hahaha, morgen is hier de markt en dan vindt ik het ook altijd leuk om te gaan wandelen en lekker koekjes kopen op de markt en thuis met zijn tweetjes smullen... Mijn vriend heeft de test bekeken en zag ook wel iets na mijn aanwijziging....ga dit weekend weer testen en dan zou het streepje donkerder moeten zijn dus dan weet ik meer...hoop het zo maar als het niet zo is ook goed gewoon verder met oefenen hahahaha
Marywoods ik wens je een hele fijne trouwdag vandaag!!! Geniet van alle leuke dingen en ik duim voor je dat het goed gaat met Thomas!! Veel plezier meid! Gisteren nog een gezellig avondje gehad met de meiden en nog even een lekker wijntje gedronken nu het nog kan Vandaag een mama-dag ik weet nog niet wat ik ga doen, weer is echt snert hier, vieze regen :x
Ja hier alles zijn gangetje. Ik lees en leef wel mee maar heb eigenlijk verder niks te vertellen Nou misschien 1 ding dan....Damian loopt sinds een goede week
hey hey chelleke: geweldig nieuws toch dat is echt om trots op te zijn! het duurt altijd erg lang voor ze uiteindelijk durven. wankel de wankel hier gaat het steeds beter met lopen! hij loopt echt de hele dag op en neer! hij kruipt helemaal niet. maar kruipen koste hem veel moeite. dus eigenlijk ideaal. joppe kan nu ook sinds een week zelf opstaan. zo leuk allemaal met die kleintjes.. ik weet ik raak er niet van uitgepraat erg he. mootje
Helemaal niet erg hoor, hihi Damian kan wel heel makkelijk kruipen en vind dat soms nog wel erg makkelijk. Maar toch loopt hij heel veel en eigenlijk valt hij heel weinig. Opstaan lukt hem ook, maar nog niet altijd makkelijk, hihi
MaryWoods een hele fijna dag gewenst vandaag cindy, spannenddddd, wanneer ga je testen dit weekend. Heb net de ovutest gedaa over 10 min mag ik kijken
chelleke: jeetje was is hij snel met zelf opstaan, joppe heeft er maand over gedaan en denk je dat het raak is (veel geklust) hihi grappig woord nog steeds. en brett??? en mag je? marywood: ik hoop zo dat thomas lekker is opgeknapt...en het weer een stuk beter is dan hier...maarja als het maar droog is he! wanneer ga je opvakantie dan? wel genieten hoor! foliumzuur: preciese weet ik niet hoor, maar ik slik 5.0mg en in wat in een normale foliumzuur is 0.4mg. wat je normaal moet slikken. dan zou ik nu een supper overdosis moeten hebben en wat je te veel slik plas je gewoon weer uit. ik merk dat ik heel goed op reageer (door middel voel me veel fitter). we klussen hier nu om de dag nu... misschien wel erg vroeg...maarja wil geen eitje missen. anders ook misschien toch de volgende maand met ovu test. ingeltje hoe gaat het met je??? ik ga naar (overgroot) opa. ff kijken hoe het is met hem. xxx mootje