vandaag toch een testje gedaan.. en jah was licht streepje te zien :d nu morgen afwachten en anders over paar dagen weer testen
Jaaa mama2006, spannend hoor, ik hoop dat je over een paar dagen een dikke vette streep hebt Het komt vast en zeker helemaal goed. Alvast een kleine felicitatie
Hoi, Even een rare vraag. Normaal ben ik best wel vochtig, mijn man grapt altijd dat ik een glijmiddelfabriek kan beginnen, haha. Nu merkte mijn man gisteren ineens op dat ik erg droog was, komt dit iemand bekend voor? Ik zit nu 5 dagen na mijn eisprong, dus ik zit ook in de wachtperiode. Trotsemama, bij Pete hebben we het onze ouders en broers gelijk verteld, maar voor de rest hebben we het geheim gehouden tot mijn eerste echo met 8 weken. Fijn dat je een goede echo hebt gehad! Djezelf, jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Wanneer ga je trouwens trouwen? Mama2006, jammer dat je toch ongesteld bent geworden! Was het wel een gekleurd licht streepje? Misschien dat het anders een indroogstreepje was. Funny, veel plezier tijdens je weekje weg! Groetjes Saskia
@mama2006: BALEN! Wat vervelend voor je. Terwijl je toch een licht streepje op de test hebt gezien... @Sassie1980: Het zou best kunnen dat het met je wachtperiode te maken heeft. Vaak verandert na je eisprong je slijm, het wordt minder en klonteriger (sorry, klinkt beetje vies...). Nou, ik heb net 3 dagen thuis gezeten met keelontsteking een een lichte griep. Ik vraag me af of dit invloed kan hebben op een eventuele bevruchting. Iemand een idee? Liefs, Daphne
Gezellig Marloes22! Succes! Ik zie trouwens bij sommige cijfertjes onderaan je bericht staan. Waar staan die voor? Gr, Daphne
@Veertje, nou jouw cyclussen verlengen zich ook zeg. Vervelend hoor! (lijkt mij...) Ik heb wat dat betreft niks te klagen, mijn cyclus is precies 30 dagen, op de dag nauwkeurig! Daarom kon ik van Kamiel al 1 dag na mijn nod testen. dat was wel lekker hoor. Hoefde ik tenminste niet zo lang te wachten! Ben benieuwd hoe het nu gaat. Of ik nu weer zo snel zwanger word ook. We hebben geklust op de dag voor mij eisprong, maar ben meteen daarna ziek geworden (griep+keelontsteking). Tja of dat nou zo bevordelijk is voor zwanger raken vraag ik me zeer af. Al met al voel ik me niet echt vreemd ofzo. Het zweeft wel af en toe in mijn hoofd dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar ben er gelukkig niet elke minuut van de dag mee bezig (wat ik wel had met de eerste). Ik heb wel die hoop, maar mocht het niet zo zijn, dan komt een mei-kindje nog dichter in de buurt mocht het de 2e of 3e ronde wel lukken! hihi Nu alleen thuis, ziek te zijn. Kamiel is logeren en manlief is naar een congres. Ik zou eigenlijk naar een bruiloftfeestje gaan maar ben nog niet helemaal lekker. En daarbij heb ik erg schuldgevoel dat ik Kamiel niet genoeg aandacht heb kunnen geven de afgelopen dagen doordat ik ziek was. Ik heb net echt effe zitten janken bij mijn vriend aan de telefoon. Ik had het niet meer....pff. Zo, moest ik ff kwijt. Nu ga ik maar eens naar bed, morgen toch maar weer aan de slag. Maar wel heeeeeeel rustig! Liefs, Daphne
Het is ook zeker vervelend, toen ik zwanger wou worden van Stijn zat ik ook altijd precies op 30 dagen, helaas kan ik dat nu niet zeggen. Ik hoop dat je je alweer wat beter voelt.
Nou, vanmiddag weer naar de dokter, want ik heb het gevoel dat mijn medicijnen niet werken voor mn keelonsteking. Ik hoop wel dat hij me iets geeft wat niet schadelijk is als ik evt. wel zwanger ben. Maar ja, hij kan nu ook nog niet testen, anders zou hij dat wel doen denk ik. Ik heb zo'n fijne dokter! Zat er aan te denken om die matcare testen aan te schaffen, waarmee je eerder kan testen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar een beetje huiverig voor ben. Dadelijk ben ik wel zwanger en heb ik gewoon te vroeg getest! Voel me wel duizelig sinds 2 dagen...had tijdens mijn eerste zw daar ook last van, heb altijd een hele lage bloeddruk gehad tijdens mn zw. Maar kan op de een of andere manier gewoon niet geloven dat ik ook voor de 2e in 1 keer zwanger ben... Liefs, Daphne
Net dus een test gedaan omdat ik vond dat me buik dikker was geworden en het rare is zag een licht streepje dit kan toch niet want ben wel ongesteld..