wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja Vrijdag sowieso, misschien kan hij morgen nog even snel langs *wippen* hahahaha. En dan kunnen we Vrijdag nog eens klussen dan moeten we goed zitten toch?? Nouja ik test morgen vroeg rond 10 uur nog een keer en dan zullen we zien....

2. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Brett: Als hij vandaag positief is dan heb je binnen 24 tot 36 uur je eisprong dus als je dan vandaag, morgen en bv zaterdag zou vrijen (als dat mogelijk is) dan heb je de grootste kans. Ik hoop voor je dat hij vandaag positief is!

3. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou de test is positief vandaag!!! Nu maar duimen dat hij straks nog even langshuis kan komen of anders vanavond thuis is :)

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Brett veel plezier ;)

Ik ben aan het aftellen....nog 7 dagen......

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Shenoby; beetje laat maar welgemeend! Van harte gefeliciteerd :D

Brett; heel veel plezier en zet hem op! En naderhand met je billen op een kussen en je benen in de lucht hihi

Ik ga zaterdag beginnen met de ovutesten die ik van Sandra heb gekregen! Ik ben heel benieuwd!!

Citroentje; spannend hoor... ik hoop voor je dat het raak is!

6. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Hey,

Wat is het hier weer gezellig :D. Lees af en toe mee, maar de tijd ontbreekt helaas om echt te reageren.
    Hier gaat alles prima. Net de eisprong gehad. Ben er nu ook achter dat ik eigenlijk geen ovutesten hoef te hebben. Kreeg knallende koppijn gisteren, dat had ik vorige week, achteraf gezien omstreeks die tijd ook. ;)
    Maar goed.. tanden op elkaar en heb het toch maar gezellig gemaakt, ha ha ha :D
    Toch wel handig die testen, want het maakt het allemaal wel wat inzichtelijker.

@ brett: duim met je mee;)
    @shenoby: Gefeliciteerd met je verjaardag! En hopelijk kunnen we je ook gauw feliciteren met wat anders :D
    Hopelijk zijn er hier gauw weer een hoop meiden zwanger!
    Groetjes,
    Kien

7. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou mijn man is vanavond niet thuis :( Dus hopelijk maken we morgen ook nog een kansje :)

@Citroentje, succes met aftellen.

@Manuela, ik hoop op snel een positieve test voor jullie, dan kan je pas echt weer af gaan tellen vind ik als die eisprong eenmaal is geweest;)

@Kien, Nou ik ga duimen voor je dat het niet voor niets is geweest :)

8. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Nou meiden jullie zijn in ieder geval volop aan het ovuleren! Daar begint het allemaal mee ;).

Manuela ik hoop dat je snel een positieve test hebt!

Kien doe goed je best ;) en ik ga voor je duimen!

Brett: Balen dat je man geen tijd heeft vandaag, hopelijk kan hij morgen er op tijd zijn dan zou je officieel nog op tijd moeten zijn. Binnen 24 tot 36 uur zeggen ze. Ook voor jou ga ik duimen!

Hopelijk krijgen we snel een hoop positieve zwangerschapstesten.

9. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    @ sandra.. We doen idd ons best, hi hi..
    @ brett.. Balen! Maar hopelijk is morgen genoeg..

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Kien, hihi ik dacht al... vorige week?? Dan heb je 2 keer een eisprong.. als dat toch eens zou kunnen he :D

Dus jullie zijn ook lekker aan de klus geweest. Hopelijk over een week of 2 een positieve uitslag!

Ik heb net Louise in bed gelegd en ga zo heerlijk extreme home makeover kijken en daarna door naar rtl5 voor expeditie robinson. Mannetje is net de deur uit om iemand met zijn pc te helpen dus heb de avond voor mezelf... Ook wel eens lekker ;)

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden!

Hier was ik weer even *zwaaaai*

Weer bijna een maand geleden dat ik een reactie heb achter gelaten. Ik lees zo af en toe wel mee hoor!

Zit alweer een paar dagen voor mn nod! (zondag/maandag).
    Ben deze maand begonnen met temperaturen, om zo mn ei wat duidelijker te vinden (zat er vorige maand gewoon 1 week naast ;)).

Maar nu heb ik mn ei duidelijk gevonden, en ook goed geklusd, dus hopen maar dat het raak mag zijn.

Ik voeg nog niet veel, af en toe voel ik iets in mn tepels, maar datkan ook "schijn" zijn, omdat ik het graag wil!
    Wel vandaag een heftige kramp onderin mn buik gehad... weet niet wat dat was.. leek op een wee:(:( daarna nog even doorgezeurd..

Hoe is het met jullie?

Liefs

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai!

Ik kom ook even zwaaien :) Na een drukke werkweek nu gelukkig weekend. Kyano nog steeds verkouden en ook bij mij zet de griep niet echt door. Verder alles zijn gangetje.

Mijn duimen draaien voor alle mama's die op de wachtbank zitten of een positieve ovulatietest hebben!
    Brett zeker voor jou!!!

Nu gauw aan het eten beginnen. We eten vanavond zalm uit de oven met witte kool en aardappels, jammie :p

13. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Dag meiden,

Al even net gereageerd, maar net even bijgelezen.
    Wij hebben afgelopen weekend geklust, maar niet zo heel veel! Voor mijn gevoel net voor de eisprong en op de dag zelf.. Omdat ik niet test wanneer de eisprong is, weet ik het natuurlijk niet zeker!!

Voel nog niets, (bijna niets ben vanaf nu voorzichtig want zal niet de eerste keer zijn, dat ik bijna zeker ben van zwangerschap gebaseerd op illusies!) Verwacht er eigenlijk ook niet veel van dit keer. Volgende periode zal ik de ovulatietesten eens proberen. Welke zijn aanraders?

Dus we gaan lekker verder, vandaag naar Burgers Zoo, wordt een mooie (en redelijk warme) herfstdag, dus dat kan niet stuk!

@ Ingeltje, ik ben benieuwd naar je... geen nieuws is goed nieuws???

Groetjes Bianca!

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bianca de echo van Ingeltje was goed! (ik schrijf met haar bij de septembermama's :)) Ik hoop dat jullie op de goede dag geklust hebben.

Voor mij zal deze ronde waarschijnlijk ook geen zwangerschap opleveren. Volgens mij niet op de juiste tijd geklust.
    Het gekke is trouwens dat ik nu heel veel witte afscheiding heb, en ze zeggen dat je dan vruchtbaar bent, maar ik zit al bijna op het einde van de periode :( Is het een fabeltje?

15. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook weer even na een druk weekend, was vrij maar ivm met een zieke collega extra gewerkt :) Morgen ook weer een dagje en dan pas volgende week Zondag weer gelukkig :D Hier zijn we aan het aftellen hopelijk op de juiste tijd gelukt.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bianc en Brett, hopelijk voor jullie over een ruime week een dikke posi test!!

Bianc, ik heb dat ook al een paar keer gehad... dan denk je nou nu ben ik echt zwanger... en dan weer niet. Ik probeer mezelf ook in toom te houden hoor, want af en toe neemt je geest een loopje met je!

Wupje; veel witte afscheiding is normaal rond je eisprong maar kan ook komen door een zwangerschap. Ik had dat met Louise althans wel, rond nod en nog een tijdje daarna veel afscheiding. Wie weet hebben jullie toch op tijd geklust!

Kiss; weet je al iets? Heb je al getest??

Hier wachtende op de eisprong, ovutesten zijn nog te licht dus nog een paar dagen geduld hebben... Ik hoop veel mooie streepjes deze ronde!

Voor de afleiding vandaag maar begonnen met Sonja Bakker... hopelijk kan ik er nog even flink wat kilo's afkrijgen. Ik was met Louise bijna 30 kilo aangekomen *schaam schaam*

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Manuela oh dat zou dan echt vreemd zijn want aangezien ik een hele korte cyclus heb, is mijn eisprong normaal gesproken vrij vroeg en dus niet een week voor mijn nod. Dus dan zou alleen het laatste overblijven........en dus wel goed geklust hebben??? :) Ik ga nergens vanuit maar wordt stiekem wel spannend :)

Wat goed van jou, aan de Sonja Bakker gegaan!
    Zo'n ovutesten is toch best een goed idee, voor de volgende ronde ook maar eens overwegen.

18. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Wupje ik heb ook als ik zwanger ben veel witte afscheiding, echt dat je het soms voelt lopen (klinkt een beetje ranzig ik weet het). Daaraan kan ik vaak al wel herkennen dat ik zwanger ben. Dus wie weet!!!! Ik hoop het voor je.

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hmm maar de witte afscheiding is vandaag alweer weg :( Dus ik vermoed eerder een late eisprong en dus waarschijnlijk een langere cyclus ;) We wachten geduldig af ;)

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mijn echo was inderdaad prima! Wel een bloedstolsel wat daar niet hoort te zitten, maar hoop daar geen rare dingen van te zien.

Wup: ik heb ook enorm veel afscheiding (haha zo klinkt het alsof ik 7 onderbroeken per uur moet wisselen:D) als ik zwanger ben ;)

Deel Deze Pagina