wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Manuela, ohh 30 kilo maar ik kwam er 36 aan *schaamt zich nog harder* :) Er zijn er alweer ruim 20 af hoor ;)

Ja dat van die afscheiding herken ik wel, had het heel erg toen ik zwanger was.

Zo avondje werken zit erop, nu lekker 6 dagen vrij heerlijk.

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Meiden maak me niet gek!!!! :x ;) :D
    Ik ben straks heel teleurgesteld als ik toch ongi wordt....

3. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Wupje: Wanneer is je NOD? Ik ga gewoon heel hard voor je duimen maar probeer jezelf inderdaad niet gek te maken want dan valt het als het niet zo is inderdaad enorm tegen en dat voelt zo k.t.

@Ingeltje: Fijn dat het goed gaat met je en dat je een goede echo had gehad. Enig idee wat dat stolsel kan zijn of hebben ze dat niet gezegd?

Hier alles goed, zit echt in spanning voor maandag voor de eerste echo, hoop zo dat het dit keer wel gewoon goed is.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sandra mijn nod is vrijdag dus ik hoef niet lang meer te wachten.
    Oh spannend de eerste echo komt eraan!!! Ik duim voor je!

5. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi hoi

We zijn weer terug van een ruim een week vakantie!
    ik dacht nou moet heel wat bij lezen, maar het valt mee!

We zouden eigenlijk gister de mri hebben, maar joppe werd wakker.
    toen bij net op de tafel lag maar zelfs extra dosis hielp niet. pas na 3 uur na de behandeling viel hij als een blok in slaap in de auto op weg naar huis.
    het is zo jammer viel zo tegen ook omdat ze pas na 5x prikken, raak hadden met infus en dat je gewoon naar huis moet.

we hebben hier een stel eigenwijze kindjes hier :p

maxi: jammer dat je je zo moei voelt! maar goed doel
    ik vind het zo knap dat een aantal moeders gewoon mee doen met moeders voor moeders. ik kan het niet heb al genoeg aan mijn zoontjes plas op te vangen.

bret: jammer dat je man die avond niet thuis was... hopelijk toch nog raak...
    lekker vrij! geniet er van vandaag erg mooi weer en niet eens zo koud.

kiss78: spannend hoor, gelukkig weet je nu wel precies de eisprong.

manuela: nou hier ook lichaam een loopje met me neemt! ik vertrouw er niet meer van. ik zie het wel eerst maar niet ongesteld worden.
    en ik heb idee dat dit weer een lange cyclus gaat worden :S
    kreeg zondag een steek in mijn buik. (misschien toch eisprong).
    het lijkt wel of je alles voelt.
    knap hoor sonja bakker! ik ben ook zn 25 kilo aangekomen. maar zit nu 64 kilo ben tevreden! gewoon opletten wat ik eet.

Sandra: wat spannend echo maandag! denk aan je.

denk dat wij pech hebben gehad deze ronde! op de camping ging joppe maar slecht slapen en hebben we niet geklust in de caravan.
    en daarbij had ik weer een schimmeltje gek van te worden... net op het moment dat we er voor gingen. hebben hier meer mieden last van een schimmel?

nou ik ga joppe fruithapje geven... en d+an d*e** caravan opruimen en joppe typt ook ff mee... nou doei doei

6. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Mootje: wat vervelend dat de mri niet ging lukken en ook dat ze 5 keer moesten prikken, je zou ze toch wat :x. Arme Joppe!
    Ik heb ook vaak last van een schimmel gehad maar in mn zwangerschap heb ik spul gehad wat geweldig werkte en sinds die tijd nergens meer last van gehad dus hopelijk blijft dat zo.

Maxi: ja hebt toch de 29ste je eerste echo of niet?

Wupje: Vrijdag je NOD is nog te overzien, spannend hoor!!!

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Oh Mootje wat vervelend voor Joppe en jullie!!

@Wupje spannend voor je dus haha...

euhmm verder ben ik het ff kwijt, ik heb nl wel steeds meegelezen maar niet gereageerd.....

Ik zit met een dillema, vandaag zit ik op dag 23 van m'n cyclus de vorige 2 was ik dus vandaag ongesteld.....nu nog niet. Testen is nog te vroeg denk ik want m'n eisprong kan geen 14 dagen geleden zijn, ik had nl op 13,14 en 15 okt een neg ovutest (daarna vergeten te testen dus wanneer wel pos weet ik niet)
    Zijn er meer dames die met zo'n korte cyclus zitten en zo ja wanneer test je dan?

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje balen zeg van die mri. Maar wat ging er dan precies fout? Ik snapte het niet helemaal :) Moet Joppe dus eigenlijk slapen op het moment van MRI?
    Jammer ook niet op de goede dagen kunnen klussen :( Wij waarschijnlijk ook niet aangezien ik grieperig was en dus echt geen zin had. Maar de meiden hebben mij nog een beetje moed ingepraat ;)

Citroentje ik heb een korte cyclus van 24 dagen maar heb tot nu toe nog geen gelegenheid gehad om te testen omdat ik steeds precies op tijd ongi werd. Ik zou het nog een dag of 3 afwachten. Spannend!

9. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallo!

Ben ik ook weer ef,

@mootje, idd balen van Joppe. Wat een toestand he. Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed.

@zwangerschapskiloooooooos, ik was er 20 aangekomen, na klein jaartje alles er weer af.. maar heb wel 8 weken gesonjaat... toen vond ik het mooi geweest. Ben elke week 1 kg kwijtgeraakt en het dieet i.c.m. afvallen gaf me tevens een kick!

@schimmel, ik heb daar 2 mnd geleden of zo voor het eerst last van gehad.. ech heel erg! Ik had vooral veel jeuk. Wanneer een man aan zijn b#ll%n jeukt is het nog daar aan toe! Maar wij vrouwen.... hahahaha. Ik kreeg toen zo'n bolletje wat ik in moest brengen en ik zou er binnen 2 dagen vanaf zijn. Het duurde iets langer en toen was ik er inderdaad vanaf. Hopelijk blijven die vervelende bacterien weg, kunnen we niet gebruiken bij het zwanger worden ;)

@afscheiding, zelf heb ik er zelden last van. Maar dat maakt mij een uitzondering geloof ik. Soms een heel klein beetje, dit lijkt rondom mijn eisprong..

Wat mezelf betreft... over een week NOD maar ga nergens vanuit. Ik voel niets en alles wat ergens op lijkt veeg ik meteen van tafel, dat zullen mijn darmen wel zijn! Ik heb tevaak geloofd dat ik zwangerschapsversch. had en dan kom ik bedrogen uit. Geen zin in dit keer.. Ik heb ook veel andere dingen aan mijn hoofd, weinig tijd om er aan te denken deze maand.

Fijne avond allemaal, ik ga niks doen.. oftewel, bankzaken..
    Bianca

10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hi ladies,

hoe is het met iedereen?? Ik heb geprobeerd alles terug te lezen, maar is te veel om te onthouden ;)
    We hebben een heerlijke huwelijksreis gehad (hoewel ook wel wat slecht weer, maar we hebben ons prima vermaakt! ;)) en zijn nog steeds aan het nagenieten van de geweldige trouwdag!! Volgende week woensdag krijgen we de DVD met de foto's, maar vrienden hebben ook foto's gemaakt, dus misschien lukt het me om morgen een foto te laten zien (als iemand weet hoe dat moet.... ;))
    Afgelopen maandag ongi gehad en is al weer zo goed als over (heel raar, eigenlijk maar 1,5 dag echt ongi geweest...), dus we kunnen nu echt helemaal los ;) hihi

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mootje; echt balen zeg... moeten jullie nou terug voor een nieuwe mri?

Sandra; hoe gaat het met jou?

Citroentje; je zou denken, fijn zo'n korte cyclus maar het zorgt dus ook weer voor dilemma's ;) Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou 'gewoon' een paar dagen wachten en dan een testje wagen.

Wupje; balen zeg, maar voel je je wel weer wat beter? Geen Caramba hopelijk :D

Bianc; netjes hoor, na een jaar weer alle kilo's kwijt! Ik hoop dat het me lukt om 8/9 weken te SB-en en aardig wat kwijt te raken. Wil er het liefst 8 kilo afhebben en zo mogelijk nog een paar bonuskilos :D
    En als jij nou alles van tafel veegt, gaan wij gewoon voor je duimen!

Mary; welkom terug! Wat fijn dat jullie hebben genoten van de huwelijksreis! Was Thomas mee? Ik ben wel benieuwd naar de foto's. Wil je morgen ook wel helpen om ze online te krijgen hoor. Mijn mail/msnadres staat in mijn profiel. En 1,5 dag ongi... jeetje, dat is beter! Bij mij is het 5 dagen behoorlijk heftig...

Nou ik heb zaterdag een ovutest gedaan die was heeeeeeel licht, dus negatief. Zondags weer, en ook weer heeeel licht. Maandag en gisteren niet getest, sinds vandaag erg veel afscheiding maar wel waterig zeg maar (sorry voor de vieze praat :)) Als ik bijv opstond na een tijdje te hebben gezeten was het net alsof ik een beetje in mijn broek had geplast hihi Vanavond weer een ovutest gedaan en het streepje was een stuk duidelijker maar nog niet zo dik/intens als het controlestreepje. Wel heerlijk geklust maar ik verwacht dan mijn ei pas vrijdag of zaterdag. Ik heb nog 1 testje liggen en twijfel dus wanneer ik hem zal gebruiken.

Anyway.... ik ben erg moe dus ik ga maar eens mijn bedje opzoeken, fijne avond en anders slaap lekker!

12. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Marywoods, goed om te horen dat de huwelijksreis leuk was, ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!

@ Manuela, Misschien handig om dan zaterdag nog een test te doen ofzo. Ik had toen zaterdag een streep die bijna even dik was als de controle lijn en zondag was hij positief, de vrijdag en donderdag ervoor was hij wel donker maar lang niet donker genoeg. Bij mij duurde het dus nog 3 dagen. Ik hoop dat je laatste test goed positief is dan weet je iig wat meer.

Met mij gaat het goed, ben flink zenuwachtig voor maandag, mag gelukkig al om 10 uur dus redelijk vroeg in de ochtend. Manlief gaat ook mee dat was eerst niet de planning (gedoe met vrije dagen op het werk) maar uiteindelijk kon het toch, ik blij want om daar nou alleen in de spanning te zitten en misschien slecht nieuws te krijgen daar zit ik niet echt op te wachten. Mn gevoel zegt wel dat het goed zit maar hardop zeggen durf ik het niet.

Fijne dag allemaal

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Ben er even niet meer geweest, maar moest veel werken en Mason is ziek ( keelontsteking) hij zit nu sinds gisteren aan een kuurtje.
    Mijn man en ik hebben na mijn menstruatie 2 wkn geleden toch besloten er deze maand al voor te gaan. Wel spannend :D

@ Mootje, mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarvoor de Mri moest? Wel heel vervelend dat het niet lukte zeg en dan ook nog 5x prikken :(
    @ sandra, heb je maandagochtend een echo?

14. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hi allemaal,

ik waag een poging om een foto te plaatsen....
    De officiele foto's van de fotograaf krijgen we woesdag pasop DVD, dus dit is een kiekje van vrienden.
    Kijken of t lukt...

15. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    yyeeeeh, gelukt!

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Erg mooi die onderkant van die jurk wat ik zo kan zien. :D

17. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Thanx! Als de echte foto's er zijn zal ik er nog wel eentje plaatsen; misschien beter te zien. En daarna hou ik op met trouwfoto's spammen hoor ;)

Oh trouwens, nu we er weer helemaal voor gaan ga ik natuurlijk weer aan de foliumzuur of multi-vitamines waar foliumzuur in zit. Maakt het nu nog uit welk merk? Had bij mn vorige zwangerschap Femnatal van davitamon. Wat vinden jullie?

18. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi

Bij joppe werd een soort van vloeistof in zijn anus gespoten.(net als een zetpil). Waardoor hij eigenlijk in slaap had moesten vallen,
    hij viel wel in slaap uiteindelijk op kamer waren we aan het wachten waren voor de mri (dat was gewoon van vermoeidheid) volgens mij. na al dat gehuil met dat prikken en niet van dat middeltje. zelfs na een dubbele dosis hielp het niet meer.
    Tijdens de MRi had hij moeten slapen, maar dat deed meneer niet. kindjes van 1,5 bijna blijven echt niet stil liggen.

De reden voor de MRI is dat aan de hand van de mri word besloten of er binnenkort een operatie plaats vind voor zijn bult op zijn rug (opengesloten ruggetje). omdat er toch wat reflex verschil (in de benen) is en dat dit er nog niet was, en nu toch zien dat er verandering is. ze willen gewoon even zien hoe het er van binnen uit ziet. ook omdat de eerste mri ook niet al te duidelijk was (hij was toen vierdagen oud).

ik hoop dat we snel bericht krijgen dat we weer mogen voor de MRI.
    dat zal zo over 3 weken zijn. (erge lange wachtlijst)

@tessa: jammer dat mason ziek is, sterkte ermee
    Gezellig dat je ook komt mee klusen :D

@Marywoods: Ook van uit hier fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad. 1,5 dag ongesteld! nou hier 6 a 7 dagen.

@Citroentje: hier ook geen ervaring met kortecyclus.
    sandra: oo fijn dat je mannetje met je mee kan! ik duim voor je... ik leef met je mee

Thanks voor medeleven tonen (zat er beetje door heen) maar ach leven gaat weer verder. jullie zijn lief :)
    heb eindelijk weer een beetje pufff vandaag, heb heel wat gedaan moet nog wel de caravan schoonmaken. maar dat kan morgen ook wel weer straks de foliumzuur ophalen bij de apotheek.
    meneertje is hier niet zo lekker denk weer last van doorkomende hoektanden.

Nou weer genoeg geschreven..
    gr. mootje

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mary; superleuke foto!! Jullie zien er prachtig uit!

Tessa; opnieuw welkom en klus ze ;)

Mootje; ik duim mee dat jullie snel weer voor een mri kunnen en het dan een stuk makkelijker gaat!

Louise en ik hebben vanochtend lekker bijna 1,5 uur in het bos gewandeld. Was erg lekker. Ze ligt nu te slapen terwijl ze haast niet meer slaapt smiddags.. Als ze straks wakker is lopen we samen nog even naar het postkantoor en naar de speeltuin (heb ik beloofd).

20. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    #14060 mootje1983, 29 okt 2009
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
    hoi
    misschien stomme vraag waar staan de fotos? ik kan ze niet zien.
    mootje

zo gevonden wat een mooie foto!
    nou van mij mogen er wel meer hoor!
    mootje

Deel Deze Pagina