@ marywoods: Mooie foto! Je ziet er prachtig uit en je man trouwens ook! Ik slik multivitamine van davitamon compleet Mamaplus met visolie. Ik eet zelf geen vis dus ik dacht dat kan vast geen kwaad. Toen ik zwanger probeerde te worden slikte ik de Etos zwanger worden pillen en toen was ik gelijk zwanger dus ben ik overgegaan op deze. @ Mootje: kan me voorstellen dat je er af en toe even doorheen zit, is ook volkomen logisch jullie hebben het niet makkelijk. Hoop voor je dat bij de volgende MRI Joppe wel goed gaat slapen zodat er duidelijkheid komt of een operatie mogelijk is of niet. Vindt het lief van je dat je met mee meeleeft. @ Tessa: Ik heb om 10 uur de echo maandag, ik zal die dag wel even laten weten of het allemaal goed zit. Komt wel pas ergens in de middag want de rest van de ochtend ben ik bij mn moeder. Liefs Sandra
Hoi Dames, @Marywoods: Fijn dat je een mooie huwelijksreis hebt gehad, mooie foto ook. Erg he dat zwanger voelen, elk steekje elk pijntje en dan toch ongi grrr wat je hoofd niet met je doen kan. Gelukkig hier even niet meer, de echo was super een mooi kloppend hartje en hoelang ja dat weten we nu nog niet zeker moet volg week nog een keer 1e meting 6.3 weken tweede meting 6.5 derde meting 6.6 ja zegt ze elke meting een dag erbij op.... ik heb wel gevraagd of ze daarmee niet even door kon gaan.... dan kan ik volg week bevallen. maar de verwachting is rond 19 juni. Ach Volgende week weer even naar mijn beeb kijken is natuurlijk geen straf..... Heb verder alles gelezen maar met mijn hoofdje op wolk nummer 7 blijft er natuurlijk weer niet veel hangen, las over een positieve ovu test..... hup hup aan de klus. En licht posi zwangertest duim duim duim duim.......enz En voor alle dames in de w8 maar weer DUIM DUIM....
heey dames sorry voor het lange niet schrijven. maar nikki is de hele tijd niet lekker dus daar ben ik veel mee bezig. inmiddels wel uitsluitsel gekregen van de HA ben 23 okt geweest en was toen niet zwanger. nu wachten op een cyclus... bij een cyclus van 28 dagen was normaal gesproken vandaag mijn NOD. maar nog helemaal niks in zicht. we zullen zien of het dit keer weer een paar maanden duurt. sorry dat ik niet op iedereen reageer. zodra nikki weer lekker in haar velletje zit zal ik even goed bijlezen enz
Dames bedankt voor het meedenken. Ik heb me tot vandaag in kunnen houden met testen maar helaas negatief.. (tja ik kan er wel een streepje in ontdekken natuurlijk maar goed dat is de geest van een vrouw die zwanger wil worden...want m'n mannetje ziet het niet) Ik ga maar weer afwachten en anders na het weekend nog een testje wagen dan zit ik op dag 28.... @Marywoods mooie foto zag ik, fijn dat jullie genoten hebben en wat gaat zo'n dag snel voorbij he?? Maar straks lekker terugdenken aan de dag met de foto's (ik kijk ze nog elke dag)
Dag dames, ik moet om 12 uur voor een echo, had gisteren en vandaag ook bruin bloedverlies dus ben bang dat de tweede miskraam eraan zit te komen. Heb ook last van mn buik maar goed dat kunnen de zenuwen zijn. Ik denk dat ik straks negatief nieuws krijg maar ik laat het als ik er aan toe ben weten.
Oh Sandra NEEE!!! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat er dus geen mk aan zit te komen! Heel veel sterkte zo en ik duim heeeeel hard voor je!!!
Hoi Sandra: wat een kut nieuws mag het wel niet zeggen maar oo wat vind ikdat toch weer erg. tranen staan in mijn ogen. ik hoop toch stiekem dat het toch goed zit. hoeveel weken ben je nu! sterkte met alles! ga je wel met iemand heen? mootje
Heej dames! Hier ook weer een zieke Kyano heeft oorontsteking aan allebei de oortjes Vannacht nog met hem naar de hap geweest want ik vertrouwde het niet. Hij had 39,8 koorts en wilde niet drinken. Hij heeft nu een kuurtje en het gaat alweer wat beter gelukkig. Pff de schrik zat er vannacht goed in. Damm ze moeten me echt niet aan mijn kindje komen! Marywoods wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben! Mooie foto zeg! Is dat trouwens Thomas op de achtergrond? En nu maar gaan met die banaan Ik gebruik gewoon het huismerk van Etos. Mootje oh ok nu snap ik het. Idd logisch dat zoÂ’n kleine uk niet blijft liggen in de mri Hopelijk mag hij gauw weer opnieuw. Dikke knuff voor jou meid! Maxi gefeliciteerd met de goede echo! Citroentje jammer maar er is nog hoop! Sandra meid verschrikkelijk . Ik duim heeeeeeeeeeel hard voor je dat het niks ernstigs is. ** Lieve ukkie blijf nog heel lang in mamaÂ’s buik zitten!! **
Dank voor jullie steun! Heb de echo gehad (ging samen met mn man) en er zit een ukkie van ongeveer 6weken en 2 dagen oud met een kloppend hartje. Dat is dus positief. Het bloedverlies komt denken ze van de baarmoedermond het komt in ieder geval niet uit de baarmoeder wat ook positief is. Ben nog steeds doodsbang dat het fout gaat maar goed ik heb donderdag weer een echo en ik hoop dat het bloedverlies snel stopt. Tot nu toe dus goed nieuws maar goed eerst zien dan geloven dat het echt goed gaat.
Oh meid gelukkig in elk geval een kloppend hartje!!! Onze duimen draaien hier dat het allemaal goed blijft gaan!! Dikke knuffel!
hoi hoi oo sandra wat fijn om dat te horen. ik heb net mijn been verdraaid of naja hij ging dubbel hoorde kraken. kan nog wel op mijn been staan maar doet zeeer au. wat een gedoe..... mootje
Ff snel want ik ben aan het koken maar Sandra; wat super dat je een goede echo hebt gehad!!! Logisch dat je toch nog bang bent maar ik duim mee dat het allemaal goed blijft gaan met je ukkie!
@citroentje, Balen dat de test negatief was, ja ik zie ook in iedere test een streep. zelfs als dat echt helemaal niet kan hahaha. @Maxi fijn dat de echo goed was, helemaal super!! @Sandra, Wat fijn dat je een kloppentje hartje hebt gezien, ik duim voor je dat het oeddverlies snel stopt. Dat geeft je toch een zekerder gevoel!! @Wupje, Beterschap met Kyano. Ik kan er ook niet tegen als mijn meisje ziek is hoor, vreselijk als ze niet zichzelf zijn @Mootje, hoe gaat het met je been?? @ Marywoodwoods, wat een super foto, fijn dat jullie z'on super dag hebben gehad!! Ik ben er ook weer even, wij zijn hard aan het aftellen, ik hoop zo dat die ene keer klussen net genoeg is geweest deze maand pffff. Vanavond een avondje alleen, mannetje komt morgen pas tegen 11 uur thuis, dan ben ik weer de hort op want ga lekker shoppen met mijn zus en ons meisje, heb er zin in!!! Fijne avond allemaal....
hi meiden, @ sandra: oooohwwww, hoop dat alles goed blijft gaan voor je!!! ik duim met je mee! @ wupje: naar he, als die kleintjes ziek zijn; ik ben liever zelf ziek dan dat Thomas ziek is... @ citroentje: nieuwe ronde nieuwe kansen! @ brett: shop ze!
Hoi Zo vandaag de hele dag gewerkt en nu lekker weekend Ben best zenuwachtig over 9 dgn testen. Ik heb vandaag foto's gekregen van de fotograaf op Mason zijn kdv. Helaas kan ik niet spammen ,want uploaden werkt niet, maar heb wel 1 nieuwe in mijn avater. @ Mootje, best heftig wat jullie dan allemaal mee moeten maken met Joppe. Veel sterkte en hopelijk is er snel meer duidelijkheid.' @ manuela, lekker zo wandelen in het vos. Heeft ze lang geslapen tussen de middag? @ sandra, wat fijn dat de echo goed was! Hopelijk ben je nu iets meer gerustgesteld. @ marywoods. het merk multivitamine maakt niet uit. Als je alleen floiumzuur wil slikken, kan je ook gewoon etos doen, dat is namelijk 400mcg per tablet en dat is bij elke foliumzuur het geval. @ maxi, wat fijn dat je echo goed was! Spennend weer zo'n zwangerschap he. @ shenoby, beterschap met Nikki. Hopelijk snel meer duidelijkheid over je cyclus. @ citroentje, spannend hoor. Moet zeggen dat mijn man het streepje toen destijds ook niet echt zag en ik was toch echt zwanger @ wupje, beterschap met Kyano
schattige foto tessa! ik neem denk ik het liefst multi-vitamine met foliumzuur er in, dan krijg ik meteen van alles de goede hoeveelheid binnen. Ga morgen maar eens wat halen! Nu wordt het wel weer heel echt om voor een 2de te gaan! Leuk en spannend!!