Goedemorge meiden, Pffff, even bijkomen van feestje gisteren. Heb me ook lekker laten gaan, wat gedronken (paar biertjes) en heerlijk gedanst! Was het om 3 uur nog niet moe.. maar man lief trok me aan de arm mee naar huis. (hij mag zo gaan voetballen, dus moest nog een beetje fit zijn) Ook ik heb over 2 dagen mijn NOD, ben er niet echt mee bezig, verwacht nog steeds niks, voel niks en denk dus dat ik mijn menstruatie begin deze week mag ontvangen.. Wil ook niet gaan testen, wacht het dit keer even af. Een klein beetje hoop hou je natuurlijk altijd! Ik geloof dat ik wel 3 van de 4 periodes VEEL hoop had door de kleine (ingebeelde?) kwaaltjes, nu heb ik dit helemaal niet en het zou mooi zijn als het dan nu toch........... @Citroentje: inderdaad jammer dat de test negatief was. Was je aan de vroege kant? @Mootje: Beterschap met je enkel! Hopelijk niet al te erg.. @ Tessa, wat een mooie fotookus.. Bij jou dus ook wel eens de verwarring.. Nou wij hebben een meisje en als ik met de wandelwagen of zo ergens ben, zeggen de mensen zo vaak, "Wat een schattig manneke!" Soms zeg ik zelfs gewoon.. JA HE! Maar dit is meestal als ik de mensen niet ken.. haha. @Sandra, heel fijn voor je dat er leven is geconstateerd... ik hoop voor je dat de tweede echo opnieuw goed is en je toch met een gerust gevoel kan gaan genieten. Begrijp dat het door je miskraam wat langer onzeker blijft. Maar kop op! @Citroentje... geen streep ook niet door mijn ogen. (Je moet ook niet 'scheel' kijken Oke, groetjes weer! Fijne zondag allemaal.
@Bianca, Ik heb dat ook hoor. Ik laat me ook niet gek maken door min lijf. Ik ga er ook gewoon vanuit dat ik Woensdag ongesteld wordt, anders valt het alleen maar tegen en ik ga ook echt niet beginnen aan testen voor mijn NOD.
hoi hoi Tessa, wat een lange tijd om dan bloeverlies te hebben, hebben ze nog een oorzaak gevonden? wanneer is jouw NOD? Sandra: hoe gaat het me het bloedverlies (niet door gezet)? citroentje: fijn dat de assistente zo met je mee leeft. dat is ook wel heel prettig voel je je op de goede plek. citroentje waneer is je NOD? meiden die weer mogen testen: wat zitten we weer bij dichtbij elkaar. als ik niet ongesteld dan test ik vrijdag. zijn er al meiden met klachten? haha ik vind het wel lastig om het niet eerder te gaan testen, maar ik weet dat misschien weer als de vorige maand afloopt. (postieve vroegtest). ik heb wel al een vroegtest in huis. we zien wel kijken of ik geduldig kan wachten. met mijn enkel gaat het weer vrij goed! loop niet zo erg mank meer (morgen weer werken) ben nu snot verkouden is ook alles bij elkaar niet goed van te worden (sorrie voor het zeuren).
Hey Citroentje!!! Ik dacht ik ga 's ff neuzen of er nog nieuws is aangezien ik toch achterde pc geplakt zit. Nu zie ik dat we toevallig allebei online zijn... Nog nieuws???
Hey Trieske, Heb jij niks beters te doen als zitten neuzen wat je schoonzus allemaal op internet uitspookt????? BEVALLEN bijvoorbeeld!!!!!!!!!!! Ja wel nieuws maar niet van het goede soort......
Hihi, erg ben ik he... Ja die broer van jou is vanmorgen om 8 uur weg gegaan en komt pas tegen 10 uur weer thuis. Tja, dan moet ik wat he. Vandaag doorgekomen? Bianca sms'te me net dat het bij haar ook vandaag heeft doorgezet... Mooi KL*TE dus voor jullie allebei weer. Hopelijk gaat maandag iets opbrengen voor je. Ik ga me maar ff fatsoeneren, ga bij mijn ouders eten...
Thanx! Ik ga nu maar van de zolder af (Michel heeft laptop mee). Wow jij bent gewoon Elite member, moet je het verschil zien tussen jouw en mijn berichten, whahaha, ik ben echt een groentje... Doei doei
Dag meiden, ik heb slecht nieuws heb net een miskraam gehad. Ik voel me behoorlijk rot en heb voorlopig even geen zin meer in zwangerschappen en alles wat daarbij hoort. Ik lees waarschijnlijk nog wel mee maar denk dat ik even geen behoefte heb om te reageren, hoop dat jullie dit begrijpen. Liefs Sandra
Oh jeetje Sandra, ik snap het helemaal dat je er ff geen zin meer in hebt en dat je je rot voelt. (en dan ben je volgens mij nog bescheiden) Heel veel sterkte met het verwerken!! Dikke knuffel!
Jeetje zeg... heel veel sterkte Sandra, hopelijk kun je het allemaal een plekje geven. Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf.