He meiden Kom hier ook weer eens spieken Het gaatme hier veel te langzaam! Toen ik hier kwam ging ineens iedereen op roze en nu al een tijdje niet, dat mag niet he Ik wil in november aleen nog maar roze zien :x Zo, ik hb gesproken, en nu allemaal luisteren en braaf ja knikken Hier alles goed, de tijd VLIEGT echt bij een tweede Moet echt bewust genieten van het feit dat ik zwanger ben want de tijd gaat zo snel... Ik heb gelukkig totaal geen kwaaltjes deze zwangerschap dus dat is genieten. Het enige 'jammere' is dat mijn weerstand vrij laag is en ik dus al 2 keer een flinke griep heb gehad. Nu dus ook weer thuis met de griep, erg vervelend! En ook beangstigend met al die berichten over de mexicaanse griep... Liefs XXX
Dag meiden, bedankt voor al jullie liever reacties. Ik dacht toen ik de miskraam kreeg nou wil ik dus echt voorlopig niet meer zwanger worden want met al die ellende en kansen op miskramen trek ik dat niet. Nu is het twee dagen geleden dat ik de eigenlijke miskraam heb gehad en jahoor het begint al weer te kriebelen. Volgens de gynaecoloog heb ik gewoon onwijs veel pech gehad de afgelopen 3 jaar (afgezien van de zwangerschap van mn zoontje dan) en is de kans dat een volgende keer wel goed loopt net zo groot als bij ieder ander. Ik moet wel de 25 ste terug naar een een of andere spreekuur waar ze gaan kijken of er een oorzaak is voor de miskraam maar de gyn zei dat die kans heel klein is, zeker als het ook niet in de familie voorkomt. Nou dat komt het niet want er is nog niemand die een miskraam heeft gehad. Dus toch maar weer proberen zodra het bloedverlies weer over is. Ik ga de komende tijd maar gewoon tempen, was met de ovutesten wel in 1 keer zwanger geworden maar ja dat zegt natuurlijk niks. Ik dacht als ik temp weet ik iig wanneer mn eisprong is en dan weet ik wanneer ik ongesteld moet worden. Ik wil alleen wel pas mocht ik overtijd zijn heel laat testen zodat ik al wat verder in mn zwangerschap ben voor ik echt zekerheid heb dat ik zwanger ben. Nu is de vraag natuurlijk of het allemaal weer snel gaat lukken maar goed dat zien we dan wel weer. Als het te lang duurt kan ik altijd nog ovutesten gaan gebruiken maar ik heb er zoveel nodig in een cyclus dat het bijna niet te betalen is mocht ik er een aantal maanden over doen. balen voor de meiden die weer ongesteld zijn geworden, hoop dat het snel raak is voor jullie.
Tinkerbel ja mam we hebben geluisterd Sandra ik denk ook dat je zelfvertrouwen een hele knak krijgt door de gebeurtenissen de afgelopen tijd. Maar idd probeer de moed niet op te geven! Ook voor jullie komt er zeker nog een tweede ukkie! Heel veel succes de komende periode! Hopelijk blijf je gewoon hier meeschrijven.
Hey dames, Ben even weggeweest, een weekendje Brabant. Moest echt even bijlezen. @Sandra, wat vreselijk!! Sterkte! @ alle dames die ongi zijn geworden; kl*te :x @ dames die bijna mogen testen: Ik duim voor jullie! Hier nod einde van de week weer, nu nog weinig tot geen kwaaltjes. Groetjes!
Zo even bijlezen en reageren hoor... het is gezellig druk geweest de laatste paar dagen! Wupje; echt balen van de duivels zeg! Wat fijn dat Kyano weer opgeknapt is. Wel een leuke dag dus gehad in de Efteling... moet ik ook weer eens heen, laatste keer was in 2004 Brett; spannend hoor... ik duim mee voor je, hopelijk is het toch raak! {edit] jeetje meis... jij ook al ongi!! Das nie goed nie hoor :x Ja die ovutesten is toch een beetje uitvogelen he, ik had er 5 gekregen van Sandra dus kon ook niet iedere dag testen. Als het deze ronde niet raak is, koop ik zo'n pakket en dan weet ik een beetje hoe het werkt. Mootje; wij klussen gewoon als we zin hebben, maar gelukkig merk ik inmiddels wel aan mijn lijf dat ik rond de eisprong zo g**l als boter ben dus dat is makkelijk hahahaha Tessa; voor jou dus ook erg spannend!! Goede symptomen, maar ja... je lichaam kan je ook voor de gek houden helaas. Hoop dat het voor jou goed uitpakt! Wanneer ga je testen? Ingeltje; leuk dat je er ook weer bent! Balen van de misselijkheid en het overgeven, maar ja, het is voor een goed doel... ook al is dat een dooddoener als je net boven de pot hebt gehangen Mary; volgens mij klopt je berekening wel... al kan je er natuurlijk altijd een paar dagen naast zitten... een lichaam is zo moeilijk te peilen, en helemaal dat van een vrouw Wij klussen dus gewoon wanneer we zin hebben maar ik probeer wel een beetje op te letten wanneer ik mijn ei heb (voor zover dat kan) en doe ik wat meer mijn best ervoor zeg maar Bianca; ook voor jou balen zeg.... het moet geen trend worden hoor, zou wel leuk zijn als er ondertussen wat meer zwangerschappen bijkomen! Tinkerbel; JA wij zullen braaf luisteren Veel beterschap en hopelijk is het nu de laatste keer dat je griep hebt!! Sandra; wat fijn dat je weer 'terug' bent. Nogal logisch dat je je behoorlijk rot voelt maar ik weet zeker dat er voor jou ook een 2e ukje in het verschiet ligt!! Hopelijk heb je snel een mooie, voorspoedige zwangerschap! Kien; welcome back! Was het leuk? Waar in Brabant zijn jullie geweest? Spannend hoor.. wanneer wil je gaan testen? Zo volgens mij ben ik weer bij, als ik iemand ben vergeten... sorry! Hier gaat alles goed, een kilo afgevallen na een week Sonja Bakkeren dus het gaat de goede kant op! Ik heb alleen wel sinds gisteren steeds in de middag dat ik helemaal weeig/misselijk ben. Niet dat ik denk dat ik moet overgeven, maar er net tegenaan zeg maar.. ook mijn buik is wat opgezet en heb zaterdag wat krampjes/steekjes helemaal onderin mijn buik gehad en vanmiddag ook weer (ik vermoed mijn baarmoeder).. we wachten het maar weer af... Trouwens mijn collega is zwanger geraakt met pcos... ze had al sinds april geen menstruatie meer gehad, naar de gyn voor onderzoek, 23 september nog geen zwangerschap (diverse bloedonderzoeken) en nu is ze ineens al 5 weken zwanger!! Echt een groot wonder, voor haar erg schrikken maar superleuk
NODdatum update 03-11-09: 23-10 MaryWoods 28-10 Shyen 29-10 Irisnaomi 31-10 Wupje 04-11 mootje1983 05-11 Brett 6/10-11 Kien 9- 11 Manuela79 25-11 Chelleke Geboortedata eerste kindjes: Zoontje 21-08-2006 (Dijkim) Iris 29-11-2006 (Irisnaomi) Louise 18-06-2007 (Manuela79) Zoontje 15-10-2007 (kiss87) Thomas 10-12-2007 (MaryWoods) Tim 13-12-2007 (citroentje) Kiara 23-05-2007 (Tihany) Meissie 01-02-2008 (Kien) Damian 26-04-2008 (Chelleke) Maartje 27-06-2008 (bianc76) Joppe 06-07-2008 (mootje1983) Dochter 18-09-2008 (Mamma1984) Zoontje 18-09-2008 (Sandra82) Kyano 24-09-2008 (wupje) Dochter 19-11-2008 (Brett) Alisha 11-12-2008 (Marijke25) Dochter ?-9- 2008 (Shyen) Zwanger : Runner (uitgerekend 18-12-2009) ? Ruben 20-02-2007 Justfem (uitgerekend 06-01-2010) ♀ Noa 26-09-2001 Claartje (uitgerekend 31-01-2010) ♂ Thomas 6 jaar Dennismartine (uitgerekend 19-02-2010) ? Luuc ?-?-2008 Momentje(uitgerekend 25-02-2010) ? Daan 18-06-2008 Ghaze(uitgerekend 13-03-2010) ? Kaan 24-10-08 Geesje 26(uitgerekend ?-03-2009) ? Zoontje 03-12-2008 MamavanRowan(uitgerekend ?-03-2010) ? Rowan 05-02-08 Emeisje24 (uitgerekend ?-03-2010) ? Zoontje 05-09-2008 Bebietje(uitgerekend ?-04-2010) ? Zoontje 21-09-2007 Trotsemama1(uitgerekend 20-04-2010) ? Noa 25-08-2008 Wannabemama(uitgerekend 26-04-2010) ? Zoontje 02-04-2008 Tinkerbel1984(uitgerekend 04-05-2010?)? Dochter 2008 Kimm29 (uitgerekend 14-05-2010?)? Zoontje 03-05-2008 Ingeltje (uitgerekend 23-05-2010) ? Zoontje 04-09-2008 Lee74 (uitgerekend 28-05-2010?) ? Sandro 27-06-2008 De tekentjes voor geslachtsaanduiding ? ♀ ♂[/QUOTE] Ik stond niet meer op het nodlijstje.. Ingeltje; ik zie nu dat je op mijn verjaardag bent uitgerekend! Leuk zeg
Hoi hoi Nou vandaag niks geen kwaaltjes van misselijkheid of iets dergelijks. Voel me gewoon normaal Tessa Spannend ,volgende week dinsdag testen ,of eerder als ik me niet in kan houden @ ingeltje, balen van die misselijkheid. Dus donderdag mag je de kleine frummel weer zien Ik denk zelf ook dat een zwangerschap nu anders is ,omdat je al een kindje hebt. @ marywoods leuk he man moest er 3 jaar geleden ook erg aan wennen. Wij klussen hier om de dag @bianc, he verdorie wat ontzettend balen van de duiveltjes @ brett, he verdorie, hopelijk gaat het niet verder doorzetten en ben je toch zwanger. @ tinkerbell, fijn dat je geen kwaaltjes hebt en probeer er idd maar lekker van te genieten. @sandra, ik hoop echt dat het voor jullie snel raak mag zijn! @manuela, supergoed zeg dat afvallen. Sonja doet het altijd goed he Leuk zeg voor die collega, dat zijn wel hele aangename verassingen
@Manuela, nou dat klinkt spannend @Tessa, Balen hé dat je niet meer kunt doen als afwachten Maar ik hoop voor je dat het raak is!! @Sandra, Fijn dat je hier weer bent, ik duim voor je dat de volgende keer alles goed gaat en jullie een mooi tweede wondertje kunnen omarmen. @Wupje, Ja idd hahaha, weet alleen niet of het manntje daar voor te porren is, we hebben al wel andere evil plannns Nou het bloedverlies is weer weg, verwacht dat het pas morgen of anders over 2 dagen echt doorzet heb al wel buikkrampen. Echt balen hoopte zo dat het vandaag doorzette dan zou ik een mooie cyclus van 35 dagen hebben en zouden we precies met de vruchtbare dagen in het weekend komen, dinsdag ei-sprong maar als het pas over 2 dagen doozet zit je weer op die ellendige dinsdag.
hoi hoi @Wupje, chelleke: wat balen zeg weer die duivel, duim op de volgende maand nou toch.... Het is echt stil bij ons met postiefe testen forumpje. @brett: heb jij dat altijd eerst een beetje bloed en dan meer bloedverlies. Wat is dat toch aldoor balen dat je steeds je eisprong door de weeks hebt. @bianc: hoe gaat het met maartje? hoest alwat meer weg? balen van je ongesteldheid. @tessa: Raar verhaal van het bloedverlies, echt spanning tot het eind. NU weer spannend! @ingeltje: Zeker voor een goed doel! ik had gister door een verschrikkelijke kriebel (hoest) in mijn keel.. bijna over geven in de bartsmit. Sterkte met de echo donderdag. @marywoods: het is fijn dat je er samen voort gaat! dat is een prettig gevoel. @Tinkerbel: blij dat het goed gaat en dat het lekker op schiet. @Kien: welkom weer terug!! fijn dat het leuk was @manuella: ooo goed zeg dat je weet wanneer je ei sprong is, lekker voor je mannetje als je zo zin hebt!! hihi spannend dus... nou nog maar een paar daagjes wachten. Mooi dat het afvallen goed gaat. Fijn dat het toch gelukt is met je vriendin! Ik heb last van mijn borsten, maar ik weet niet zo goed wat ik nu serieus moet nemen. eerst maar niet ongesteld worden. mootje
Goedemorgen meiden! Hier weinig te melden, Kyano heeft nog veel last van doorkomende kiezen en nog een beetje oorpijn dus is de laatste dagen een beetje humeurig Echt niet leuk, ik mis echt mijn kleine vrolijke ventje. Ik hoop dat hij gauw weer helemaal de oude is. Nu op het werk en straks om 10 uur overleg. Kien heerlijk even een weekendje weg! Manuela goed hoor al een kilo kwijt! Spannend weer! Wat fijn voor je collega zeg! Mootje oh ik duim ook voor jou meid! Brett hi hi I love evil planns
NODdatum update 04-11-09: 23-10 MaryWoods 28-10 Shyen 29-10 Irisnaomi 04-11 mootje1983 05-11 Brett 6/10-11 Kien 9- 11 Manuela79 10-11 Tessa81 25-11 Chelleke 25-11 Wupje Geboortedata eerste kindjes: Zoontje 21-08-2006 (Dijkim) Iris 29-11-2006 (Irisnaomi) Louise 18-06-2007 (Manuela79) Zoontje 15-10-2007 (kiss87) Thomas 10-12-2007 (MaryWoods) Tim 13-12-2007 (citroentje) Kiara 23-05-2007 (Tihany) Meissie 01-02-2008 (Kien) Damian 26-04-2008 (Chelleke) Maartje 27-06-2008 (bianc76) Joppe 06-07-2008 (mootje1983) Dochter 18-09-2008 (Mamma1984) Zoontje 18-09-2008 (Sandra82) Kyano 24-09-2008 (wupje) Dochter 19-11-2008 (Brett) Alisha 11-12-2008 (Marijke25) Dochter ?-9- 2008 (Shyen) Zwanger : Runner (uitgerekend 18-12-2009) ? Ruben 20-02-2007 Justfem (uitgerekend 06-01-2010) ♀ Noa 26-09-2001 Claartje (uitgerekend 31-01-2010) ♂ Thomas 6 jaar Dennismartine (uitgerekend 19-02-2010) ? Luuc ?-?-2008 Momentje(uitgerekend 25-02-2010) ? Daan 18-06-2008 Ghaze(uitgerekend 13-03-2010) ? Kaan 24-10-08 Geesje 26(uitgerekend ?-03-2009) ? Zoontje 03-12-2008 MamavanRowan(uitgerekend ?-03-2010) ? Rowan 05-02-08 Emeisje24 (uitgerekend ?-03-2010) ? Zoontje 05-09-2008 Bebietje(uitgerekend ?-04-2010) ? Zoontje 21-09-2007 Trotsemama1(uitgerekend 20-04-2010) ? Noa 25-08-2008 Wannabemama(uitgerekend 26-04-2010) ? Zoontje 02-04-2008 Tinkerbel1984(uitgerekend 04-05-2010?)? Dochter 2008 Kimm29 (uitgerekend 14-05-2010?)? Zoontje 03-05-2008 Ingeltje (uitgerekend 23-05-2010) ? Zoontje 04-09-2008 Lee74 (uitgerekend 28-05-2010?) ? Sandro 27-06-2008 De tekentjes voor geslachtsaanduiding ? ♀ ♂
@Mootje, ga je morgen testen?? Als het echt niet door zet en ik alleen bruin bloed blijf verliezen, wil ik Vrijdag een testje wagen. Maar ik ga ervan uit dat ik vol goede moed morgen een test koop en 's nachts ongesteld wordt, zou niet de eerste keer zijn Ik heb dat wel vaker hoor, dat het bloedverlies al heel licht een paar dagen sluimert zeg maar.... @Wupje, Ach ja mannetje moet spontaan naar de tandarts ofzo...... Wat vervelend dat Kyano z'on last heeft van de kiezen, hier merk ik dat ook altijd gelijk slecht slapen enz.
Hoi Ben nu 2 dgn vrij en dan vind ik het wel heeeeeeeeeeel moeilijk om geduldig te zijn Denk iedere keer ik ga zo'n vroegtest kopen. Over 6 dgn mag ik testen. Als ik trouwens aan de pil ben ,heb ik elke maand een week voor mijn menstruatie een uitbraakbloeding. Dit heb ik al jaren. Nu heb ik het niet ,maar weet niet meer prrecies of ik dat de vorige ook niet had toen ik gestopt was met de pil. Ach je haalt je van alles in je hoofd he @ Brett, doet jou man speciaal werk dat hij vaak van huis is? Ik hoop echt voor jullie dat het innestelbloed is geweest @ mootje, ja zeker vreemd van dat bloedverlies en het maakte me ook best onzeker. anderzijds heb ik altijd al las van bloedverlies gehad en jaren geleden allerlei onderzoeken daar voor gehad en het bleek gewoon heel dun baarmoederslijmvlies te zijn. Goed teken van je borsten. Spannend hoor! @ wupje, wat naar van de kiesjes. Moet hij er nog veel?
Tessa hi hi ik zou het ook moeilijk vinden om te wachten maar steeds zo'n test kost ook weer een hoop geld. En ergens is de spanning ook wel weer leuk. Ik zou nog heel even afwachten als ik jou was, grote kans dat je nu toch nog negatief test terwijl er misschien wel vanalles gaande is in je lichaam. Maar goed ik heb makkelijk praten ik kan er de klok op gelijk zetten wanneer ik ongi wordt dus als het een dag later is, kan het eigenlijk maar 1 ding betekenen. Ik wacht dus zeker tot mijn nod en ga dan pas testen. Voor Kyano is dit zijn 2e kies dus we zijn nog niet van het leed af
@ Wupje, ja ik ga ook wachten hoor. De kans dat hij negatief is ,is best groot en dan ga je zitten balen terwijl je misschien wel zwanger bent. Bij Mason heb ik 2dgn van te voren getest en toen was hij licht positief mdus ik wacht minimaal tot zondag De eerste 2 kiesjes ,ja dan heb je idd nog even. Hopelijk heeft hij van de volgende niet zoveel last.
@Tessa, mijn man is internationaal vrachtwagen chauffeur, niet speciaal Maar wel van Maandag tot Vrijdag weg van huis. Toen ik zwanger was van onze dochter had ik ook 2 dagen voor de NOD getest, toen was de test ook positief... Nou de ongeseldheid heeft nog niet echt doorgezet alleen nog wat bruin bloed en je mag pas gaan tellen bij rood, zit nu op dag 36 dus als het nog een dag langer op zich laat wachten betekent dat dat de ei-sprong op Woensdag/Donderdag/Vrijdag zal zijn
Rood bloedverlies is begonnen dus cyclus van 36 dagen gehad nu, zal zo nog even de lijst aanpassen...