kun je er een foto van mkn? misschien kunnen we met je meekijken. Enne, sommige vrouwen blijven bloed verliezen tot ze bevallen. Dit hoeft niet perse ongesteldheid te zijn he... Liefs, Daphne
@daphne, vervelend een keelontsteking, Stijn heeft het ook denken we, heb vanmorgen de huisarts gebeld en als het maandag niet over is moet ik met hem komen. Hij heeft al 2 dagen bijna 40 graden koort, nu net zat hij gelukkig op 38,5, heb hem maar even een zetpil gegeven want hij mijn vader heeft hem even meegenomen zodat ik even boodschappen kan doen enzo. @mama2006, jeetje dat is vaag, het kan natuurlijk zijn dat als je zwanger was en nu een miskraam hebt dat het hcg nog in je lichaam zit. Is je menstruatie hetzelfde als normaal? Misschien moet je maar even de dokter bellen.
Ik ben op werke, dus even kort een berichtje. Mama2006, ik kan me herinneren dat je vorige maand ook een licht streepje dacht te zien, maar dat je gewoon ongesteld werd? Ik heb het vermoeden dat je indroogstreepjes ziet.
ja klopt ik heb maandag een afspraak omdat me ongetseldheid niet is zoals normaal.. en we nu toch echt een duidelijk streepje zagen.. en omdat we buik toch dikker is zeg maar.. maja hoor het maandag wel.. jah maar van vorige keer was ie na me ongetseldheid negatief..veertje
Hoi hoi, Mama2006..dat is wel lastig meid, die onzekerheid. FF geeft nu aan dat ik mn ei al heb gehad....weet het niet hoor, mn temp is wel iets hoger maar voor de zwangerschap was temp na ei echt 37,0 of iets hoger....dus wacht het maar af. De ongi krampen blijven nog steeds iedere dag...van mij mag die ongi komen hoor, dan is het wat handiger om te klussen Liefs Syl
Nou, ben net naar de dokter geweest. Ik heb zo'n ontsteking in mijn keel dat het neigt naar een abces. Andere medicijnen gekregen en hopen dat het tegen het eind van het weekend goed z'n werk doet, anders moet ik naar de KNO arts en dan ben ik niet blij.... Gelukkig wel medicijnen gekregen die geen gevaar zijn voor een mogelijke zwangerschap! @Veertje. Hopen dat je kleine geen keelontsteking heeft. Vind het altijd zo zielig als die kleine zo ziek zijn. En dan ook nog eens allemaal troep, ik bedoel medicijnen naar binnen moeten werken. Ik heb echt een hekel aan medicijnen, voelt zo tegennatuurlijk. @mama2006. Nou maar de maandag even afwachten he. Hopelijk kan je je in het weekend even ergens anders op focussen, zodat maandag gauw volgt! Liefs, Daphne
Hoi, De spannende wachtweken gaan altijd zo langzaam voorbij. Elke maand spreek ik met mezelf af dat ik me niet weer gek laat maken door klachtjes, maar nu denk ik toch weer: 'Zou het niet raak kunnen zijn?', haha. Sinds gisteren ben ik wat misselijk, soort maagzuur-smaakje. Ook heb ik last van mijn buik, af en toe krampjes en een opgeblazen gevoel. Ook heb ik last van mijn onderrug en af en toe wat steekjes bij mijn heupen. Over een week is mijn NOD. Daphne, balen dat je een flinke keelontsteking hebt! De vorige keer dat ik hier last van had, heb ik ook een antibiotica gekregen die je ook bij een zwangerschap mag innemen, omdat ik toen een paar dagen voor NOD zat. Nu ben ik die ronde niet zwanger geraakt, maar of dat nu door die keelontsteking komt of dat we gewoon geen geluk hadden die ronde? We zullen het nooit weten. Mama2006, wel raar, heb je wel gewoon rood bloedverlies net als bij een ongesteldheid of alleen een paar druppels? Maandag kun je dus naar de huisarts? Ga je dan dit weekend nog een testje doen om te kijken of je misschien een duidelijkere streep hebt? Sylvia, wanneer dacht je dat je NOD ongeveer zou zijn? Groetjes Saskia
@Sassie1980, wacht je echt met testen tot je over je nod heen bent of op de dag zelf? Ik hoop echt dat die keel niks beinvloed heeft en ik in mijn handjes mag klappen op 31 mei! Is ook mijn NOD (zoals je misschien al gezien had)... Zou eigenlijk op 28 mei willen testen, want dan ben ik jarig! Zou toch een mooi cadeautje zijn! Maar lijkt me geen aanrader he...of zou het geen kwaad kunnen? Wat dat betreft ben ik altijd een beetje bijgelovig. Maar, wat vinden jullie? Zal ik er de 28e een testje tegenaan gooien? Ik heb wel wat klachten, maar denk dat dit meer is van mijn keelontsteking en de medicijnen dan van een beginnende zwangerschap. Liefs, Daphne
Mama2006; Jeetje, wat vervelend! Maar inderdaad ook vreemd dat er een lichte streep te zien. Er werd toch altijd gezegd: een streep is een streep!? Sassie; hier nog een die zich afvraagt of ik mij gek maak door allerlei klachten, pijn onderrug, krampjes, heel lichte maagzuur.. Inderdaad, en ook denken:""zou het nou raak zijn.." haha Maar goed, ik heb een drukke week achter de rug en voel me hierdoor best moe.. En nog 10 dgn tot nod, dus lijkt me nog onmogelijk om nu al klachten te hebben Daphne: sterke meid!
@Sassie: ik heb nog geen menstruatie gehad dus moeilijk te zeggen maar omdat FF nu aangeeft dat ik mn ei heb gehad (wat ik eigenlijk niet zo geloof..maarja, na een bevalling doet mn lichaam denk ik wel anders dan voor mn zwangerschap...(wat toen had ik echt super duidelijk eggwhite ) Maar had wel altijd dat op de 14e dag na ei s avonds mn ongi licht begon en op dpo 15 dus echt doorbrak... Dus zoals FF het nu zegt: zou rond 4 a 5 juni mn ongi zijn..maarja, denk het niet hoor...dus het is afwachten.. Had vandaag wel paar keer felle steekjes rechts onderin.. Liefs Syl
hoi vraagje mijn nod 31 mei maar wil al 28 mei testen ivm erg last van gevoelige borsten . veel sneller moe. spannend voor de meiden die bijna bij hun nod zijn hoop echt dat er zwangeren komen jammer voor de meiden waar de rode duivels zijn geariveerd
Ik hoop voor je dat de huisarts je verder kan helpen mama2006, ik zal voor je duimen, zoals het er nu uitziet lijk je gewoon zwanger Hier gaat alles goed, Stijn is al de hele nacht koortsvrij. Ik merkte vanmorgen dat mijn vruchtbaarslijm dagen zijn begonnen dus als mijn eisprong 1 deze dagen is dan kom ik ongeveeer op een cycles van 37 dagen uit dat is iig weer korter als die 49. Hij is nog steeds wel telang maar toch positief.
Nou ik ben er weer na een erg drukke week. Heb alles terug gelezen, weet nu al niet meer wat ik wilde schrijven.. Mama2006, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Het lijkt er echt op dat je zwanger bent. Succes bij de dokter. Veertje, gelukkig wordt dit niet weer zo'n hele lange cyclus. (nog wel lang) Succes de komende dagen met klussen.! daphne, beterschap met de longontsteking. Als je een goed gevoel hebt zou ik een testje wagen op je verjaardag. Zou wel een mooi cadeautje zijn. Als het nega is, heb je wel een naar gevoel op je verjaardag. Ben benieuwd wat je gaat doen. Sassie, elke maand weer voel je je toch anders als je weer richting de test periode gaat. Je lichaam doet gekke dingen..! Ik neem me elke maand voor me niet te laten beïnvloeden, maar het lukt me nooit.!
Meiden ik stop er hier even mee. Ik kan er niet tegen op deze site steeds te moeten lezen dat er mensen waarmee ik allemaal ben begonnen of van de topics in de sept/okt/nov/dec 2006 mama's al zwanger zijn van een tweede en ik niet. Het is een heel vervelende en onterechte vorm van jaloezie. Ik wil gewoon zo graag, misschien wel iets te graag. Ik blijf me maar afvragen waarom het nu zoveel langer duurt dan bij de vorige zwangerschap en ik ben eerlijk gezegd doodsbenauwd dat er nu iets mis is bij ons. Pim
@pim, ik kan je heel erg goed begrijpen, ik ben ook ontzettend bang dat er wat mis met ons is, nu zijn we alweer een half jaar bezig en bij Stijn heeft het 16 maanden geduurd. We moeten proberen positief te blijven maar dat is zeker niet altijd makelijk. Ik hoop snel van je te horen dat je zwanger bent
hey pim hoelang ben je al bezig voor een 2e kindje dan ? ik 2,5 dag ongesteld toen avond bruinbloed en helemaal niks meer volgende ochtend niks middag met afvegen een licht bloed klein beetje steeds en nu weer niks wel al 2 dagen misselijk pff.. wordt er gek van.. hoop dat het gauw raak is bij jullie pim.. hoe snel was je van je eerste kindje zwanger dan ? Mama2006
@ Pim, kan me heel goed voorstellen dat het frustrerend is om al die meiden 1 voor 1 zwanger te 'zien' worden en dat het bij jou maar uitblijft. Ik wens je in ieder geval veel succes met de komende periode en hoop dat je nu gauw weer zwanger mag zijn. Wel even laten weten he, als het zover is! @Joki, ik ga denk ik toch gewoon wachten tot na mijn nod, heb ik de vorige keer ook gedaan. Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar ja, je weet het nooit he. Ik heb in ieder geval geen verschijnselen, behalve dat ik veel slijm heb ( ) terwijl dat na mijn eisprong eigenlijk altijd weg gaat of in ieder geval stukken minder wordt.
@pim;alvast veel succes!ik merk inderdaad ook dat je er snel te veel mee gaat bezig zijn door het forum;ik hoop dat het snel voor je gaat lukken! @mama2006; ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! en dat je zwanger bent natuurlijk! @joki: veel plezier op het feestje van je kleine meid! ik heb zelf ook nog even een vraagje:gisterenochtend een ovutest gedaan en deze gaf een licht streepje(licht maar duidelijk) nu had ik al van vrijdag het 'eisprong gevoel' en gisterenavond echt wel fel last, nu deed ik vanmorgen weer een test en deze gaf helemaal niets! kan dit kloppen? snap het allemaal niet goed met die ovutesten hoor. grtz x