wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Vond ik 6.15 vanmorgen al voreg, nus is Mason vandaag om 5.15 al wakker. Jemig weet niet wat hij heeft :(

@ mootje ,spannend ,dus het kan toch nog :D

Zo nou vandaag de hele dag werken. Vanavond maar op tijd mijn bed in en veel koffe vandaag :D

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Tessa oei dat is erg vroeg :$ :( Kyano vanochtend gelukkig lekker om 7 uur. Maar hij heeft ook wel van die vroegertjes erbij zitten.

Mootje ben je gek joh jullie zijn geen vies gezinnetje, kan niemand wat aan doen!

Ik heb vandaag mamadag dus ga even hier aan het huishouden beginnen.

3. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Mootje, Dat zijn dingen die kunnen iedereen toch gebeuren!! Wanner is nu je NOD dan??

@Tessa, jeetje wat vroeg mijn dochtertje "riep" me om half 9:D

@Wupje, veel plezier :D

Hier niks nieuws te melden, nog steeds ongesteld, zal blij zijn als ik daar vanaf ben dan kunnen we weer met frisse moed beginnen :)

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Brett ha ha die gedachte heb ik ook! Bij mij hebben de rode duiveltjes vandaag hun koffers gepakt en zijn vertrokken, thank god :) Komt mooi uit in het weekend lekker klussen, alhoewel dat waarschijnlijk nog te vroeg zal zijn, maar even opwarmen kan geen kwaad :D

5. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey meiden

dankje!

Sorry verkeerd begrepen, de kans dat het nu raak zou zijn (dat kan niet eens..) 8 dagen voor de eisprong gedaan.
    ik had mijn eisprong gewoon niet zo laat verwacht.
    als het goed is moet ik nu zaterdag of zondag ongesteld worden :D dat is 14 dagen na de eisprong. naja dat denk ik.
    36 dagen cyclus... jammer dat de cyclus weer langer gaat duren.

tessa jeeetje 5.15 wat een vroegte om opte staan ik ging er pas vanmorgen om 9.15 uit.... wat een luxe dan..

brett ik hoop ook voor je dat het snel over is!

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje ik heb trouwens vroeger ook vaak witte wormpjes gehad. Kwam omdat ik alles in mijn mond stak :) Mijn moeder gaf me dan vaak een kommetje met gesneden uitjes en appelmoes er door heen en dat moest ik dan opeten ;) Smaakte helemaal niet maar het hielp wel :)

7. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hi ladies!

ik ben hard aan het duimen dat de boel eens roze gaat kleuren voor de meiden uit dit topic... Staat echt helemaal stil...
    Ik ga proberen daar komende week (ik neem geen enkel risico, aangezien ik mn ei niet altijd voel ;)) wat aan te doen ;) Lekker aan de klus, hihi

over namen: nog helemaal niet over nagedacht eigenlijk. Eerst maar eens zwanger worden...

Woensdag is de fotograaf langs geweest met de foto's en ze zijn echt super!!!

Helaas had Thomas de afgelopen dagen (weer eens) een luchtweginfectie dus echt veel geslapen hebben we niet. Heel zielig; hoestbui om de 10 min dus kon de slaap niet vatten (en pappa en mamma ook niet)
    Ben zelf ook niet echt lekker helaas, dus ben van mn werk naar huis gegaan. Hoop dat t niet doorzet, want zoals gezegd: heb een klusrijk weekje gepland ;)

8. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hmm wilde nog ff een toffe foto spammen van de fotograaf, maar alle bestanden zijn te groot...:(

9. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
  10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    nou dan toch nog een poging ;)

11. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wupje, Ja opwarmen kan nooit geen kwaad hahaha, hier nog 19 dagen tot de eisprong dus over 12 dagen beginnen we met opwarmen omdat als onze dochter jarig is hij lekker 4 dagen vrij heeft genomen :D Dan kunnen willen we vanaf de 19de tot de 27ste zeker om de dag klussen en probeert hij evt met smoesje :) die week erop doordeweeks thuis te komen, dan kunnen we de ei-sprong niet missen, enne anders wordt het toch mijn mannetje zelf opzoeken :)

@mootje, dan heb ik het verkeerd gelezen ;) Ik wist ook eigenlijk al wel dat we de ei-sprong gemist hadden, Zondag geklust en Donderdag pas de ei-sprong gehad.

@Marywoods, mooie foto :) Enne idd gewoon aan de klus dan kun je hem zeker niet missen!!

12. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey hey

nou hier eindelijk de ongesteldheid door gebroken :D jeehh
    zo kunnen weer verder.

Brett: we zitten nu gelijkvolgens mij.

mootje

13. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mootje Ja dat klopt ik ook nog 19 dagen tot de ei-sprong 9 dec kan ik testen jij ook???

14. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey brett

Ja, op 9 dec. maar mijn cyclus lijkt steeds langer te worden... ik hoop dat niet zo door gaat.
    gaat je nog ov-testen? ik weet het niet zeker, het is gaat allemaal zo veel kosten.
    ik hoop dat we deze keer gewoon voor kunnen gaan.
    maar elke keer willen we optijd beginnen en dan heb ik weer een schimmel...... sex is niet erg bevoordelijk voor mij zeg maar.

nou ik ga ff beginne met koken :D
    joppe heeft aldoor honger hoe doen jullie dat rond dit tijdstip.
    alles kruimels zijn nier meer veilig voor hem... zo vies.
    maarja hij mag weer niet te veel dan eet hij straks weer niet.

mootje

15. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mootje, nee geen ovutesten deze maand, als mannetje niet thuis kan komen hebben die ook helemaal geen zin, had ik een positest, kan hij niet naar huis dat is nog veel frustrerender dan als je het niet "ziet" aan komen. Wel vervelend als je daar steeds last van hebt. Ik heb het tijdens de zwangerschap ook een keer gehad heel vervelend.

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Zo de hele dag weer gewerkt. Nu morgen nog een dagje. Ik heb de hele dag flinke buikpijn gehad ( menstruatieachtig) dus heb er een hard hoofd in en verwacht nu elk moment de duiveltjes.

@ wupje ,fijn dat de duivels weg zijn ,op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen :D
    @ brett, hopelijk zijn jouw duivels ook gauw weg!
    @ mootje, balen dat ze toch zijn gekomen en hopelijk zijn de duivels snel weer weg. Naar van die schimmels ,ik heb dat ook een paar jaar geleden vrij vaak gehad.
    @ marywoods ,erg mooie foto zeg!

Ik ben trouwens wel jaloers op jullie mooie ochtend tijden :D

17. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @tessa, het is niet te hopen meis, ik mag morgen ook weer een dagje werken nog 2 weken en dan heb ik weer vakantie.....

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Tessa oh ik hoop het niet dat die stomme duiveltjes komen :x

Marywoods prachtige foto!

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ook wij konden vanochtend tot bijna 8 uur in bed blijven liggen, zalig :)! Kleine man was wel heel even om 5.30 wakker maar na hem zijn tuttel teruggegeven te hebben was het goed.

Ben er weer vandoor, kom vanavond misschien nog even!! Fijne dag allemaal 8)

19. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hi meiden,

wat een duiveltjes weer bij iedereen.....
    @ ochtendtijden: hier heel lang echt vroeg geweest (6u00 of eerder), maar tegenwoordig rond 6u30/7u00. Hoera!

20. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi

@Marywood: jeetje nog zo vroege vogel (kindje).
    Maar joppe gaat hier misschien ook wat later naar bed. ( tussen 20:30 a 21:00 uur.)

Wij gaan straks uit eten naar een (australische restaurante).
    lang geleden dat we uit eten zijn geweest (toen joppe 3 maanden was).

@Brett: op naar de vakantie!!
    ik hoop deze maand gewoon gaat lukken, zonder enige gedoe en dat stiekem toch de eisprong keertje optijd komt voor je!

Ik hoop dat we er deze maand wel gewoon goed gaan klussen.
    Ik ben nu zo lang vrij tot dat er weer zieken zijn op mijn werk! nou ik vind het wel lekker! laat iedereen maar lekker gezond blijven tot januari!! ik betwijfel het met de mexicaanse griep :p
    zijn er meer meiden die hun kindjes gaan inenten tegen de mexicaanse griep?

mootje

Deel Deze Pagina