Mootje oh heerlijk lekker uiteten Veel plezier! Inenten ik twijfel nog een beetje maar vanaf maandag kunnen eerst de risicogroepen worden ingeënt toch? Daar horen onze kids toch niet bij of wel? Ik kijk het nog even aan. Net nog een lekkere herfstwandeling gemaakt en net voor de regen binnen Ik ga nu nog ons bed opmaken en dan even kijken wat we eten. Hubbie is aan het leren en Kyano slaapt
@Mootje, Eet smakelijk!! Voor jou hoop ik hetzelfde natuurlijk dat jullie gewoon kunnen klussen zonder problemen... Wel grappig dat we gelijk op lopen!! @Wupje, Oh heerlijk z'on wandeling en dan lekker een beetje aanrommelen daarna... @inenten, geen idee of ik dat zou doen.... Ze niet in de risicogoep en vindt dat toch altijd een beetje eng omdat je niet weet wat dat middel doet... Morgen nog een ochtend dienst werken en dan weer tot Woensdag vrij dan volgende week Zondag nog en VAKANTIE
Hoi hoi, Werkdag zit er weer op. Was weer een drukke dag Morgen gaan we gezellig naar kennisen die we ontmoet hebben op vakantie. Die wonen vlakbij ons en hebben een zoontje net zo oud als Mason. Vanmorgen was Mason gelukkig weer 6.30. Mason ligt er overigens 's avonds altijdom 19.00 in. Vandaag heel de dag geen buikpijn gehad, maar behalve wat last on derin mijn rug heb ik verder geen enkel kwaaltje meer. @ Brett, oh lekker vakantie gaan jullie nog weg? Werkze morgenochtend. @ Wupje, lekker hoor 8.00 , wat een mazzel had je met die regen @ marywoods, ja hier is het meestal ook 6.30/7.00 @ Mootje, ja volop klussen he Op naar aug 2010 Mason heeft wel een oproep gehad voor het inenten ,maar twijfel nog steeds. Was je etentje leuk???
@Tessa wanneer is jou NOD eigenlijk precies?? Onze dochter gaat tussen half 8 en 8 uur naar bed 's avonds. Ohhh ik hoop echt zo dat het deze ronde raak is.... Van onze dochter was ik in de 2de ronde zwanger. Maar ik heb ook z'on lange rot cyclus van 6 weken
Zo weer even de laatste 2 pagina's teruglezen en reageren... Mary; balen zeg dat Thomas een infectie heeft. Hopelijk gaat het inmiddels wat beter met hem. Ik vind ook dat het een beetje stilstaat met positieve testen, wordt echt tijd voor wat zwangerschappen hier Wat een prachtige trouwfoto weer! Veel klusplezier gewenst! Wupje; ik sluit me bij Tessa aan; nieuwe ronde, nieuwe kansen! Brett; wat lekker zeg om vakantie te hebben, gaan jullie nog weg? Balen van die lange cyclussen... ik was van Louise ook in de 2e ronde zwanger en nu zitten we alweer in ronde 6 Mootje; geniet van je etentje! Heerlijk he, wij zijn gisteren lekker met vrienden naar een Italiaans restaurant gegaan en Louise heeft dus bij opa en oma gelogeerd. Erg fijn! Tessa; hopelijk breken de duivels niet door en ben je gewoon zwanger! Veel plezier morgen, leuk zeg dat je een stel op vakantie leert kennen en dat ze vlak bij je blijken te wonen. @ochtendtijden; Louise is echt een slaapkop (net als wij) en zijn dus gezegend met een kind dat regelmatig uitslaapt! Als wij voor half 9 uit bed zijn is dat uitzonderlijk (tenzij ik moet werken uiteraard). Ze gaat trouwens savonds tussen 19.15 en 19.45 uur naar bed. @inentingen; nee wij doen het niet. Ik heb zelf de oproepen gehad omdat ik schijnbaar in een risicogroep val (een paar jaar terug krentenbaard gehad) maar ik haal ze niet en we willen Louise ook niet laten inenten. Ik vind dat het vaccin veel te snel om de markt is gebracht en daardoor te weinig/te slecht is getest. Er zit kwik in terwijl dat verboden is in de normale griepvaccins omdat dit hersenbeschadigingen kan veroorzaken. De vaccins zijn zo snel op de markt gebracht zonder dat bekend is wat de bijwerkingen op lange en op korte termijn zullen zijn. Dat kan ook niemand vertellen omdat het dus niet goed getest is, mijn gevoel zegt dan dus dat je eigenlijk gewoon een proefpersoon bent. Natuurlijk kun je ook goed ziek worden van de mexicaanse griep maar ik denk dat als iemand van ons gezin nu symptomen krijgt, we meteen naar de dokter gaan en dan tamiflu krijgen. Dit anti-griepmiddel is al jaren getest en hiervan zijn de bijwerkingen minimaal. Er zijn voor alles voors en tegens te bedenken dus het is kiezen uit 2 kwaden... erg moeilijk want je weet nooit of je er goed aan doet maar het NIET in laten enten voelt voor ons beter dan wel laten inenten. Bovendien 'moet' je +/- 8 weken na de laatste inenting wachten met zwanger worden omdat ze niet weten wat het effect is op het ongeboren kindje. Nou wij zitten hier weer te wachten tot de ongi wel of niet doorbreekt. Ik heb wel wat rugpijn maar gek genoeg nog geen migraine/hoofdpijn gehad terwijl ik dat normaal wel heb voordat ik ongesteld wordt. Ook ben ik al een paar dagen weeeig/misselijk maar vooral in de middag na de lunch en het maakt niet uit wat ik smiddags eet... Wie weet een goed teken. Bij Louise was ik ook haast nooit sochtends misselijk, voornamelijk savonds. Maandag is dus nod (obv 30 dagen) maar ik ga donderdag pas testen als het niet komt, want dan is mijn vriend jarig en dat is toch wel een erg leuk cadeautje he?! Fijn weekend allemaal!
Goedemorgen, Ik heb 2 wkn geleden een berekening van de eisprong via een site gedaan en dan zou 12 nov mijn nod zijn. Ik dacht net ik maak nog een berekening ( dorodat ik die buikpijn zo had enz) en er komt iets heel anders uit, op een andere site ook. Wellicht heb ik de vorig keer helemaal niet de goede gegevens ingevoerd. De nieuwe gegevens zijn dat 15 nov mijn nod is. Nog langer in ongeduld. De vele buikpijn zou dan wel de innesteling kunnen verklaren ,want die moet dan rond 6 nov zijn geweest. Nu maar hopen dat er wel genoeg geklust is door mijn misrrekening @ Brett, dat is niet fijn een cyclus van 6 wkn Ik duim voor je mee @ manuela, oh lekker zeg zo uitslapen. Manlief en ik zijn ook slaapkoppen ,maar zie er bij Mason weinig van terug haha. Spannend hoor je nod, knap als je dat donderdag kan volhouden zeg! Maar dat zou wel een heeeeeel leuk cadeautje zijn. Ik duim voor jullie!
@ manuela: luchtweginfectie inmiddels wel weer beter, dus weer een blij mannetje en geen zeehondje (zo hoestte ie in ieder geval ) Maar hopen op een leuk vejaardagscadeautje voor je vriend dan! @ brett: dat is irritant zeg een cyclus van 6 weken... Langgg.... ennneh: fijne vakantie! @ inenten: als ik een oproep zou krijgen (hoort ondanks extreme prematuriteit engevoeligheid aan de longen blijkbaar niet tot de risicogroep) ga ik hem wel halen voor hem. Al is het alleen maar om te voorkomen dat ie dan weer zo lang en heftig ziek wordt dat ie weer een paar weken stilstaan in zijn ontwikkeling (loopt al genoeg achter... ) Maar even het advies van de gezondheidsraad afwachten. Ik heb alelen de 'gewone' griepprik gehad/. Mijn man krijgt wel de vaccinatie tegen de mexicaanse want die is arts en werkt met kwetsbare en imuun-gecomprommiteerde patienten hier net naar de tweede verjaardag van het zoontje van een kennis geweest. Thomas is nogal prikkelgevoelig (geweest?), maar deed het super op die drukke verjaardag! Het hele huis stond stampvol, maar hij vermaakte zich prima met spelen en worstjes eten Ben helemaal trots!!
Hoi Zo vanmiddag bij onze vakantiekennissen geweest en het was erg leuk. Mason vermaakte zich ook goed daar @ marywoods, fijn dat Thomas weer aan de betere hand is. En helemaal dat gehoest ,want dat is echt niet prettig. Super dat hij zich vanmiddag zo goed heeft vermaakte in de drukte! Zeker trots op zijn! Ik snap je trotse gevoel, Mason is ook altijd erg erg overgevoelig geweest en die kon zich vorige maand ook heel goed vermaken op een hele drukke verjaardag. Dat geeft dan een heerlijk gevoel. Ik was altijd een beetje gespannen als we weggingen en dat heb ik nu helemaal niet meer
Goedemorgen Hier was het weer 5.15 Nou was zijn pyamabroek wel nat, dus misschien is hij wakker geworden van het langs de luier plassen. Hij was igg supervrolijk. Vandaag weer een dagje werken Iedereen een fijne dag!
goedemorgen! @ tessa: pffft wel weer heel vroeg.... hier trouwens ook een 'natte' broek, alleen dan geen plas.... Vast de taart en de worstjes van de verjaardag van gisteren die een beetje verkeerd zijn gevallen... nou ga lekker vergaderen vandaag... tot later!
Hey! Goedemorgen allemaal.. Hier was het voor ons doen ook vrij vroeg.. 7 uur. Maar als ik de andere verhalen lees, valt dat ook nog wel mee. Heb even snel alles gelezen, maar helaas weinig tijd om te reageren. Zit ook niet zo lekker in m'n vel op dit moment. Zit nu op 35 dagen cyclus, de vorige was 36 en daarvoor, "keurig" 32 dagen, net als voordat ik zwanger werd van onze dochter. Baal er wel een beetje van. Vind het ook zo spannend allemaal. Het houdt me meer bezig dan dat ik wil. Durf nog geen test te doen. Hoop dat ik kan wachten tot volgend weekend. Maar dan is het ws ook zonder test wel duidelijk. Ik laat het nog wel even weten deze week! Succes voor alle dames die weer aan de slag mogen . En de wachtende dames.. Hoop zo op een plusje, twee streepjes, het woord zwanger, enz @ marywoods: Gave foto! Mooi! Liefs!
Goedemorgen! Hmm jammer ook hier vanochtend weer een vroege vogel, 6.15 uur Gelukkig is het een werkdag en gaat de wekker toch rond half 7. Mupke ligt nu weer even te slapen. Vanmiddag ga ik op kraamvisite bij een vriendin van mij, gezellig Tessa erg leuk hè als je vrienden hebt met kids van dezelfde leeftijd. Ik vind dat altijd nog het gezelligst om samen af te spreken. Pff het is altijd zo lastig om de eisprong te berekenen. Eigenlijk moet je weten hoeveel dagen tussen je eisprong en ongi zitten en dan is het makkelijker uit te rekenen. Brett ja cyclus van 6 weken is echt niet fijn Manuela als ik jouw verhaal lees over wel of niet inenten sluit ik me daar volledig bij aan. Gezien het feit dat de inenting idd zo snel op de markt is gebracht en de bijwerkingen niet duidelijk zijn. Gelukkig behoor ik zelf niet tot een risicogroep maar ik weet ook niet of ik Kyano zou laten inenten. Het schijnt dat vandaag beslist is dat kinderen tot 5 jaar nu ook een prik mogen halen. Marywoods leuk zon geslaagde verjaardag! Kien knuff meid ik hoop dat het raak is bij jullie!
hallo, daar was ik weer. Ben het weekend lekker weg geweest met man en kindlief, lekker in een huisje in Zeeland. Moet zeggen dat het me erg goed heeft gedaan. Ik heb flink wat teruggelezen maar zag dat er nog geen nieuwe zwangeren onder ons zijn, of in ieder geval nog geen positieve testen. Voor aantal dus nog even spannend, ik duim voor jullie. Wat een gedoe he die mexicaanse griep ik weet nog niet of ik mn zoontje wel of niet laat inenten, aan de ene kant lijkt het me heel fijn om te weten dat hij niet heel ziek kan worden door de griep maar zolang de bijwerkingen nog niet duidelijk zijn vind ik het toch lastig. Het is nog maar zo'n jong mannetje. Nou ja even afwachten maar, krijg vast advies van mn dokter binnenkort. Met mij gaat het verder gelukkig wel weer goed, bloedverlies van de miskraam is sinds zaterdagmiddag helemaal gestopt dat is sneller dan de vorige keer dus daar ben ik blij om. Mn temp is ook weer zo laag als hij hoort te zijn dus hopelijk is het hcg weer uit mn lichaam zodat er in ieder geval wat kans is op een eisprong. Nou ga ik ervanuit dat het wel even duurt voor ik weer een eisprong krijg zeker na een miskraam en met mn pcos, maar goed we zullen zien. Ik ben er gelukkig nu niet veel mee bezig om zwanger te worden dus dat is wel positief, ik zie het allemaal wel. Ga ervanuit dat het wel even duurt allemaal. Dat vroege opstaan herken ik trouwens ook wel. Hij sliep altijd door tot een uur of half 8 maar slaapt nu al minimaal een maand tot 6 uur of met heel veel geluk half 7. Hij slaapt standaard 11 uur op een nacht een ligt rond 19 uur in zn bed, langer trekt hij echt niet dus betekent het voor ons vroeg opstaan. Hopelijk is het gewoon een fase en slaapt hij over een tijdje weer wat langer door.
Hey hey goede middag alweer sorry, ik was ff afwezig. af en toe wordt ik gewoon weer afgemeld van de site en dan ontvang ik geen mailtjes meer... snap niet hoe dat nou komt. Nu ga ik nog meer twijfelen, maar ik laat mezelf niet inenten. ik wil graag zwanger worden. (ik werk in de zorg) dus eigenlijk zou ik het wel moeten. maar bijna alle bewoners worden wel ingeent. voor de bewoners hoef ik niet bang te zijn om hun te besmetten. Het etentje was geweldig echt goed eten!! het is echt lekker! Tessa: leuk dat het zo gezellig was geweest. werkze vandaag! (beetje laat misschien) Manuela: klinkt wel heel spannend, maar ja je weet het nooit! ik duim voor je en hopelijk met snel goed nieuws. dat is dan een geweldig kadootje marywood: blij dat thomas weer wat beter gaat! en dat hij zich geweldig heeft vermaakt op de verjaardag! fijn voor jullie. Kien van uit hier ook een dikke knufff, ik wens iedereen verder maar weer een goede dag... mootje
@Tessa, Ik vind dat toch echt geen tijd hoor 5.15 Hier was het kwart over 8 Werkse.. Zondag was ze ook al om kwart voor 4 wakker met een vieze broek, maar het was mijn werk weekend dus is het manlief zijn beurt geweest hihihi. @Wupje ook al z'on vroege vogel haha, oh kraamvisite altijd leuk. Wij hebben er volgend jaar 2 kort op elkaar omdat ik 2 keer tante word @Sandra, fijn dat iig het bloedverlies is gestopt nu, hopelijk laat jullie 2de wondertje niet lang op zicch wachten. @Mootje, fijn dat het etentje een succes was Ja ik vind het ook een moeilijke keuze wel of niet enten...... Hier is het bloedverlies ook gestopt, nog 17 dagen tot de eisprong....
Hoi sandra Ik ben blij voor je dat het weekendje goed bevallen is! Heerlijk dat alle het bloedverlies over is, is dat ook weer afgesloten. (kan jullie weer verder) Tempratuur jij elke ochtend? Nou ik hoop voor je dat het snel goed komt. xx mootje hiernog wel bloedverlies :S ik wou dat ik er ook sneller van af was...
Kraamvisite was gezellig Kyano heeft zich ook heerlijk vermaakt met langs de tafel wandelen, brabbelen en kuipjes koffiemelk bestuderen Sandra goed dat jullie er even tussenuit zijn geweest. Even lekker op andere gedachten komen! Mootje gelukkig lekker gegeten dus! Wie heeft er al besloten om zoontje of dochter wel te laten vaccineren? Ik twijfel echt heel erg. Het schijnt dat vandaag besloten is dat onze kids ook een oproep gaan krijgen. Maar Kyano moet de 27ste ook de BMR prik nog krijgen. Moeilijk allemaal
Hoi Mootje, ik temp inderdaad elke ochtend probeer het op dezelfde tijd te doen maar soms zit er hooguit 1 uurtje tussen maar mn temp stijgt in 1 uur meestal 0,1 graad dus daar kan ik dan rekening meehouden. Ik twijfel ook heel erg over de vaccinatie, Nathan moet de 19de zijn BMR-prik geen idee of die twee samen gaan. Ik denk dat als de dokter het aanraad en hij kan me geruststellen over de bijwerkingen dat ik hem dan wel laat vaccineren, maar helemaal zeker weet ik het nog niet.
weetje wat mijn schoonzusje zei als er te kort ziekenhuis plaatsen zijn... heb je dus gewoon pech... dus als je kind heel erg ziek wordt en het ziekenhuis is vol en dan? dan wil je toch ook niet dat je kind dood gaat omdat er geen plekje is... ja toch dubbel omdat ze gewoon niet zeker weten wat de bijwerking op langer termijn is. pff het is allemaal zo dubbel. wat is nou goed voor je kleintje... xxx mootje
Ik hoop stiekem dat ze voor 23 november iets meer weten over de bijwerkingen. Ik denk dat ik hem wel wil laten inenten wil ook niet de kans lopen dat hij zo ziek wordt dat hij het niet overleefd. Maar ik heb nog eventjes de tijd om erover na te denken gelukkig. liefs