Nee nog geen ongesteldheid te bekennen hier.... nog 1 dagje doorkomen (zonder duivels) en morgenochtend testen!! Ik ben zooooooo benieuwd!
Manuela uiteindelijk toch nog goed geslapen? Misschien zijn dat wel voortekenen Spannend hoor meid! Mootje oef jij ook al zo laat nog wakker?? Ik ga er alweer vandoor want ik ga vandaag lekker winkelen met mijn moeder in Eindhoven Ik heb er zin in! Ben er vanavond wel weer. Fijne dag allemaal!
Ja gelukkig daarna wel goed geslapen maar wat was het zwaar om vanochtend uit bed te komen zeg!! Ik hoop ook dat het voortekenen zijn
hoi hoi Spannend manuela!! (ik hoop het voor je) wupje: ja ik was nog steeds wakker Wij moeten om 23 uur voor het laatste keer katheteren. Daarna tanden poetsen en dan naar bed! hey ik dacht nog een berichtje dus nog ff kijken en toch reageren. mootje
Wat spannend Manuela, ik hoop goed nieuws te lezen Donderdag!! @Wupje shopze vandaag!! Voor mij een werkdag vandaag, een late dienst dus hoef pas 14 uur te beginnen.
@ manuela: spannend!!!! ik duim hier met je mee? Wat zegt je gevoel? Heb de afgelopen dagen elke dag geklust, dus als het niet raak is deze maand heeft het aan ons niet gelegen Tsja, zoveel artsen zo veel meningen eigenlijk. @ wupje: vanavond dus de hekansing, joepie!!! @ tessa: mijn zoon is ruim 8 weken te vroeg geboren (ben bevallen met 31 weken en 5 dagen), dus dat zal spannend worden bij een tweede zwangerschap.. Mn gevoelige boobs is hoopvol.... Had dat gisteren ook even, maar dat was denk ik mijn ei-sprong (?)
hoi Marywoods, pff nou goed gedaan meide!! nou daqt moet gelukt zijn. Ik heb nu echt zo iets kom maar op met de volgende eisprong!! ik ga der 100% voor! Gelukkig hoeven we niet naar de camping! ik heb er nu al zin in. we duimen weer verder en voor de meiden die alweer verder mogen klussen suc6!! mootje
@ Manuela: spannend hoor, ben je tot nu toe de dag zonder menstruatie doorgekomen? Morgen hopelijk een positieve test voor jou!!! Hier verder alles prima, weet nu dat mn temp zonder zwangerschap en voor de eisprong 36,7 is dus dat is al heel wat, nu nog even afwachten of hij deze maand omhoog gaat en hoe lang het gaat duren. Wat een ellende blijft dat toch die onregelmatige cyclussen. Maar ja het is afwachten. Het blijft wel dat als ik eenmaal een eisprong heb dat we ook wel goede kansen hebben om zwanger te worden. Ik bedoel 4 zwangerschappen in nog geen 3 jaar dat zegt op zich genoeg dus dat is dan wel positief. Maar ja voorlopig ben ik nog niet vruchtbaar. Hopelijk komen we allemaal snel met goed nieuws.
Hey meiden, even een ego-berichtje... Moet zo naar de kapper en moet de vaat nog doen. Helaas hier weer een ronde verder.. Leek de goede kant op te gaan, had nergens last van behalve m'n borsten. 's Middags hoofdpijn en 's avonds krampen, het leken wel weeën. Nu van kwaaltjes bijna geen last, niet zo als anders. Maar wel echt ongi verder. En dus weer een lange cyclus van 36 dagen. Op naar de volgende poging... Liefs, Kien @ manuela... zal voor je duimen!
Hoi hoi Vanmorgen was het gelukkig weer 6.30 Nou mijn borsten doen echt zo megapijn, helaas heb ik sinds anderhalfuur ook ongi buikpijn. Als het dan niet zo is ,hoop ik dat de menstruatie gauw komt en we verder kunnen @ Manuela, spannend zeg ,ik duim voor een mooi verjaardagscadeau voor je man!!! Als Mason wakker is 's morgens leg ik hem nooit bij ons in bed, Hij gaat dan klieren. Ik laat hem meestal een 1/2 uur in zijn eigen bed en als hij dan zat wordt ,haal ik hem eruit @ brett, Leuke naam heeft je dochter Volgende week dus feest bij jullie @ Mootje, ja wat duurt het wachten naar de eisprong dan lang he Ik hoop het ook voor jullie dat het deze keer raak is @ marywoods, dat is wel heftig zo vroeg geboren. Dat maakt een 2e zwangerschap idd dubbel angstig. @ sanra, hopelijk voor jouw ook de volgende ronde raak. @ kien, jemig wat balen zeg rot duiveltjes :x
@ sandra: dat tempen helpt idd misschien wel een beetje om zicht te krijgen op die lange cyclus.... @ kien: balen.... nieuwe ronde maar weer @ tessa: hmmm spannend... misschien wordt het nog wat deze maand; hoop t voor je.. Mocht je ongi worden: hoop dat t weer snel over is en dat je je weer lekker op het klussen kunt richten! Net even bij een paar buren met een lampionnetje samen met Thomas geweest! Hij vond het heeeel spannend en durfde in het donker niet zelf te lopen, dus moest hem tillen
Wupje; hoe was het winkelen? Eindhoven is erg leuk! Ik kom zelf oorspronkelijk uit Den Bosch dus ken het wel een beetje. Brett; wat doe je eigenlijk voor werk? Mary; ja ik durf niet op mijn gevoel te vertrouwen en probeer het te negeren want eerdere rondes dacht ik ook dat het raak was en dan werd ik gewoon (of een paar dagen later) ongesteld. Ik heb wel menstruatieachtige krampen en mijn darmen zijn van slag, moet veel scheetjes laten Hopelijk is het voor jullie deze ronde ook raak! Mootje; hoe bedoel je dat je de laatste keer moet katheteren? Laatste voor vandaag of sowieso de laatste keer? Sandra; ja nog geen duivels te bekennen dus we blijven hoop houden Fijn dat je inzicht hebt in je cyclus. Ik hoop dat het voor jullie snel weer raak is en dat alles dan voorspoedig zal gaan. Kien; he bah wat balen zeg... het wordt onderhand toch wel tijd dat er hier wat nieuwe zwangerschappen komen! Tessa; neeee geen duiveltjes!! Het moet nu gewoon raak zijn hoor Wel minder dat Mason gaat klieren in bed. Louise slaapt soms nog wel even verder in ons bed, maar gelukkig is het niet zo'n vroege vogel. Iedereen alvast bedankt voor het duimen en de succeswensen. Ik hoop echt dat het nu raak is... ben er wel klaar voor, maar ja, dat is iedereen hier he?! Geen bloed geeft moed en als ik morgenochtend getest heb, kom ik het meteen hier melden... Als het negatief is kan ik me gaan storten op het versieren en knutselen met Louise voor papa's verjaardag
Hoi hoi! Hi hi mijn banksaldo is aardig gezakt na vandaag Het was erg gezellig en we hebben veel gekocht, geslaagde dag dus! Mootje oh dat wist ik niet dat jullie zo laat nog moeten katheteren (moeilijk woordt trouwens ) Hoe vaak per dag moeten jullie dit doen? Hoe gaat Joppe er eigenlijk mee om? Kan hij er goed tegen? Sandra ik duim ook voor jou meid dat er weer gauw een eisprong komt! Knap dat je het nu toch weer zo goed op pakt. Kien hè jammer toch weer ongi :x Marywoods hi hi leuk even op pad met de kleine man en lampion! Manuela zie hierboven mijn antwoord op jouw vraag. Ik vind Eindhoven erg leuk maar ik woon vlakbij Roermond en daar kun je ook altijd goed en gezellig winkelen. Mijn broertje woont ook in Den Bosch dus af en toe kom ik daar ook wel eens. Ik vind het daar ook erg leuk. Oh nog een nachtje in spanning *** duim duim *****
@Mootje, ja ik heb dat ook hoor, heb alweer zin om af te gaan tellen tot NOD nu is het alleen maar wachten op de eisprong die nog ver weg is. @Sandra, wat lastig voor je zeg, ik zit wel te zeuren met mijn lange cyclus maar heb wel een vrij regelmatige. @Kien, Balen van de duivels :x @tessa en Manuela, Spannenddddd
Goedemorgen Nou hier vanmorgen een klein spoortje rood/bruin slijm verloren Denk dat er toch echt een naderende ongi gaat komen. @ Manuela, Ik hoop dat je een mege positest hebt vandaag! @ marywoods, wel schattig dat Thomas het zo spannend vond Mason giug steeds mee de deur opendoen ,nou dat vond hij ook wel wat. @ wupje, zo dus je hebt lekker geshopt Leuk zeg ik wil binnekort ook gauw weer eens.
Dankjewel Sandra... vind het nog wel weer heel onwerkelijk hoor.. Zo gek, steeds wil je zwanger worden en dan is het zover en denk je aaaggghhh ik ben echt zwanger!