wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Manuela: Kan me voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is, bij mij werd het bij mn zoontje pas echt werkelijk toen ik de eerste echo's had gehad. Ga er maar lekker van genieten, echt fijn dat het deze ronde raak was voor je!

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ manuela: GEFELICITEERD!!!!! hoeveel rondes heb je er nu over gedaan?

@ wupje: lange tijd geleden dat ik echt geshopt heb........ wel weer eens zin in ;)

@ tessa; Hmmm, ongi zou balen zijn..

Ik ben echt zo zenuwachtig; ben als de dood dat we toch precies de verkeerde dagen hebben geklust... Cyclus ligt ergens tussen de 28 en 31 dagen en ben uitgegaan van een gemiddelde van 30 (komt het vaakst voor), maar ja, als het een langere of juist kortere cyclus is..... Wil het zo graag!!! Mn man gaat uit van ongeveer een maand of 3 a 4 (max 6) dat het zal duren, dus die 'wacht' rustig af.. Dat kan ik dus niet; dus maar hopen op een wonder dat het in ronde 1 direct raak is ;)

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wow Manuela :D !!!!!

:) GEFELICITEERD!!! :)

Echt super geniet ervan!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Marywoods herkenbaar hoor. Hubbie en ik hadden gisteravond eigenlijk allebei geen puf meer en zijn dus ook gewoon gaan slapen maar ergens blijft er dan toch nog iets knagen zovan stel dat de eisprong nu niet gisteren was geweest en we beter nog wel een keer hadden moeten klussen :) Ik hoop in elk geval dat we genoeg geklust hebben en anders gewoon op naar de volgende ronde.

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Meiden ik wil trouwens even zeggen dat ik het echt een leuk clubje vind hier :) Iedereen leeft echt met elkaar mee en neemt de tijd om even op het verhaal van de ander te reageren. Best bijzonder!
    Ik hoop dat als er straks weer meer zwanger zijn, we nog steeds af en toe van elkaar horen hoe het gaat!

** hi hi ik wilde het gewoon even kwijt ** :)

7. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Manuela, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

@Marywoods&Wupje, ik herken dat ook hoor, zeker als ik Zondagavond geen puf meer heb of heb gewerkt. Dan denk ik stel dat de ei-sprong wat vroeger is bijvoorbeeld Dinsdag of Woensdag dan hadden we nog een kans gehad;)

@Wupje, dat klinkt goed flink geshopt en ik vind het ook een ontzetten leuk clubje!

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ Manuela Van harte gefeliciteerd!!!!!!!
    Nou dit is toch een geweldig cadeau voor je man! Van harte ook met de verjaardag van je man!

@ Marywoods. Wupje en Brett, Dat gevoel ken ik ook helemaal is er wel genoeg geklust etc.

Hopelijk nu maar gauw veel opvolgende posi testen net zoals Manuela :D

Ik zeg veeeeeeeeeel hcg voor iedereen :D:D

9. wonderteam

Ook ik vind het erg gezellig zo hier :D

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bedankt voor de felicitaties meiden.... who's next? :D

11. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ wupje: helemaal mee eens!! ;)

@ all: alle goede dingen komen vaak tegelijk, dus we gaan het met z'n allen ff afdwingen dat er nog meer roze (of lichtblauw ;)) gaat kleuren deze maand of volgende maand! (nog net in 09 zou leuk zijn ;)). Maar ja nu nog een week of 2 wachten...., wat duurt dat langggg!

@ klussen: tsja, mijn man vind het natuurlijk leuk om te klussen, maar liever niet 'alleen maar' voor een baby ;)

12. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

@Sandra: hey, ik heb bewondering dat je gewoon nog hier blijf kletsen!
    Het is goed dat je weet wat je temp. normaal is dat is dan wel handiger om te zien voor je eisprong.
    IK weet het is verschrikkelijk de onregelmatige cyclussen... maar ik mag dit keer niet mopperen! heb nog nooit zo regelmatig gezeten.
    ga je deze maand weer voor of wacht je nog af?

@kien: nou meiden jammer weer van je ongie (misschien toch een vroeg zwangerschapje) nou balen meiden. op weer naar de volgende ronde!!

@Tessa: spannend.... nou moe:(

@marywoods: wij hebben dit jaar ook nog niet gedaan, (sta je als moeder te zingen) nou daar heb ik geen zin in hoor.. volgend jaar is hij bijna 2 dat is volgens mij een leuke leeftijd :D
    Nou meid ik hoop het voor je
    haha ik moet ook wel eens denken oo meiden niet alleen aan de klus als we voor een kindje moeten.

Ik heb altijd wel moeite om echt te klussen (slechte eerste ervaring) dat blijf je toch wel meenemen. ondanks supper lieve vriend..

@manuela: het eerst moet ik echt zeggen gefeliciteerd (eindelijk weer goed nieuws).... ooo wat fijn voor jullie!! nou dat is een geweldig kado voor je man :D

Joppe katheteren we 6x op een dag 23 uur. Het blijft zijn hele leven.
    8.30 11.30 14.30 17.30 20.00 en 23. uur zo ongeveer ziet het schema er uit. hij gaat er heel goed mee om, gelukkig zijn we vroeg begonnen 3 maanden (dus hij weet niet beter). Hij heeft er niet altijd zin in... maar ik heb ook niet altijd zin om naar de wc te gaan.
    het darmpspoelen zijn we 2 maanden mee bezig dat vind hij echt niet leuk! dus dat is echt een strijd! en ben ook trots op hem dat hij zo tevreden blijft. je kind wakker maken om 23 uur dat blijft een drama dat went denk ik nooit.

@wupje: leuk van de geslaagde dag :D
    IK vind het ook fijn dat we zo lekker met elkaar kunnen kletsen, maar ik hoop dat we wel met elkaar blijven kletsen. dat is wel zo leuk.

@brett: we gaan er weer voor :D

@manuela: zo blij voor je!! nog een keer ff opschrijven jeeeeehhh eindelijk weer zo blij zo blij (spoor niet helemaal)

Nou ik ben twee uur verder dat ik dit kleine stukje heb afgetypt :p
    mootje

13. wonderteam

Hoi :D

Zo moest vanmiddag naar de tandarts. Had gewoon 2 gaatjes en tandsteen :( Gelukkig heeft hij het meteen verholpen.

@ marywoods, dat is hier bij mijn man precies zo :D
    @ Mootje, dat is wel vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt:( Wel fijn dat je vriend zo lief is voor je! ennneeee 2 uur getypt :$ ewat heb je tussendoor gedaan :D

14. wonderteam

@ Mootje, wat heftig zeg dat katheriseren en darmspoelen. Jullie en Joppe hebben toch al heel wat meegemaakt in zo';n korte periode!

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Tessa ja hoor ik heb je HCG gevangen :D!!
    Ai tandarts is nooit leuk.

Marywoods ja zei hubbie laatst ook tegen mij ‘ik wil eigenlijk gewoon graag spontaan vrijen en niet omdat het moet’ Tsja wil je nou nog een kindje of niet ;)??

Mootje oef voor jullie ook petje af hoor! Is een heel schema zo.

Ik ben nog op mijn werk dus ga weer gauw verder, kwam gewoon even spieken :)

16. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hi ladies,
    ben ik weer f.
    kan het zijn dat je misselijk bent rond je eisprong? ;) Of heb ik hem eerder gehad dan ik dacht en is het raak ?(* hoop hoop*)
    Ben namelijk de afgelopen 2 a 3 dagen af en toe misselijk.
    dat had ik op huwelijksreis ook al even (was ongeveer een week voor ongi), maar dat weet ik aan een virusje ofzo....
    Vaag...

@ mootje: het lijkt alsof jullie er zo ontspannen mee omgaan, terwijl het best heel heftig kan zijn. Knap hoor! Aan de andere kant weet ik ook uit ervaring dat dingen snel wennen...

@ tessa: au tandarts.... ben ik niet zo'n held mee. Ik geef die man niet eens een hand zonder verdoving ;) (bij wijze van spreken dan ;))

net ff snel een pakje gepost en een flap-boekje van Sinterklaas gehaald (Pieteboe! heet het ;)) Kunnen we ons vast voorbereiden op het volgende (voor Thomas nog onbegrijpelijke) feest! ;)

17. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

@Tessa: nou, kwam een kindje tussen door die aandacht nodig had, schoonmaken (dat is best uniek) daarna maar even afgeschreven.
    au tandarts

Natuurlijk heb ik ook momenten dat ik baal, maar het gaat goed!
    ik hoef nu misschien nier meer zo veel te werken. ik denk dat het wel beter voor mij is om meer aandacht te geven aan joppe. (ik kwam eigenlijk weinig aan dingen toe) dat wil ik niet.. maar ik had de energie gewoon weg niet voor. (bergen was en strijkgoed)
    ik snap niet hoe sommige moeders het doen met werken en kids...
    (daar heb ik bewondering voor)

@wupje: alweer klaar met werken? of moet je nog?
    goed gevangen :p en wel ff vast blijven houden!!! hihi

@marywood: Weetje wat joppe heeft is niet levends bedreigend
    waarschijnlijk thomas veel heftiger start mee gemaakt en meer kindjes van ons mamma's. volgens mij heb ik dat alles al een keer gezegd. Ieder heeft zo zijn zorgen zijn of haar kindje.

Om eerlijk te zijn is het ook wel eens lekker om te klagen hoor.
    ik heb ook mailtje naar de coordinator(spinabifidateam) VU gestuurd dat ik er toch niet helemaal mee eens was hoe het was gegaan met de vorige mri. natuurlijk kan het gebeuren maar ik zie er zo tegen op de volgende keer... kindje gaan zo bang worden van zn ziekenhuis is ook gewoon nergens voor nodig.
    ik ben nu zo benieuwd wanneer we weer mogen komen.... ik hoop snel..
    nou ik ga jongetje katheteren.....

nou laatst had ik zelfs hoe stom kan je zijn vroeg (typte) ik of mijn schoonmoeder katheterspek wou meenemen. :) was katerspek.
    ik heb ieder geval geen moeite met het woord. hihi

leuk sinterklaas ik heb er zin in haha
    heb al wat kadootjes...
    mootje

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Manuela, gefeliciteerd meis!
    Geniet van alle kwaaltjes. ;)

19. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Tessa, Dat was vast even schrikken bij de tandarts :) Hier doen ze het nooit gelijk dus mag je vaak nog 2 weken er tegen op zien :D

@Marywoods, Hier wil het mannetje ook zeker vaker klussen als alleen de dagen, hij is alleen maar 2 dagen in de week thuis :D En met mijn lange cyclus van 38 dagen zou hij wel erg lang moeten wachten tot ie weer mag hahaha.

@Mootje, Nou dat is best pittig volgens mij, respect hoor :)

Morgen is het mannetje weer lekker op tijd thuis :) En heel misschien heeft hij volgende week een hele week vrij!! Omdat hij toch al vrij was met de verjaardag van onze dochter (Donderdag, Vrijdag) krijgt hij misschien de hele week vrij. Jammer dat het niet de week erna is ;) Duimen, duimen, duimen.....

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje ik kan me voorstellen dat jij nu vooral in de eerste plaats moeder wilt zijn en dan is het helemaal niet erg dat je nu minder werkt.....trouwens moeder zijn is een fulltime job!

Sinterklaas vind ik ook altijd gezellig, zondag gaan we ook lekker samen met Kyano naar de intocht hier in het dorp :)

Runner voor jou de laatste loodjes hè! Gaat alles goed?

Meiden allemaal een fijne avond en ik kom morgen nog wel even spieken!

Deel Deze Pagina