Goedemorgen Sliep gisteren al om 21.00 maar goed ook ,want het was vanmorgen weer 5.15 @ marywoods, hopelijk heb je hem eerder gehad en is het raak @ mootje, maar het is logisch dat je er minder bij werkt. Het moeder zijn op zicg is al drukker en helemaal met alle dingen die jij er bij moet doen. Petje af hoor! Ik werk 3 1/2 dag en vind het soms idd pittig met huishouden etc. Goed van dat mailtje, hopelijk gaat de volgende mri beter. @ brett, ja dat is een voordeel bij onze tandarts , gelijk helpen gezellig dat je mannetje vlg week vrij is. hopelijk in dit geval een vroegere eisprong. @ wuupje. de intocht bij jullie op zondag? dat is ook wel leuk :d @ manuela, kan je het al bevatten?
Hoi meiden, heb even snel de laatste berichten doorgelezen zal ze vanmiddag even wat beter lezen want ben nu alweer de helft vergeten. @ Mootje: ik vind het een erg leuk clubje om in te schrijven en iedereen reageert zo leuk en goed op elkaar dat het juist ook veel steun geeft om weer mee te schrijven. Toen ik net de miskraam had gehad dacht ik dat ik niet meer mee zou schrijven maar ging jullie als snel missen . Wij zijn de ronde al gelijk weer aan het klussen, maar vorige keer na de miskraam had ik geen eisprong dus ga er eigenlijk vanuit dat ik dat nu ook niet krijg maar ja dan kunnen we goed oefenen . @Manuela, kan je al een beetje bevatten dat je zwanger bent? @iedereen: Mag ik vragen hoeveel rondes iedereen nu bezig is en hoeveel rondes de zwangeren onder ons erover hebben gedaan? Fijne dag allemaal! Liefs van mij
Goedemorgen! Zo mijn kleine mopperbeertje ligt in bed oef hij was niet te genieten vanochtend ook last van een ochtendhumeurtje Hubbie komt dadelijk met de lunch al thuis en dan gaan we eerst naar smams en leveren Kyano daar af en hij blijft daar slapen. Vervolgens gaan wij naar Rotterdam voor een concert van Bryan Adams in de Doelen. Ik heb er zin in! We hebben er voor onszelf ook maar een uitje van gemaakt en een hotelovernachting geboekt zodat we niet 's nachts nog in het donker terug hoeven te gaan. Jammer dat mijn eisprong al geweest is Tessa hi hi ons mupke was ook al om 5 uur wakker maar ik gelukkig nog even gaan slapen tot 6.30. Sandra wij zijn nu in de 4e ronde maar voor mijn gevoel eigenlijk pas de 3e aangezien we 1 ronde niet geklust hebben omdat ik even twijfelde wat ik nu precies wilde. Ik ben 27 juli gestopt met de pil.
Haai meiden... Ik ben nog helemaal van mijn apropo hoor... ik kan het nog niet goed bevatten dat er echt weer een wondertje in mij groeit. Ook al heb ik het al een keer meegemaakt, het blijft iets heel vreemds. En ik vind het zo jammer dat het zooooolang duurt voor de intake van de vk (9 december) en de eerste echo... Sandra; met Louise was ik zwanger in ronde 2 en nu in ronde 6 dus allebei behoorlijk snel! Echt fijn dat je lekker mee blijft kletsen hier, we zijn er voor elkaar hoor! Tessa; balen zeg, van de tandarts, ik moet ook weer op controle maar durf niet goed.. ik ben echt panisch voor de tandarts. Wupje; heel veel plezier vanavond/vannacht! Mary; spannend... ik heb me vanaf de eisprong wat weeig/misselijk gevoeld deze ronde en het is gewoon raak, hopelijk voor jullie ook! Runner; leuk je weer te zien! Hoe gaat het met je?
@ Chelleke: 20 rondes wat lang, werd je er niet hopeloos van toen? Ik vond 10 rondes al lang duren laat staan 20. Ik hoop voor je dat je zeker keer niet zo lang hoeft te wachten, al zijn 7 rondes er ook al teveel als je probeert zwanger te worden.
@Wupje, oh Britt had gister z'on dag, niets was goed. Heel veel plezier vanavond, geniet ervan !! @Manuela, Ja kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal bevat. Ik kna ook al helemaal de kriebels krijgen als ik eraan denk. Enne 9 Dec is mijn NOD Dus ik tel mee met je af Mannetje is ook lekker al om kwart over 2 thuis en dan heeft hij lekker vakantie!! Britt ligt nu lekker op bed, dan is ze straks lekker wakker als papa thuis komt, dan is ze niet meer te houden, heerlijk om te zien altijd
Hey Hallo, Weer een hele hoop in te halen! Ik ga vandaag of morgen even teruglezen.. Maar even een vraag. Ik zou volgens mijn cyclus woensdag mijn eisprong hebben, maar het voelt nu al zo sterk als ik morgen mijn eisprong heb.. Ik weet niet of het kan, maar heb al eerder het gevoel gehad dat we "te laat" aan het klussen waren. Maar als ik dan toch gewoon op de 29ste dag ongi wordt blijkt dat het wel goed is geweest.. (je wordt toch altijd 2 wk na je eisprong ongi??) Heb nu ook veel afscheiding. Sja, moeilijk iets he.. Misschien is het voor iemand herkenbaar??? Groetjes Bianca
Ja dat viel toen wel even vies tegen (in het ziekenhuis konden ze geen oorzaak vinden, werd na de hsg zwanger) en vooral als het voor je lichaam niet zo best is. Ik heb reuma en niet zo'n beetje ook en moest toen al mijn medicijnen laten staan. Dat was niet zo'n suc6. Nu mag ik gelukkig 1 van die medicijnen blijven gebruiken icm prednisolon en dat gaat goed zat Maar ik hoop inderdaad wel dat het nu wat sneller mag gaan
Kan me voorstellen dat dat heel zwaar is als je dan je medicatie moet laten staan. Aan de ene kant fijn dat ze niks kunnen vinden in het ziekenhuis maar aan de andere kant lijkt me dat heel frustrerend. Heb je wel een regelmatige cyclus? Ik hoop ook voor je dat het snel raak mag zijn!
Ik voel mn eisprong niet, maar als jij dat gevoel hebt zou ik er zeker op afgaan. Meestal zegt je gevoel de juiste dingen, in ieder geval bij mij wel. Je wordt inderdaad 2 weken na de eisprong ongesteld. Misschien is het een idee om te tempen, dan weet je iig wanneer je eisprong is geweest. Als je eisprong waterig is en je kan er draden van trekken dan ben je zeer vruchtbaar en zit je voor je eisprong, tenminste over het algemeen. Verder kan je moeilijk je baarmoedermond voelen vlak voor de eisprong omdat dan de baarmoedermond ver naar achteren ligt. Misschien dat je aan dit soort dingen wat hebt. Succes
Hoi hoi. Helaas hier vandaag 4x wat roze slijmverlies gehad. Baal wel anderzijds hier begin het ook mee toen ik zwanger was van Mason. Ik wacht het nog even af. Als het morgen niet dorozet ga ik zondag toch een tesje wagen. @ sandra, wij zitten in ronde 1. @ wupje, ik hoop dat je een superleuk weekend hebt! veel plezier! @ manuela, het is zo 9 dec @ brett, geniet lekker van je gezin zo met deze vrije dagen @ bianc, ik zou afgaan op mijn gevoel. Je kan het altijd probere, voor hetzelfde geld is je eisprong wel eerder.
Helaas rode duiveltjes, zijn hier toch echt een feit Laat het maar gauw voorbij zijn en dan Op naar ronde 2
@Tessa, balen van de duivels zeg Hopelijk hebben jullie meer succes deze ronde en zijn er meer zwangere deze rondes!! Ik ga zo lekker mijn bedje in, morgen weer een drukke dag voor de boeg...
Balen Tessa; hopelijk brengt de volgende ronde je meer geluk! Zo wij hebben een drukke dag voor de boeg, boodschappen doen, huis schoonmaken en dan visite voor vriendlief's verjaardag!