Whaaaaaah!!!! Maak ons even jaloers... Net wat Mootje zegt.. Duidelijker kan niet Hoe is het hier meiden? Ben even niet geweest en moet wel errug veel teruglezen, tja das dan mijn straf voor het wegblijven . Hier is de narigheid weer weg. Dus kom maar op in de volgende ronde. Hopelijk met minder pmsklachten dan in deze ronde.. Enne Ingeltje: Hoop dat je toespraak nu ook bij ons helpt Ga nog gauw wat in huis doen voordat ons draakje weer wakker wordt en het huis op stelten zet. Liefs!
Ik gebruik geen ovtesten deze ronde maar merk wel aan de afscheiding dat die duidelijk veranderd en net zo is als andere keren als ik wel een eisprong had. En ik houd dus mn temp bij dus zodra die omhoog is geschoten heb ik inderdaad een eisprong gehad. Dat is nog even afwachten en tot die tijd blijven we maar gewoon om de dag vrijen en hopen we heel hard.
Hoi Zo ben vandaag eerder van mijn werk gegaan. Had vanaf vrijdag zo'n kiespijn ( aan het gaatje wara ik ana geholpen was),dus moest vandaag terug naar de tandarts. Hij denkt dat het de vullig was. Als het morgen niet over is ,krijg ik woensdag een zenuwbehandeling @ wupje, wat fijn zeg dat Kyano daarna verder is gaan slapen tot 8.00. Wat leuk zeg dat Kyano met jullie mee ging stappen Vind dat altijd zo leuk om te zien he. @ marywoods, al klaar met de kaartjes? Spannend hoor ,nog even doorzetten en je mag testen Mason is helemaal niet wakker geworden van het overgeven. om 6.30 werd hij heel vrolijk wakker @ mootje, niet slecht voelen hoor ,als je niet wakker wordt van Joppe. Kan iedereen gebeuren toch. Die oma's vinden het ook zo leuk he om de kleintjes te verwennen. Mijn moeder doet gelukkig altijd wel nuttige dingen @ manuela, ja Mason heeft gelukkig verder nergens last van. Die tsest is echt heeeeeeeeeeeel duidelijk @ sandra, wat fijn dat je alweer vruchtbaar bent. Lekker flink klussen. Hier doen we straks ook weer om de dag. @ brett, ja als de kleintjes idd niet wakker worden ,kun je er wenig aan doen he. Geniet maar lekker van jullie vrije week en alle voorbereidingen voor donderdag. Weet je wat nou heel leuk zou zijn dat het deze maand voor de rest ook raak is. Zijn we allen aug 2010 mama's Komt Manuela gewoon ook gezellig daar met ons mee kletsen
@Manuela, Ja positiever kan niet hoor Super leuk voor jullie!! @Sandra, Ik merk het ook wel aan de afscheiding hoor en zeker de ei-sprong zelf voel ik altijd goed. Dan kan ik er de klok op gelijk zetten dat ik 14 dagen later mijn menstruatie krijg @Tessa, ohhh een zenuwbehandeling is helemaal niet leuk, hoop dat het niet nodig is.... Ja wie weet kunnen we daar met z'n allen verder kletsen het is te hopen Het eten is bijna klaar dus wij gaan zo aan tafel, fijne avond!!
"Rommeldebommel wat een gerommel hoor ik daar toch........: in mijn buik!!!" Om maar ff in de Sint-sfeer te blijven Echt niet normaal!!! Of ik heb een virus of ik ben zwanger, kan niet anders.... (of ik ben gek aan het worden; optie nr 3... ) Ook weer af en toe gevoelige boobs en wee-ig gevoel in mn maag.. Hmmmmmm... *hoop hoop* @ sandra: vruchtbare periode is er weer, dus lekker aan de klus dan maar! @ brett: oh lekker een weekje vrij zo vlak voor je dochters verjaardag! Veel plezier met de voorbereidingen!
@ wupje, leuk dat we een beetje gelijk op gaan! wanneer ga jij testen weet je dat al? @ manuela: duidelijker kan idd echt niet @ kien: nieuwe ronde maar weer! @ tessa: au, zenuwbehandeling... hoop het niet voor je.... En nee, kaartjes zijn nog steeds niet af... Lastig om steeds weer een 'orginele' tekst te bedenken.. en daarna ook nog enveloppen schrijven.... Thomas is echt aan het peuter-puberen trouwens...; heel vermoeiend. Hij is iedere keer in z'n koppie al wat verder dan in zijn ontwikkeling (praat nog niet), dus dat levert bij die ontwikkelingen altijd flink wat frustratie op... Hij is ons flink aan het uitproberen en moet soms echt stampvoeten van boosheid! hihi
Manuela ha ha heel duidelijk hoor!!! Kien jippie jullie kunnen weer aan de klus! Tessa oef een zenuwbehandeling is niet zo lekker Hopelijk is het niet nodig Marywoods ik test niet voor de 25ste. Mijn cyclus is echt heel regelmatig dus of ik word de 24ste 's avonds of de 25ste ongi in het heel uiterste geval de 26ste en als ik dan nog niet ongi ben .........dan hoef ik eigenlijk al geen test meer te doen Spannend zeg dat je al zoveel voelt! Ik eigenlijk heel weinig, heel soms een beetje rommelende buik maar verder niks. Maar ik vergelijk steeds met de zwangerschap van Kyano en toen voelde ik ook pas ruim een week na de eisprong de eerste signalen van vaak plassen. Ik was eigenlijk pas 2 dagen voor de nod misselijk. Erg vermoeiend lijkt me dat die peuterpuberteit Dat gevecht moeten wij nog aangaan
haha wupje hoor ik nou eene echo ja, eindelijk is hier jongetje in slaapgevallen Joppe was gister niet in zijn hum, maar uiteindeijk bleek voor het eerst een blaasonsteking ! gelukkig slaat de antibiotica heel snel aan.. je ziet nu bijna geen viezigheidjes in zijn urine meer. (gelukkig) ik ga zo lekker (snel) douche! Nou en de coordinatoor van (spinabifidateam) gaat iedereen(de dokters) ff een schop onder hun hol geven... dat het nou eindelijk weer eens opschiet. jeeeh cyndiy welkom weer terug ach je komt toch weer bij ons terug dat is toch wel goed teken weet je weer wie we zijn! gezelligste forumpje hahahaha gaat het goed met je? mootje
Mootje hi hi echo die woordspeling had ik niet eens bij nagedacht maar wel toepasselijk hier Ach blaasontsteking arme joppe en idd hopelijk schiet het nu eens op! Cindy foei foei meid hoe durf je ons nu te vergeten Oh meiden ik durf het bijna niet neer te schrijven maar ik heb sinds gisteren last van misselijkheid............AAHHH spannend!!! Nog minimaal 7 dagen damm wat duurt dat nog lang
hahaha ja het gaat prima hier!!! Alleen wat iets minder was dat mijn vriend vorige week donderdag opeens heel erg de griep heeft gekregen en we dus niet zoveel hebben kunnen vrijen als dat we wilden!! Wel nog de dinsdag ervoor gevreeën dus hoop dat als er een ie is geweest de soldaatjes er nog waren hahaha...maar gelukkig hebben we maandag weer gevreeën dus ben eens benieuwd of het gelukt is deze maand en of ik überhaupt een ei heb gehad of nog moet komen!! Ook heeft mijn meisje koorts gehad maar dat is weer over mischien de tandjes of toch ook een beetje griep.. Nog nieuws hier!!!
aaahhh wat leuk!!! Manuela GEFELICITEERD!!!!! Ja ach ja het is weer goed nu!! En wanneer precies je ei komt weet je toch niet he!!!
Hoi Pff ben gisteravond ziek geweest. Hele avond nacht/beroerd en flink lopen kotsen. Nu gaat het gelukkig wat beter @ marywoods, spannend zeg die lichamelijke kwaaltjes. Ga je voor iedereen een persoonlijk iets in het bedankkaartje zetten? @ mootje, wat sneu van Joppe zijn blaasontsteking. Komt dat ook door het katheteriseren? Hopelijk knapt hij snel op! Wat fijn dat de coordinator iedereen is even aan de tand gaat voelen @ wupje, oh spannend die misselijkheid!!! @ cindy, hopelijk is het ondanks de griep toch raak geweest! Hopelijk is Thomas snel door de peuterpuberteit heen
Hmm mijn enthousiaste gevoel is inmiddels weer helemaal verdwenen Heb nergens meer last van en voel me weer gewoon als anders dus niet zwanger. Ik ga er ook maar vanuit dat het niet raak is, anders is de teleurstelling straks weer zo groot. Tessa oei niet fijn als je zo ziek bent. Doe nog maar even lekker rustig aan! Fijne avond allemaal ik ga nog even met hubbie naar House kijken
@ cindy: welkom terug! Balen dat je kleintje ziek was! @ tessa: jij ook al ziek!?... Ja we schrijven voor iedereen iets persoonlijk op het kaartje, vandaar dat t zo enorm veel werk is... @ mootje: ai blaasontsteking... bij een jongetje erg naar geloof ik... @ wupje: afwachten maar, je hoort ook van vrouwen die helemaal geen klachten hebben en wel zwanger zijn; alles kan nog! Hier nog steeds een rommelende buik, gevoelige borsten heeeel soms nog en af en toe een vlaag misselijkheid. Maar vooral ook nu steeds mega HONGER! Wat dan nu weer is? Ik eet hetzelfde als normaal, maar heb al mn eten om 14u/15u al op en ga dan op jacht in de koffiekamer op mn werk om nog iets te eten te 'scoren' Vaag he?
Goedemorgen dames, hoe gaat het met de zieken onder ons? Marywoods wat spannend al die kwaaltjes! Hier vanochtend ineens een veel lagere temp dan normaal dus zou kunnen dat ik net mn eisprong heb of heb gehad. We hebben goed geklust dus vanavond nog een keertje voor de zekerheid en dan hopen dat mn temp morgen omhoog is. Fijne dag allemaal
Sandra ik vind het knap hoor dat je het allemaal zo goed bijhoudt! Ik weet wel dat het nodig is, zeker gezien jouw cyclus maar het kost ook veel energie. En ook om echt consequent om de dag te klussen, echt petje af! Hopelijk is het raak! Hubbie en ik zijn ook eigenlijk helemaal geen mensen die op commando moeten vrijen zeg maar dus eigenlijk ben ik heel blij als ik zwanger raak en dan weer gewoon lekker op de momenten dat we echt zin hebben te kunnen vrijen. Maar we moeten wat over hebben voor een tweede ukkie toch? Marywoods zijn wel erg verdachte kwaaltjes