wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Het 2e streepje moet minimaal net zo donker zijn als de controlestreep.

2. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    he Pim,

las je berichtje en vind het erg rot voor je dat je nog niet zwanger bent. ik weet hoe moeilijk het is om afstand te nemen en ook ik dacht dat er misschien iets aan de hand was met ons. maar zoals je van al die mensen in je omgeving hebt gehoord: het is bijna zeker dat er ook met jullie niets aan de hand is. alleen zwanger worden is van zo veel factoren afhankelijk.

het enige wat ik je kan vertellen is dat het bij ons raak was op een moment dat ik het helemaal niet verwachtte. wij deden het gewoon "voor de leut" en pas de week erna dacht ik dat mijn eisprong was en hadden wij het regelmatig gedaan, maar toen was ik dus al zwanger.

kortom: je weet het nog van de eerste. het gebeurt als je het niet verwacht en dat maakt het ook zo moeilijk.

heel veel sterkte. er niet aan denken is zo moeilijk. maar ik weet zeker: het komt goed!

3. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hoi meiden!
    ...Ik dacht dat ik ook ooit een berichtje hier had achtergelaten ,maar kon het niet zo gauw meer vinden.

Ook ik zit in het zelfde schuitje als jullie ,het enigste voordeel is wel dat ik deze keer me ei heb gevoelt ,plus ik voelde op de innesteldag (volgens de calculator) buikpijn ,toeval of niet het is hopelijk positief! 8)
    Dat we hopelijk allemaal snel rozezwanger mogen zijn! :D

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi meiden!

Ik dacht ik zal hier nog even een berichtje achter laten, ik heb alleen niet veel te melden.
    Ik heb nog steeds vruchtbaarslijm maar mijn temp is nog niet omhoog dus we hebben nog genoeg kansen om te klussen :D

Hoe is het bij jullie?

@mammie van patricia, welkom, wanneer zou je kunnen testen?

@mama2006, heb je al nieuws? ik hoop zo voor je dat het raak is.

@joki, hoe was de verjaardag van je kleine? ze is vast goed verwent.

5. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Nee, hoor, hoeft niet. Bij lang niet alle vrouwen, wordt de teststreep uiteindelijk even donker of zelfs donkerder dan de controlestreep.

Voor de vrouwen die hier 'last' van hebben: als je je ovu-tests bewaart en voorziet van datum, kun je ze naderhand met elkaar vergelijken, waarbij de donkerste van alle tests dan ook als positief geldt!

@ Sylvie
    Kan dus zijn, dat de teststreep bij jou ook gewoon niet echt donker wordt. Heb je alleen die 2 keer getest, kan het natuurlijk ook zijn dat je de dag ervòòr een donker(der)e streep zou hebben gehad...

6. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ook ik snap je gevoel helemaal, hoor!
    Bij nr. 1 hebben we 5 maanden nodig gehad (maar niet echt cycli bijgehouden en door omstandigheden eigenlijk nooit echt 'fanantiek' geklust). Bij nr. 2 alles precies bijgehouden en veel meer èn vooral doelgericht geklust, maar na 8 rondes/maanden nog steeds niets...

Toen ook 'stappie terug' gedaan en zie... ronde 9 bleek onze 'geluksronde'! :D

Kan je dus alleen maar zeggen: luister naar je gevoel. :)

7. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @veertje ik zou rond 2 juni kunnen testen want dan heb ik me nod.

Op dit moment heb ik testen wie je 4 dagen van te voren kunt gebruiken (Mat Care Zwangerschapstest Strip),dus misschien test ik wel eerder,maar dat is effe afzien! 8)

Ik las dat jullie bezig waren met klussen veel suc6 ermee en dat het een mooie rozemaand wordt! :D

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Even weer een berichtje, aan het eind van de week heb ik mijn NOD ongeveer. Begin van de middag was ik best misselijk, nu gaat het wel weer alhoewel ik me niet echt lekker voel. Ook heb ik wat krampjes in mijn buik.

Daphne, ik denk dat ik wel gewoon wacht met testen tot zaterdag, omdat ik door die ovulatietesten redelijk goed mijn NOD heb kunnen bepalen. Bij Pete testte ik ook pas op dag 36 positief, dus ik wil wel proberen om wat geduld te hebben.

Mama2006, vandaag ging je toch naar de huisarts, weet je al wat meer?

Veertje, dat zou wel fijn zijn als je cyclus een aantal dagen korter is als de laatste keer.

Joki, hoe vond je meisje haar 1e verjaardagsfeestje?

Pim, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om elke keer weer te lezen dat andere mama's snel zwanger raken van hun tweede kindje, terwijl jijzelf ook heel graag wilt! Sterkte ermee en hopelijk ben je snel zwanger!

Groetjes Saskia

9. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Het was een geweldige, maar zeer drukke dag.!
    Ze kreeg volop aandacht van iedereen en enorm veel kado's.
    Echt een super feestje. Ik moest wel even slikken hoor.
    Wat wordt ze alweer groot..!
    Alleen heeft ze vanacht de hele nacht gehuild. Zo zielig.
    Ze zal wel te veel indrukken hebben opgedaan.

Mama2006, al wat meer duidelijkheid.?

Pim, ik begrijp je heel goed. Ik hoop snel weer van je te horen.!

Veertje, blijven klussen.! Succes en veel plezier.

Weer een hoop meiden aan het wachten..
    ik ook..pfff....

10. minouska

minouska Lid

19 mei 2008
    30
    0
    0
    huisvrouw
    overijssel
    spannend voor de meiden die ook bijna hun nod hebben
    zal duimen :)

hier last van kwaaltjes zoals gevoelige borsten moe veel plassen

11. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    ja ben gister geweest en moet afwachten en dat me darmen vol zitten :/

12. minouska

minouska Lid

19 mei 2008
    30
    0
    0
    huisvrouw
    overijssel
    nou heb weer getest met matcare
    negatief :(
    ik had zaterdag steekjes in me onderbuik dus dan kan eventueel net een innesteling wezen dus ja alles kan nog
    of moet ik me hoop opgeven?

13. veertje

veertje Fanatiek lid

@mama2006, hoe lang moet je dan afwachten? het moet toch geen moeite zijn voor een arts om even een bloedtest te doen?

Mijn temp was vanmorgen 0,2 graad hoger dus ik denk dat ik mijn eisprong gehad heb, we hebben voor de zekerheid vandaag nog wel even geklust want je weet het natuurlijk nooit.
    Als mijn temp morgen nog hoog is dan weet ik zeker dat hij geweest is :D

14. veertje

veertje Fanatiek lid

@minouska, je bent nog erg vroeg met testen, ik zou pas wachten met testen tot dat je het echt moet worden anders word het steeds zo een teleurstelling.
    Er is zeker nog hoop, wacht nog een paar dagen en ga dan weer testen.

15. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    ik heb geen flauw idee veertje..
    ze heeft wel een test gedaan maar die was negatief
    blijkbaar ligt het aan me darmen maja we gaan gewoon verder en zien het wel..

16. veertje

veertje Fanatiek lid

Afwachten maar, hoe voel je je erzelf nu onder?
    Heb je zelf nog het gevoel dat je zwanger bent?

Hier was mijn temp vanmorgen 0.6 graad hoger dan normaal dus mijn ei is geweest.
    De vorige keer dat ik tempte ging bij mijn ei mijn temp maar 0.3 graag omhoog.
    Tis nu weer afwachten :(
    Hoe gaat het bij jullie?

17. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Het is hier wel spannend voor sommige meiden!
    Hoop op goed nieuws dan binnenkort!

Mama2006..nog steeds die onzekerheid dus...lastig!Hoop echt dat je snel meer duidelijkheid hebt!

Veertje: ha, fijn, wachten op je nod! is altijd zo spannend! Hoop dat je straks een posi test hebt!

minouska: misschien toch te vroeg getest? Ik duim voor je

Liefs

Syl

18. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    nog wel steeds misselijk al 4 a 5 dagen ofzow en af en toe pijn aan me buik en bovenaan me doos zeg maar maja mij lijkt het raar als dat van me darmen komt maja we zullen zien
    we gaan volgende week gewoon weer naar ronde 3 :D

19. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Vandaag ongesteld geworden. Positief: cyclus is regelmatig. Negatief: niet zwanger :cry: . Op naar ronde 8!

Veel succes voor iedereen!

Pim

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Zonde pim, hopen dat het de volgende ronde wel raak is.

Deel Deze Pagina